View Full Version : Gevalletje stormschade ...
Net bij Scumbag voor de deur gebeurd .. 'takje' van boom afgebroken .. hopelijk geen bekende van hier :(
(zou wel erg zuur zijn als hij hét nieuws hier op het forum moet lezen)
http://img336.imageshack.us/img336/9836/stormschade013wi0.jpg (http://imageshack.us)
rallyegolf driver
18-01-2007, 12:29
Die is toto.....
Ik wil de onderlip wel kopen!
vw roadwarrior
18-01-2007, 12:29
donders,daar word je niet blij van
Jetta MaNiA
18-01-2007, 12:37
Allemachtig! Hopelijk heeft ie em laten taxeren en daarvoor verzekerd:O
knarfmk1
18-01-2007, 12:39
Tering! daar wil je niet inzitten als die op je valt..
Sorry voor de ietwat wazige foto, maar er stond daar ter plaatse een windkracht 9 á 10 schat ik ..
was onmogelijk om de camera goed stil en stabiel te houden :redface:
http://img228.imageshack.us/img228/6590/stormschade005wl5.jpg (http://imageshack.us)
Jemig, dat is mooi min! Je zal het zelf maar wezen..
shit daar zit nog iemand in!!!
Hij is nu wel flink verlaagd.
bolfvariant
18-01-2007, 13:04
echt balen het zal je golf maar wezen :eek:
Holy F??? Dar ben je goed zuur van zeg!!!
shit daar zit nog iemand in!!!
Nee, gelukkig niet .. is een jas die over z'n stoel hing.
ik ga vanavond waarschijnlijk een busje halen.
ik hoop dat de wind dan een beetje gaat liggen..
Shit, dat is niet best. Hier in de straat staat ook bomen. Straks maar eens kijken.
cabrio16v
18-01-2007, 13:37
allemachtig !!
das me een behoorlijk takje .. :rolleyes:
zwaar minder, zal de bomen en vlaggemasten in de gaten houden !
Enneh: wie is aansprakelijk in dat soort gevallen. Volgens mij is het erg moeilijk om dit de gemeente aan te rekenen, dus hopen dat de einser allrisk verzekerd is!
Jens
parebool
18-01-2007, 14:33
volgens mij kun je niet verzekerd storm schade/natuurrampen
corrado-usa
18-01-2007, 14:42
Damm niet best het zal je auto maar wezen.
dat wordt nog een uitdaging, qua verzekering. Een aantal bedrijven in deze straat heeft vorig jaar een schrijven van de gemeente gehad dat de bomen grotendeels gerooid zouden gaan worden (in 2006). Daar is geen gevolg aan gegeven, met bovenstaande consequenties.
Ik heb mijn visitekaartje op de bijrijdersstoel gelegd (bij de cabrio) zodat de eigenaar contact met me kan opnemen, in verband met het bovenstaande verhaal. Wellicht kan hij of zij de gemeente aansprakelijk stellen.
Het was hoe dan ook een "mooie" knal hoor, vanochtend.
"Mooie" foto's trouwens, Area!
Big_Mac_Mark
18-01-2007, 15:35
Tsuu, als cabrioliefhebber springen de tranen je wel even in de ogen, zeg! Gatver...Moet er niet aan denken...
Pedaalemmer
18-01-2007, 16:14
damn dat valt niet mee wat een klapper!
bij ons op de zaak is een oplegger omgewaait net geen auto geraakt..scheeld maar heel weinig :eek:
zo, dat is echt erg. :eek: :eek: :eek:
Dat ik naar huis reed van mijn werk, zag ik 2 vrachtwagen op de zijkant in de berm liggen.
breadfan83
18-01-2007, 17:21
Man wat erg!
Moet er niet aan denken dat het met mijn auto gebeurd, en die stellen heel wat minder voor dan die Cabby!
Hoop dat ie d'r nog iets voor terug krijgt.
Die is aardig gaar :( Erg zonde, gelukkig zat er niemand in.
Die is toto.....
Ik wil de onderlip wel kopen!
aasgier..
Deze cabrio was net op tv. Volgens mij is ie ondertussen gered. Op naar het autokerkhof..
Goed klote als dat je auto is ... was wel een mooi wagentje zo te zien.
Der Typ Siebzehn
18-01-2007, 18:18
:eek: heftig
Berserker
18-01-2007, 18:18
Ik ga toenstrax me vriendin ophalen, roept de buurman me dat een boom bij ons in de tuin is omgewaaid... Net de motor van me vader gemist, ik zat te studeren niks gemerkt :redface:
VwPolo89
18-01-2007, 18:23
Ik ga toenstrax me vriendin ophalen, roept de buurman me dat een boom bij ons in de tuin is omgewaaid... Net de motor van me vader gemist, ik zat te studeren niks gemerkt :redface:
studeren?? slapen zeker :p
hier lag er ook ineens een dakpan bij ons op het plat dak, had er ook niks van gehoord alhoewel dit vlak boven mijn kamer is waar ik ook aan het studeren ben. zouden we dan zo verdoken zijn in de boeken?
ik zou niet graag zo bij mijn auto komen. de mijne staat binnen en nu maar hopen dat de garage blijft staan want de geluiden dat daar allemaal vandaan komen is om schrik van te krijgen.
Erwin G60
18-01-2007, 18:35
Echt zonde zoiets blij dat ik in een wijk woon met weinig of alleen kleine bomen.
Hummzz.
Deze Cabby komt dus al de hele middag op het NOS journaal langs.. met een brandweer-meneer die de zaag zet ik de boom: And Justice For All :)
Nee: Geen leedvermaak. Gewoon klote.
Hummzz.
Deze Cabby komt dus al de hele middag op het NOS journaal langs.. met een brandweer-meneer die de zaag zet ik de boom: And Justice For All :)
Nee: Geen leedvermaak. Gewoon klote.
dak was er toch al af... :rolleyes:
toenstrax???
:D :D da's vast en zeker landgraafs... :thumbup:
hij staat nu bij vreugdenhil in wateringen in de opslag zag 'm daar vanmiddag om half 6 naartoe gaan.... zag er niet best uit.
Is dit dan in de regio Den Haag gebeurd zo ja waar?
ik zie het al GIVA Den Haag op de binckhorst
Als eigenaar zijnde wordt je dan toch wel even onwel...
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/63/images/7b74a87f8f611b16e66b3f2b9dc2f27699292.jpg
knarfmk1
18-01-2007, 20:01
he zijn aanhanger haalt hem in!
Volgens mij zocht Breadfan nog een achterbank en nette linkerdeur van een Function... :D
ik zie het al GIVA Den Haag op de binckhorst
Inderdaad, vlak voor de deur van mijn geweldige broodheer Giva, uw Chrysler, Jeep en Dodge dealer in Den Haag :)
Er stond twee auto's achter de cabrio een Voyager, die net klaar was van een reparatie. Dus ik kijk naar buiten en pak de telefoon om de klant te informeren. Net als ik die man aan de lijn heb hoor ik een hoop geraas en zie die boom naar beneden komen. Ik geloof dat ik zoiets zei als: "ik wil even doorgeven dat uw auto opgehaald kan worden, hoewel ik daar nu nog niet zo zeker van ben".
Bleek gelukkkig mee te vallen, er lagen maar een paar takken op het dak en de motorkap..tja, dat krijg je, kwaliteit uit de USA!
Dennis@polo86c.nl
18-01-2007, 22:31
Klopt, waar staat dat wrak, en van wie is ie?
Ik gok dat dit in Rijswijk is.
Ja: uitgelachen?
't is hier geen Cat/Bitchfight forum :)
Dat 'Toenstrax' geen A.B.N. is,. daar zijn we 't allemaal over eens. Gelukkig leverde het geen spraak verwarring op, en was er dus eigenlijk niets aan de hand.
Beetje onstuimig weer, en men begint meteen te rollebollen! :nana:
*edit: ik ga nu rustig slapen,.. als het hier morgenvroeg alsnog een zooitje is geworden, dan haal ik de veegbezem d'r door :) *
on topic heren off topic is verwijderd.
Inderdaad, vlak voor de deur van mijn geweldige broodheer Giva, uw Chrysler, Jeep en Dodge dealer in Den Haag :)
Er stond twee auto's achter de cabrio een Voyager, die net klaar was van een reparatie. Dus ik kijk naar buiten en pak de telefoon om de klant te informeren. Net als ik die man aan de lijn heb hoor ik een hoop geraas en zie die boom naar beneden komen. Ik geloof dat ik zoiets zei als: "ik wil even doorgeven dat uw auto opgehaald kan worden, hoewel ik daar nu nog niet zo zeker van ben".
Bleek gelukkkig mee te vallen, er lagen maar een paar takken op het dak en de motorkap..tja, dat krijg je, kwaliteit uit de USA!
Hehe ik kom nog wel eens onderdelen halen bij jullie magazijn maar ben blij dat ik vandaag niet naar henk ben gegaan :)
Werkt geoffrey trouwens nog in de werkplaats daaro?
Gr. Ferry
Alleen die opmerking kwaliteit uit de USA snap ik niet helemaal :chair:
Ik mis enkele dakpannen ,en tussen mijn kozijn en plafon is een scheur ontstaan ....
maarja interpolis ....glashelder (hoop ik ) ;)
Dubweiser
19-01-2007, 08:25
Verdomme, ben gister ook eens wezen kijken naar mijn golfje hoe die erbij stond, en wat was het geval : de motorkap was omhoog gewaaid met een flinke vaart en is nu op de hoeken helemaal krom en er is een flinke lakschade aan de motorkap en de wagen zelf.
dat wordt dus een ''nieuwe'' motorkap en naar de spuiter :(
Alsof de situatie nog niet erg genoeg is zo, het heeft me alleen nog maar tegen gezeten met de golf :(
zijn er hier nog meer mensen met persoonlijke schade, of schade in de buurt?
bij ons is alles goed gegaan gelukkig.was alleen gistermiddag bij mijn autospuiter, waaide hem de duivetil om, paar waren er slecht aan toe, inclusief een paar jonkies van een dag of 5, altijd zonde zoiets.
evilnyntje
19-01-2007, 08:39
Ik heb geen schade als het goed is, heb wel het konijn geevaccueerd uit de tuin.
Beetlefreak
19-01-2007, 10:29
Bij ons in het noorden is het volgens mij iets minder heftig eraan toegegaan dan daaronder. :eek:
Foto's op NU.nl zeggen ook genoeg:
http://www.nu.nl/mmbase/images/949229
Passat zonder Airride, maar met bijzonder sterke A-stijl
http://www.nu.nl/mmbase/images/950111
Bora-cabrio, ook geen airride
http://www.nu.nl/mmbase/images/948958
Nieuw model Meriva!
Ik mis enkele dakpannen ,en tussen mijn kozijn en plafon is een scheur ontstaan ....
maarja interpolis ....glashelder (hoop ik ) ;)\
Ik denk dat dat wel goedkomt, ik werk bij interpolis en ze zijn razend druk hier vandaag.
http://www.nu.nl/mmbase/images/950532
Minimaal 1 rij dakpannen (ik ga nu t dak niet op om te kijken), lekkage en wat schade door een omgewaaide boom in de tuin: 013-5801234 = onbereikbaar. (gewoon: ingesprektoon)
Gisteravond maar één melding gehad van een boom over de weg................even de bijl en kettingzaag ter hand ét voila weg weer vrij na een uurtje zwoegen :D
Koen is sleeping
19-01-2007, 12:41
1 van de panelen uit de schutting gewaaid en wat planken losgeklapt. Wind stond er vol op. Eigenlijk bijna niks dus.
knarfmk1
19-01-2007, 12:47
bij ons in de kas tot gisteravond uur of 9 maar 1 raampje gesneuveld,
valt best mee aangezien er toch behoorlijk wat raampjes inzitten :D
Ik heb gister door die storm mijn nieuwe Golfje opgehaald, geen pretje in een auto die je niet kent. :(
ik zou gister een 66er single cab gaan halen/kijken.
maar even verplaatst naar een andere datum.
wel zo verstandig denk ik...
Ik werd nog ingehaald door een single cab, die zeilde vlak voor me bijna tegen de stoeprand. Toch ff een scary momentje.
vwmenneke
19-01-2007, 14:21
Een paar kleine boompjes op het erf omgewaaid, pergola scheef gezakt. Er missen een paar planken uit het toch al verrotte kippenhok en verder tientallen bomen omgewaaid (woon in bos :rolleyes: )
Hie in Limburg echt nergens last van gehad vond ik zelf.
Ja het waaide iets harder als normaal en er lagen her en der wat takjes op de weg maar daar had je het ook mee gehad.
Sterkte voor diegene die schade hebben...
patrick 86c
19-01-2007, 14:58
Het valt wel op dat de meeste auto's vw zijn die geraakt zijn.
God zal toch wel geen hekel aan vw's krijgen????
was t ook een 66 er?
Het was een Baywindow, maar ik ben daar niet genoeg in thuis om een jaartal te herkennen. :dunno:
haha ok, misschien was iemand mij voor met halen...
Hier in noord-brabant ook wel wat schade.
Kwam net thuis (zit op kamers), zijn 3 vd 20+ bomen in de tuin omgewaaid. Goedemiddag buren, we komen even wat bomen opruimen...
slechts in 1 wijk van eindhoven veel schade....
had de gemeente van de week struiken gerooid en de boel ff omgespit met een graafmachine..
gekortwiekte wortels en storm is geen goeie combi, alles lag plat daar ondanks dat het niet heel extreem was hier. 7 a 8...
was 10 min eerder langs die weg komen rijden met de derby, en nadien lag ie bezaaid met bomen... geluksmomentje...
Christiaan
19-01-2007, 19:38
Mis hier alleen een paar dakpannen... maar dat is het probleem van de woningstichting... niet van mij....
Berserker
19-01-2007, 19:58
Met pap t bos (ligt voor de deur) ingegaan en een paar bomen meegenomen, makkelijk brandhout...
*edit: uitlokken :nana: *
zijn er hier nog meer mensen met persoonlijke schade, of schade in de buurt?
bij ons is alles goed gegaan gelukkig.was alleen gistermiddag bij mijn autospuiter, waaide hem de duivetil om, paar waren er slecht aan toe, inclusief een paar jonkies van een dag of 5, altijd zonde zoiets.
Een booom heeft geprobeert m'n kar de grond in te boren, de boom heeft gewonnen. Ik moet morgen maar gaan kijken (zodra ik de resten van de boom weg heb) of het helemaal oud ijzer is of dat ik de kokers kan wegslijpen en nieuwe op braden.
zodra het licht wordt maak ik wel even een foto.
db
Tiefleger
19-01-2007, 21:54
Ik heb gisteren genoeg gezien onderweg, een vrachtwagen (reed voor mij)waar het dak ineens van in de lucht vloog, een busje hop in de sloot,en een heleboel ergenis van een hoop collega chauffeurs. Ik heb over een stuk van 65km 7 uur over gedaan, en daar word je niet erg vrolijk van.
René (tiefleger)
M'n baas heeft gisteren van half 4 tot 11 in de rij gestaan. Kwam vanaf Den Helder en moest via Apeldoorn en Arnhem naar Vught.
Valt in principe nog mee als je kijkt dat de laatste file pas om half 3 weg was...
en deze week weer een mooie storm...
http://www.volksforum.com/albums/files/7/26052009294.jpg
sow... ff 2,5 jaar stof wegblazen hoor! :D
Bij mij gelukkig alleen een flinke tak op het hek.
pijnlijke zaak.
bomen maken meer kapot dan je lief is.
Jan-Jelle
28-05-2009, 21:09
zondag mijn moeder's auto grondig gewassen, in de was gezet. nu ook niks meer van over! maarja, kan erger. de eigenaar van de audi hier boven heeft wel geluk...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.