Log in

View Full Version : Wie of waar originele Hella's Golf 2

Erik
31-07-2007, 18:45
Ben er toch zo goed als uit. De originele koplampen komen weer erin.
Nu heb ik een setje thuisliggen (met elektronische hoogteverstelling) maar hier zit helaas toch best wat steenslag in :(
En omdat mijn verstralers nagenoeg geen steenslag hebben wil voor mijn lampen toch nieuwe erin zetten.

Nu heb ik een tijd terug eens een site van iemand gekregen waar ik de lampen nog nieuw kon bestellen tegen aannemelijke prijs maar kan deze site alleen niet meer terug vinden :redface:

Dus,

Wie weet een site waar je ze nog nieuw kunt bestellen?
Of wie heeft nog een goede set liggen?

En heb ik het goed als de lampen gewoon uitwisselbaar zijn met de frames van de elektrische hoogteverstelling ??

Alberto
31-07-2007, 19:05
En heb ik het goed als de lampen gewoon uitwisselbaar zijn met de frames van de elektrische hoogteverstelling ??
de motor kan je er uit kliken /draaien van de hoogte verstelling

goeie keuze orginaal teile :thumbup:

ik heb geen internet site
wel een adres

maar das niet bij jou in de buurt

Beiboer VW Onderdelen

Erik
31-07-2007, 19:07
Ok bedankt voor je info, en voor het adres!
Helaas is me de afstand iets te ver :P

vwleusden
31-07-2007, 19:30
Erik, deze zoek jij: www.hartsant.nl :)

Erik
31-07-2007, 20:40
ahhhh thnx Dennis! :hug:
Wist dat er een site was. Van de week maar even 2 nieuwe bestellen daar.

Erik
14-08-2007, 18:56
Wie kan me vertellen hoe het bestellen bij Hartsant in zijn werking gaat ?? :confused:

vwleusden
14-08-2007, 22:57
Gewoon bellen en op laten sturen :) Je kan ook langs rijden maar is nogal een eindje cruisen voor je. Op de site staat geen particuliere verkoop, bestel je het toch via de zaak ;)

Erik
10-09-2007, 12:16
En ze zijn dan ook inmiddels besteld. Hartsant wilde ze niet versturen als het particulier was maar Brezan kon ook inkopen bij hun.
Eind deze week komen 2 verse Hella's binnen (36 euri ut stuk)

Erik
20-09-2007, 09:12
:lock: