![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey mensen.
forumnaam : VWgolfII1600functionrood is eigenlijk nu een beetje ontoepasselijk. mijn golf is namelijk "dood" . motor schade ![]() ik heb dus het blok een beetje te veel plankgas gegeven, en te vaak met koude motor en piepende banden weggereden. koppakking naar binnen toe lek, en tjah, vastloper ![]() dus deze golfje, is niet meer op de weg te zien/vinden. morgen een opkoper, die mijn wagentje voor 100 euro meeneemt....rotding ![]() dus zeg deze golf vaarwel. ![]() ![]() ![]() en welkom nieuwe auto ![]() mag ik jullie voorstellen, mijn Toyota Celica 1.6(4A motor), ST LIFTBACK van 1989. met 243.000 op de teller maar starten en lopen, en vraag niet hoe ![]() ![]() met deze zal ik nu dus veel rustiger mee omgaan ![]() mijn celica naast de sloper ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jij bent echt gek voor € 100,- die auto is veel meer waard
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tja, hij moet weg, kan geen 2 auto's betalen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan had je moeten wachten tot de motor op temp. was. Benieuwd hoelang een celica daartegen kan? |
|
||||
|
||||
![]() Golf II met een keurig net interieur en wat zie ik???? Een zacht dashboard?!?!?!?! Embleemloze grill, zijn altijd klanten voor te vinden enz enz. Maar goed, dat is achteraf. Succes met de Celica!
|
|
|||
|
|||
![]() in onderdelen had je er misschien meer als 100 aan over gehouden...
maar er gaan genoeg rijdende golfjes 2 weg voor minder als 100 euro hoor, dus nog een nette prijs die je er voor krijgt. |
|
||||
|
||||
![]() Voor 100 euro mag je hem ook bij mij brengen !!!
|
||||
|
||||
![]() celica ST was mijn eerste auto. heerlijke bak. 4 punten besturing electrische ramen bij versnellingspook. mega grote asbak. olie-druk meter langs toerenteller. alleen ruimte bij achterbank zuigt. voor grille ruled.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Das ook inderdaad erg belangrijk. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Één troost: Celica's zijn gelukkig een stuk goedkoper te fixen dan Golfs!
![]() Jens
|
||||
|
||||
![]() naja hijs wel eerlijk over zijn rijstijl
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alleen jammer dat er niet veel imitatie onderdelen voor toyota zijn en een homokeneet voor 360 euro ex wordt je ook niet blij van.
Maar verder mooie auto |
|
||||
|
||||
![]() Je nieuwe naam is dan dus:
VWgolfII1600functiondood
|
||||
|
||||
![]() Is tie dan echt dood jaah? Naja je weet hoe het komt....
Maar om even mee te gaan met Jurgen Santana nog een variant op je huidige naam: VWgolfII1600MALfunctionrood Maargoed hopelijk leeft de Celica langer in jouw handen! |
|
||||
|
||||
![]() Ik las eerst dat je koppelingskabel gebroken was
![]() het zal wel. Als je zo met een auto omgaat verneuk je het alleen vor jezelf ![]() Succes met je celica |
|
||||
|
||||
![]() sterkte en veel plezier met de andere
|
|
||||
|
||||
![]() A
Quote:
en ook voor andere die ooit een auto van jou zullen kopen, sorry hoor maar ik vind dit dus echt diep triest ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weet je wat ik diep triest vind? de verkoper van de golf II, niet ik, maar de autoverkoper. als je weet hoeveel geld ik erin heb gestoken om hem weer rijdbaar te maken. en trouwens, hij heeft de golf enkel overgekocht voor de versnellingsbak, portieren, en het interieur. en anderen zullen nooit van mij een auto kopen waarvan ik zeker weet dat hij NIET meer op de weg komt. die golf was gewoon zwaar ![]() dus de koppakking was toch al verrot, de blok zelf was al verrot toen ik hem kocht, en dan vind ik dat ik het recht heb, om dat ....golf... af te trappen. met andere woorden, het intresseert me helemaal niks wat menigen hier denken, of niet kunnen laten, volkswagen laat ik geheel achter mij, zo veel ellende met wat ik aan die auto heb gehad, heb ik in de loop dat ik 3 andere heb nu, nog nooit gehad. kunnen jullie wel zeggen, ja, maar je hebt hem afgeracht. JA, maar enkel na de reparatie's, waar eindelijk de golf 100% goed bleek te zijn, toch weer kapot ging. dus nogmaals, volkswagen laat ik ver achter mij, in een donker steegje, en ga een geheel nieuwe weg volgen. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk, maar waarom kom je het dan hier posten?
Last edited by Roundup : 22-02-2006 at 11:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eindelijk, gebruik mijn tip, ga naar het celica forum! |