![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben er toch zo goed als uit. De originele koplampen komen weer erin.
Nu heb ik een setje thuisliggen (met elektronische hoogteverstelling) maar hier zit helaas toch best wat steenslag in ![]() En omdat mijn verstralers nagenoeg geen steenslag hebben wil voor mijn lampen toch nieuwe erin zetten. Nu heb ik een tijd terug eens een site van iemand gekregen waar ik de lampen nog nieuw kon bestellen tegen aannemelijke prijs maar kan deze site alleen niet meer terug vinden ![]() Dus, Wie weet een site waar je ze nog nieuw kunt bestellen? Of wie heeft nog een goede set liggen? En heb ik het goed als de lampen gewoon uitwisselbaar zijn met de frames van de elektrische hoogteverstelling ??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de motor kan je er uit kliken /draaien van de hoogte verstelling goeie keuze orginaal teile ![]() ik heb geen internet site wel een adres maar das niet bij jou in de buurt Beiboer VW Onderdelen |
|
||||
|
||||
![]() Ok bedankt voor je info, en voor het adres!
Helaas is me de afstand iets te ver :P
|
||||
|
||||
![]() Erik, deze zoek jij: www.hartsant.nl
![]()
|
||||
|
||||
![]() ahhhh thnx Dennis!
![]() Wist dat er een site was. Van de week maar even 2 nieuwe bestellen daar.
|
||||
|
||||
![]() Wie kan me vertellen hoe het bestellen bij Hartsant in zijn werking gaat ??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gewoon bellen en op laten sturen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En ze zijn dan ook inmiddels besteld. Hartsant wilde ze niet versturen als het particulier was maar Brezan kon ook inkopen bij hun.
Eind deze week komen 2 verse Hella's binnen (36 euri ut stuk)
|
||||
|
||||
![]() ![]()