![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het is dat ik mijn witte nu niet meer weg doe, anders had ik hem meteen terug gekocht !
http://link.marktplaats.nl/143663982 |
|
|||
|
|||
![]() mooi ding ben benieuwd wat hij nu moet gaan kosten?
|
|
|||
|
|||
![]() oldschoolbob zit toch hier op het forum ??
het setje sebring's wat hij tekoop aanbied heb ik hier wel is voorbij zien komen ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ik word al moe van dat hoeft niet weg, verkoop hem dan niet!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad. Lees je steeds vaker bij de ad's. ![]() OT: Wel een mooi ding hoor! Alleen dat interieur. Niet mijn smaak iig. ![]() De rest is super!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat staat ook meestal bij advertenties waar men de hoofdprijs wil hebben, dus reken maar uit... ![]() Maar ik ben het wel met je eens. Als iets niet weg hoeft, staat het niet te koop. Wel een erg mooie auto trouwens. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wel wat voor jou Ed super auto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik heb al wat anders gezien, ook voor een dikke prijs, maar wel met Climat Control,elec. ramen rondom, stuurbekrachtiging en automaat. ![]() ![]() Oh, en voordat er een discussie los barst, ik heb niks tegen een 1.6, maar het is het gewoon niet voor mij. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat hij er ong 3750 voor vraagt
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet wat hij er volgens mij toen voor betaald heeft aan jan (tiefflieger).
Dus hoop ik niet dat hij 3750 in zijn hoofd heeft want dat is niet echt reeel lijkt mij. |
|
|||
|
|||
![]() hij koste eerst 1250 of ietsjes meer
|
|
||||
|
||||
![]() kijk voor de gein es naar de vraagprijzen van gepoetste en verlaagde golfjes 1.3 uit '90-'91 op het moment
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd. Goed poetsen en ze denken dat ze van goud zijn... letterlijk. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
had ik deze liever Ed 1,6 met al die opties op de motor zal hem niet rapper maken .... |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb liever wat luxe. En het hoeft ook geen strepentrekker te zijn.
![]() Ik heb er 2 op het oog, waarvan een 1.8 GL met schuifdak en stuurbekrachtiging, en in de prachtige kleur lichtgroen metalic. ![]() Die luxe is beige metalic, maar kost ook gelijk bijna 2 keer zoveel. Ook 1 die denkt dat ie goud in handen heeft... Maar stuurbekrachtiging is voor mij een must. Mijn lichaam heeft helaas niet zoveel zin meer. ![]() En als de richtprijs een beetje klopt, die hier gesteld is, daar heb ik daar de 2 bovengenoemde Jetta's voor en geld over voor een paar leuke opties. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geen idee wat Sven voor de auto vraagt, maar voor degene die echt interesse heeft is dit echt een supernette en goede auto die je in deze staat niet snel tegenkomt...
Spijt dat ik hem ooit verkocht heb ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, een: "Ik wil de hoofdprijs beuren, ben jij die gek die het ervoor over heeft dan mag je hem kopen." advertentie. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staan er hier ook zat van op het forum, en de meeste ook al heel lang ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg niks...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oldschool spullen, New School prijzen. What else is new.
Over een poosje wil ik mijn Jet ook te koop zetten. En ook die hoeft niet weg.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 08-02-2008 at 23:27. |