![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Medeforummers!,
Ik ben voornemens een VW Vento te gaan kopen ![]() Die ene die Ã*k op het oog heb, heeft nou nèt geen trekhaak. Dat zal je altijd zien, terwijl op 99% van de Vento's er wèl één zit ![]() Dus dacht ik: al die TUNERZ van het Volksforum, die halen 'm er natuurlijk meteen af en gooien hem ver in een hoek!! Oké, haal 'm er maar weer vandaan, want IK WIL HEM! Als je iemand anders met zo'n ding weet, is dat ook oké, natuurlijk... (Het allerleukste zou zijn als-ie afneembaar of afschroefbaar is, maar is niet belangrijk) Let wel: de auto is nog niet in mijn bezit, maar bied het toch maar alvast aan... dan zijn de contacten alvast gelegd ![]() De reden, dat ik een andere auto wilde, is trouwens een zojuist aangeschafte caravan....... ![]() ALLES AANBIEDEN!!! Graag hoor ik van jullie! groeten René type twee Oh ja, als het in NOORD HOLLAND kan, zou het prettig zijn, ik woon in Velsen-Noord onder de rook van Beverwijk.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Wat mag ie opleveren?
|
||||
|
||||
![]() uhhhhhh, ff niet opgelet de laatste dagen...
![]() Ik heb een andere Vento gevonden, inklusief "anhängerkkupplung", dus sorry MM, ik heb hem niet meer nodig.... ![]() Het is een VV Vento 2.0 GT im Brillantschwarz geworden!!!! ![]() SLOT EROP SVP! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Geen probleem. Gefeliciteerd met je aankoop!