PDA

View Full Version : tellerklok jetta 1


bluebastard
26-02-2008, 21:19
Is het mogelijk om een tellerklok met toerenteller in te bouwen in een golf/jetta waarbij dit er nu niet in zit ??
Zoja wat moet er dan allemaal aangepast worden ?
En zou dan ook in een automaat moeten komen.
Graag advies ;)

Gr. Bas

Robino
26-02-2008, 22:32
sluit gewoon een aparte toerenteller aan en zet die ergens in je middenconsole :) zo weet ik er een paar rondrijden hoor

bluebastard
26-02-2008, 23:50
sluit gewoon een aparte toerenteller aan en zet die ergens in je middenconsole :) zo weet ik er een paar rondrijden hoor

Nee, vind ik persoonlijk niet netjes. Een originele teller met toerenteller is een stuk knapper.

Wordt een toerenteller op de ontsteking aangesloten ?

bluebastard
28-02-2008, 21:48
Kan iemand mij op weg helpen ??

Jerome
29-02-2008, 19:40
Dit kan plug & play. Ik wou dit ook doen, maar ik heb een cockpit uit Polo 2 gebruikt. Maar dat is nog niet probleemloos (zie topic in algemeen). Maar 1 uit Golf / Jetta zou het moeten doen. Voorbereiding voor toerenteller is er al.

bluebastard
01-03-2008, 21:03
Dit kan plug & play. Ik wou dit ook doen, maar ik heb een cockpit uit Polo 2 gebruikt. Maar dat is nog niet probleemloos (zie topic in algemeen). Maar 1 uit Golf / Jetta zou het moeten doen. Voorbereiding voor toerenteller is er al.

Is dat de voorbereiding op de bak of zit die ergens anders op aangesloten ?

Ron mk1
01-03-2008, 21:21
Groene draad op je bobine, waarschijnlijk heb je die al zitten daar.
Dus teller erin en hij zal werken.

golf mkII 16v
02-03-2008, 20:49
Als het een diesel is moet je een dynamo met W aansluiting hebben

bluebastard
02-03-2008, 20:53
nee dit is dus een benzine auto met automaat.

Oke mooi zo, zal die groene draad effe opzoeken.

Bedankt !!!

Jerome
03-03-2008, 12:41
nee dit is dus een benzine auto met automaat.

Oke mooi zo, zal die groene draad effe opzoeken.

Bedankt !!!
Dat hoeft dus niet als je een cockpit met toerenteller gebruikt. Hetzelfde aansluiten als je orginele cockpit, en toerenteller werkt. De voorbereiding zit dus al in het contactblok wat je op je cockpit schuift.

Succes.