View Full Version : Eerste aflevering nieuwe seizoen "De Grote Beurt"
Corine_mk2GTI8v
10-03-2006, 23:06
Nou jongens, ik zit nu de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van de grote beurt te kijken en ik moet zeggen dak onder de indruk ben. Normaal vond ik het altijd een kutprogramma en ze bakten er niks van, en de auto's stonden na een paa rmaanden alweer te koop.
Maar ze hebben het een beetje vernieuwd en ik vind het een stuk interessanter. Jorinde doet minder achterlijk. Ze luisteren heel veel meer naar wat de eigenaar wil. En ze maken dr gewoon wat moois van. Naja die Pick up dan, Heb die boeren mest waren nog niet gezien. (handig tv op je pc)
Het programma is wel verbeterd vind ik, wat vinden jullie?
edit: enige jammere vond ik dat autostyle boek nog steeds...
Corine_mk2GTI8v
10-03-2006, 23:16
Moet zeggen dak die bmw ook erg mooi geworden vind. Alleen jammer van de luchtbelletjes onder die foute kogelgaten stickers :P
Volgende week 2 lelijke peugeots(volgens mij).
Belangrijkste dat de "slachtoffers" er blij mee zijn/waren.
Persoonlijk vond ik de stryping op de pick-up maar niks. Net zoals de achterlichten van die BMW.
Voor de eerste nieuwe aflevering... niet echt verkeerd.
vwmk2driver
11-03-2006, 00:44
ag moeten we dit forum ook alweer gaan bevuilen met de grote beurt verhalen....
er zijn programma's die ik minder leuk vind om naar te kijken..
Jorinde dr billen roelen .. met of zonder Autostyle kata-loog-us
Helaas gister niet gezien
Staan de afleveringen ook ergens online ?
IIG blij dat de eerste styler er niet meer is met zijn tangaslip-om-auto ideetjes
Dat kon ik 10 keer beter
Jorinde dr billen roelen .. met of zonder Autostyle kata-loog-us
welke billen ? ;)
Michel B4
11-03-2006, 14:31
welke billen ? ;)
idd graten pakhuis :puke:
hallie mk3
11-03-2006, 14:51
idd graten pakhuis :puke:
:iamwithst
Pedaalemmer
11-03-2006, 14:51
blijft gewoonweg een regelrecht k*tprogramma
bobby-digital
11-03-2006, 15:37
idd, al zet een echt lekker wijf neer blijft het programma nog steeds een slap aftreksel van de amerikaanse variant. budget is er ook niet voor als je de materialen zien die ze gebruiken....
kijk er liever naar dan naar "de bevalling"!
of idols?
of van gewest tot gewest?
en zo noemden het pinstriping op die pickup, naar mijn weten is dat toch wat anders :redface:
die Alex de ontwerp nicht moet dood. Die lul weet echt iedere auto absurt te verminken. En dan die Jorinde....godsamme.....
Afgelopen vrijdag gingen ze ff een 3 serie pimpen. Die kneus vond kogelgaten wel 'vet'. Ja dat is maffia stijl....DONDER OP VENT. Lexus look achterlichten met ledjes, 5 serie looking koplamp units met van die kringen die lichtgeven....two tone lak...help?!?!? Wat een zaadvlek.
Die pickup was wel redelijk, op die stiping na dan.....
staan er geen foto's online ergens? ik kijk nooit naar dgb.. maar nu wor ik wel nieuwsgierig :D
maniacmark
12-03-2006, 18:35
staan er geen foto's online ergens? ik kijk nooit naar dgb.. maar nu wor ik wel nieuwsgierig :D
ik dus ook
iemand anders picca's op de pc of een link???
:eek:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=gallery&site=televisiehome&file=index&ga_subgalleryid=1021
Big_Mac_Mark
13-03-2006, 13:22
Ik heb het ook gezien, en vond die pick-up helemaal niet lelijk! Moet eevn gezegd worden...En de BMW...Tja, de overdaad aan tupperware kon mij niet bekoren, maar het feit dat er heel erg weinig autostyle/tepper zooi werd gebruikt des te meer!
ok man, bedankt. Nu ben ik blind.
welke billen ? ;)
Ehhh deze soms ?
http://www.girlsgonewild.nl/mokkels/jorinde_moll/?file=20040822_jorinde4.jpg
IIG blij dat de eerste styler er niet meer is met zijn tangaslip-om-auto ideetjes
Dat kon ik 10 keer beter
Gert, dat is dus deze zelfde knurft. Tanga was 1 van z'n eerste misbaksels
die Alex de ontwerp nicht moet dood. Die lul weet echt iedere auto absurt te verminken. En dan die Jorinde....godsamme.....
Afgelopen vrijdag gingen ze ff een 3 serie pimpen. Die kneus vond kogelgaten wel 'vet'. Ja dat is maffia stijl....DONDER OP VENT. Lexus look achterlichten met ledjes, 5 serie looking koplamp units met van die kringen die lichtgeven....two tone lak...help?!?!? Wat een zaadvlek.
Die pickup was wel redelijk, op die stiping na dan.....
ik heb eigenlijk alleen de spijlbus goed/netjes/mooi van de brug zien rijden voorderest is het nog niet echt "pimp my ride"
spijlbus niet gezien bij dgb, wel bij pimp my ride. Dat zou dan, op die pickup na, 2 fatsoenlijke baksels maken.....
edit: enige jammere vond ik dat autostyle boek nog steeds...
Mmmm...........als ze die nogsteeds hebben, dan kan er amper wat fatsoenlijks van de band rollen daar.
Het kan bij lange na niet in de schaduw staan van onze MTV-vrienden. Ik vondt trouwens die Golf 2 - Arsenal bij "Pimp My Ride UK" wel erg netjes !!!!
Grtz............ LRR
eyzz een dubbele strijkplank met bikini motief, KICKS :D :D
spijlbus niet gezien bij dgb, wel bij pimp my ride. Dat zou dan, op die pickup na, 2 fatsoenlijke baksels maken.....
deze spijl (http://www.wakebus.com/)
ook veel te vinden op het forum. :)
Michel B4
13-03-2006, 18:18
tss gert,noem je dat nog een kont?? echt waar er zit gewoon helemaal niks vrouwelijks aan die hele yorinde.
idd, al zet een echt lekker wijf neer blijft het programma nog steeds een slap aftreksel van de amerikaanse variant. budget is er ook niet voor als je de materialen zien die ze gebruiken....
Als ze er nou eens een lekker wijf neerzetten,
wordt het misschien nog ietsjes interessant om
naar te kijken
maartenunplukt
14-03-2006, 23:29
breek me echt de bek niet open over dat poldermodeltuning programma. Wat een waardeloze hap.
Echt hoe je zoiets schaamteloos neer kan zetten. Ik kan ook niet geloven dat iemand blij is met zijn "gepimpte auto". Van schade herstellen zullen die jongens best verstand hebben, maar verder is het zo'n softe boel.
Zoals die pick-up. Was best ok geworden. Komt die clown met zijn pinstriping aanzetten. Ik had echt zoiets van:"ok gaaf! het gaat wat worden!". Komt helaas die stickernicht het volgende shot in beeld. Mijn hartritme steeg al naar de 100, want als hij kon pinstripen! Zeker toen ie begon over uit de losse hand. Ik had echt goede hoop.
2 shots later zit die smurf met zijn voorgeprinte sticker velletje een beetje te doen alsof ie er wat van kan...
Zelfde als ze sidepipes maken of watdanook. Alleen looks!!! Niks van die hap werkt ook echt. Jah dikke sidepipes... maarre.... ze werken natuurlijk niet echt he. We hebben gewoon je ouwe kwikfituitlaat eronder laten zitten.
De grootste ramp was trouwens nog die NOS Mazda, waar ze gasflessen op de deuren en motorkap hadden gelast.
Echt als ik die "designer" tegenkom zal ik hem eens een makeover geven waar je bang van wordt.
Maargoed, je krijgt gelukkig een afstandsbediening bij de tv.
breek me echt de bek niet open over dat poldermodeltuning programma. Wat een waardeloze hap.
Echt hoe je zoiets schaamteloos neer kan zetten. Ik kan ook niet geloven dat iemand blij is met zijn "gepimpte auto". Van schade herstellen zullen die jongens best verstand hebben, maar verder is het zo'n softe boel.
Zoals die pick-up. Was best ok geworden. Komt die clown met zijn pinstriping aanzetten. Ik had echt zoiets van:"ok gaaf! het gaat wat worden!". Komt helaas die stickernicht het volgende shot in beeld. Mijn hartritme steeg al naar de 100, want als hij kon pinstripen! Zeker toen ie begon over uit de losse hand. Ik had echt goede hoop.
2 shots later zit die smurf met zijn voorgeprinte sticker velletje een beetje te doen alsof ie er wat van kan...
Zelfde als ze sidepipes maken of watdanook. Alleen looks!!! Niks van die hap werkt ook echt. Jah dikke sidepipes... maarre.... ze werken natuurlijk niet echt he. We hebben gewoon je ouwe kwikfituitlaat eronder laten zitten.
De grootste ramp was trouwens nog die NOS Mazda, waar ze gasflessen op de deuren en motorkap hadden gelast.
Echt als ik die "designer" tegenkom zal ik hem eens een makeover geven waar je bang van wordt.
:drill: put DOWN that chainsaw, take a seat, close your eyes and relaxxxxx.... :slap:
BRIL_JANT!
maartenunplukt
15-03-2006, 17:14
:drill: put DOWN that chainsaw, take a seat, close your eyes and relaxxxxx.... :slap:
:crackpipe
*relaxxxxxing*
Drhardstyle16v
15-03-2006, 17:19
haha ja inderdaad zie dat DING dagelijks rijden hier :eek:
maar ja als hij maar gelukkig is..
fire&ice
15-03-2006, 17:19
vind het een beetje jammer dat ze niet zoveel laten zien van wat en hoe ze het doen en van die bmw had er ook nog wel een sport uitlaat onder gekunt en jorinde blijft een muts allemaal een beetje jammer
maartenunplukt
15-03-2006, 17:27
haha ja inderdaad zie dat DING dagelijks rijden hier :eek:
maar ja als hij maar gelukkig is..
shit, hoe overleef je dat?
Geen neiging om een soes alto van de sloop te halen en die kar van de weg te rijden? :headshot: :drive:
Drhardstyle16v
15-03-2006, 17:38
shit, hoe overleef je dat?
Geen neiging om een soes alto van de sloop te halen en die kar van de weg te rijden? :headshot: :drive:
haha ja inderdaad dagelijks :drill:
maartenunplukt
15-03-2006, 17:42
:D. Ik zie die ford pick up (die zwart met oranje) welles in den helder staan. Ik bescheur me elke keer weer om die stickers die erop zitten.
breadfan83
15-03-2006, 17:48
eyzz een dubbele strijkplank met bikini motief, KICKS :D :D
k zou dr best doen :D
indewarre
16-03-2006, 18:54
tupperware+tepper=tepperware
maniacmark
16-03-2006, 19:23
ik heb eigenlijk alleen de spijlbus goed/netjes/mooi van de brug zien rijden voorderest is het nog niet echt "pimp my ride"
helemaal mee eens
dat die "designer" maar lekker met duplo gaat spelen en met zn vingers van auto's afblijft
indewarre
16-03-2006, 19:26
of met yorinde
breadfan83
17-03-2006, 21:06
die ontwerper is wel gevraagd voor de functie van chef-designafdeling bij renault...
kuch .... plastic .... proest .... stijlloos .... schraap keel .... gammel .... huhum
zo zie je maar weer hoe ver je kan komen in t wereldje als je niet gehinderd wordt door welke vorm van smaak en kennis dan ook...:D:D:D
dragracer
17-03-2006, 21:58
Deze bedoel je ??? :confused:
http://www.asian-car-styling.nl/home/modules/xoopsgallery/cache/albums/album07/agu.sized.jpg
http://www.asian-car-styling.nl/home/modules/xoopsgallery/cache/albums/album07/amp.sized.jpg
Zo te zien had ie al weer een grote beurt gehad ,maar hadden ze de bumper vergeten mee te spuiten.......... :rolleyes:
Oja en dan ook nog " Ducktape tuning" kijk maar bovenaan de achterbumper.
maartenunplukt
17-03-2006, 22:59
dat ding is echt te erg!
en dit is zo'n beetje alle ellende die dgb heeft aangericht..hehe
http://www.wakebus.com/fotos/reunie/DSC05957.JPG
doe mij dat busje van Michiel maar!
BasLacrosse
02-04-2006, 11:20
En dan die stem van Yorinde... net een oude vent die longen heeft als zwarte kolenmijnen.... oke het lichaam is lekker, maar die kop van haar, en als zij haar bek opentrekt en der komt een geluid uit,.. dan kan je der afschrijven...
man man wat een door en door rotprogramma is dat dgb zeg....zag vrijdag een peugotje van iemand van 3 fm, werd zo even wat staal opgelast voor het verbreden van de achterkant, aan de binnenzijde geen behandeling oid, even een plastic hoedje op de kap geplakt voor de "intercooler" .......pffffffff wie kijkt hier nou naar zeg?
man man wat een door en door rotprogramma is dat dgb zeg....zag vrijdag een peugotje van iemand van 3 fm, werd zo even wat staal opgelast voor het verbreden van de achterkant, aan de binnenzijde geen behandeling oid, even een plastic hoedje op de kap geplakt voor de "intercooler" .......pffffffff wie kijkt hier nou naar zeg?
jij :iamwithst
ik hoor niets over die audi cabrio jongens???
dat vond ik zoooooo zonde!
daar hadden ze af moeten blijven :chair:
prachtig zwart leer zat erin en wat doen ze.......blauw/zwart sky erin en dan nog lelijk overgetrokken ook! :rant: :stupidme: :angry:
ik(en vele neem ik aan) als audi fan vind dit gewoon niet kunnen en daarom BOYCOTTEN die handel.
DGB STOP ER AUB MEE! :puke:
die audi cabrio..... :(
en volgens de eigenaar wou ie wel een strakke auto zonder strepen punten etc..
krijgt ie zo'n "2 fast 2 furious"cabriolet terug, met een vleugel waar een boeing nog jaloers op is, motor kap a la F50, tjonge jonge hoe kun je het bedenken,dan schaam je je toch te pletter als je daar nog mee de straat op moet??
http://veronica.sbs.nl/images/subgalleries/1057/18457.jpg
http://veronica.sbs.nl/images/subgalleries/1057/18458.jpg
R.I.P :(
Ga maar geen foto`s posten van het eindresultaat.
Zijn veel mensen die dat niet kunnen verdragen denk ik.
DGB :chair:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.