PDA

View Full Version : Deze ken ik !

tiefflieger
08-02-2008, 19:20
Het is dat ik mijn witte nu niet meer weg doe, anders had ik hem meteen terug gekocht !

http://link.marktplaats.nl/143663982

cartman
08-02-2008, 19:32
mooi ding ben benieuwd wat hij nu moet gaan kosten?

jetta mk1 '82
08-02-2008, 19:35
oldschoolbob zit toch hier op het forum ??

het setje sebring's wat hij tekoop aanbied heb ik hier wel is voorbij zien komen !

gr. Martijn

evilnyntje
08-02-2008, 20:03
Ik word al moe van dat hoeft niet weg, verkoop hem dan niet!

steven16v
08-02-2008, 20:19

Inderdaad. Lees je steeds vaker bij de ad's. :rolleyes:

OT:

Wel een mooi ding hoor! Alleen dat interieur. Niet mijn smaak iig. :(
De rest is super!

JettaPowerrr
08-02-2008, 20:25

Dat staat ook meestal bij advertenties waar men de hoofdprijs wil hebben, dus reken maar uit... :redface:
Maar ik ben het wel met je eens. Als iets niet weg hoeft, staat het niet te koop.

Wel een erg mooie auto trouwens. :cool:

Alberto
08-02-2008, 20:39
Dat staat ook meestal bij advertenties waar men de hoofdprijs wil hebben, dus reken maar uit... :redface:
Maar ik ben het wel met je eens. Als iets niet weg hoeft, staat het niet te koop.

Wel een erg mooie auto trouwens. :cool:
wel wat voor jou Ed super auto :thumbup:

JettaPowerrr
08-02-2008, 20:45
:D Om te zien wel ja. En qua onderhoud ook. Maar de prijs zal ver boven mijn "budget" liggen, en het is "maar" een 1.6-je.
Ik heb al wat anders gezien, ook voor een dikke prijs, maar wel met Climat Control,elec. ramen rondom, stuurbekrachtiging en automaat. :D Ook een erg nette auto, alleen......ook een 1.6 :(

Oh, en voordat er een discussie los barst, ik heb niks tegen een 1.6, maar het is het gewoon niet voor mij. ;)

cartman
08-02-2008, 20:48
ik denk dat hij er ong 3750 voor vraagt

VWJean
08-02-2008, 20:51
Ik weet wat hij er volgens mij toen voor betaald heeft aan jan (tiefflieger).

Dus hoop ik niet dat hij 3750 in zijn hoofd heeft want dat is niet echt reeel lijkt mij.

cartman
08-02-2008, 20:55
hij koste eerst 1250 of ietsjes meer

Marcski
08-02-2008, 20:57
kijk voor de gein es naar de vraagprijzen van gepoetste en verlaagde golfjes 1.3 uit '90-'91 op het moment

steven16v
08-02-2008, 21:01
kijk voor de gein es naar de vraagprijzen van gepoetste en verlaagde golfjes 1.3 uit '90-'91 op het moment

Idd. Goed poetsen en ze denken dat ze van goud zijn... letterlijk. :screwy:

Alberto
08-02-2008, 21:08
:D Om te zien wel ja. En qua onderhoud ook. Maar de prijs zal ver boven mijn "budget" liggen, en het is "maar" een 1.6-je.
Ik heb al wat anders gezien, ook voor een dikke prijs, maar wel met Climat Control,elec. ramen rondom, stuurbekrachtiging en automaat. :D Ook een erg nette auto, alleen......ook een 1.6 :(

Oh, en voordat er een discussie los barst, ik heb niks tegen een 1.6, maar het is het gewoon niet voor mij. ;)
had ik deze liever Ed 1,6 met al die opties op de motor zal hem niet rapper maken ....

JettaPowerrr
08-02-2008, 21:39
Ik heb liever wat luxe. En het hoeft ook geen strepentrekker te zijn. ;)
Ik heb er 2 op het oog, waarvan een 1.8 GL met schuifdak en stuurbekrachtiging, en in de prachtige kleur lichtgroen metalic. :woowoo:
Die luxe is beige metalic, maar kost ook gelijk bijna 2 keer zoveel. Ook 1 die denkt dat ie goud in handen heeft...

Maar stuurbekrachtiging is voor mij een must. Mijn lichaam heeft helaas niet zoveel zin meer. :redface:

En als de richtprijs een beetje klopt, die hier gesteld is, daar heb ik daar de 2 bovengenoemde Jetta's voor en geld over voor een paar leuke opties. :screwy:

tiefflieger
08-02-2008, 22:13
Geen idee wat Sven voor de auto vraagt, maar voor degene die echt interesse heeft is dit echt een supernette en goede auto die je in deze staat niet snel tegenkomt...
Spijt dat ik hem ooit verkocht heb !

Jetta MaNiA
08-02-2008, 22:15

Precies, een: "Ik wil de hoofdprijs beuren, ben jij die gek die het ervoor over heeft dan mag je hem kopen." advertentie. :screwy:

Tjaap
08-02-2008, 22:22
Precies, een: "Ik wil de hoofdprijs beuren, ben jij die gek die het ervoor over heeft dan mag je hem kopen." advertentie. :screwy:
staan er hier ook zat van op het forum, en de meeste ook al heel lang :D

Gijs
08-02-2008, 23:08
Ik zeg niks... :rolleyes:

:D

Jurgen Santana
08-02-2008, 23:19
Oldschool spullen, New School prijzen. What else is new.

Over een poosje wil ik mijn Jet ook te koop zetten. En ook die hoeft niet weg.

oldscool
09-02-2008, 00:05
Wat een discussies allemaal over mijn wagen !

En inderdaad hij hoeft niet weg heb de zilvere al verkocht en ben op zoek naar iets nieuws(wat helaas ook wat kost in de aanschaf) en ik weet ook dat als ik zon auto in deze staat terug wil hebben of kopen er ook diep voor in de buidel moet tasten.

oldscool
09-02-2008, 00:18

Idd. Goed poetsen en ze denken dat ze van goud zijn... letterlijk.

Precies, een: "Ik wil de hoofdprijs beuren, ben jij die gek die het ervoor over heeft dan mag je hem kopen." advertentie.

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Precies, een: "Ik wil de hoofdprijs beuren, ben jij die gek die het ervoor over heeft dan mag je hem kopen." advertentie.

staan er hier ook zat van op het forum, en de meeste ook al heel lang

Altijd die discussies hier ik wordt er moe van over prijzen enz bekijk mijn andere topic maar eens met de zilvere jetta wat je al kwijt bent voor hem in zon staat te krijgen en die was nog lang niet zo mooi als de blauwe. Ik dacht dat zon discussies alleen op het collega forum werden gehouden maar hier blijkbaar ook.

Voor mijn part kan dit hele topic gesloten worden , altijd dat negatieve gedoe.

En voor de mensen met de positieve reacties en complimenten bedankt !

breadfan83
09-02-2008, 00:34

Helaas ga je daar niet over als het gaat om een Marktplaats spot. ;)

Ik vind het trouwens onzin wat er gezegd wordt. Een tijdje terug had ik mijn auto ook te koop staan, en ook die hoefde niet weg. Ik was er goed tevreden mee en had / heb er nog genoeg plannen voor. Maar wilde het nou net dat er een leuke Corrado te koop stond... mijne hoefde dus niet weg, maar als ie weg kon voor het bedrag waar die Corrado voor te koop stond mocht ie van mij vertrekken.

Dat jij in dit geval waarschijnlijk een beetje ver boven het bedrag richt dat je er een tijdje geleden voor betaald hebt is misschien niet helemaal fair, maar 't is jouw auto.
Of ie ook echt voor dat bedrag weg gaat is een tweede. :tongue:

JettaPowerrr
09-02-2008, 01:01
Ik kan me voorstellen, dat dit niet leuk is om te lezen. Maar zeg nou zelf, de prijzen worden steeds vaker sterk overtrokken. Je kunt niet meer met goed fatsoen een auto bekijken, of er staat een prijs bij waar je ook een veel jongere auto voor kunt kopen.

Ieder zijn meug, natuurlijk, en idd, het is jouw auto, dus jij bepaalt de prijs. ;)
In mijn ogen is het alleen niet reëel, om eventuele investeringen bij een prijs op te rekenen, want investeringen verdienen zichzelf niet snel terug. Zeker niet bij oudere auto's, ookal zijn ze nog zo mooi. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, zoals Golf Rallye's, Jetta GLi's en dat zoort zeldzame auto's. Maar ook hier zijn er natuurlijk grenzen.

Het is overigens niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, of ergens commentaar op te geven. Ik wil alleen maar aangeven, wat er bij de meeste mensen speelt.
Dit soort auto's worden steeds onbereikbaarder voor de "gewone man van om de hoek".
Kocht je enkele jaren geleden een knappe Jetta voor een paar 100 gulden/euri, tegenwoordig begint het pas bij 750,- euro voor een beetje 1.3-tje.
Natuurlijk zijn ze er wel goedkoper, maar daar willen de meeste mensen nog niet dood in gevonden worden.

Vandaar ook dat ik zelf mijn geluk beproef buiten het forum, omdat dat gewoon de helft scheelt in prijs. Mijn GLi-16V kocht ik destijds voor 750,- euro met APK. Zou hij hier op het forum hebben gestaan, dan moest je rekenen op 1500,- euro plus.

Sja, het is gewoon, wat de gek er voor geeft. En dat is niet alleen met auto's zo.

Nogmaals, het is een prachtige auto, daar wil ik zeker niets van zeggen. :cool:

VWJYI
09-02-2008, 06:52
Ieder zijn eigen ding.... zoals met alle auto's het is wat iemand er voor over heeft. Ik weet ook dat je die nieuwe onderdelen niet mee moet tellen. maar koop eens een fatsoenlijke originele jetta en pomp daar eens wat geld en tijd in dan ben je vast en zeker meer kwijt. Ik zou liever wat meer betalen voor een auto die echt als nieuw is dan iets meer voor een auto die nieuw uit ziet... En na alle verhalen over deze auto is hij zijn geld wel waard.....

oldscool
09-02-2008, 09:10
Ieder zijn eigen ding.... zoals met alle auto's het is wat iemand er voor over heeft. Ik weet ook dat je die nieuwe onderdelen niet mee moet tellen. maar koop eens een fatsoenlijke originele jetta en pomp daar eens wat geld en tijd in dan ben je vast en zeker meer kwijt. Ik zou liever wat meer betalen voor een auto die echt als nieuw is dan iets meer voor een auto die nieuw uit ziet... En na alle verhalen over deze auto is hij zijn geld wel waard.....

thanks for the compliments VWJYI

Marcski
09-02-2008, 10:53

Idd. Goed poetsen en ze denken dat ze van goud zijn... letterlijk.

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA

staan er hier ook zat van op het forum, en de meeste ook al heel lang

Altijd die discussies hier ik wordt er moe van over prijzen enz bekijk mijn andere topic maar eens met de zilvere jetta wat je al kwijt bent voor hem in zon staat te krijgen en die was nog lang niet zo mooi als de blauwe. Ik dacht dat zon discussies alleen op het collega forum werden gehouden maar hier blijkbaar ook.

En voor de mensen met de positieve reacties en complimenten bedankt !

Waarom persoonlijk aantrekken? Deze opmerkingen gaan niet specifiek over jouw auto, maar over trends in het algemeen

tiefflieger
09-02-2008, 13:38
Ieder zijn eigen ding, je kan voor je eigen spullen vragen wat je wilt toch.
Of het ook weg gaat is iets anders...

En voor degenen die denken voor 750 euro een Jetta in deze staat te kunnen vinden, die mag je mij komen brengen ;) .

oldscool
09-02-2008, 14:18
Ieder zijn eigen ding, je kan voor je eigen spullen vragen wat je wilt toch.
Of het ook weg gaat is iets anders...

En voor degenen die denken voor 750 euro een Jetta in deze staat te kunnen vinden, die mag je mij komen brengen ;) .

Thanks tiefflieger.

breadfan83
09-02-2008, 14:24
Nu hoeft 't zeker opeens niet meer gesloten te worden? :rolleyes:

Arne
09-02-2008, 15:54
My 2 cents: Zet er gewoon een VRAAGprijs bij. Voorkomt altijd gezeur....

Alberto
09-02-2008, 16:31
Ik kan me voorstellen, dat dit niet leuk is om te lezen. Maar zeg nou zelf, de prijzen worden steeds vaker sterk overtrokken. Je kunt niet meer met goed fatsoen een auto bekijken, of er staat een prijs bij waar je ook een veel jongere auto voor kunt kopen.

Ieder zijn meug, natuurlijk, en idd, het is jouw auto, dus jij bepaalt de prijs. ;)
In mijn ogen is het alleen niet reëel, om eventuele investeringen bij een prijs op te rekenen, want investeringen verdienen zichzelf niet snel terug. Zeker niet bij oudere auto's, ookal zijn ze nog zo mooi. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, zoals Golf Rallye's, Jetta GLi's en dat zoort zeldzame auto's. Maar ook hier zijn er natuurlijk grenzen.

Het is overigens niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, of ergens commentaar op te geven. Ik wil alleen maar aangeven, wat er bij de meeste mensen speelt.
Dit soort auto's worden steeds onbereikbaarder voor de "gewone man van om de hoek".
Kocht je enkele jaren geleden een knappe Jetta voor een paar 100 gulden/euri, tegenwoordig begint het pas bij 750,- euro voor een beetje 1.3-tje.
Natuurlijk zijn ze er wel goedkoper, maar daar willen de meeste mensen nog niet dood in gevonden worden.

Vandaar ook dat ik zelf mijn geluk beproef buiten het forum, omdat dat gewoon de helft scheelt in prijs. Mijn GLi-16V kocht ik destijds voor 750,- euro met APK. Zou hij hier op het forum hebben gestaan, dan moest je rekenen op 1500,- euro plus.

Sja, het is gewoon, wat de gek er voor geeft. En dat is niet alleen met auto's zo.

Nogmaals, het is een prachtige auto, daar wil ik zeker niets van zeggen. :cool:
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/145704250-te-koop-mooie-vw-jetta-bjr-1990-airco.html?

Ed's jetta ?
ding is :cool: man

JettaPowerrr
09-02-2008, 17:53
Die! :D

oldscool
09-02-2008, 19:24
Zo de jetta is gereserveerd !

JettaPowerrr
09-02-2008, 19:37
:thumbup: Das mooi, man. Als je er ook nog voor krijgt, wat je in gedachten hebt, dan kun je een gelukkig mens zijn. :)

Ruud
09-02-2008, 19:51
Helaas ga je daar niet over als het gaat om een Marktplaats spot. ;)

Mag je dan ook een topic openen over een auto (jetta) die op het forum te koop staat??????
zonder dat ze het comentaar daar weghalen?????????
want word er een beetje ziek van dat je na 3 jaar nog niets mag poosten.

breadfan83
09-02-2008, 19:58
Mag je dan ook een topic openen over een auto (jetta) die op het forum te koop staat??????
zonder dat ze het comentaar daar weghalen?????????
want word er een beetje ziek van dat je na 3 jaar nog niets mag poosten.

En daar ga ìk dan weer niet over. :D

Gelukkig. :D

Maar van mij mag je. :tongue:

Marcski
09-02-2008, 20:10
En daar ga ìk dan weer niet over. :D

jij gaat zowiezo nergens over ;)

Ruud, wat bedoel je precies? Ik begrijp je niet helemaal...

breadfan83
09-02-2008, 20:42
jij gaat zowiezo nergens over ;)

Sowieso.
Dáár ga ik ook niet over, maar 't is wel zo. :tongue: