PDA

View Full Version : motorsteun?


Melvin
02-07-2004, 15:33
als ik zacht rijd en de auto laat stotteren of de auto stottert ff uitzichzelf als ie koud is bijv. dan heb ik een hele irritante piep...

wat zou dit kunnen zijn? ik zit te denken aan een motorsteun, maar hoe kom ik daarachter?

uilaat is het niet volgens mij, heb ik al op en neer geschud en geschokt maar dan hoor ik het niet... (hangt trouwens in nieuwe rubbers, is nieuwe uitlaat ook)

pirelli
04-07-2004, 01:27
ha zelf ook last van gehad de spruitstuk aansluiting de ronde beweegt teveel . motorsteun rubbers vervangen , het blok kantelt teveel.

Melvin
04-07-2004, 09:14
is het nu de aansluiting van uitlaat --> spruitstuk? en hoe is dat te verhelpen?

of is het motorsteunrubbers? en hoe kom ik erachter welke motorsteun kapot is of kan ik alleen de rubbers vervangen (nog nieuw te krijgen)?

Melvin
11-07-2004, 15:49
ja nu weet ik dus nog niet zoveel...

hoe kan ik dan zien of de uitlaat aansluiting piept of iets mis mee is?

en nu het volgende: heeft er iemand een foto van de achterkant van de versnellingsbak steun (schutbord kant zeg maar...), bij die steun zit een bout doorheen, moet daar aan de schutbord kant ook een moer opzitten of hoe zit dat?

damn ik haat die piep...

Marco
11-07-2004, 16:59
Bedoel je de steun waar de versnellingsbak op ligt of die aan de distributie zijde?

Stijn
11-07-2004, 17:32
Achterste motorsteun zit met 3 vaste tapeinden vast aan de bak, op zijn beurt met een dikke 12mm bout door de chassisteun, die op zijn beurt met 2 vaste 10mm tapeinden aan het chassis zit :) nee, geen foto :)

Marco
11-07-2004, 17:37
Sorry, nie gezien dat het om een Golf 1 ging :)

Dus gewoon aan nemen wat stijn zegt :D

Melvin
11-07-2004, 19:19
ik bedoel de steun onder de accu, en stijn het is goed bedoelt maar ik volg niet waar je het over hebt...