sheesW
17-02-2009, 20:18
hallo beste volsforum bezoekers
ik zit met een probleem
heb laatst mn draagarm rubbers (voorzeide) laten verangen
toen dus de bout afbrak in de draagarm
volgens de monteur was de enigste oplossing een nieuw/ander subframe eronder zetten op kosten vd monteur, zo gezegd zo gedaan
vervolgens krijgt hij een vd 2 dikke bouten dr niet meer in (aan bestuurder zeide) en heefd hier
een anderre bout (niet de orginele) ingezet subframe zit wel vast maar bout is korter dan orgineel.
sinds dien klappert er staal op staal wanneer ik over een klinkerweg rijd of bij starten en uitzetten vd motor
wat ik nogal irritant vind en geen zin heb om mn motor kapot te rijden of onderweg mn subframe kweit te raken
nu is mijn vraag wat zit er nu precies ''niet'' vast houd die bout onderin het subframe meer vast als alleen het subframe zoals een motorsteun??
monteur zegt overigens dat t niks is maar voor de tijd deed mn auto dit niet
hoop dat iemand hier een antwoord op heefd
ik zit met een probleem
heb laatst mn draagarm rubbers (voorzeide) laten verangen
toen dus de bout afbrak in de draagarm
volgens de monteur was de enigste oplossing een nieuw/ander subframe eronder zetten op kosten vd monteur, zo gezegd zo gedaan
vervolgens krijgt hij een vd 2 dikke bouten dr niet meer in (aan bestuurder zeide) en heefd hier
een anderre bout (niet de orginele) ingezet subframe zit wel vast maar bout is korter dan orgineel.
sinds dien klappert er staal op staal wanneer ik over een klinkerweg rijd of bij starten en uitzetten vd motor
wat ik nogal irritant vind en geen zin heb om mn motor kapot te rijden of onderweg mn subframe kweit te raken
nu is mijn vraag wat zit er nu precies ''niet'' vast houd die bout onderin het subframe meer vast als alleen het subframe zoals een motorsteun??
monteur zegt overigens dat t niks is maar voor de tijd deed mn auto dit niet
hoop dat iemand hier een antwoord op heefd