Vento Vice
14-06-2006, 19:22
Hallo Medeforummers!,
Ik ben voornemens een VW Vento te gaan kopen :D .
Die ene die ík op het oog heb, heeft nou nèt geen trekhaak.
Dat zal je altijd zien, terwijl op 99% van de Vento's er wèl één zit :tongue: ...
Dus dacht ik: al die TUNERZ van het Volksforum, die halen 'm er natuurlijk meteen af en gooien hem ver in een hoek!!
Oké, haal 'm er maar weer vandaan, want IK WIL HEM!
Als je iemand anders met zo'n ding weet, is dat ook oké, natuurlijk...
(Het allerleukste zou zijn als-ie afneembaar of afschroefbaar is, maar is niet belangrijk)
Let wel: de auto is nog niet in mijn bezit, maar bied het toch maar alvast aan... dan zijn de contacten alvast gelegd ;)
De reden, dat ik een andere auto wilde, is trouwens een zojuist aangeschafte caravan....... :rolleyes: duhhhhh!
ALLES AANBIEDEN!!!
Graag hoor ik van jullie!
groeten René type twee
Oh ja, als het in NOORD HOLLAND kan, zou het prettig zijn, ik woon in Velsen-Noord onder de rook van Beverwijk.
Ik ben voornemens een VW Vento te gaan kopen :D .
Die ene die ík op het oog heb, heeft nou nèt geen trekhaak.
Dat zal je altijd zien, terwijl op 99% van de Vento's er wèl één zit :tongue: ...
Dus dacht ik: al die TUNERZ van het Volksforum, die halen 'm er natuurlijk meteen af en gooien hem ver in een hoek!!
Oké, haal 'm er maar weer vandaan, want IK WIL HEM!
Als je iemand anders met zo'n ding weet, is dat ook oké, natuurlijk...
(Het allerleukste zou zijn als-ie afneembaar of afschroefbaar is, maar is niet belangrijk)
Let wel: de auto is nog niet in mijn bezit, maar bied het toch maar alvast aan... dan zijn de contacten alvast gelegd ;)
De reden, dat ik een andere auto wilde, is trouwens een zojuist aangeschafte caravan....... :rolleyes: duhhhhh!
ALLES AANBIEDEN!!!
Graag hoor ik van jullie!
groeten René type twee
Oh ja, als het in NOORD HOLLAND kan, zou het prettig zijn, ik woon in Velsen-Noord onder de rook van Beverwijk.