EditionBlue G60
08-08-2007, 20:50
Hallo
ik heb een golf 1 g60 gebouwd (basis was een cabrio met een 2h 1800 injectie motor,bj:91).
en nu rijd/loopt dit al een tijdje zonder probleem,nu doet zich echter het volgende voor: na een tijdje (30 min) rijden als de motor goed op bedrijfstemperatuur is,dan wil de motor wat inhouden als je pittig doortrekt en dan opschakelt naar de volgende versnelling.net of ie dan even smoort en dan ook eingelijk wel direct weer oke is.dus na schakelen even een dipje en dan is ie er ook wel weer.kan dit komen door een eventuele te lage brandstofdruk????
ik heb het brandstofsystheem van de cabrio nog net als toen er nog een 2h motor in zat,kan het zijn dat er mischien een andere pomp onder moet???
wat is de minimale brandstofdruk die een g60 motor moet hebben om goed te functioneren.
het betreft hier een frisse(onlangs deels gereficeerd) 1h g60 motor met onlangs gereficeerde G-lader(orginele poeli en 0,8 bar druk),een jetex 4 in 1 spruitstuk,geen kat en daarna corrado tussen demper en corrado einddemper.
een oginele luchtfilterbak.
ik heb het idee dat deze storing er eerst niet in zat en nu pas na 3 a 4000 km rijden is ontstaan.
wie o wie helpt me op weg.
vriendelijke groet Hendrik
ik heb een golf 1 g60 gebouwd (basis was een cabrio met een 2h 1800 injectie motor,bj:91).
en nu rijd/loopt dit al een tijdje zonder probleem,nu doet zich echter het volgende voor: na een tijdje (30 min) rijden als de motor goed op bedrijfstemperatuur is,dan wil de motor wat inhouden als je pittig doortrekt en dan opschakelt naar de volgende versnelling.net of ie dan even smoort en dan ook eingelijk wel direct weer oke is.dus na schakelen even een dipje en dan is ie er ook wel weer.kan dit komen door een eventuele te lage brandstofdruk????
ik heb het brandstofsystheem van de cabrio nog net als toen er nog een 2h motor in zat,kan het zijn dat er mischien een andere pomp onder moet???
wat is de minimale brandstofdruk die een g60 motor moet hebben om goed te functioneren.
het betreft hier een frisse(onlangs deels gereficeerd) 1h g60 motor met onlangs gereficeerde G-lader(orginele poeli en 0,8 bar druk),een jetex 4 in 1 spruitstuk,geen kat en daarna corrado tussen demper en corrado einddemper.
een oginele luchtfilterbak.
ik heb het idee dat deze storing er eerst niet in zat en nu pas na 3 a 4000 km rijden is ontstaan.
wie o wie helpt me op weg.
vriendelijke groet Hendrik