View Full Version : weber kelken inkorten
ben bezig met een airbox, nu moet ik set korte kelken van 30 mm hebben maar vind het nogal aan de prijzige kant: 30 eurie p/st.
Nu vraag ik me af of ik mij bestaande metalen kelken van 60 mm kan inkorten, maar dan verlies ik natuurlijk de felsrand op de inlaatzijde, is dit erg?
ja, zonder die trechtervorm heeft de kelk geen effect. Kan je ze niet inruilen?
vwleusden
03-06-2006, 23:27
als eens geinformeerd bij Postma Motorsport ?
jammer dat inkorten geen optie is, en inruilen zou ik graag doen. Postma motorsport? Doen die aan inruil of hebben die tegen een leukere prijs een setje van 4?
relaxed...derby 1 had nog een set over van 30 mm.... :woowoo: scheelt weer de helf :D
wil je ouwe wel kopen...40 ers toch?
vwleusden
11-06-2006, 19:34
Ik had een airbox van Pipercross en heb nog steeds kelken van 6cm, paste makkelijk in elkaar alleen paste bij mij de pasplaat van de airbox niet omdat ik mijn dynamo van de 16V niet heb verplaatst en dat ook zeker niet van plan ben.
Postma levert voor weinig goed spul, ze hebben ook wel 2e hands spul liggen. Ook veel VW, opel en Renault motoren... en dan niet de standaard 1.4 blokkies ;)
de hoogte van de kelken is ook niet het probleem, alleen de ruimte tussen de carbs en het schutbord is bij mij maar 7 cm.....dus dan krijg ik een pipercross er niet tussen. De korte kelken moet ik hebben omdat de box zelf ook klein is, omdat ie anders er niet tussen past.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.