![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou jongens, ik zit nu de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van de grote beurt te kijken en ik moet zeggen dak onder de indruk ben. Normaal vond ik het altijd een kutprogramma en ze bakten er niks van, en de auto's stonden na een paa rmaanden alweer te koop.
Maar ze hebben het een beetje vernieuwd en ik vind het een stuk interessanter. Jorinde doet minder achterlijk. Ze luisteren heel veel meer naar wat de eigenaar wil. En ze maken dr gewoon wat moois van. Naja die Pick up dan, Heb die boeren mest waren nog niet gezien. (handig tv op je pc) Het programma is wel verbeterd vind ik, wat vinden jullie? edit: enige jammere vond ik dat autostyle boek nog steeds...
|
||||
|
||||
![]() Moet zeggen dak die bmw ook erg mooi geworden vind. Alleen jammer van de luchtbelletjes onder die foute kogelgaten stickers :P
Volgende week 2 lelijke peugeots(volgens mij).
|
|||
|
|||
![]() Belangrijkste dat de "slachtoffers" er blij mee zijn/waren.
Persoonlijk vond ik de stryping op de pick-up maar niks. Net zoals de achterlichten van die BMW. Voor de eerste nieuwe aflevering... niet echt verkeerd. |
|
||||
|
||||
![]() ag moeten we dit forum ook alweer gaan bevuilen met de grote beurt verhalen....
|
|
||||
|
||||
![]() er zijn programma's die ik minder leuk vind om naar te kijken..
|
|
||||
|
||||
![]() Jorinde dr billen roelen .. met of zonder Autostyle kata-loog-us
Helaas gister niet gezien Staan de afleveringen ook ergens online ? IIG blij dat de eerste styler er niet meer is met zijn tangaslip-om-auto ideetjes Dat kon ik 10 keer beter |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
welke billen ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd graten pakhuis ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() blijft gewoonweg een regelrecht k*tprogramma
|
|
||||
|
||||
![]() idd, al zet een echt lekker wijf neer blijft het programma nog steeds een slap aftreksel van de amerikaanse variant. budget is er ook niet voor als je de materialen zien die ze gebruiken....
|
|
||||
|
||||
![]() kijk er liever naar dan naar "de bevalling"!
of idols? of van gewest tot gewest? Last edited by hajee : 11-03-2006 at 17:58. |
|
||||
|
||||
![]() en zo noemden het pinstriping op die pickup, naar mijn weten is dat toch wat anders
![]()
|
||||
|
||||
![]() die Alex de ontwerp nicht moet dood. Die lul weet echt iedere auto absurt te verminken. En dan die Jorinde....godsamme.....
Afgelopen vrijdag gingen ze ff een 3 serie pimpen. Die kneus vond kogelgaten wel 'vet'. Ja dat is maffia stijl....DONDER OP VENT. Lexus look achterlichten met ledjes, 5 serie looking koplamp units met van die kringen die lichtgeven....two tone lak...help?!?!? Wat een zaadvlek. Die pickup was wel redelijk, op die stiping na dan..... Last edited by Edward : 12-03-2006 at 18:10. |
|
||||
|
||||
![]() staan er geen foto's online ergens? ik kijk nooit naar dgb.. maar nu wor ik wel nieuwsgierig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik dus ook iemand anders picca's op de pc of een link??? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het ook gezien, en vond die pick-up helemaal niet lelijk! Moet eevn gezegd worden...En de BMW...Tja, de overdaad aan tupperware kon mij niet bekoren, maar het feit dat er heel erg weinig autostyle/tepper zooi werd gebruikt des te meer!
|
||||
|
||||
![]() ok man, bedankt. Nu ben ik blind.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ehhh deze soms ? http://www.girlsgonewild.nl/mokkels...22_jorinde4.jpg |