View Full Version : Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.
steven16v
12-10-2007, 08:51
Zag dit topic op een ander forum en leek me hier ook wel passend.
De aftrap!
Met een andere uitlaat en een ander luchtfilter krijg je 25 pk meer. :tongue:
Nee! Je krijgt meer kabaal uit je auto waardoor het lijkt of je harder gaat.
Dat dikke bumpers eerst komen, daarna pas wielen & verlaging
Big_Mac_Mark
12-10-2007, 11:13
Dat zo'n dikke taartschep achterop een FWD honda civic echt helpt om al dat brute vermogen van die dikke 1.5, voorzien van superuitlaat en super-de-super luchtfilter, op de straat te houden!
Dat een snelle nokkenas ook echt werkt zonder verstelbare poelie.
Beetje reclame voor de topic-starter :D
steven16v
12-10-2007, 11:52
Dat een snelle nokkenas ook echt werkt zonder verstelbare poelie.
Beetje reclame voor de topic-starter :D
:thumbup:
dat lexus look lampen mooi zijn...
knarfmk1
12-10-2007, 12:03
dat vermogen belangrijker is dan goede remmen
"ik heb mijn remklauwen rood geschilderd, maar ik rem niet harder?!"
dat er met een "no fear"sticker eigenlijk
niet bedoeld wordt dat de bestuurder "geen angst"
heeft... :D
Pedaalemmer
12-10-2007, 12:17
Kwam toevallig een gelijk topic tegen alleen draaide ze de stelling om:
Cold Air Intakes: Je kent ze wel, de zogenaamde "open-lucht-filter", inefficient zeggen velen. Inderdaad, zoals ze door de gemiddelde TRS-er gebruikt worden hebben velen gelijk. MAAR, het kan ook anders. Als je nou een compleet Cold Air Intake Systeem (vanaf nu CAIS) aanschaft. Dit systeem zal meestal bestaan uit een hoop leidingen en een filter van een groot filter-bedrijf (K&N, Green, Viper, etc). Met als resultaat dat de invoer van koude lucht geoptimaliseert wordt. Let wel, een hitteschild is een must. Je CAIS moet zoveel mogelijk beschermt worden van de warmte die van je motor komt. Een ideaal systeem om dit te bereiken is een:
Airbox: Een Airbox, is precies wat het zegt. Een box om je lucht te scheiden van je motor-warmte, bij de duurdere cq betere CAIS zit deze erbij, maar ze zijn ook los te verkrijgen. Als je dit hebt gedaan zal je motor meer lucht binnen krijgen, dit zal resulteren in meer lucht bij je lucht/brandstof mengsel. Oftewel je L/B-mengsel "verarmert", de verhouding lucht/brandstof is teveel naar de lucht geslagen. In het uiterste geval zul je in de winter je motor niet kunnen starten (het is in de winter trouwens zowieso aan te raden je originele filter te monteren). Wat kun je doen om dit op te lossen:
Air/Fuel Regulator: Een AFR installeren, bij de meeste modernere auto's met een computer, kun je hiermee je lucht/brandstof mengsel afstellen, wil je dat dit goed gebeurt, zul je een testbank moeten regelen, en proefsgewijs bijstellen, want geen enkele motor is hetzelfde. Vermogenswinsten van +/- 20 tot 30 pk zijn niet ongewoon, afhankelijk van welke motor je hebt. Om je motor-ademhaling verder te optimaliseren:
Intercooler: Een intercooler, dit heeft op zich niks met een turbo te maken, alhoewel het wel handig is als je een aftermarket-turbo installeert, er een intercooler bij aan te schaffen. Maar een intercooler is niks anders dan een soort verwarming maar dan precies andersom, dus alle lucht die je motor inkomt zal gekoeld worden, met als gevolg een betere verbranding in je motor, enige nadeel is dat intercoolers prijzig zijn.
Spruitstukken: De zogenaamde "spaghetti"-spruitstuk is alleen efficient als je een volledige uitlaatlijn erop aansluit, dus EN je middendemper EN een sportkat of vervanger EN een einddemper. Hiermee optimaliseer je het "uitademen" van je motor. Vermogenswinst maximaal 15 pk. Maar toch, tel je dit op bij de voorgaande modificaties zitten we al op een dikke 30 tot 40 pk.
Verder gaan op motorisch tunen, brandstofkeuze:
V-Power WERKT! Mits je wat vaker dan 1 keer je auto heb volgegooid met die zooi en dus je motor enkel en alleen nog maar V-Power verbrandt. Vooral in combinatie met de voorgaande modificaties is het echt efficient en op zichzelf al genoeg voor +/- 3 pk. En het is nog beter voor je motor ook. Voor de echte fanaten heb je nog:
Octaan verhogers: In de States een must, lui met auto's die op 100 octaan of zelfs 102 octaan rijden zijn niet ongewoon, gewoon een flesje toevoegen bij elke volle tank en je kunt weer knallen.
Om nog meer te kunnen knallen het gedeelte waar de bestuurder het meeste invloed heeft of je wint of verliest: SCHAKELEN:
Schakelen moet je leren, moet je kunnen en je moet DURVEN. Maar er zijn middelen om je een handje te helpen.
Schakelpoken met contragewichten, verkorten de beweging die je moet maken om te schakelen, een aanrader en redelijk goedkoop, MAAR, wil je het meeste uit je motor halen, dan is een duurdere aanschaf onvermijdelijk:
Geupgrade koppelingsplaten: Diverse Amerikaanse bedrijven hebben hier veel ervaring mee, schijven die steviger, lichter, en vooral HARDER zijn dan de originelen. Hiermee verkort je je schakelmomenten en is een MUST bij serieuze motor-tuning, want je schakelsysteem is berekend op je originele pk's.
Ook iets wat veel mensen vergeten: ONDERHOUD
Er zijn 1001 middelen die je bij je benzine kunt gooien om je motor van binnen "schoon te maken". Dit zal je als het een tijd niet gedaan heb een duidelijke vermogenswinst en betere reactie van je motor opleveren. Tevens kun je geupgrade brandstofleidingen aanschaffen met daarbij een grotere brandstofpomp om je LBM te optimaliseren.
Lichter vliegwiel: Dit is een mooie betaalbare aanschaf om het vermogenverlies tussen je motor en je banden te verminderen.
Turbo: een turbo is een HELE dure aanschaf maar het geeft je in 1 keer een maximale boost in je pk's. Let wel, een turbo-timer, en een turbo-boost-controler zijn aanraders en wederom moet je deze zelf instellen om maximale efficientie uit je motor en je turbo te halen.
dat JIL een velg merk is.
( kon het niet laten)
Dat een MK1 een Golf 1 is.
knarfmk1
12-10-2007, 12:56
Dat als je de leuning van je stoel helemaal achterover zet je gestroomlijnder bent (en stoerder natuurlijk!) en je dus sneller gaat
Dat een MK1 een Golf 1 is.
je bedoelt dan zeker een golf type 1??
Dat als je zegt "mijn auto" iedereen weet welke auto jij rijd..
rutger16v
12-10-2007, 13:28
dat je met een sticker waar het poppetje die pist over een politie logo, nog geloofwaardig overkomt bij een agent
Pedaalemmer
12-10-2007, 13:36
Dat oude vw modellen zeldzame exotische verzamel modellen zijn :D
dat je met een sticker waar het poppetje die pist over een politie logo, nog geloofwaardig overkomt bij een agent
Of dat anderen je echt heel stoer vinden met zo'n sticker, en ze niet denken, wat een sneue gast..
dat je je nieuw aangeschafte diettrich bumper
niet in kleur hoeft te spuiten, maar dat gewoon
ongelakt al stoer genoeg staat :cool:
SlimMasterShady
12-10-2007, 15:16
Dat een glas bier gelijk is aan 2 bruine boterhammen! :screwy:
dat als je een 1e monteurs diploma hebt het niet perse wil zeggen dat je kan sleutelen :D
GerardMkIIVR6
12-10-2007, 16:54
dat je je nieuw aangeschafte diettrich bumper
niet in kleur hoeft te spuiten, maar dat gewoon
ongelakt al stoer genoeg staat :cool:
:D :thumbup:
Dat je dingen voor minder geld wegdoet dan wat je er zelf voor moet geven :screwy:
Dat je overal een dakrek op kan gooien om het koel te maken
het wordt mij afgeraden om te denken
Dat een originele nederlandse gti meer waard is en beter is................ :screwy:
Dat een gti op BBS'en bijzonder is ;)
Dat een gti op BBS'en bijzonder is ;)
:nana:
Dat wanneer je een auto mat rolt, hem rat mag noemen.
Dat je met een racestuur hander gaat.. (geen geintje.. echt meegemaakt dat iemand dat beweerde.. :screwy: )
breadfan83
13-10-2007, 00:19
( kon het niet laten)
Pik! :tongue:
Dat een glas bier gelijk is aan 2 bruine boterhammen! :screwy:
Met één glas ben je er toch echt niet hoor. Beetje inzet tonen. :rolleyes:
Veel lampjes op een Golfje is "kewl".
Schroefset en comfort gaan samen.
Stickers add horsepowâh!!1!
Evenals 12v turbo's van E-bay. :screwy:
Die v staat voor volt, en niet voor kleppen, baai de weg. ;)
je bedoelt dan zeker een golf type 1??
Nee, een volkswagen typ 17 :screwy:
Dat een Supersport schroefset stug is.
Dat een Supersport schroefset bestaat uit vering en demping, terwijl het eigenlijk een verstelbare steigerpijp is...
dat iedereen die zegt dat airride voor losers is stiekum jaloers zijn omdat ze het zelf niet kunnen betalen :nana:
Mister Cool
13-10-2007, 13:08
Driften cool is in het bijzijn van iedereen! Vooral als de hekken dichtbij komen :D :D :D
Hoe lager de auto, hoe beter de wegligging..
Dat de vermelding 'under construction' het goed maakt dat je met je ongespoten hok op een meeting aankomt..
http://www.stickerland.nl/images/0104923.jpg
en..
dat de tjoeningsticker 'Fucking legal street rules' een lopende zin is met betekenis..
Tiki Madness
13-10-2007, 14:16
en dat ze bij een harde berm geen bordje plaatsen omdat ze hem daar niet in de grond krijgen.
Het bordje zachte berm is geen uitnodiging maar een waarschuwing
Dat als je je velgen hebt laten hoogglans verdichten..... je ze nooit meer hoeft te poetsen en er de hele winter gewoon mee door kunt rijden :screwy:
Jurgen Santana
14-10-2007, 19:01
Dat het alleen de hoeveelheid schroefdraad die over is bepaalt hoever je schroefset nog omlaag kan.
Hoe cleaner de auto, hoe mooier hij wordt.
steven16v
14-10-2007, 19:47
Dat het stoer is om met knetterharde muziek 10 rondjes per dag door het dorp te rijden met alle ramen naar beneden. En dan met zijn allen bij elkaar staan en kijken wie het meeste gas kan geven in de vrij.
Leer dat nu eens, dat is niet stoer!
dat de prullebakken bij de mc-donalds niet voor mc-drive klanten zijn...
dat veel plastic op je auto hem sneller maakt
breadfan83
15-10-2007, 09:09
Dat het alleen de hoeveelheid schroefdraad die over is bepaalt hoever je schroefset nog omlaag kan.
http://www.euronationvw.com/albums/cars/dasbucket_BIG.sized.jpg
dat rode remklauwen in combinatie met rode remtrommels mooi staat.
dat het stoer is als je door de stad loopt of in een groep staat om muziek te beluisteren via je mobiele telefoon zodat iedereen kan meeluisteren.
dat wanneer je huisvuil op het dakrek gooit meteen accessoires zijn.
dat een extreme look bij een golf 2 mooi staat
breadfan83
16-10-2007, 14:41
Wiki leerde mij trouwens dit...
Dat Wiki betrouwbaar is...
ik zeg altijd dat mijn velgen 12,7cm breed zijn... :rolleyes:
:gives:
J is de vorm van de velgrand. Traktorwielen hebben een andere aanduiding bijvoorbeeld!
Nee, een volkswagen typ 17 :screwy:
goh... gaat ik maar es verder met mn type 53 :D
ik zeg altijd dat mijn velgen 12,7cm breed zijn... :rolleyes:
:gives:
Geef je de velg-diameter ook in cm aan dan :thumbup:
Hier een overzichtje:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/8/2/Velgaanduiding_original.jpg
dat het stoer is als je door de stad loopt of in een groep staat om muziek te beluisteren via je mobiele telefoon zodat iedereen kan meeluisteren.
www.fuckingirritant.nl
dat de prullebakken bij de mc-donalds niet voor mc-drive klanten zijn...
Good Posting!
Nog een leuke, daarop aansluitend:
- Dat je een richting aanwijzer op de snelweg alleen naar links hoeft te gebruiken.
- Dat je (zeker met een busje of SUV) 's avonds geen richting hoeft aan te geven als je een fietser inhaalt op een donkere landweg
- Dat je op een rotonde net zo min richting hoeft aan te geven als op een verkeersplein
- Dat je voor een verkeersplein eigenlijk wel 'linkaf' moet aangeven bij 3/4 rond, en bij een rotonde niet. Maar dat dat laatste toch wel erg handig is.
- Dat ik helemaal geen richtingaangeeffetishist ben
G-eert-40
16-10-2007, 16:37
dat je op de linkerbaan sneller gaat als op de rechterbaan in de file :screwy:
breadfan83
16-10-2007, 16:49
Good Posting!
- Dat je een richting aanwijzer op de snelweg alleen naar links hoeft te gebruiken.
- Dat je (zeker met een busje of SUV) 's avonds geen richting hoeft aan te geven als je een fietser inhaalt op een donkere landweg
- Dat je op een rotonde net zo min richting hoeft aan te geven als op een verkeersplein
- Dat je voor een verkeersplein eigenlijk wel 'linkaf' moet aangeven bij 3/4 rond, en bij een rotonde niet. Maar dat dat laatste toch wel erg handig is.
Ik krijg af en toe GTA achtige taferelen als ik weer van die mafkezen tegenkom. Druk toch gewoon effe met een vinger tegen dat hendeltje!!! :mad:
breadfan83
16-10-2007, 16:50
Dat een nieuwe APK bij aflevering bij een occasionhandelaar betekent dat de auto in orde is.
G-eert-40
16-10-2007, 17:05
dat je niet voor lul staat als je met je gechipte lease diesel bak telkens weer probeert voor een stoplicht met 2 rijstroken links gaat staan, om dat lage paarse polootje er eens flink van langs te geven :screwy: :) maar dat het lage paarse polootje al bij het verdrijvingsvak is en jij nog naar de 2 aant schakelen bent :D
Pedaalemmer
16-10-2007, 17:08
- Dat hoe meer lampen je op je vrachtwagen hebt hoe stoerdere truck je is.
dat een nieuwe apk gelijk betekend dat de olie verwisseld is, inclusief de rest van een grote beurt..
Dat een nieuwe APK bij aflevering bij een occasionhandelaar betekent dat de auto in orde is.
vandaag de auto van mn vriendin opgehaald... remcilinders achter lek, 1 remtang naar de knoppen, alle remmen op...
in juni gekocht met verse APK... erg typisch altijd...
Dat ploaties in je signature werken!
http://groups.msn.com/_Secure/0TQCMGkEY2c7GI8m7bntv3PLYSqlKVWUUJ7CMZXDTWztEfQ2dR mY3ePp26RfFK67!8aER!54ZPd6EtK*bwBnOvZQnw9wncIKC1tn uzH8ZFQaNfpeCIzmrgQ/P?dc=4675614729971391672
Mister Cool
16-10-2007, 17:54
Good Posting!
Supergoeie positng! Geen richting aangeven op rotonde's is de grootste ergernis van de hier opgenoemde :thumbup:
LOL@sjampoo :giggle:
:iamwithst
- Dat iedereen denkt dat een auto van 8 jaar al een oude bak is en dat hun mond open blijft staan als je zegt dat je (jongste) auto 20 jaar is...
Dat de afstand Utrecht-Friesland 5x zo lang is als de afstand Friesland-Utrecht... ;)
Dat de afstand Utrecht-Friesland 5x zo lang is als de afstand Friesland-Utrecht... ;)
:thumbup: :thumbup:
jetta mk1 '82
16-10-2007, 20:39
:iamwithst
- Dat iedereen denkt dat een auto van 8 jaar al een oude bak is en dat hun mond open blijft staan als je zegt dat je (jongste) auto 20 jaar is...
klinkt bekent ;) !!
gr. Martijn
-Dat Jelle 20 golfjes 1 uit 1975 heeft
-Dat z'n fototoestel waarschijnlijk nog steeds kapot is.
breadfan83
17-10-2007, 00:36
-Dat Jelle 20 golfjes 1 uit 1975 heeft
-Dat z'n fototoestel waarschijnlijk nog steeds kapot is.
:lmao:
breadfan83
09-11-2007, 03:42
dat de tjoeningsticker 'Fucking legal street rules' een lopende zin is met betekenis..
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/volkswagen/127604488-volkwagen-golf-1-8-i-getuningd-te-koop.html%3Freturn%3DeJwtyNEKgyAYhuF7CeqszBohhox2J5JuSabir21s7N73Czv5eL5Xcso%252FhvczcMoYr0DLuG7zllLghOw%252BaNcdMu4pWCkTdM4SmZNvlTl1BO2Id0pHpa127entDk%252F5wLqyqdvSYa8vK2ijQCRfjwutx5vFWS6saECxqSih3iYg4a4ADyqU2CMO7IvLh45mLT3%252FuweDGpoQsuibIIZq%252Fv4A%252B3FBlA%253D%253D%26df%3D1
:D
whahahahahha so true..so true
\
arnaud for president! :thumbup:
Berserker
09-11-2007, 09:12
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/volkswagen/127604488-volkwagen-golf-1-8-i-getuningd-te-koop.html%3Freturn%3DeJwtyNEKgyAYhuF7CeqszBohhox2J5JuSabir21s7N73Czv5eL5Xcso%252FhvczcMoYr0DLuG7zllLghOw%252BaNcdMu4pWCkTdM4SmZNvlTl1BO2Id0pHpa127entDk%252F5wLqyqdvSYa8vK2ijQCRfjwutx5vFWS6saECxqSih3iYg4a4ADyqU2CMO7IvLh45mLT3%252FuweDGpoQsuibIIZq%252Fv4A%252B3FBlA%253D%253D%26df%3D1
volkwagen golf 1.8 i getuningd te koop
Dat getuningd een engelse werkwoordsvervoeging is, en t merk Volkwagen heet.
tiefflieger
09-11-2007, 20:24
Dat een Volkswagen golf 19E een exclusieve uitvoering is, met 1900i motor (En ze dan ook nog zo aanbieden op marktplaats...)
Dat getuningd een engelse werkwoordsvervoeging is, en t merk Volkwagen heet.
dat 19" er ineens erg klein uitziet.
mk2 stoo
09-11-2007, 21:36
Ha ha, dit thread is da shizzle :D
Hier nog een paar gillers......
Dat als je 300pk uit je golf2 weet te persen je chassis krom gaat trekken en je voorfront afbreekt :screwy: dat heb ik echt van iemand gehoord :D
Dat als een auto net APK gekeurd is dan is ie tip top in orde :D
Dat als je bij een merkdealers werkt heb je verstand van alles :screwy:
En dat je vriendin het niks vind om het in de poeper te krijgen :offtopic: :screwy: :D
Als ik te ver ben gegaan hoor ik het wel ;) :D
Bwhahaah Stoo you rule
Dat tunning het sneller maken van een motorblok is :D
mk2 stoo
09-11-2007, 21:50
Bwhahaah Stoo you rule
Dat tunning het sneller maken van een motorblok is :D
:thanks: :thumbup:
Oh ja, was ff deze vergeten:
Dat Opel ook autos maken :fingered:
Mister Cool
10-11-2007, 00:51
Dat mensen die geen originele onderdelen op hun auto monteren niet naar wörthersee durven rijden :D (sorry voor deze oude koe :D ;) )
Berserker
12-11-2007, 08:24
En dat je vriendin het niks vind om het in de poeper te krijgen :offtopic: :screwy: :D
hmm dit is in meeste gevallen wel waar...
martiepartie
12-11-2007, 10:24
Dat Opel een meervoudsvorm is?
Dat een APK afgekeurde auto rijp voor de sloop is...
Denken dat het nog steeds stoer is om -24/7- vóór met mistlichten aan te rijden :mad:
(en ik gevouwen lig als ze erachter komen dat één lamp al maaaaanden stuk is :D )
knarfmk1
13-11-2007, 08:52
Denken dat het nog steeds stoer is om -24/7- vóór met mistlichten aan te rijden :mad:
(en ik gevouwen lig als ze erachter komen dat één lamp al maaaaanden stuk is :D )
en het nog stoerder is om dan je gewone lampen uit te zetten..
en het nog stoerder is om dan je gewone lampen uit te zetten..Dàh ga nie bij elke auto... ;)
dat het leip is om door de stad rond te lopen met een bluetooth headset aan je oor en ook al loopt beckham ermee dat het nog niet tof is.
http://www.mobilemag.com/content/images/13778_large.jpg
breadfan83
24-11-2007, 15:32
Dat J de maat van velgbreedte is.
Ik zie het de laatste tijd steeds meer, ook hier op het forum. :screwy:
Dat er ook een achterfront bestaat... Waarom anders voorfront? :D
hmm dit is in meeste gevallen wel waar...
beetje saai .... :D
dat het in limburg leuker rijden is dan in de rest van nederland
ze hebben daar hoogte verchil :rolleyes:
Het is iid ook niet stoer...het lijkt gewoon mooi ;)
Dat J de maat van velgbreedte is.
Ik zie het de laatste tijd steeds meer, ook hier op het forum. :screwy:
Die had ik ook al gepost, maar het zal wel lastig worden om dat d'r uit te krijgen.
dat je ook kan chiptunen via de zekeringkast :screwy: :screwy:
echt meegemaakt dit :rolleyes:
Dat met een Volkswagen een Golf wordt bedoelt.
G-eert-40
24-11-2007, 18:38
dat je ook kan chiptunen via de zekeringkast :screwy: :screwy:
echt meegemaakt dit :rolleyes:
hahaha zeker zwaardere zekeringen plaatsen :)
Berserker
24-11-2007, 19:32
Dat anti-fries, noordelingen weg houdt....
dat als je niet kunt lezen, het niet betekent dat het er niet goed staat.
a.busser
25-11-2007, 03:46
Dat Jan smit werkelijk de beste zanger van Nederland is.
Die had ik ook al gepost, maar het zal wel lastig worden om dat d'r uit te krijgen.
Ik heb ook al een poging gedaan, maar het is hopeloos.
Zeg nou maar gewoon J ipv inch oid anders snapt niemand er nog wat van :rolleyes:
Thread-up!
Dat de 100.000e foto van je auto zonder dat er iets aan gewijzigd werd nog steeds even interessant is.
Nee, geen J zeggen. Dan "geef je toe" en dat moet natuurlijk niet ;).
Thread-up!
Dat de 100.000e foto van je auto zonder dat er iets aan gewijzigd werd nog steeds even interessant is.
:lmao:
breadfan83
26-05-2008, 10:16
Slaan, met stokken... :thumbup:
breadfan83
26-05-2008, 10:35
Dat het Sony Xplode is. :screwy:
Ze zijn pas Xplode als je te veel van die rampestamp muziek d'r doorheen jaagt!
En dat dat lekkere interieurtje van je eerst van pizzaboer Ricardo is geweest! :rolleyes:
Ricardo interieur... inderdaad ook timeless. :D
golf3freak
26-05-2008, 20:03
Verlagen beter is om harder te gaan.(echt gehoord)
martiepartie
26-05-2008, 20:06
Ricardo interieur... inderdaad ook timeless. :D
tja, dan heb ik zeker de nichtenversie; Ricardo is bij mij in het leer gestoken :D
breadfan83
26-05-2008, 20:11
tja, dan heb ik zeker de nichtenversie; Ricardo is bij mij in het leer gestoken :D
Zolang ie in 't leer steekt en niet door je panty prikt is 't goed. :D
Dat er karmann editie Corrado's bestaan.. (iedere C komt uit de karmann fabriek..)
Dat het gas intrappen van je "gave" wagen tot in de toerenbegrenzer in de vrij op meetings stoer is en dat iedereen zo ontzag en respect voor je heeft! (en niet denkt, hopelijk slaat dat brik zo vast, zijn we van die prutser af)
Dat een raamband met daarop het merk of type van je auto heel stoer staat.
variant110
26-05-2008, 20:53
Verlagen beter is om harder te gaan.(echt gehoord)
ja ik ook wel eens gehoord ja en neem van me aan is ook nog zo ahahaha :confused:
ga jij maar eens met een standaard golf 3 variant om de rotonde met een beetje snelheid nou je bent hem kwijt hoor
ik heb er ook 1 en er een goed verlagingssetje onder gezet en hij gaat eromheen als pis hahhaah :thumbup:
Dat een T1 een SUV is.......??????
Thread-up!
upke :tounge:
breadfan83
27-05-2008, 13:36
Dat een raamband met daarop het merk of type van je auto heel stoer staat.
Old school! :tongue:
Ik heb ook nog zo'n stickert liggen die ooit wel weer de weg naar m'n auto vindt. :D
steven16v
29-05-2008, 17:18
Dat de politie je best vriend is...
golf3freak
29-05-2008, 18:01
ja ik ook wel eens gehoord ja en neem van me aan is ook nog zo ahahaha :confused:
ga jij maar eens met een standaard golf 3 variant om de rotonde met een beetje snelheid nou je bent hem kwijt hoor
ik heb er ook 1 en er een goed verlagingssetje onder gezet en hij gaat eromheen als pis hahhaah :thumbup:
Niet harder door bochten en zo, wat ik hoorde was dat de auto harder reed. :screwy:
Racelook
29-05-2008, 20:53
Dat scooterrijders denken dat ze stoer en een bikkel zijn als ze steeds met gas erop , gas los, gas erop, gas los rond rijden. NOTTTTTTT
dat een kever met slechte lak meteen aan complete restauratie/renovatie/revisie toe is ...
frankvr6
30-05-2008, 06:49
dat als je een surfplank op je auto hebt de buurt kinderen denken das een coole gast die gaat surfen :screwy:
http://i290.photobucket.com/albums/ll247/edition24k/diverse/DSCF3141.jpg
dat als je een surfplank op je auto hebt de buurt kinderen denken das een ***** gast die gaat surfen
een andere reden zou ik ook niet kunnen verzinnen voor een surfplank op je dak...
- Dat je als bestuurder schuin achter je stuur naar rechts moet zitten/hangen om de ideale zitpositie in je wagen te krijgen.
(kan iemand mij uitleggen waarom.... ik kom zelf op de voglende: Ga je harder? Ontwijk je zo je airbag bij een botsing? Hoef je dan je gordel niet te gebruiken? Te hard gedubbeldekt? Anabolen spuit net in je linkerbil gezet? Anders zit mijn petje te schuin? Hij is links vet verlaagd, recht komt als ik weer geld heb? Midden(arm)okselsteun? Handremfetish?)
- dat dagrij verlichting (en dan met name de audi-led sliert) ook op oudere auto's stoer is!
Berserker
30-05-2008, 09:12
- dat dagrij verlichting (en dan met name de audi-led sliert) ook op oudere auto's stoer is!
Bedoel je overdag rijden met licht aan? Want daar zie ik het nut wel van in, niet dat ik t doe maar toch...
Nee die LED balk onder Audi koplampen. Ubercool, maar op een FSO Polonez verliest het toch wat coolness,
dat een kever met slechte lak meteen aan complete restauratie/renovatie/revisie toe is ...
Nou, ik loop al wat jaartjes mee in het luchtgekoelde wereldje, en 99 van de 100 kevers met slechte lak die ik zie zijn inderdaad aan een complete restauratie/renovatie/vernietiging toe :tongue:
Beetlefreak
30-05-2008, 09:24
Nou, ik loop al wat jaartjes mee in het luchtgekoelde wereldje, en 99 van de 100 kevers met slechte lak die ik zie zijn inderdaad aan een complete restauratie/renovatie/vernietiging toe :tongue:
Net als de meeste busjes / campers :tongue:
Bedoel je overdag rijden met licht aan? Want daar zie ik het nut wel van in, niet dat ik t doe maar toch...
Nee, overdag heb ik altijd mijn stadslichten of dimlichten aan, ik bedoel echt die dagrijverlichting en met name de Ledlampjessliert die een S6. Allroad, nieuwe A4, A5 etc hebben. Daar staat het echt enorm stoer op!
Maar om je Golf II of andere "oudere" wagen daarmee uit te rusten dat ziet er echt niet uit. Gewoon je dimlicht/stadslicht aan past meer bij een oudere auto. (maar als er mensen zijn die het prachtig vinden, gewoon ledjes op je keverbumper plakken hoor!)
Net als de meeste busjes / campers :tongue:
Je vergeet de 181's, type3's en Karmann's friekje ;)
dat waarneer je de hele dag op een ander forum tussen de m3 spiegels en angel eyes een creatie gaat maken die al die dingen en meer heeft cool is.
http://pix2.telenet.be/S56SBDtSVjQhZKkjDyfO9GwPgndFb9JjgxrHy2UD8LzsKU8x0SyGAcCBXjkwUOUtQ9bLfQLdnJOS80BCTszcOyR9wFT84bKLly/DSC00027.JPG
http://pix1.telenet.be/S56SBDtSVjQhY9mFgbK-y4Jq!Rs8USV4bc0vw2gFk4RCdi39PhtJY0meINOZmUUSRb2j--PagfcJFarCqJVG87pdOO37ODcKu!/DSC00018.JPG
http://pix3.telenet.be/S56SBDtSVjQhaaDeERF5VfTt61cZu0YIj-!txj7Obei!R7bCjZIHRIpCVM3mI62JUVLn4RGoywfnxuNsJjeLIz05yI5lRZbeF5/DSC00024.JPG
http://pix2.telenet.be/S56SBDtSVjQhbqR5inZvDj-Pwqb5qnj3QN4djzP1GYi4iXRHXg2kJyhlLxTVXcDHR35Pxntr!beQEHJYgaWqr!mKN8NRQCheXv/DSC00023.JPG
http://pix2.telenet.be/S56SBDtSVjQhYNRYaymSFs2galBXob-cDCb2XVxA3J8MDC5SwDexVZ4L7Mg3L9j!1OOX7L31xBV1GiVrFYLYahrkY!CEi9mzbm/DSC00020.JPG
http://pix1.telenet.be/S56SBDtSVjQhaTU3mWHdZUgPKQ-JWsNiJGEdcmlVQHZGH2!j5wPDKKa1pU!Pw4lbV4QmvzYDViv2qBs!JonqR2T491Shq3fn7a/DSC00019.JPG
Dat meen je niet!
Ik zag pas op de 3e foto dat het een golf was.
Ben allang blij dat hij de VW logos eraf heeft gehaald.
Berserker
30-05-2008, 10:49
dat waarneer je de hele dag op een ander forum tussen de m3 spiegels en angel eyes een creatie gaat maken die al die dingen en meer heeft cool is.
Dat WAARNEER een woord is... ;)
evilnyntje
30-05-2008, 11:06
Ik dacht inderdaad dat de huidige ratlook (niet echte ratlook) eerder noodgedwongen was.
breadfan83
30-05-2008, 15:22
Dat scooterrijders denken dat ze stoer en een bikkel zijn als ze steeds met gas erop , gas los, gas erop, gas los rond rijden. NOTTTTTTT
Ik zat een paar weekjes terug aan 't strand, en daar waren inderdaad ook van die petjes met 't Claus-syndroom aan 't gasgeven... zou dat brandstof sparen?
En is een bikkel niet een kerel met maar één bal? Dat verklaart misschien het rijden als een vrouw. :D
dat als je een blik verf over een auto gooit je meteen een oldskool rat hebt ..
golf3freak
31-05-2008, 13:21
Dat het kopen van een auto bij een oud vrouwtje, niet meteen betekent dat hij goed is.
Dat als je een nieuwe auto koopt bij de dealer, en deze ophaalt..de teller op 000000 kilometer staat
Soumensch
04-07-2008, 14:17
Dat een japanse einddemper en japanse tekens mooi staan op een volkswagen :tongue:
breadfan83
05-07-2008, 12:55
Dat als je een nieuwe auto koopt bij de dealer, en deze ophaalt..de teller op 000000 kilometer staat
Waarom niet?
D'r zit niet voor niks een reset functie op. Als ie niet op 0 staat zijn ze vergeten te resetten of hebben ze meer dan 100km ermee gereden.
dat je op een meeting, wanneer een verkeersbegeleider je vraagt even te wachten, je best over hem heen mag proberen te rijden.
breadfan83
05-07-2008, 13:05
dat je op een meeting, wanneer een verkeersbegeleider je vraagt even te wachten, je best over hem heen mag proberen te rijden.
Eh...? :confused:
:postpics:
;) :tongue:
w.versteegh
09-07-2008, 14:06
dat rode auto altijd sneller is
robertjan007
09-07-2008, 14:14
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.
Dat je moeder niet echt je moeder is.... ja... ik verzin ook maar wat...
PoloCoupeGT
09-07-2008, 14:48
Dat als je in een crx rijdt je stoer bent.
Soumensch
09-07-2008, 20:28
Dat turbodiesel een soort diesel is :tongue:
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.
Dat je moeder niet echt je moeder is.... ja... ik verzin ook maar wat...
dat je op iedere thread moet antwoorden ook heb je geen idee waar het over gaat
Dat turbodiesel een soort diesel is :tongue:
echt lastig he heb een keer een turbodiesel gehad maar je kan er bijna nergens mee tanken aleemaal gewone diesel :D
dat als je een surfplank op je auto hebt de buurt kinderen denken das een coole gast die gaat surfen :screwy:
http://i290.photobucket.com/albums/ll247/edition24k/diverse/DSCF3141.jpg
Dat een surfplank op het dak van je auto, deze meteen de status retro geeft, en je dus helemaal de man bent.
frankvr6
10-07-2008, 17:49
Dat een surfplank op het dak van je auto, deze meteen de status retro geeft, en je dus helemaal de man bent.
damn heb ik weer :mad:
dat je op iedere thread moet antwoorden ook heb je geen idee waar het over gaat
Deze is zelfs zonder de quote zo enórm waar!!
mk2 stoo
10-07-2008, 20:20
http://pix2.telenet.be/S56SBDtSVjQhZKkjDyfO9GwPgndFb9JjgxrHy2UD8LzsKU8x0SyGAcCBXjkwUOUtQ9bLfQLdnJOS80BCTszcOyR9wFT84bKLly/DSC00027.JPG
http://pix1.telenet.be/S56SBDtSVjQhY9mFgbK-y4Jq!Rs8USV4bc0vw2gFk4RCdi39PhtJY0meINOZmUUSRb2j--PagfcJFarCqJVG87pdOO37ODcKu!/DSC00018.JPG
http://pix3.telenet.be/S56SBDtSVjQhaaDeERF5VfTt61cZu0YIj-!txj7Obei!R7bCjZIHRIpCVM3mI62JUVLn4RGoywfnxuNsJjeLIz05yI5lRZbeF5/DSC00024.JPG
http://pix2.telenet.be/S56SBDtSVjQhbqR5inZvDj-Pwqb5qnj3QN4djzP1GYi4iXRHXg2kJyhlLxTVXcDHR35Pxntr!beQEHJYgaWqr!mKN8NRQCheXv/DSC00023.JPG
http://pix2.telenet.be/S56SBDtSVjQhYNRYaymSFs2galBXob-cDCb2XVxA3J8MDC5SwDexVZ4L7Mg3L9j!1OOX7L31xBV1GiVrFYLYahrkY!CEi9mzbm/DSC00020.JPG
http://pix1.telenet.be/S56SBDtSVjQhaTU3mWHdZUgPKQ-JWsNiJGEdcmlVQHZGH2!j5wPDKKa1pU!Pw4lbV4QmvzYDViv2qBs!JonqR2T491Shq3fn7a/DSC00019.JPG
Whahahaahah, WTF???!!! :screwy: :screwy:
Ehm...waarom niet gewoon een e46 kopen? Zo te zien heeft dit creatie aardig wat geld gekost, als ie gewoon een bmw gekocht had stond ie minder voor paal :screwy: :screwy:
En......Mooi velgjes, passen mooi in de wielkasten....ik heb wat vrachtwagen hoepels op het werk voor hem, die passen er misschien net onder :rolleyes:
Wat moeten we dit noemen trouwens? Een BVW? Een BMWagen? :shake:
steven16v
19-07-2008, 13:20
Dat het stoer is om met 100 door een woonwijk te knallen met allemaal spelende kinderen.
Dat McDonalds verpakking biologisch afbreekbaar is?
dat elke golf1 met bbsen uniek is en dat ze dus zonder blozen de prijs durven vragen waar ik er 5 voor koop :screwy:
dat elke golf1 met bbsen uniek is en dat ze dus zonder blozen de prijs durven vragen waar ik er 5 voor koop :screwy:
:hug: :goodpost: :cheers:
You'd be suprised! :)
Heette hij Willem? Versper jij mij de weg terug naar de camping ( ongeveer 50 meter verderop links?) Dan heb je serieus een probleem.. :)
Whahahaahah, WTF???!!! :screwy: :screwy:
Ehm...waarom niet gewoon een e46 kopen? Zo te zien heeft dit creatie aardig wat geld gekost, als ie gewoon een bmw gekocht had stond ie minder voor paal :screwy: :screwy:
En......Mooi velgjes, passen mooi in de wielkasten....ik heb wat vrachtwagen hoepels op het werk voor hem, die passen er misschien net onder :rolleyes:
Wat moeten we dit noemen trouwens? Een BVW? Een BMWagen? :shake:
Dat deze posting eigenlijk helemaal niet verkeerd staat?
( You are doing it wrong is een compleet ander topic )
Racelook
20-07-2008, 21:54
:iamwithst Inderdaad golf1 (compleet) met wat laswerk mag gewoon niet meer kosten dan 500-700 euro.
(als iemand er 1 weet te staan hoor ik t graag :D hahaha)
Wiebrand
- Dat de opmerking "oh is dah een rally golf? woar is de rolkooi" de meest stompzinnige is die ik ooit gehoord heb?
- Your sitting on the wrong side of the car, no you guys are driving on the wrong side of the bloody road
- Dat Porsche van Volkswagen is...
- Dat Volkswagen GEEN vrachtauto's maakt.
:wow: Dat je de man bent als je de zoveelste copycat bent en met auto dertien in dozijn rijd gewoon omdat je vrienden dat doen :screwy: :eek:
Dat je meteen een lekker ding bent, als je een fotoshoot hebt gehad van 1 of andere fotograaf en de hele shoot op je hyves zet.....
http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/screwy.gif
martiepartie
22-07-2008, 09:18
ruzie met je vriendin? :D
Dat McDonalds verpakking biologisch afbreekbaar is?
breadfan83
22-07-2008, 13:02
Dat het lekker weer is in juli, en de aarde aan 't opwarmen is. :chair:
Dat het lekker weer is in juli, en de aarde aan 't opwarmen is. :chair:
:D :D
Dat vakantie is om bij te komen? Dat doe ik al op mijn werk toch?
Tiki Madness
01-08-2008, 17:12
dat Melbourne de hoofdstad van australië is
Tiki Madness
01-08-2008, 17:12
of sydney
of sydney
Of Canberra...
:)
Okay; "Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn."
Maar,..ehmz Who give a fuck?? :) :D
Dat ik kan polijsten :screwy:
Tiki Madness
01-08-2008, 20:50
Dat sixpack in zijn 65er deluxe rondrijdt :D
michael
Dat de meesten auto bezitters het hebben over een "voorfront"
Nu ben ik wel erg benieuwd naar een achterfront :shake:
Roy-16VT
02-08-2008, 23:25
Dat mensen die goed over auto`s kunnen paten ook goed kunnen sleutelen.
( kon het niet laten)
wat is JIL eigenlijk wel dan??
Dat een Supersport schroefset bestaat uit vering en demping, terwijl het eigenlijk een verstelbare steigerpijp is...
:thumbup: :thumbup:
Dat mensen die goed over auto`s kunnen paten ook goed kunnen sleutelen.Jij kan vast goed sleutelen. ;)
Dat wanneer je een auto aanbied als VR6 zijnde het automatisch betekent dat het een Golf 3 is. :rolleyes:
maniacmark
07-08-2008, 11:20
JIL = Japanese Import Licensed
dat bumpstops bedoeld zijn om constant op te rijden
Dat je auto volplakken met "oldskool" chromen onderdelen je auto mooier maken.
Dat iets mooier is omdat bijna niemand het heeft.
steven16v
07-08-2008, 16:54
Dat je auto volplakken met "oldskool" chromen onderdelen je auto mooier maken.
Dat iets mooier is omdat bijna niemand het heeft.
Ook als je hem oldscool mat gaat rollen betekend nog niet dat de auto ook daadwerkelijk oldscool en mooi wordt.
Dat elke auto met een ster een Mercedes is.
http://news.bbc.co.uk/olmedia/images/_41683_babybenz.jpg
A.D GOLF1 1976
07-08-2008, 19:38
Ja mooi he, en ik heb het allemaal zelf gedaan!! Echt waar !!!! :D :D :spankit:
Ja mooi he, en ik heb het allemaal zelf gedaan!! Echt waar !!!! :D :D :spankit:
?
A.D GOLF1 1976
07-08-2008, 21:54
?
!
dat je met "foto's volgen straks wel" interesse opwekt voor een thread
Dat een diesel embleempje in je grill stoer is,...
Jetta Fireandic
08-08-2008, 15:57
Dat als je een Corrado Karmann uitvoering hebt, je een hele speciale auto hebt! :tongue: :D
A.D GOLF1 1976
08-08-2008, 18:28
Jij kan vast goed sleutelen. ;)
Ja dat kan ie!!!!
Ja dat kan ie!!!!uhhhhhhhh.... :screwy: :rolleyes: :shake:
A.D GOLF1 1976
11-08-2008, 15:49
uhhhhhhhh.... :screwy: :rolleyes: :shake:
ahhhhhhhh toe nou joh :D
steven16v
11-08-2008, 16:22
@ A.D golf1 1976
Als ik al jou posts zo een beetje terug zie heb jij nog niks zinnigs gepost in wat voor een topic dan ook. Dus ga alsjeblieft andere topics of andere fora vervuilen met je reply's.
Just my two cents.
Pedaalemmer
11-08-2008, 16:24
Dat BBSjes een must have onder je VW zijn
Een set meerdelige BBS gelijk veel geld waard is
@ A.D golf1 1976
Als ik al jou posts zo een beetje terug zie heb jij nog niks zinnigs gepost in wat voor een topic dan ook. Dus ga alsjeblieft andere topics of andere fora vervuilen met je reply's.
Just my two cents. :iamwithst :goodpost: 72 informerende posts.
A.D GOLF1 1976
11-08-2008, 18:59
:iamwithst :goodpost: 72 informerende posts.
:thumbup: hij is fijn
steven16v
11-08-2008, 19:02
Nu weer ontopic please :)
Dat inparkeren met een afgetrapte golf en 6000 toeren per minuut stoer is.
Dat BBSjes een must have onder je VW zijn
Een set meerdelige BBS gelijk veel geld waard is
En dat zonder die BBS'en je VW niks is en met een droom op wielen :screwy:
GerardMkIIVR6
18-08-2008, 16:52
Dat als je veel chroom onder je auto en onder de motorkap hebt dat je verstand van zaken hebt. :D
Dat je een auto op een trailer naar een meeting sleept en zegt ik maakt die auto echt voor mezelf :D
en dat autos die van recht komen altijd voorrang hebben :screwy:
Pedaalemmer
27-08-2008, 12:56
Kaas die op pizza's zit ook echt kaas is...
jetta mk1 '82
27-08-2008, 17:06
gr. Martijn
G-eert-40
27-08-2008, 21:25
haha had het ook gehoord vandaag :screwy:
grtz.
Dat het stoer is om een quote van jezelf in je sig te hebben. :screwy:
Dat de Telegraaf een 'goede' krant is..
Dat de MK1 meeting alleen voor kevers is! ;)
Dat iedere dag uppen zin heeft
breadfan83
29-10-2008, 00:33
Dat elke roestige auto met een dakrek een Ratlook is.
(Dit is niks meer dan, precies, een roestige auto met een dakrek.)
Dat J een eenheid wordt voor de breedte van de band en / of velg als het maar vaak genoeg op een forum staat, of waar dan ook op internet.
Dat "een meisje die" correct Nederlands is.
Dat er nog geen topic op dit forum onder de search te vinden is over de verschillen tussen KR en PL...
breadfan83
29-10-2008, 00:34
Dat de MK1 meeting alleen voor kevers is! ;)
mk1 of Type 1? ;)
Polotion
04-11-2008, 15:19
dat je in de winter je auto 's morgensvroeg met koude motor warm laten draaien op je oprit omdat je te lui bent om te krabben en dan durft zeggen ''kan geen kwaad hij maakt toch geen toeren'' DUHHHHHH :eek: :screwy:
Dat Porsche telefoonwielen 'teledails' worden genoemd...
Zal er al wel tussen staan maar nog maar een keer :D
Dat een originele hollander :confused: altijd goed is en veel meer waard is ivm de betrouwbare NL historie. :tongue:
breadfan83
24-11-2008, 17:25
dat je in de winter je auto 's morgensvroeg met koude motor warm laten draaien op je oprit omdat je te lui bent om te krabben en dan durft zeggen ''kan geen kwaad hij maakt toch geen toeren'' DUHHHHHH :eek: :screwy:
Rijdend langzaam op ietwat hogere toeren brengen is voor een motor veel beter dan stationair warm laten lopen. Maar dat terzijde. ;)
dat als je in een honda met 'zwarte' ramen met 50 cent op levensgevaarlijk en je deuren vol raceland-stickers als een mongool de hele avond volgas in de eerste versnelling over de parkeerplaats van de mac rijd je een ontzettend coole 'bro' bent......
de volgende trek ik eruit en trap ik in zijn eigen rioolpijp, sorry uitlaat:screwy:
hehehe hebben ze hier op het werk uitgezocht :thumbup:
mohulker_simon
28-03-2009, 00:31
een andere reden zou ik ook niet kunnen verzinnen voor een surfplank op je dak...
dak spoiler hahaha
Jel Golf 2 GTI
28-03-2009, 00:36
"ik heb mijn remklauwen rood geschilderd, maar ik rem niet harder?!"
:goodpost: :jacks: :lmao:
Jel Golf 2 GTI
28-03-2009, 00:51
Bij ons rijd er ook zo een rond.
Scooter heeft volgens mij meer dan 30 versnellingen aan het gas geven te horen :D :D
RallyeRichard
28-03-2009, 01:21
Dat je boven de 40 een ouwe zak bent...
richard-polo
28-03-2009, 08:16
hehehe hebben ze hier op het werk uitgezocht :thumbup:
Werk jij bij de keuringsdienst van waarde? want die hebben het ontdekt :)
3weken terug nog op tv geweest dat het nepkaas is..
- Dat je als bestuurder schuin achter je stuur naar rechts moet zitten/hangen om de ideale zitpositie in je wagen te krijgen.
(kan iemand mij uitleggen waarom.... ik kom zelf op de voglende: Ga je harder? Ontwijk je zo je airbag bij een botsing? Hoef je dan je gordel niet te gebruiken? Te hard gedubbeldekt? Anabolen spuit net in je linkerbil gezet? Anders zit mijn petje te schuin? Hij is links vet verlaagd, recht komt als ik weer geld heb? Midden(arm)okselsteun? Handremfetish?)
HaHAaa hier lig ik van dubbel pas een turkse medemens gezien met zijn dikke, ubber vette, uitelkaar vallende mercedes met zo'n setje op zijn lampen geplakt, er was echter wel één kant die niet werkte, Helaas! Ik lag dubbel toen ik hem zag rijden...:D
Dat vrouwen niet kunnen rijden :tongue:
knedel16vweber
01-04-2009, 17:01
Dat vrouwen niet kunnen rijden :tongue:
uhummm...
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47909
Tiki Madness
01-04-2009, 17:31
uhummm...
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47909
OUCHHHHH :D
Michael
breadfan83
17-09-2009, 14:33
Een verlaagde mk2 Jetta kost 3k. ;)
Geldt alleen voor Ossche Jetta's ;)
Werk jij bij de keuringsdienst van waarde? want die hebben het ontdekt :)
3weken terug nog op tv geweest dat het nepkaas is..
keuringdienst van waarde laat haar onderzoeken bij ons op het lab doen. ;)
Dat twee zuigers vast lopen ...en dan toch nog verder kan rijden omdat het een vier cilinder is! :screwy:
Die gek werdt ook nog kwaad op me toen ik dubbel lag van het lachen!... :D
dat jalousiën luxaflex heten
dat getrokken banden geweldig rijden
dat een luchtinlaat op je motorkap meer PK's opleverd
a.busser
19-09-2009, 14:14
Dat je meteen een lekker ding bent, als je een fotoshoot hebt gehad van 1 of andere fotograaf en de hele shoot op je hyves zet.....
http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/screwy.gif
Al van even terug, maar ik vindt hem meesterlijk!
servibruls
19-09-2009, 15:50
dat bumpstops bedoeld zijn om constant op te rijden
en zo waar,ik heb er al een paar voorbij zien komen als je de betreffende dames IRL ziet geef je ze van medelijden een kruiwagen clearasil.....
richard-polo
20-09-2009, 07:35
keuringdienst van waarde laat haar onderzoeken bij ons op het lab doen. ;)
Dat zou ik ook zeggen als ik jouw was ;) ik heb er nog niks van gemerkt.
breadfan83
10-11-2009, 18:30
... dat "is" en "eens" hetzelfde betekenen.
... dat er gewerkt wordt van onze belastingcenten.
dat "me" een bezittelijk voornaamwoord is.
breadfan83
10-11-2009, 18:39
Dat "jouw" een persoonlijk voornaamwoord is (post 236 ;) ), en "jou" een bezittelijk.
Pedaalemmer
10-11-2009, 18:47
Een golf country met plat getrokken banden cool is...
Een golf country met plat getrokken banden cool is...
:nuts: :D
... dat er helemaal niet gewerkt wordt van onze belastingcenten
.... dat alle jetta's zo duur de deur uit gaan :D :D
Jetta MaNiA
10-11-2009, 21:11
... dat looks altijd voor veiligheid gaan
steven16v
10-11-2009, 21:57
Dat de politie altijd je beste vriend is...
Dat er gemeenten zijn in Nederland waar de verkeersdrempels >factor 10 hoger zijn dan in de rest van Nederland...
Pedaalemmer
11-11-2009, 10:14
:nuts: :D
ander onwaarheid
Een auto die ooit van jou is geweest je ten alle tijden moet verdedigen...
... dat je altijd moet reageren als je je aangesproken voelt
breadfan83
11-11-2009, 12:46
... dat je altijd moet reageren als je je aangesproken voelt
HEB JE 'T OVER MIJ!?!?!?!?! :mad:
HEB JE 'T OVER MIJ!?!?!?!?! :mad:
jij hebt het voornamelijk over jezelf... :D
... dat fietsbandjes onder een auto met 150 pk+ volkomen logisch zijn...
dat jalousien, luxaflex heten.....
dat jalousiën luxaflex heten
het zit je wel hoog he? zie 1 pag terug. :D
dat je als manager ook gelijk in staat bent om goed leiding te geven...
breadfan83
11-11-2009, 13:31
... dat je als docent gelijk les kunt geven.
Dat GTI staat voor: Grote Turbo Injectie :rolleyes:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.