View Full Version : nederland op #7 van duurste benzine
Most expensive places to buy gas
Rank Country Price/gal
1. Sierra Leone $18.42
2. Aruba $12.03
3. Bosnia-Herz. $10.86
4. Eritrea $9.58
5. Norway $8.73
6. United Kingdom $8.38
7. Netherlands $8.37
8. Monaco $8.31
9. Iceland $8.28
10. Belgium $8.22
111. United States $3.45
Where gasoline is cheapest
Rank Country Price/gal
1. Venezuela 12 cents
2. Iran 40 cents
3. Saudi Arabia 45 cents
4. Libya 50 cents
5. Swaziland 54 cents
6. Qatar 73 cents
7. Bahrain 81 cents
8. Russia 88 cents
9. Egypt 89 cents
10. Kuwait 90 cents
45. United States $3.45
van een ami site
Nederland 7e, valt me nog mee.
In venezuela is de prijs ook gestegen, tijdje terug was dat nog 2 dollarcent per gal.
Tiki Madness
01-05-2008, 18:24
Dat heb je met zo'n KUT regering als hier.
michael
Kwartje van kok zit er ook nog steeds op .....
die Wouter bos moet dat er ff af halen .... :screwy:
En dan kan er gerust nog wat van af ( groot deel is belasting geld )
Elke dag staan er nog steeds file's in nederland :screwy:
dus waar voor je geld krijg je niet hier :mad:
Vergelijk het met... je koopt een radio in de winkel .
die kapot is .....denk je ook niet van ,ach laat maar ...toch :confused:
VolkswagenRacing
01-05-2008, 18:35
Dat heb je met zo'n KUT regering als hier.
michael
Dat is in die top 10 met laagste prijzen gelukkig een stuk beter ;)
Dat is in die top 10 met laagste prijzen gelukkig een stuk beter ;)
lol, erg goed punt
Ik zeg nederland is verrot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet normaal de prijzen hier, en dan bedoel ik niet alleen de benzine en de diesel . En de lonen blijven allemaal mooi hetzelfde!!!!!!!!!!
Heb welleens drie dagen in italie gestaan in de goede oude tijd (TRUCKER) toen was de diesel daar ook wat duurder geworden en dan gooien ze gewoon alles plat.
Pedaalemmer
01-05-2008, 19:21
Ik vind het niet erg dat ze de benzine prijzen omhoog gooien, als ze maar zorgen voor een goed alternatief. Aangezien dat er nu iet is is het gewoon zakkenvullerij van de overheid.
ben ik ff blij dat ik een zuinige Luup heb gekocht.... ;)
a.busser
01-05-2008, 19:41
Ik zeg nederland is verrot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet normaal de prijzen hier, en dan bedoel ik niet alleen de benzine en de diesel . En de lonen blijven allemaal mooi hetzelfde!!!!!!!!!!
Heb welleens drie dagen in italie gestaan in de goede oude tijd (TRUCKER) toen was de diesel daar ook wat duurder geworden en dan gooien ze gewoon alles plat.
Dat is een van de problemen in nederland, iedereen schreeuwt wel, maar als het op aktie aan komt is er niemand thuis.
In Frankrijk italie enz was er allang aktie geweest, maar in nederland pikken we alles.
We scoren ook hoog op salaris....
Kijk eens naar de mensen in bosnië, eritrea of sierra leone. Kunnen niet eens een auto betalen, laat staan benzine!!!!
Jens
corrado-usa
01-05-2008, 19:51
we moesten maar eens een week de auto laten staan iedereen dat schrikt wel af.
Dat is een van de problemen in nederland, iedereen schreeuwt wel, maar als het op aktie aan komt is er niemand thuis.
In Frankrijk italie enz was er allang aktie geweest, maar in nederland pikken we alles.
Met alles zo ...
we gaan gewoon rijden :cool:
En we gaan ook gewoon tanken langs de snelweg voor de hoofdprijs :screwy:
Als we nu eens niet gingen tanken langs de snelweg ...gaan ze vanzelf piepen
want langs de snelweg is in de meeste gavallen van de olie maatschapij zelf
pak een afslag je komt vaak snel een tankstation tegen
die ook nog goed koper is :D
Ieder1 maar aan de lupo :D :D :D
We scoren ook hoog op salaris....
Kijk eens naar de mensen in bosnië, eritrea of sierra leone. Kunnen niet eens een auto betalen, laat staan benzine!!!!
Jens
Dat is echt niet alleen daar zo, heb ook een kennis die is afgekeurd en die heeft het zeker niet ruim en hij is 34 heeft een spierziekte ze hebben 3 kinderen en hebben het zeker zeer armoedig. :screwy: En dat zijn heus niet de enige mensen die er zo voor staan in dit snert land!!!!! :mad:
Langedaik
02-05-2008, 01:31
Mensen, je moet niet autorijden.
Er zijn zat mensen die heel hard zeuren nu, maar ook met de auto te werk gaan als je werk 10 KM verderop zit. Ja, dat kan je ook fietsen.
Ik ga elke dag met de fiets naar het station en met de trein te werk, ja het is niet altijd super... Maar ja, er is meestal wel een alternatief, sommige boeren gehuchten daar gegelaten.
En, je kan ook is positief zijn over Nederland, en ik ben er trots op.
"Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij, onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd."
:screwy:
Is er voor jouw geen fietsforum ofzo dan??
Er zijn zat mensen die heel hard zeuren nu, maar ook met de auto te werk gaan als je werk 10 KM verderop zit. Ja, dat kan je ook fietsen.
Ik ga elke dag met de fiets naar het station en met de trein te werk, ja het is niet altijd super... Maar ja, er is meestal wel een alternatief, sommige boeren gehuchten daar gegelaten.
oke zoek jij een alternatief voor mij :
ik moet om 5 uur vertrekken uit Noordhorn Groningen
ik woon in Veenwouden Friesland
ik neem mee : tas met kleren voor 1 week , eten & drinken voor 1 week .
Veenwouden is niet echt een boeren gehucht , Noordhorn ook niet
dus ik ben benieuwd hoe jij dit vervoer probleem gaat oplossen :D
( o ja ik woon op loop afstand van het trein station ) :D
zal je helpen ...of ik moet om middennacht met de laatste trein / of ik kan met de eerste om 6 uur ....waar door ik om 6:30 in noorhorn ben
geweldig dat openbaarvervoer :thumbup:
a.busser
02-05-2008, 10:42
Tuurlijk ben ik ook trots op Nederland, maar daar gaat het hier niet om.
Het gaat erom dat de brandstof prijzen de pan uit reizen.
Niet iedereen heeft een 9 tot 5 baan.
Ik werk wissel diensten, waar onder ook weekend diensten en nachten.
Om op tijd aan de arbeid te kunnen moet ik de auto wel pakken, omdat ik het anders gewoon niet red, of ruim 1,5 uur onderweg ben voor een afstand van 25 kilometer.
Het nare is dat de door ons gekozen regering op de makkelijkste manier aan geld wil komen door constant de brandstof prijzen te verhogen met allerlei k#t smoesjes.
De automobilist word gewoon gebruikt als melk koe.
De heren van de politie krijgen een nieuw CAO met loonsverhoging, nog geen week later gaan de verkeers boetes omhoog..... toeval?
Het kwartje van Kok zou voor een perioden van een aantal jaar zijn, er rijden nu mensen auto, die niet eens weten wie Wim Kok was!
Bekeuren voor bellen tijdens het rijden, prima, maar dat kon allang door te bekeuren voor gevaarlijk rij gedrag, nu is het alleen nog makkelijker geworden, al rij je niet gevaarlijk, heb je je telefoon vast dan ga je op de bon!
En dan hebben we het nog niet eens over de smoes milieu gehad.
Tuurlijk zijn we trots op Nederland, en overal heb je wat, en hier is het dat wij als automobilisten gebruik worden als melkkoe.
De vraag is of we dat nog langer pikken, of dat we er wat aan gaan doen?
Tsja, de weinige dingen die zeker zijn in het leven:
1) je gaat dood
2) je moet belasting betalen
Ik vind belasting op benzine niet zo raar. Je hebt het niet echt nodig, en hebt zelf invloed op de hoeveelheid die je verstookt. Gezien het grote aantal 'MPV's' en 'SUV's' lijkt de benzine nog steeds zeer goedkoop te zijn voor een groot deel van de bevolking.
En Femme, miskien moatsto ris in skofte earne oars wenjen gean, ik tink dat it dy fenuverje sil hoe goed alles yn ús lân is!
Jens
het is gewoon verschrikkelijk met de prijzen :screwy:
en dan te bedenken dat we het nog niet hebben gehad :screwy:
zolang bush en bak-ellende in irak zitten :shake: :shake: word het er voor ons niet beter op
en de regering deze :thumbup: maar dan op z,n kop :D
Tiefleger
02-05-2008, 12:25
Ik wou wegens gezinsuitbreiding een golf 4 of een passat station tdi kopen, maar als ik dan de diesel prijzen richting de benzine prijzen zie gaan weet ik het nog niet.
Misschien dan toch maar een benzine met lpg installatie, ik moet er nog even goed over nadenken wat ik neem.
René (Tiefleger)
breadfan83
02-05-2008, 16:47
Leuk dat de inkoopprijs van een liter op 30 eurocent staat he...
Bovendien is 't vrij apart te zien dat de prijs van benzine hier omhoog gaat, terwijl de dollar (de munt waarmee de olie betaald wordt) blijft zakken en de grootste afnemer een Nederlands bedrijf is, Shell.
Tiki Madness
02-05-2008, 19:29
Tsja, de weinige dingen die zeker zijn in het leven:
1) je gaat dood
2) je moet belasting betalen
Ik vind belasting op benzine niet zo raar. Je hebt het niet echt nodig, en hebt zelf invloed op de hoeveelheid die je verstookt.
Jens
Ik weet niet wat jij voor werk doet maar zonder mijn bus kan ik niet werken en aangezien ik gemiddeld 50.000 km per jaar rij maakt het mij heel veel uit of de brandstof prijzen omhoog gaan of niet.Als ik dan terug reken dat ik daarvoor 6250 liter diesel nodig heb dan maakt iedere 10 cent per liter veel uit.
michael
G-eert-40
02-05-2008, 19:42
Ik wou wegens gezinsuitbreiding een golf 4 of een passat station tdi kopen, maar als ik dan de diesel prijzen richting de benzine prijzen zie gaan weet ik het nog niet.
Misschien dan toch maar een benzine met lpg installatie, ik moet er nog even goed over nadenken wat ik neem.
René (Tiefleger)
hier hetzelfde, wil graag volgend jaar voor een golf IV tdi'tje gaan kijken, maar als je de prijzen ziet :screwy: zit nog maar 20 eurocent verschil tussen met benzine. en dan de wegenbelasting is vrij hoog.
begon ook al te twijfelen.
De Limburger
24-05-2008, 14:36
En als je gaat kijken dat Shell in het eerste en tweede kwartaal bijna 5.000.000 euro winst maken, dan snap ik nog niet waarom dat de prijs zo hoog moet blijven..
Heb ik eindelijk mijn auto klaar loopt hij weer wat beter en oke hij verbruikt wat meer, kan ik nu de benzine niet meer betalen hahahaha.. maar ik verek het om te gaan dieselen,...
gr ron
Vergeet niet dat een heel groot deel van het nederlandse wagenpark bestaat uit leasebakken.. met tankpas en al.
Waarom zou je dan nog nadenken over de brandstofprijzen, of 'ff omrijden' voor een paar centen goedkoper: Bij de Shell langs de snelweg krijg je dezelfde zegeltjes, en heb je net zo snel je set gratis handdoeken bij elkaar gespaard..
Wat lease-bak-lozen bij een snelwegtankstation doen? Geen idee!
Maar goed: vingerwijzen jullie nou maar lekker naar de overheid: 'wij' met z'n allen hebben voor deze regering gekozen: Onthoud dan, tegen verkiezingstijd ook even wat welke partij nu roept en waar maakt.
Maar goed: maak je nu maar niet druk om die paar euro's per tank extra; de echte pijn komt nog wel: aardgas is gekoppeld aan de olieprijs,. wacht maar tot t weer winter is!
Raampjes dicht, airco uit, roofrack van het dak, goed laag op de grond en defensief rijden: Daar bespaar je mee!
Ochja: gooi de kofferbak ook eens leeg; onnodige zooi die je elke dag weer mee sleept kost ook alleen maar brandstof. Audio? moehaha!
Christiaan
24-05-2008, 20:18
En wees blij dat je niet in duitland of oostenrijk aan het dieselen bent... heb vanmiddag langs de autobahn (ja ik weet het, daar is het zo ie zo al duur) €1,56 voor een liter diesel betaald. Daar is de diesel een stuk duurder zelfs dan de benzine....
http://www.kwartjevankokterug.nu
http://www.kwartjevankokterug.nu
ik heb me meteen ingeschreven!!! moet iedereen hier doen:D
Pedaalemmer
24-05-2008, 23:43
Vergeet niet dat een heel groot deel van het nederlandse wagenpark bestaat uit leasebakken.. met tankpas en al.
Waarom zou je dan nog nadenken over de brandstofprijzen, of 'ff omrijden' voor een paar centen goedkoper: Bij de Shell langs de snelweg krijg je dezelfde zegeltjes, en heb je net zo snel je set gratis handdoeken bij elkaar gespaard..
Wat lease-bak-lozen bij een snelwegtankstation doen? Geen idee!
Maar goed: vingerwijzen jullie nou maar lekker naar de overheid: 'wij' met z'n allen hebben voor deze regering gekozen: Onthoud dan, tegen verkiezingstijd ook even wat welke partij nu roept en waar maakt.
Maar goed: maak je nu maar niet druk om die paar euro's per tank extra; de echte pijn komt nog wel: aardgas is gekoppeld aan de olieprijs,. wacht maar tot t weer winter is!
Raampjes dicht, airco uit, roofrack van het dak, goed laag op de grond en defensief rijden: Daar bespaar je mee!
Ochja: gooi de kofferbak ook eens leeg; onnodige zooi die je elke dag weer mee sleept kost ook alleen maar brandstof. Audio? moehaha!
Deze regering gekozen? laat me niet lachen er is een coaltie gevormd zonder de grote winnaar van de verkiezingen de SP. Dus dmocratisch is het allerminst.
Daarbij beloven alle partijen veel maar maken uit eindelijk niks waar.
Er zou een wet moeten bestaan dat er op alles maar 1 keer belasting mocht worden geheven. :thumbup:
http://img.photobucket.com/albums/v117/arsigi/Miscellaneous/fuelwalletgauge.jpg
polopower
31-05-2008, 07:18
Wishful thinking: ik wou dat mijn portemonnee meer inhoud kreeg naar mate mijn tank leger raakt ;)
Heb mij van de week ook even gestemt op http://www.kwartjevankokterug.nu
Had het gisteren er ook nog van dat de prijzen zo allemachtig hoog zijn, ze vertelde mij toen dat het nog wel mee viel met wat er nog zou komen. De euro 95 gaat richting de 2 euro (verwachting). En weet niet of wij het mee maken maar las ergens op een site dat in deze eeuw de benzine nog 5 euro gaat kosten:(!!!!!(zal wel achterin de eeuw zijn:)
Weet niet of jullie het ook hebben gezien, Geert Wilders was laatst op tv. Hij was bij een bepaald praatprogramma op ned 1 volgens mij. Hij vertelde ook dat de prijzen van benzine maar zobiezo alle btw die wij burgers of iedereen moesten betalen veel te hoog zijn geworden. En dat het geld naar verkeerde dingen uitgaat, hij was ervoor om het kwartje van kok eraf te halen en nog wel wat. Zulke uitspraken mag ik graag horen, nu nog waar maken dan he.
Zo zei hij ook dat nederland veel te graag derde wereld landen helpt, niks mis mee vindt ik maar een stapje minder mag ook wel. Eerst hier maar eens op orde, en wat de regering dan aan geld overhoud kun je altijd nog andere landen helpen. Ben niet altijd een voor stander van Wilders geweest, maar die avond op tv bracht hij ook goede ideen en feiten naar boven.
Een voorbeeld waar ons geld heen gaat:
Er is een vrouw (werkende bij de overheid) die in Afrika hulp ging verlenen bij arme mensen. Hiervoor kreeg zei natuurlijk een zakcentje mee zodat ze droog kon slapen en eten. Hiervoor moest zei of de regering een aantal papieren invullen zoals wij dat moeten doen bij de jaarlijkse belanstingteruggave, dit hebben ze gedaan alleen een nulletje te veel:), het bedrag is dus wel daadwerkelijk overgemaakt en het is bekend dat het een veel te hoog bedrag is: Wat zegt de regering nou heel simpel, ja wij zullen kijken wat we er aan kunnen doen. Nou als wij eens de belanstingsformulieren niet goed invullen en krijgen te veel, staan ze met een dag al op de stoep om het geld wat te veel is teruggestort op te halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (die vrouw wordt betaalt van ons belastingsgeld)
(Geert Wilders is hier in voor in opstand gekomen)
Of als laatste een uitspraak van Balk-ellende: De mensen (burgers) moeten maar wennen aan de hoge brandstofprijzen:)
Beetje jammer dat het zo moet gaan..........
Groetjes
Berserker
02-06-2008, 13:59
Weet niet of jullie het ook hebben gezien, Geert Wilders was laatst op tv. Hij was bij een bepaald praatprogramma op ned 1 volgens mij. Hij vertelde ook dat de prijzen van benzine maar zobiezo alle btw die wij burgers of iedereen moesten betalen veel te hoog zijn geworden. En dat het geld naar verkeerde dingen uitgaat, hij was ervoor om het kwartje van kok eraf te halen en nog wel wat. Zulke uitspraken mag ik graag horen, nu nog waar maken dan he.
Zo zei hij ook dat nederland veel te graag derde wereld landen helpt, niks mis mee vindt ik maar een stapje minder mag ook wel. Eerst hier maar eens op orde, en wat de regering dan aan geld overhoud kun je altijd nog andere landen helpen. Ben niet altijd een voor stander van Wilders geweest, maar die avond op tv bracht hij ook goede ideen en feiten naar boven.
Zoiets noemt men populisme, veel one-liners roepen, die t plebs begrijpt en denkt, sow op hem ga ik stemmen, maar die mensen volgen de echte debatten niet. Zien/snappen niet dat als ze Ome Geert verder vragen naar hoe HIJ t dan zou oplossen, dat hij totaal geen plan van aanpak noch kennis genoeg heeft om de Nederlandse problemen daadwerkelijk op te lossen, en dat je dus eigenlijk beter niet op hem kunt stemmen.
Jammer dat toch veel mensen vatbaar zijn voor deze (uit Amerika overgewaaide) populistische politieke praktijken, ik noem TON en Geert, maar in mijn ogen ook zeker de SP...
Achja t enige wat zeker is dat je niet meer PvdA moet stemmen... :rolleyes:
Veel geschreeuw weinig wol...
Daar zei ik ook dat ik eigenlijk nooit echt een fan van Geert Wilders ben geweest omdat hij wel veel dingen schreeuwt maar nooit echt een plan of dergelijke heeft. En als je goed leest zeg ik: nu nog waar maken dan he:)
Ben het voor de rest volkomen met je eens dat veel mensen snel naar iemand toe trekken die een mooi woordje houd, je moet je er wel in verdiepen voordat je een keuze maakt.
Berserker
02-06-2008, 15:02
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar hoor in de wandelgangen (gelukkig niet op mijn werk) wel vaker dit soort uitspraken dat Geert t maar goed voor heeft met ons land, en hij zou zorgen dat de belastingen zouden worden afgeschaft en jippie iedereen juichen, niet nadenkende waar we t geld dan vandaan zouden moeten halen..
Ivm de hoge ontwikkelingshulp geef ik je gelijk, EU geeft als richtlijn 7% van je BNP, wij als Nederland geven 8%, terwijl de rest van eurpa niet eens 5% geeft...
Niks mis mee dat we zoveel geven, maar het zou dan wel strakker gepland en meer resultaat gericht moeten zijn. Strakke doelstellingen en richtlijnen stellen, deze niet halen, dan hopakee budget afpakken..
Waarom kan het in het bedrijfsleven wel en in de politiek niet... ?
Waarom kan het in het bedrijfsleven wel en in de politiek niet... ?
helemaal gelijk, ik denk dat we daar maar een commissie op moeten zetten, die een 1200 pag rapport kan schrijven waar dan weer een debat over gehouden kan worden en vervolgens onder in een la kan verdwijnen.
Ben het er mee eens, je hebt een goed punt 'berserker':)
Berserker
03-06-2008, 08:23
helemaal gelijk, ik denk dat we daar maar een commissie op moeten zetten, die een 1200 pag rapport kan schrijven waar dan weer een debat over gehouden kan worden en vervolgens onder in een la kan verdwijnen.
Nou ik zit momenteel gedetacheerd bij de overheid, en zo gaat t dus indd, huren extern bureau in, die schrijven dik rapport voor een belachelijk bedrag, en vervolgens praten ze alles goed...
yup, hier is het hetzelfde, kpmg-ers en ordinezen lopen de deur plat maar de beleidsmakers doen er niks mee
Most expensive places to buy gas
Rank Country Price/gal
1. Sierra Leone $18.42
2. Aruba $12.03
3. Bosnia-Herz. $10.86
4. Eritrea $9.58
5. Norway $8.73
6. United Kingdom $8.38
7. Netherlands $8.37
8. Monaco $8.31
9. Iceland $8.28
10. Belgium $8.22
111. United States $3.45
Ook in de states is de prijs nu reeds zo'n $4.75-$5.00/ Gallon.. afgelopen maand is daar 30 dollarcent bijgekomen,
en de SUV markt ligt daar nu op z'n reet :thumbup:
Ook in de states is de prijs nu reeds zo'n $4.75-$5.00/ Gallon.. afgelopen maand is daar 30 dollarcent bijgekomen,
Werd tijd ook! Achterlijke grootverbruikers..
We komen er weer erg slecht vanaf volgens CNN ..
We staan weer eens vooraan als klein kutlandje .
Maar deze keer wel als de sukkels met de hoogste benzineprijs :(
Waren er maar verkiezingen :mad:
Netherlands Amsterdam $6.48
Norway Oslo $6.27
Italy Milan $5.96
Denmark Copenhagen $5.93
Belgium Brussels $5.91
Sweden Stockholm $5.80
United Kingdom London $5.79
Germany Frankfurt $5.57
France Paris $5.54
Portugal Lisbon $5.35
Hungary Budapest $4.94
Luxembourg $4.82
Croatia Zagreb $4.81
Ireland Dublin $4.78
Switzerland Geneva $4.74
Spain Madrid $4.55
Japan Tokyo $4.24
Czech Republic Prague $4.19
Romania Bucharest $4.09
Andorra $4.08
Estonia Tallinn $3.62
Bulgaria Sofia $3.52
Brazil Brasilia $3.12
Cuba Havana $3.03
Taiwan Taipei $2.84
Lebanon Beirut $2.63
South Africa Johannesburg $2.62
Nicaragua Managua $2.61
Panama Panama City $2.19
Russia Moscow $2.10
Puerto Rico San Juan $1.74
Saudi Arabia Riyadh $0.91
Kuwait Kuwait City $0.78
Egypt Cairo $0.65
Nigeria Lagos $0.38
Venezuela Caracas $0.12
Tank wel in Venezuela : geen nagel om aan hullie kont te krabben maar de regering haalt iig geen superaccijnzen binnen
Hier is de pagina van CNN :
http://money.cnn.com/pf/features/lists/global_gasprices/
Bijna 3 jaar geleden koste het hier $6.48, nu in 2008 $8.38.. dat is bijna $2,- erbij, oftewel 29% (10% per jaar) meer :mad:
voor het eerst in 15!!! jaar is de Ford F150 niet de best verkochte auto meer daar
Laat me raden.. inmiddels is het de Prius?
Berserker
04-06-2008, 14:33
GM sluit aantal fabrieken, 10.000 banen weg, merk hummer wordt denkelijk verkocht...
Hmmm geen goeie ontwikkelingen voor het al zo financiele slechte Amerika...
Achterlijke grootverbruikers..
Ook hier ligt de SUV markt plat.. 1e 4 maanden van 2007 waren er nog 95 verkochte Audi Q7's,
de eerste 4 maanden van 2008 is dat aantal teruggelopen naar 16, en gingen er van de Porsche
Cayenne in de eerste 4 maanden van 2007 nog 16 stuks de showroom uit, inmiddels is ook dat
teruggelopen naar 4 stuks..
Ik heb dat type (de SUV) auto toch nooit goed begrepen, dus ik zal er geen traan om laten :)
Maar in USA is het zo'n beetje zo van dat een auto daar standaard een 6 cilinder heeft (zo komt het wel over ;))
Ben er ook niet rouwig om dat de SUV's minder goed verkopen, hoewel ik het wel mooie auto's vind om te zien (Q7, Cayenne, Touareg)
Trouwens verschil tussen Nederland en Duitsland is ook zeer klein hier. Vroeger kon je nog veel goedkoper zijn door in Duitsland te tanken, tegenwoordig hoef je voor die paar cent de liter niet meer om te rijden..
moet je nagaan hoe de duitsers zullen klagen op hun fora
Laat me raden.. inmiddels is het de Prius?
Civic.. de hybride versie zal idd leuk meedoen..
Hmmm geen goeie ontwikkelingen voor het al zo financiele slechte Amerika...
Ze stoken zichzelf arm daar: olie komt meestal uit het midden-oosten of rusland :screwy:
Trouwens een leuke vondst: de SUV-markt op zijn reet. Zouden ze zuiniger worden als ze verlaagd zijn??? :eek:
Jens
golf3freak
04-06-2008, 23:27
Ze stoken zichzelf arm daar: olie komt meestal uit het midden-oosten of rusland :screwy:
Trouwens een leuke vondst: de SUV-markt op zijn reet. Zouden ze zuiniger worden als ze verlaagd zijn??? :eek:
Jens
denk het niet :cool:
Berserker
05-06-2008, 09:41
Jens
Toch wel belangrijk als onze belangrijkste handelspartner financieel achteruit gaat, dat heeft zeer zeker effecten op onze economie, en met Bos als opzichter over onze collectieve spaarpot maakt mij dat toch wat huiverig.
USA heeft nogaltijd de grootste olievoorraad ter wereld.. ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.