PDA

View Full Version : ergernis

Pages : 1 2 [3] 4

breadfan83
04-06-2010, 14:37
uhhh, dat zou ik al worden :mad:

De plaats van First Lady is nog niet ingevuld. ;)

martiepartie
04-06-2010, 14:39
Volgens mij gaat dat helemaal niet goed komen als een paar bepaalde iemanden elkaar treffen op een treffen :D

"Queen the Pul" :D

breadfan83
04-06-2010, 14:50
Volgens mij gaat dat helemaal niet goed komen als een paar bepaalde iemanden elkaar treffen op een treffen :D

"Queen the Pul" :D

:D

De Pul
04-06-2010, 14:59
De plaats van First Lady is nog niet ingevuld. ;)
ik denk dat ik me maar terug trek,heb meer tijd nodig voor m'n gezin:d

Jan-Jelle
04-06-2010, 15:05
ik denk dat ik me maar terug trek,heb meer tijd nodig voor m'n
gezin:d

Wouter...

breadfan83
04-06-2010, 15:06
ik denk dat ik me maar terug trek,heb meer tijd nodig voor m'n gezin:d

CDA-er. :rolleyes:

De Pul
04-06-2010, 15:13
:lmao:

De Pul
06-06-2010, 18:14
net weer een ergernis....
wil een dakraampje in de jetta,op MP 1 gevonden 2ehands.
ik doe een bod van 40 euro,lijkt me niet gek?
(zeker niet als ik bedenk dat ik er vanmiddag een in belgie nieuw heb gescoord voor 50 incl verz)
krijg een mailtje van de aanbieder,met daarin alleen de tekst "75euro is die voor jou"
dus ik verwijder m'n bod,vink netjes aan "geen interesse meer in het produkt"
word ik verdomd bestookt met mailtjes met daarin leuzen als "goedzo,dat dacht ik ook"
WTF??????

Tjaap
06-06-2010, 18:26
Denk dat ik maar naar Marokko verhuis.
past best bij jouw visie denk ik. Er zijn iig een stuk minder buitenlanders daar.

Tjaap
06-06-2010, 18:29
op de rechterbaan reedt langzaam verkeer, op de linkerbaan 130km/h in een treintje, en hij moet zo nodig in een klein gat op de rechterbaan 2 auto's rechts inhalen. Er was geen ruimte voor hem, dan vertik ik het om van het gas te gaan voor zo'n idioot.
Als hij 2 auto's kan inhalen lijkt het me dat er ruimte zat was rechts.. waarom rijd je links als de auto achter je harder wil? :D

MKII Vr6
06-06-2010, 18:45
net weer een ergernis....
wil een dakraampje in de jetta,op MP 1 gevonden 2ehands.
ik doe een bod van 40 euro,lijkt me niet gek?
(zeker niet als ik bedenk dat ik er vanmiddag een in belgie nieuw heb gescoord voor 50 incl verz)
krijg een mailtje van de aanbieder,met daarin alleen de tekst "75euro is die voor jou"
dus ik verwijder m'n bod,vink netjes aan "geen interesse meer in het produkt"
word ik verdomd bestookt met mailtjes met daarin leuzen als "goedzo,dat dacht ik ook"
WTF??????

Ik ken dat.
Dat heb ik ook al vaker gehad.
Die mensen blijf je toch houden.

breadfan83
06-06-2010, 20:06
past best bij jouw visie denk ik. Er zijn iig een stuk minder buitenlanders daar.

Vind ik ook niet raar, als je ziet hoe die Marokkanen in eigen land met buitenlanders omgaan. Kijk bijvoorbeeld eens hoe ze vluchtelingen uit Afrika stenigen en lynchen. En dan lopen jammeren dat wij racisten zijn als we 't wel fijn vinden als ze zich gewoon hier aan de regels houden, en de taal leren.

Volgende keer als ik er ene niet versta als ie Arabisch kletst, zal ik geen vriendelijk "watblief" meer zeggen, maar gelijk een stoeptegel naar z'n kop slingeren. Schijnt normaal te zijn in eigen land. :thumbup:

Misha
15-06-2010, 20:03
Mensen typen heel veel y's inplaats van ij ... mensen, de ij is een combinatie van een i en een j!
Je kan dus stoppen met zoeken naar één toets waar een ij op staat, die is er namelyk niet ;)

Hugolf
16-06-2010, 18:45
wat ook irritant is en bijna een ergernis dat mensen achter elkaar typen en geen leestekens gebruiken daar kan ik echt niet tegen want dan moet ik de zin drie keer lezen voordat ik er wat van snap echt heel irritant je ziet het de laatste tijd steeds vaker vooral op forums en bijvoorbeeld op msn op msn is het helemaal erg want dan typen ze niet met leestekens maar kunnen ze de smileys wel weer met leestekens typen ik snap dat niet en dan vergeten ze ook nog met hoofdletters te typen zodat je zelf maar uit moet zoeken waar de zin begint en of dick een naam van iemand is of dat ze er wat anders mee bedoelen

De Pul
16-06-2010, 19:31
:goodpost::lmao:

breadfan83
16-06-2010, 19:31
wat ook irritant is en bijna een ergernis dat mensen achter elkaar typen en geen leestekens gebruiken daar kan ik echt niet tegen want dan moet ik de zin drie keer lezen voordat ik er wat van snap echt heel irritant je ziet het de laatste tijd steeds vaker vooral op forums en bijvoorbeeld op msn op msn is het helemaal erg want dan typen ze niet met leestekens maar kunnen ze de smileys wel weer met leestekens typen ik snap dat niet en dan vergeten ze ook nog met hoofdletters te typen zodat je zelf maar uit moet zoeken waar de zin begint en of dick een naam van iemand is of dat ze er wat anders mee bedoelen

Hier kloppen de zinnen tenminste nog maar meestal als typen ze typen dat de zinnen niet kloppen niet begrijp en je helemaal niks van als ze dat want als je dan leest en als ze typen en dan andersom want maandag op een dak...

De Pul
16-06-2010, 19:33
:shake::D

Darkprojectx
17-06-2010, 13:48
Omdat de ABS en ESP lampjes gingen knipperen is mijn vrouw vorige week met haar Fabia (141.000 km) naar de dealer gegaan (zelf buitenslands). Zekering 40A vervangen, kostprijs € 1,41 excl. BTW.

de werkplaatsfactuur:
Werkzaamheden:
- motordiagnose € 33,00
- gebruik testapparatuur € 12,50
- zekering40A vervangen -
Onderdelen:
- zekering € 1,41

Totaalbedrag nota: € 55,82 incl. BTW

Vanwege het contrast tussen de kosten van de zekering en het totaalbedrag graag commentaar van de experts op de nota.
En: waarom motordiagnose?

:rolleyes:

echt geniaal..

martiepartie
17-06-2010, 14:16
gevalletje klok klepel..

Niet eerst de zekeringen langslopen, maar direct de diagnose apparatuur er aan hangen om te lezen waar de storing zit. Dat kastje heb je zo terug verdiend als VW dealer, als dat elke keer 33,- per uitleessessie kost....

De Pul
17-06-2010, 21:32
ik snap dat niet,ik zou het niet eens durven factureren op m'n werk...

René
17-06-2010, 22:53
gevalletje klok klepel..

Niet eerst de zekeringen langslopen, maar direct de diagnose apparatuur er aan hangen om te lezen waar de storing zit. Dat kastje heb je zo terug verdiend als VW dealer, als dat elke keer 33,- per uitleessessie kost....

Denk dat je dan eventueel nog veel meer dingen kan langslopen met zo`n storing.....daarom is juist zo`n uitleeskast ideaal, deze gaat voor jou alles bij langs en geeft je de diagnose..zodat de monteur zelf niet meer alles bij langs hoeft. Nu was het een zekering, maar het zou ook gauw iets anders kunnen zijn wat wel een hele lange zoektocht had kunnen worden...en dan is 33eu voor uitlezen weer goedkoop in verhouding...

En dat je moet betalen voor uitlezen kan ik best begrijpen...het bedrijf schaft zo`n kast aan en gaat dan niet de liefdadigsheidsdealer uithangen door elke auto met een storing gratis uit te laten lezen.

+ dat er een monteur mee bezig gaat...zulke dingen moeten gewoon worden betaald...dat is niets meer dan logisch.

Ik kon altijd goed overweg met de monteurs van mijn dealer en was kocht daar geregeld onderdelen en daarom hoefde ik denk ik toen niets te betalen voor het uitlezen van de Lupo...dus uitzonderingen worden er gemaakt...ik denk bij elke dealer wel, maar ik zou het wel begrijpen als ik had moeten betalen.

De Pul
17-06-2010, 22:56
tuurlijk is eerst even uitlezen handig,maar om er zo'n bedrag voor te rekenen...
bij ons kost zo'n geintje een standaardbedrag van 20€,niks klein materiaal,gebruik apparatuur of wat dan ook.
dan worden gelijk alle computers gereset.

René
17-06-2010, 23:04
Tja, zo hanteert elk bedrijf natuurlijk zijn eigen prijzen. Een zekering is niet duur, maar waarom zou het flauwekul zijn om iemand te laten betalen voor een zekering? Een brood bij de bakker kost ook nog geen 2eu, maar die betaal je toch ook zonder te zeuren?

En dan nog...mijn lampje van ABS brandt soms ook...ik wou dat ik dat met 55euro kon verhelpen, maar helaas wordt dat zo`n 150eu...dus wees blij dat `t maar 55eu kostte ;)

richard-polo
18-06-2010, 07:24

Het grappige is dat sommige moddervreters het ook doen en daar word niks op aangemerkt :D dus waar maken we ons dan druk om :confused:
Als Hun het kennen lezen is het toch goed

martiepartie
18-06-2010, 07:49
Tja, zo hanteert elk bedrijf natuurlijk zijn eigen prijzen. Een zekering is niet duur, maar waarom zou het flauwekul zijn om iemand te laten betalen voor een zekering? Een brood bij de bakker kost ook nog geen 2eu, maar die betaal je toch ook zonder te zeuren?

En dan nog...mijn lampje van ABS brandt soms ook...ik wou dat ik dat met 55euro kon verhelpen, maar helaas wordt dat zo`n 150eu...dus wees blij dat `t maar 55eu kostte ;)

Wat een onzin..

Het ABS lampje brandt continu, dan doe je als dealer het volgende:

Zekeringen controleren (hé, er is 1 stuk)
Vervangen zekering = lampje blijft niet meer aan (misschien opgelost??)
Testkast er nog even aanhangen
GEEN MELDINGEN = GEEN PROBLEEM
Geen probleem = niet betalen voor de uitleeskosten.

Dat heet service. Zoals het nu gaat heet het geld aftroggelen. ;)
Een OBD stekker inpluggen, testkast aanzwengelen en dergelijke is nog geen 2 minuten werk.

Als ik mijn auto naar de dealer breng met een probleem waar de auto voor op de brug moet staat er toch ook niet apart vermeld:
Gebruikskosten brug á 12,50
Oprijkosten brug á 5,-

:screwy:

Ik denk dat deze dealer de betreffende klant kwijt is. :cool:

Marcski
18-06-2010, 09:02
Het grappige is dat sommige moddervreters het ook doen en daar word niks op aangemerkt :D dus waar maken we ons dan druk om :confused:
Als Hun het kennen lezen is het toch goed

jullie maken je er druk om, niet wij..

weet je waar ik me aan irriteer? Je eeuwige commentaar op ons.
Als het je hier niet bevalt, wat doe je hier dan nog :rolleyes:

Marcski
18-06-2010, 09:17

ja, omdat die bakker me niet nog eens 33 euro voor het gebruik van zijn oven rekent ;)

richard-polo
18-06-2010, 09:42
jullie maken je er druk om, niet wij..

weet je waar ik me aan irriteer? Je eeuwige commentaar op ons.
Als het je hier niet bevalt, wat doe je hier dan nog :rolleyes:

diegene die zich er het minst druk om maakt ben ik ;)
en hoezo bevalt het mij hier niet? ik lees nog altijd graag de projecten :confused:

Je moest eens weten waar ik me aan iriteer :rolleyes:

Marcski
18-06-2010, 10:00
lees de projecten dan, maar gedraag je verder en hou eens op met dat gezanik.
Opbouwende kritiek staan we absoluut voor open, maar het is wel mooi geweest met je negatieve gezeur, je hebt je mening nu wel duidelijk gemaakt

Oudelut
18-06-2010, 10:51
Hier kloppen de zinnen tenminste nog maar meestal als typen ze typen dat de zinnen niet kloppen niet begrijp en je helemaal niks van als ze dat want als je dan leest en als ze typen en dan andersom want maandag op een dak...

:iamwithst (denk ik :D )

Oudelut
18-06-2010, 11:12
Godvurrr gisteravond bijna thuis en ik reed langs een weg waar aan 1 kant auto's geparkeerd stonden (niet aan mijn kant van de weg) komt er ineens iemand achter die auto's vandaan gereden nouja ik dacht dat past misschien net maar nee hoor pats spiegeltjes tegen elkaar aan, hij had niks maar in die van mij zit een dikke barst in het spiegelglas :mad: WACHT dan eventjes tot de weg vrij is verrekte kut! Maarja hij stopte gelukkig wel netjes en hij gaf me zijn kaartje ik gaf hem me naam en adres nu maar wachte op de verzekering..

Lullig voor je, maar iedereen maakt wel eens een fout? Verrekte netjes dat-ie schuldbewust is, stopt en je zijn kaartje geeft om het af te handelen. Dat is helaas maar al te zeldzaam aan het worden...

ronaroot
18-06-2010, 13:25
Dat heet service. Zoals het nu gaat heet het geld aftroggelen. ;)

Ik denk dat deze dealer de betreffende klant kwijt is. :cool:

:goodpost:

Service waar vindt je dat tegenwoordig nog :shake:

martiepartie
18-06-2010, 15:24
ja, omdat die bakker me niet nog eens 33 euro voor het gebruik van zijn oven rekent ;)

:D :lmao:

breadfan83
18-06-2010, 17:07
Waar ik me zo aan ERGER, zijn al die mensen hierboven die zich ergens aan IRRITEREN!

Je ergert je ergens aan, of iets irriteert je. Je irriteert je niet aan iets.

http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.php

De andere taal-verkrachterij laat ik deze keer maar even voor wat het is.

Misha
18-06-2010, 18:38
^ Hier irriteer ik me aan ;)

Roy 1.6
18-06-2010, 19:09
Waar ik me zo aan ERGER, zijn al die mensen hierboven die zich ergens aan IRRITEREN!

Kiek: http://tinyurl.com/2fbbqxj

stufenheckfahrer
18-06-2010, 23:40

:goodpost: :goodpost: :goodpost:

Ik ben blij dat dit opgemerkt word.
Al die ongeletterde zombies die zich ergens aan irriteren, die irriteren mij mateloos.

breadfan83
19-06-2010, 07:40
:goodpost: :goodpost: :goodpost:

Ik ben blij dat dit opgemerkt word.
Al die ongeletterde zombies die zich ergens aan irriteren, die irriteren mij mateloos.

Wordt. ;)

DoriDaan
19-06-2010, 19:10
Om een voorspoiler te demonteren voor de APK... 35,00 euri rekenen.. :screwy: .sidemarkers AFKNIPPEN (volg het draadje schijndode dan heb je een stekker verbinding)
MAAR EERST het grafding kapot rijden!! dan maar bellen om te demonteren...sorry hij is te laag.

Montage duurt een minuut of 5 incl opkrikken.. ja we hebben er drie kwartier over gedaan op een brug!!!... :wow: damn ook nog op mijn kosten pauze houden!

Dut verhaal krijgt een staartje!

FOKZOOI...

René
19-06-2010, 19:17
Waar ik me vaak aan erger is dat er zo vaak McDonalds rommel langs de kant van de weg ligt....is het nou zo`n grote moeite om het spul thuis in de container te gooien? Of mag de partner er niet achter komen dat je bij de Mac bent geweest?

DoriDaan
19-06-2010, 19:26
Waar ik me vaak aan erger is dat er zo vaak McDonalds rommel langs de kant van de weg ligt....is het nou zo`n grote moeite om het spul thuis in de container te gooien? Of mag de partner er niet achter komen dat je bij de Mac bent geweest?

+1

op mijn vorige werk was de KFC in de buurt.. zelfde verhaal.. altijd troep op de parkeer plaats..
Na een meet ff snacken: 1 keer flikkerde iemand het op de grond waar ik naast stond.. toen heb ik mijn maczak in zijn auto geflikkerd :rolleyes: en de zijne maar ff opgepakt.. doet wonderen.. 2 meter lang en 1,20 breed met over 100 kilo op de weegschaal...ramen dicht deuren op slot en volgas weg met je eskrot :thumbup:

een goed milieu begin vaak bij de buurman :rolleyes:

stufenheckfahrer
20-06-2010, 22:58
Wordt. ;)

Jij bent vermoeiend :tongue:

Tjaap
20-06-2010, 23:17
Wordt. ;)

http://www.volksforum.com/albums/files/7/word1.jpg

B-ram
21-06-2010, 09:08
Als je andere mensen ongeletterde zombies gaat noemen, is het toch wel verstandig om ook op je eigen spelling te letten!

Overigens erger ik me er ook nogal aan. Zoveel VMBO-klanten die op Twitter hun blijdschap uiten door geslaagt met een T te schrijven. Ik denk dat die voor Nederlands toch echt een onvoldoende gehaald hebben!

Roy 1.6
21-06-2010, 11:12
Sowizo Twitter :shake:

Zollie
21-06-2010, 11:25
Sowizo Twitter :shake:

sowieso? :D

B-ram
21-06-2010, 11:39
ik heb inderdaad maar niks gezegd van sowizo.

Dat wordt op zo veel verschillende manieren getypt

zo en zo
sobieso
zowiezo

echt te grappig voor woorden

Roy 1.6
21-06-2010, 15:41

Kak! Heb ik weer te snel ge-typed. :mad:

Zollie
21-06-2010, 16:03
Kak! Heb ik weer te snel ge-typed. :mad:

getypt :)

Zollie
21-06-2010, 17:10
Wij ergeren ons aan taalfouten, jij op jouw beurt ergert je aan ons :D

breadfan83
21-06-2010, 22:07

Danku, dat wordt zoooooo (ja, ik weet 't, een paar o's te veel ;) ) vaak fout geschreven!

ik heb inderdaad maar niks gezegd van sowizo.

Dat wordt op zo veel verschillende manieren getypt

zo en zo
sobieso
zowiezo

echt te grappig voor woorden

Als ik het goed heb, komt het uit het Germaans, en is het in de hendendaagse Duitse taal ook weer terug te vinden. Het betekent zoveel als "hoe dan ook".

Het Duitse "so wie so" betekent letterlijk vertaald "zo of zo". Sowieso is dus de juiste versie.

Zo en zo, sobieso, zowiezo, etc. zijn dus fout.
Zoeyzo is dan weer wel goed, maar dat is een radio-programma. :D

breadfan83
21-06-2010, 22:10
Kunnen we breadfan83 en Zollie niet een baan aanbieden namens Volksforum. Per 100 fouten die ze ontdekken in berichten van forummers krijgen ze € 0,50.
Ik leg alvast € 2,50 in de pot.

Ik ga slapend rijk worden, want hier wordt me dagelijks toch een complete encyclopedie er doorheen verkracht. :D

In dit topic had ik de eerste 5 euro al bij elkaar op pagina één volgens mij. :tongue:

Area51
06-07-2010, 11:18
Dat betalende sponsors hun 'waar' (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72249) ook in andere topics proberen te slijten, terwijl de regels toch duidelijk zijn.

• Alleen advertenties die 'gevonden' zijn op andere sites (zoals MP) die op welke manier dan ook interessant zijn,
maar GEEN eigen advertenties!

richard-polo
06-07-2010, 11:26
ik erger me kapot aan topics die gesloten worden omdat 1 knakworst denkt dat het genoeg is met gal spuwen!!

sorry ik ben weer aan het zaniken :D

Marcski
06-07-2010, 12:28
noem je me nou een knakworst omdat ik de sfeer een beetje normaal probeer te houden?

martiepartie
06-07-2010, 12:45
Was je liever een frankfurter genoemd? Of een bockworst? :D

Mijn ergernis is dat ik de afgelopen dagen binnen zit te werken in een ruimte waar 't 21 graden is, met kippevel/kippenvel op de armen terwijl het aan de andere kant van het raam heerlijk zonnig en warm is...

ronaroot
06-07-2010, 12:57
Ik erger me eraan de het hier over knakworsten en bockworsten gaat terwijl ik hendige honger heb :sly:

martiepartie
06-07-2010, 13:08
sorry :redface:

Marcski
06-07-2010, 13:22
Was je liever een frankfurter genoemd? Of een bockworst? :D

als je er toch om vraagt, ik was liever gecomplimenteerd met het feit dat we ons best doen de sfeer goed te houden ondanks een aantal personen hard hun best doen die te verzieken :rolleyes:

martiepartie
06-07-2010, 13:38
Je weet toch hoe dat gaat; het is moeilijk om positief te zijn, je hoort vaak alleen maar het 'gezeur' en de negatieve punten.

Maar goed, als je er toch om vraagt :D ; ik vind dat de crew coulant is, en vooral op de achtergrond bezig met het 'bewaren van de sfeer'.

Marcski
06-07-2010, 13:56
dat ben ik met je eens ;)

Misha
06-07-2010, 14:54
Je kan het negatief zien inderdaad, je kan het ook van de andere kant benaderen.. dat forummers puntjes uitlichten wat beter kan en op die manier hun zandpad-steentje bijdragen om iets te verbeteren, gaat niet eens specifiek over de meet maar in het algemeen :)
Trouwens, ik heb nog altijd een heel stuk meer positieve dan 'negatieve' reacties gelezen, dus 't is ook maar net wat blijft hangen..

Marcski
06-07-2010, 15:27
dit ging niet over het Volksdub-topic, maar het "dingen die iedereen denkt"-topic.
Daar kan je bijvoorbeeld jouw laatste opmerking niet anders dan negatief en ronduit beledigend naar het gros van de gebruikers opvatten, los van de context en voorgeschiedenis.

maar goed, dit is niet het juiste topic om dat te bespreken, daar zoeken we wel een ander medium voor

steven16v
06-07-2010, 15:31
dit ging niet over het Volksdub-topic, maar het "dingen die iedereen denkt"-topic.

Klopt dat topic was van mij. En het werd er inderdaad niet leuker op. Dus een slotje was wel op zijn plaats vind ik persoonlijk.

Misha
06-07-2010, 15:41
gaat niet eens specifiek over de meet maar in het algemeen :)Uhu uhu .. dat zeg ik ;)

Dat topic begon trouwens ook een redelijke ergernis te worden (om hier maar even ontopic te blijven) :)

Marcski
06-07-2010, 15:49
dan kan je zo zeggen, maar zo lees je het niet ;)

en omdat dat topic inderdaad een ergernis begon te worden deed deze knakworst er een slotje op

Misha
06-07-2010, 15:53
dan kan je zo zeggen, maar zo lees je het niet ;)

en omdat dat topic inderdaad een ergernis begon te worden deed deze kwankworst er een slotje op
Wat is er mis om je standpunt duidelijk te maken met behulp van een goed voorbeeld?

martiepartie
06-07-2010, 16:01
Ga je dit topic nou ook al verzieken? Vraag aub even een telefoonnummer of PM met een moderator, je gezeur begint nu wel hele vervelende vormen aan te nemen.

Op deze manier maak je een van je persoonlijke vete een ergernis voor andere forummers.

Misha
06-07-2010, 16:04
Hoe kan je een topic met als titel ergernis nou verzieken :D

martiepartie
06-07-2010, 16:10
Doe eens aan zelfreflectie en lees je eigen posts van de afgelopen dagen nog eens door...

Ben het wel met je eens dat het een hele prestatie is om de grootste ergernis in een topic dat 'ergernis' heet te worden.

Maar aan de andere kant: Al schijtend kotsen is ook een hele prestatie, maar daar wordt ook niemand vrolijk van. :rolleyes:

Joentje
06-07-2010, 16:21
Kan merken dat het weer etenstijd is :D

Mijn ergenis, zijn al die forum helden met hun grote muilen en op meetings met een boog om je heen lopen ... :D

breadfan83
06-07-2010, 17:08
Ik erger me aan 't feit dat tegenwoordig niemand meer met zijn verdomde knoken van andermans spullen af kan blijven, en maar overal en nergens, dagelijks, auto's worden gejat of vernield of beide.

Joentje
06-07-2010, 17:25
Ik erger me aan 't feit dat tegenwoordig niemand meer met zijn verdomde knoken van andermans spullen af kan blijven, en maar overal en nergens, dagelijks, auto's worden gejat of vernield of beide.

Eindelijk een zinvolle reactie van jou...

Ohja, en iedereen nog bedankt op VolksDub, om flink aan me wielen en wielranden te zitten ;)

Area51
06-07-2010, 19:15
, om flink aan me wielen en wielranden te zitten ;)

:gay:

richard-polo
07-07-2010, 08:52
Doe eens aan zelfreflectie en lees je eigen posts van de afgelopen dagen nog eens door...

Ben het wel met je eens dat het een hele prestatie is om de grootste ergernis in een topic dat 'ergernis' heet te worden.

Maar aan de andere kant: Al schijtend kotsen is ook een hele prestatie, maar daar wordt ook niemand vrolijk van. :rolleyes:

als ik jouw post lees word ik ook niet echt vrolijk en blij :rolleyes:
wat betrefd de Knakworst ;) jouw hoor ik alleen maar praten over sfeer, maar is die niet allang ver te zoeken als je elke keer een topic afsluit zonder dat het uitgesproken is? [dat denk ik dan}

dat jij je iriteerd aan mij zal me een zorg zijn :thumbup:
ik iriteer me wel vaker aan dingen maar dat wil niet zeggen dat ik me op ga hangen :tongue:

zo dat was mijn ergenis :D

Marcski
07-07-2010, 09:01
hoe jij erover denkt doet er niet toe, wij maken het beleid op een manier die wij het beste lijkt.
Ben je het daar niet mee eens, spreek ons eens aan op een meeting, maar dat durven jullie dan weer niet...

Dit topic heeft allang niet meer het opbouwende karakter, maar zullen we het nog één keer proberen on-topic te houden en níét over ergernis op het forum hebben, dan kan je ons op een meeting aanspreken.

richard-polo
07-07-2010, 09:11
Ben je het daar niet mee eens, spreek ons eens aan op een meeting, maar dat durven jullie dan weer niet...

:confused: waarom zou ik dat niet durven ..
Ik durf meer dan jij denkt :tongue:

Marcski
07-07-2010, 09:15
held! het is wel goed zo

breadfan83
07-07-2010, 09:26
Ik erger me aan vuvuzela's... gruwelijk...

Area51
07-07-2010, 10:00
Ik erger me aan het voetbal en de daarbij bijbehorende puinzooi bij mij om de hoek.
(ik woon hemelsbreed een goeie 500m van het Jonckbloed/Lorenzplein af in Den Haag)

breadfan83
07-07-2010, 10:04
Gisteren effe met m'n hond uit, schijnt ideaal te werken tegen die vuvuzela-blazers, 60 kilo blaffende kaken.

richard-polo
07-07-2010, 10:14
held! het is wel goed zo

zei de knakworst ;) . het is indd wel goed zo :thumbup:

Ik erger me aan mensen die op een oprit parkeren en je dan raar aankijken en zeggen je kan er toch langs :screwy:
{nee dat kan niet want jij staat op een oprit geparkeerd en het parkeervak ligt daarachter!!}

richard-polo
07-07-2010, 10:15
Gisteren effe met m'n hond uit, schijnt ideaal te werken tegen die vuvuzela-blazers, 60 kilo blaffende kaken.

Word tijd dat je wat meer gaat eten dan :D

steven16v
07-07-2010, 10:19
Ik erger me aan mensen die mijn vertrouwen beschamen...

BIEZELWERKS
08-07-2010, 02:00
Ik erger mij behoorlijk aan die Mooi prater(s)!! die over van alles lullen, of alles denken te weten, na 3min. sleutelen compl. gek worden :screwy:
dan later onzin verhalen vertellen tegen anderen.!
En zo dus eigen vrienden de grond in trapt., en verneukt!!!!!!! :mad:
Dan ook nog beweren niks over te hebben voor een ander...?
Maar persoon niet kennen, of ooit gesproken te hebben. OOk zeker de moeite daar niet voor willen nemen.
Vervolgens opeens, zonder enkele reden niks meer laten horen!

Dit soort heeft in mijn ogen geen fatsoen of opvoeding gekregen, maar
wel denken dat ze stoer zijn.
:shake: :screwy:

:thumbup:

Tjaap
08-07-2010, 02:20
Ik erger me aan belabberd nederlands.

Joentje
08-07-2010, 08:20
Ik erger me aan mensen, die niks te makken hebben.. En over de rug van een andere leven ;)

GerardMkIIVR6
08-07-2010, 08:42
Ik ERGER mij aan mensen die op een ander NEERkijken.

Richard
08-07-2010, 08:46
kan je soms niks aan doen gerard als je een kop groter bent :D:D

breadfan83
08-07-2010, 08:50
Ik erger me aan belabberd nederlands.

Ik ERGER mij aan mensen die op een ander NEERkijken.

Dennis07
08-07-2010, 09:00
Ik erger me aan mensen die iets van je willen kopen en 5 min. voor de afspraak afzeggen... Tenzij er nog wat geld af kan... Afspraak is toch afspraak?

Zollie
08-07-2010, 09:15
dit zal wel een holy-repost zijn, maar als we het toch over verkopen enzo hebben...

ik erger me aan 'interessepeilingen'... een product raakt toch alleen verkocht als er interesse is??? dus elke verkoop is een interessepeiling, is een interessepeiling dan een verkoop zonder verkoop??

martiepartie
08-07-2010, 09:21
Het beste antwoord op een "interessepeiling voor de liefhebber die weet wat het waard is en het staat niet in de weg" topic =

"Geen interesse".

GerardMkIIVR6
08-07-2010, 09:37
kan je soms niks aan doen gerard als je een kop groter bent :D:D

Ja ok je hebt het gauw als je groot bent :)

De Pul
08-07-2010, 18:52
ik erger me scheel aan mensen die een hoop babbels hebben,maar als puntje bij paaltje komt hun verantwoordelijkheden niet nemen.

Zollie
08-07-2010, 19:10
dan erger ik me weer aan mensen die vinden dat ze overal wat van moeten vinden, alsof ze verplicht worden naar die foto's te kijken bijvoorbeeld...

over smaak valt weinig te twisten, live and let live

breadfan83
08-07-2010, 21:21
Ik erger me aan spiegelreflexcamera foto's van een verlaagde Golf waar op de achtergrond zo'n typische amerikaanse "Chud" staat die semi-droevig, semi-verwaand naar de camera kijkt. De eigenaar, vaak gekleed in een skinny-jeans, moet dan zogenaamd verstand hebben van auto's en model staan voor zijn "trots". Terwijl een setje BBS met rode logo's en luchtvering de enige modificaties aan zijn auto zijn. Dit verziekt in mijn ogen de VW scéne op internet.

Wat mij dan nog meer irriteert, is dat er onder zo'n bericht waarin de foto staat, reacties van z'n emo-vriendjes staan als: "Awesome dude!" en meer van dat soort labiele uitspraken.

Doe mij maar een Golf 2 met vleugeldeuren en een blonde dame op de motorkap.

In een skinnyjeans kun je niet sleutelen. En als de nagellak niet mag gaan bladderen zou ik sowieso maar met m'n meidenhandjes van auto's afblijven en fijn een salon beginnen. :D

live and let live

Live and let die

;)

Misha
09-07-2010, 07:35
Ik erger me aan irritante mensen :)

Alberto
09-07-2010, 07:36
Ik erger me aan irritante mensen :)
:goodpost: :)

breadfan83
09-07-2010, 10:20
Ik erger me aan m'n schouder die alweer naar de haaien is! :chair:

Larsv5
09-07-2010, 10:22
Ik schijt balen van lui die andersmans auto slopen....... :mad:

Roy 1.6
09-07-2010, 10:50
Ik erger mij aan roest.... :shake:

Gelukkig bestaat er Owatroll :D

hostman
12-07-2010, 11:38
mensen die je halve post lezen en zodoende antwoorden geven waaruit dat blijkt...

en wanneer je daar een wat geirriteerde post over maakt een reactie trugkomt die overkomt als een soort van: hou je maar rustig jij, je hebt nog maar 12 posts..

Gaat het om de posts of gaat het om RELEVANTE posts... :cool: :cool:

Liever 10 relevante posts, qua goed lezen en antwoorden, dan met mn verstand op 0, mn blik op oneindig, een reactie posten.. :owned:

Area51
12-07-2010, 11:40
Mensen die denken met een simpel 2e hands verkoop site'je 'ff' Marktplaats te over-roelen.

Marcski
12-07-2010, 12:09
Heren, hou het netjes en opbouwend!

Alberto
12-07-2010, 12:09
Mensen die denken met een simpel 2e hands verkoop site'je 'ff' Marktplaats te over-roelen.
en daarna ook nog met krachtige type teksten hun gelijk proberen te halen

hostman
12-07-2010, 12:24
ik heb alleen een hekel aan mensen die half lezen en een reactie plaatsen die niet klopt. Als je daar wat van zegt ben je de simpele ziel die met een onnozel idee komt en door die nog geen 20 posts ben je ook maar een beginner en zou ik me gedeist houden bladiebladiebla...

Als je er niks mee te maken hebt, type dan ook niks en val geen mensen persoonlijk aan.

Is het gek dat iemand dan een krachtige post neerzet?

en Alberto: gelijk halen slaat nergens op, want het gaat over stront

oja.. als je iemand met een haags accent op een aantal dingen wijst moet de post natuurlijk wel verwijderd worden... :thumbup:

René
12-07-2010, 12:27
ik erger me eraan dat ik geen site kan vinden waar specifiek 2e hands VW onderdelen aangeboden worden

Zollie
12-07-2010, 12:29
Omdat reclame verboden is ben ik lid geworden omdat VW mijn hobby is.

Ik erger me aan mensen die niet inzien dat als een idee van alle kanten commentaar krijgt, het idee misschien slechter is dan hij vindt dat het commentaar is.

Tevens aan mensen die onsamenhangende zinnen formuleren en die als onderschrift gebruiken :)

Area51
12-07-2010, 12:30
ik erger me eraan dat ik geen site kan vinden waar specifiek 2e hands VW onderdelen aangeboden worden

http://www.driving-fun.com/forum/images/smilies/smiley_lollol.gif

www.marktplaats.nl > auto onderdelen > onderdelen Volkswagen

oja.. als je iemand met een haags accent op een aantal dingen wijst moet de post natuurlijk wel verwijderd worden... :thumbup:

Ik kan me niet heugen dat ik jouw (en jij mij) ergens een keer gesproken heb .. vraag me dan af waar jij de conclusie vandaan haalt dat ik met een Haags accent spreek.

De regio HAAGLANDEN beperkt zich namelijk niet uitsluitend tot Den Haag :thumbup:

Alberto
12-07-2010, 12:32
en aan mensen die maar door gaan ......

De regio HAAGLANDEN beperkt zich namelijk niet uitsluitend tot Den Haag :thumbup:
:D :D

Marcski
12-07-2010, 12:35
hier gaat even een afkoel-slotje op :D

edit: zo, heeft iedereen tot 10 geteld?

Area51
12-07-2010, 21:57
Ja hoor ... alles weer cool !!

On Topic !!

Ik erger me aan dingen waar ik (jarenlang) tegenop zie en dat iemand anders dat dan binnen een uurtje gefixed heeft :mad:

Alberto
12-07-2010, 21:58
was de tel al bij 3 kwijt , van ergenis

De Pul
12-07-2010, 21:59
Ja hoor ... alles weer cool !!

On Topic !!

Ik erger me aan dingen waar ik (jarenlang) tegenop zie en dat iemand anders dat dan binnen een uurtje gefixed heeft :mad:
je bedoelt toch niet de liefde bedrijven hoop ik?;)

Dennis07
13-07-2010, 08:14

Aan de Macdonald`s die de macgreek nog altijd niet heeft, en geen varkensvlees mag verkopen, waardoor we de macrib hier in NL nooit weer zien, terwijl je die bij de oosterburen nog altijd kunt bestellen....

:weak: HALLAL

Zollie
13-07-2010, 08:23
Aan de Mac, en dat de euroknallers al maanden hetzelfde zijn!

Misha
13-07-2010, 08:46
Nu we toch in de McDon sferen zitten.. ik zou graag de Chicken Legend hier in NL zien.
Die heb ik echt bij het leven gevreten in m'n jaartje Engeland, echt een geweldig broodje.

Maar hier dus niet :(

Steilheck
13-07-2010, 09:19
Aan de hele Mc Donalds keten.

SpiderClass
13-07-2010, 14:34
In België hadden/hebben ze ook de McTosti o.i.d, ik erger me er ook aan dat ze die niet naar Nederland halen :tongue:

Rick
13-07-2010, 14:39
Edit

Tuffel
13-07-2010, 15:49
Aan de Mac, en dat de euroknallers al maanden hetzelfde zijn!
Idd, mckroket zit er nooit meer bij :mad:
Burgerking ftw :thumbup:

Richard
15-07-2010, 09:28
mensen die foto's van hun eigen auto in een "dikke....( vul maar in golf1 golf2 audi)" topic zetten...

Zollie
15-07-2010, 09:41
mensen die foto's van hun eigen auto in een "dikke....( vul maar in golf1 golf2 audi)" topic zetten...

En als t nou een dikke wagen is?

Richard
15-07-2010, 09:52
En als t nou een dikke wagen is?

dan word ie vast wel door een ander geplaatst....

GerardMkIIVR6
15-07-2010, 09:56
Dat ik nergens een MuffinPurperGurk kan krijgen :D

Marcski
15-07-2010, 09:59
daar kijk ik niet van op, niemand snapt dat omdat niemand Kia Soul rijdt :D

GerardMkIIVR6
15-07-2010, 10:02
hahaha :D

Marcski
15-07-2010, 10:10
in de US hebben ze betere Kia Soul reclames trouwens;
http://www.youtube.com/watch?v=kfJnqbudMzs

Richard
15-07-2010, 10:17
hee black sheeps
http://www.youtube.com/watch?v=F01fzPwBwc4&feature=related

Alberto
15-07-2010, 10:19
wel een goeie :D

GerardMkIIVR6
15-07-2010, 10:20

Ongelooflijk er komt een tijd dat ze ons alles kunnen laten geloven op tv damn wat worden die CGI echt tegenwoordig.

Maar vond het nummer wat bij de Chevrolet Sparks wel goed.

Area51
15-07-2010, 10:27
mensen die foto's van hun eigen auto in een "dikke.... (vul maar in golf1 golf2 audi)" topic zetten...

Daar erger ik me allang niet meer aan Ries ...

Misha
15-07-2010, 11:36
mensen die foto's van hun eigen auto in een "dikke....( vul maar in golf1 golf2 audi)" topic zetten...Ik erger me aan mensen die zich daaraan ergeren.. ik zie het probleem namelijk niet, als het om een dikke auto gaat, wat boeit het dan wie 'm post? Uiteindelijk gaat het erom dat het topic gevuld wordt met dikke auto's.. wie iets post, en wat je post is verder niet interessant.. zolang het maar dik is.

Wel erger ik me aan mensen die dan hun standaard Golf 2 met 40/40 even komen spammen, dat hoef van mij dan ook weer niet..

Split52
15-07-2010, 11:51
Ik erger mij aan het erger worden van ergernissen in een topic speciaal voor ergernissen, vooral als ergernissen geplaatst worden door mensen die vaak zelf bron van de erger wordende ergernissen zijn....een beter milieu.....

Domi
15-07-2010, 11:51
Die mensen zijn trots op hun auto en willen hem graag laten zien. Niet iedereen heeft air en dikke wielen.

Ik erger me aan mensen die zich aan anderen ergeren

GerardMkIIVR6
15-07-2010, 11:52
Ik erger mij aan het erger worden van ergernissen in een topic speciaal voor ergernissen, vooral als ergernissen geplaatst worden door mensen die vaak zelf bron van de erger wordende ergernissen zijn....een beter milieu.....

Hahahahaha geweldig :D

richard-polo
15-07-2010, 11:54

en nogmaals een antwoord waar ik het eens mee ben {ze zijn zeldzaam :tongue: } met Domi :thumbup:

Domi
15-07-2010, 11:55
en nogmaals een antwoord waar ik het eens mee benze zijn zeldzaam :tongue: } met Domi :thumbup:

hahaha :D :tongue: :thumbup:

richard-polo
15-07-2010, 11:56

Stop er dan mee ;)

Lennart
15-07-2010, 12:13
Wat ongekend vet!! Bij deze dus ook.. de nederlandse reclames zijn voor mij absoluut een grote ergernis!

martiepartie
15-07-2010, 12:15
en nogmaals een antwoord waar ik het eens mee ben {ze zijn zeldzaam :tongue: } met Domi :thumbup:

koppie thee? ;)

richard-polo
15-07-2010, 12:25
Ja lekker

breadfan83
15-07-2010, 12:49
Ik denk dat samen met mij vandaag weer een hele rij automobilisten zich geërgerd heeft aan die tunnels van de A73.

Na een ontzettend uitgestelde datum van ingebruikname en maandenlange sluiting van tenminste één van de rijbanen aan elke zijde, lag de boel vandaag voor de zoveelste keer alweer plat.

Op de heenweg gelukkig máár 'n half uur vertraging opgelopen op een stukje van 3 kilometer, op de terugweg precies voor het sluiten van de tunnels nog door kunnen rijden. De mensen achter me zullen er nu nog wel staan.

Hey Eurlings, pikketrekker, super! :thumbup:

Joentje
15-07-2010, 16:59
Ik erger me aan forum helden..

Moses
15-07-2010, 23:02
Het zogenoemde Calimero-gedrag?

stij
16-07-2010, 00:07
ik erger me aan mensen die zich ergeren, je kan je overal wel aan ergeren

DoriDaan
16-07-2010, 07:05
Duiven op het dat die beginnen om 5:15 met koeren...in een boom dichtbij

Kan iemand een jacht geweer uitlenen aan mij... ik moet gvd met oordoppen slapen..

knarfmk1
16-07-2010, 09:18
aan reparatie plaatwerk waarvan de pasvorm om te huilen is, en dan is het nog "goede" kwaliteit ook, je moet het eerst nog 6 keer inslijpen, in vorm kloppen en lassen voordat het enigzins toonbaar is

Tjaap
16-07-2010, 09:25
Ik erger me aan mensen die denken dat ze zogenaamd "gehaat" worden, terwijl niemand naar ze omkijkt, laat staan van ze gehoord heeft...
:lmao:

De Pul
16-07-2010, 20:00
ik erger me ook aan mensen die (waarschijnlijk bij gebrek aan aandacht thuis) hier loze vragen gaan stellen,waar ze
a)zelf het antwoord al op weten,
b)als de vraag door iemand in z'n goedbedoelde onwetendheid word beantwoord,thuis met hun kneuzige zieltjes onder de tafel liggen van het lachen,zichzelf niet realiserend dat ze zo godssneu overkomen dat godssneu gerust door mag gaan voor understatement van het jaar.

dus.

Alberto
16-07-2010, 20:47
ik erger me ook aan mensen die (waarschijnlijk bij gebrek aan aandacht thuis) hier loze vragen gaan stellen,waar ze
a)zelf het antwoord al op weten,
b)als de vraag door iemand in z'n goedbedoelde onwetendheid word beantwoord,thuis met hun kneuzige zieltjes onder de tafel liggen van het lachen,zichzelf niet realiserend dat ze zo godssneu overkomen dat godssneu gerust door mag gaan voor understatement van het jaar.

dus.
:D :D

Arnaud
16-07-2010, 20:56
Ik erger me aan mensen die denken dat ze zogenaamd "gehaat" worden, terwijl niemand naar ze omkijkt, laat staan van ze gehoord heeft...

Wahahahahaha... :thumbup:
Dit is nou de boel weer eens op scherp zetten! :D

evilnyntje
16-07-2010, 21:04
Ik haat paneel deuren schuren/afbranden met heet weer :)

knarfmk1
16-07-2010, 21:06

oftewel; aan jezelf dus! :D

Tjaap
16-07-2010, 21:20
Ik haat paneel deuren schuren/afbranden met heet weer :)
ik heb nog wel wat ander schilderwerk voor je hoor... recht toe recht aan... :thumbup:

Alberto
16-07-2010, 21:27
ik heb nog wel wat ander schilderwerk voor je hoor... recht toe recht aan... :thumbup:
anders ik nog wel paar meter garage wat nog even moet :D

Richard
16-07-2010, 21:45

heerlijk :thumbup:

evilnyntje
17-07-2010, 09:48

Eerst even mijn eigen huis. Genoeg te doen, schilderen en een kleine verbouwing van de aanbouw.

Domi
17-07-2010, 10:51
Ik erger me ook mateloos aan mensen die hun auto te koop zetten en dan beginnen met de tekst<

met pijn in mijn hart :screwy: :screwy: :screwy:

richard-polo
17-07-2010, 10:56
Ik erger me ook mateloos aan mensen die hun auto te koop zetten en dan beginnen met de tekst<

met pijn in mijn hart :screwy: :screwy: :screwy:

Of eindigen MET HIJ HOEFT NIET WEG :screwy:

Domi
17-07-2010, 11:06
Idd.

Hoeft niet weg eindigen ze mee maar ze beginnen ook wel eens met " wegens auto van de zaak "'

Tjaap
17-07-2010, 11:16
dus? lijkt me een van de betere redenen?

Domi
17-07-2010, 11:31
Het is weg of niet weg. 1 van beide.

Niet te koop zetten en dan twijfelen.

"Interessepeiling" op je auto, Ook zo iets :screwy: :screwy:

Rinus66
17-07-2010, 11:33
Het is weg of niet weg. 1 van beide.

Niet te koop zetten en dan twijfelen.

Das net zoiets als een link met opmerking plaatsen en vervolgens weer verwijderen als er commentaar op komt. :D

Domi
17-07-2010, 11:34
Bepaalde linken schijnen hier niet te mogen. Het gezeik begint dan alweer.

Rinus66
17-07-2010, 11:37
Bepaalde linken schijnen hier niet te mogen. Het gezeik begint dan alweer.

Het gezeik ging niet over de link...

Domi
17-07-2010, 11:39
Het gezeik ging niet over de link...

Nee nee, ;)

Tjaap
17-07-2010, 11:45
Das net zoiets als een link met opmerking plaatsen en vervolgens weer verwijderen als er commentaar op komt. :D
ach Domi verwijderd 2/3 van al zn eigen berichten weer :thumbup:

Rinus66
17-07-2010, 11:48

Dat is verantwoord omgaan met serverruimte. :thumbup:

Domi
17-07-2010, 11:52

En anders doen jullie het wel toch ;)

Tjaap
17-07-2010, 11:55
klopt, bespaard ons veel werk. Je hebt tegenwoordig redelijke zelfkennis qua nuttigheid van posts

Domi
17-07-2010, 12:06
Goh, voelt net alsof ik in de gaten wordt gehouden ...................

Maar goed, ergernis is er genoeg dus ;)

Split52
17-07-2010, 12:31
klopt, bespaard ons veel werk. Je hebt tegenwoordig redelijke zelfkennis qua nuttigheid van posts

zou hij dan uberhaupt nog wel posten?

HannoverEdition
18-07-2010, 18:12
ik erger mij er aan dat ''moderators'' vaak posts weghalen!! zogenaamd omdat het dat niet met het desbetreffende topic te maken heeft oid denk ik dan?.....:mad:
en daar mag dan ineens niet over gediscuseerd en/of gesproken worden,of het topic is van ''vriendjes'' van.............ik noem een omgekatte Golf Rallye,en ''fake'' vw motorsport emblemen............alle posts en soms het complete Topic word verwijderd :confused: ik denk dat sommige mensen wel weten wat ik bedoel....? :D ach je kan tegenwoordig ook de hele pagina (offline) opslaan,.... :thumbup: ik zal de moderators ook eens vragen of ze eens wat posts in mijn topic willen verwijderen,weet alleen niet hoe dat werkt........ :tongue:

zo dat moest ik ff kwijt,verder vermaak ik mij prima hoor op dit forum :D

Rick
18-07-2010, 18:20
Aan Polen met autotransporters, kijken totaal niet om zich heen, lekker van de weg gedrukt net...
Zitten ze je nog aan te kijken van: "Wat doe jij nou weer raar..."

BIEZELWERKS
19-07-2010, 01:59
ik erger mij er aan dat ''moderators'' vaak posts weghalen!! zogenaamd omdat het dat niet met het desbetreffende topic te maken heeft oid denk ik dan?.....:mad:
en daar mag dan ineens niet over gediscuseerd en/of gesproken worden,of het topic is van ''vriendjes'' van.............ik noem een omgekatte Golf Rallye,en ''fake'' vw motorsport emblemen............alle posts en soms het complete Topic word verwijderd :confused: ik denk dat sommige mensen wel weten wat ik bedoel....? :D ach je kan tegenwoordig ook de hele pagina (offline) opslaan,.... :thumbup: ik zal de moderators ook eens vragen of ze eens wat posts in mijn topic willen verwijderen,weet alleen niet hoe dat werkt........ :tongue:

" ik zal de moderators ook eens vragen of ze eens wat posts in mijn topic willen verwijderen,weet alleen niet hoe dat werkt........"

@. Geditionone:. Werkt toch niet!!! :shake:

roog909
19-07-2010, 12:30
aan bedrijven die zichzelf als "youngtimer VW-specialist" profileren, maar je verdomd lastig vinden als je alleen een APKtje wil, omdat er letterlijk: "er altijd wel wat mankeert aan die ouwe hokken" Daaaag.

ik ga wel naar mn marokaan op de hoek, die versta je niet, maar dan kannie ook niet zeuren. :P

HannoverEdition
19-07-2010, 12:40
" ik zal de moderators ook eens vragen of ze eens wat posts in mijn topic willen verwijderen,weet alleen niet hoe dat werkt........"

@. Geditionone:. Werkt toch niet!!! :shake:

hmmm jij hebt hetzelfde probleem dus wel eens biezelwerks......... :D :D
misschien moeten we dan eens een ''ik wil dat een post in mijn topic word verwijderd,omdat ze nu een gevoelige snaar raken'' topic aan moeten maken oid :D :thumbup:

Richard
19-07-2010, 12:42

lees de regels ook eens toen je hier aanmelde door. Ik ben zo vaak aan het wissen dat je commentaar in verkoopsectie hebt. En dan schenenschoppend hier onder het moto " vriendjes"...? Er zijn genoeg die zelf haar/zijn eigen post verwijderen.. en om de modds. de schuld voor te geven?

Zo kan ik er nog een vertellen over het ontstaan van het opzetje... :rolleyes:

HannoverEdition
19-07-2010, 12:54
lees de regels ook eens toen je hier aanmelde door. Ik ben zo vaak aan het wissen dat je commentaar in verkoopsectie hebt. En dan schenenschoppend hier onder het moto " vriendjes"...? Er zijn genoeg die zelf haar/zijn eigen post verwijderen.. en om de modds. de schuld voor te geven?

Zo kan ik er nog een vertellen over het ontstaan van het opzetje... :rolleyes:

oh zijn we nu ineens van de regels,..... :screwy: dan is dat denk ik alleen bij ''bepaalde'' personen.,....maar goed dat maakt verder niet uit.ik weet nu wie ik een PM moet sturen als ik wil dat er een post moet worden verwijderd..... :D

enne ''vriendjes'' hoef ik hier op het forum niet te hebben hoor Richard,die zoek ik liever in real life uit,ipv onder een ''nickname'' hier op het forum.snap niet wat dat er mee te maken heeft.
en welk ''opzetje''.... :rolleyes: bedoel je?

Richard
19-07-2010, 13:03
denk dat die regel enkel alleen maar hoeft worden toegepast bij "bepaalde" personen...

en het " vriendjes" gebeuren stel jij voor..dat wij onder het moto " vriendjes" bepaalde topics schoonvegen.. maar blijkbaar ben je zo zwartkijkend dat je oogleden dichtzitten

Area51
19-07-2010, 13:04
Ergernis,

ik weet nu wie ik een PM moet sturen als ik wil dat er een post moet worden verwijderd..... :D

Dat mensen niet weten dat ze zelf (!!) posts kunnen verwijderen, mits het topic niet op slot staat natuurlijk :tongue:

HannoverEdition
19-07-2010, 13:16
denk dat die regel enkel alleen maar hoeft worden toegepast bij "bepaalde" personen...

Duidelijk! ;)

en het " vriendjes" gebeuren stel jij voor..dat wij onder het moto " vriendjes" bepaalde topics schoonvegen.. maar blijkbaar ben je zo zwartkijkend dat je oogleden dichtzitten

(hier zit bij jou ook wat ergenis volgens mij haha,zitten we iig in het goeie topic!)
maar denk dat er wel meerdere medeforummers zo over denken hoor,en ik ben niet zo zwartkijken hoor,ben ook een Fries :D en ik kom net uit de nachtdienst misschien is dat het......... :D

Richard
19-07-2010, 13:28
ik denk t laatste

BIEZELWERKS
19-07-2010, 15:01
Ergernis,

Dat mensen niet weten dat ze zelf (!!) posts kunnen verwijderen, mits het topic niet op slot staat natuurlijk :tongue:

En als het om een post van een ander gaat dan...?! :rolleyes:
In je eigen Topic kun je zelf toch niets verwijderen van andere personen die een reactie geven, die soms veel te ver gaan!

martiepartie
19-07-2010, 15:13
Dat is nou juist het leuke aan een forum, jij bepaalt niet of er een post gedelete wordt, dat doet de poster of een moderator. :tongue:

Ik erger me aan het feit dat ik met kippevel achter een PC zit, terwijl het buiten heerlijk warm is. :D

BIEZELWERKS
19-07-2010, 15:33
Dat is nou juist het leuke aan een forum, jij bepaalt niet of er een post gedelete wordt, dat doet de poster of een moderator. :tongue:

Ik erger me aan het feit dat ik met kippevel achter een PC zit, terwijl het buiten heerlijk warm is. :D

Maar als het duidelijk te ver gaat, en al 5x dit is gemeld bij beheerders.
Wat dan al 4x te veel is! En er wordt dan nog steeds niets aan gedaan...,
heb ik ook zo mijn bedenkingen. :rolleyes:
Maar als je iets Te Koop aanbiedt en vergeet een prijs te vermelden, word
er wel direct gereageerd. ;)

Richard
19-07-2010, 15:37
heb nog nooit een pm van je gehad

martiepartie
19-07-2010, 15:39
Maar als het duidelijk te ver gaat, en al 5x dit is gemeld bij beheerders.
Wat dan al 4x te veel is! En er wordt dan nog steeds niets aan gedaan...,
heb ik ook zo mijn bedenkingen. :rolleyes:
Maar als je iets Te Koop aanbiedt en vergeet een prijs te vermelden, word
er wel direct gereageerd. ;)

http://img03.blogcu.com/images/u/c/a/ucantencere/7a568283a714ad1ae43856c6984c226c_1268403126.jpg

Richard
19-07-2010, 15:42

Daarnaast word er door de gene die gewist heeft uitleg geven waarom dit gedaan word.( net 1 van de topics doorgelegen) Denk dat de frustratie ergens anders bij je zit.

sixpack
19-07-2010, 15:55
heb nog nooit een pm van je gehad

Ik ook niet :confused:
Tis zo makkelijk om dan maar de mods. de schuld van alles te geven

Het zou een hoop ergernis (van beide kanten)
schelen als mensen de regels eens goed lezen voor dat ze zich klakkeloos aanmelden.. :thumbup:

P.s. zoals al vaker gezegd:

Heb je iets wat er in je topic staat wat eruit moet,
dan kun je de door jezelf geplaatste berichten verwijderen
anders heb je boven elke post een driehoekje met een uitroepteken

"report bad post"

Zo kun je aangeven dat er iets niet deugt in je topic,en kunnen wij (vrij vlot)
actie ondernemen indien wij dat nodig achten.

M.vrgt Peter.

Domi
19-07-2010, 17:25
Daarnaast word er door de gene die gewist heeft uitleg geven waarom dit gedaan word.

Oow :confused: Sinds wanneer is dat dan???

Heb je iets wat er in je topic staat wat eruit moet,
dan kun je de door jezelf geplaatste berichten verwijderen
anders heb je boven elke post een driehoekje met een uitroepteken

"report bad post"

Zo kun je aangeven dat er iets niet deugt in je topic,en kunnen wij (vrij vlot)
actie ondernemen indien wij dat nodig achten.

M.vrgt Peter.

Schiet je niks mee op. Jullie beslissen toch als laatst nog.

HannoverEdition
19-07-2010, 18:19
Daarnaast word er door de gene die gewist heeft uitleg geven waarom dit gedaan word.( net 1 van de topics doorgelegen) Denk dat de frustratie ergens anders bij je zit.

Er zit bij MIJ géén frustratie hoor!! :D
Maar er komen van jouw kant wel heel veel reply's op die éne post van mij waarin ik gewoon ff mijn ''ergenis'' wil zeggen in een topic wat daarvoor naar mijn idee ook aangemaakt is... :thumbup:

Maar je hebt nu wel aardig uitgelegd dat de ''mod's'' zich keurig aan de REGELS houden,..... ;) ik zie je uitleg daarom ook wel tegemoet als ik weer een verkeerde opmerking maak in een topic :D

en nogmaals,ik vermaak mij PRIMA hier op het forum!! ga zo door,en ik zal binnenkort ook ff ''doneren'' :thumbup:

Proost :cheers:
gr;
Guido

sixpack
19-07-2010, 18:21
Oow :confused: Sinds wanneer is dat dan???

Schiet je niks mee op. Jullie beslissen toch als laatst nog.

Klopt ... en daar heb je je goedkeuring ook voor gegeven :thumbup:

breadfan83
19-07-2010, 18:58
Ik erger me aan Honda's.

breadfan83
19-07-2010, 19:02
En ik erger me aan Windows Media Player.

Bijna 90Gb aan muziek, en nog steeds krijgt dat klote programma het voor elkaar elke 20 nummers weer wat dubbel te spelen als ie op shuffle staat. Wtf? :screwy:

René
19-07-2010, 19:06
Denken we allemaal nog een beetje om de bloeddruk?

Rinus66
19-07-2010, 19:08
Mensen die vragen om een pm en vervolgens niet de moeite nemen deze te beantwoorden. :screwy:

breadfan83
19-07-2010, 19:20
Denken we allemaal nog een beetje om de bloeddruk?

Ik erger me aan bloeddruk.

BIEZELWERKS
20-07-2010, 01:46
http://img03.blogcu.com/images/u/c/a/ucantencere/7a568283a714ad1ae43856c6984c226c_1268403126.jpg

Leuk dat we het eens zijn...?! ;)
http://i28.tinypic.com/24enjt1.jpg

:tongue: :D

martiepartie
20-07-2010, 07:54
Daar erger ik me inderdaad ook aan, van die sjaken die zo nodig moeten laten zien wat voor boxer ze aan hebben..

http://sharonf93.blogspot.com/2008/09/half-7-broeken.html

De Pul
20-07-2010, 14:40
Daar erger ik me inderdaad ook aan, van die sjaken die zo nodig moeten laten zien wat voor boxer ze aan hebben..

ik ook,wat is dat voor asociaal modeverschijnsel.....
en dan die kleuren :screwy:

VWJYI
20-07-2010, 15:49

krijg dan altijd de neiging om een "wedgy" te geven :D :thumbup:

martiepartie
20-07-2010, 15:53
:d :d Een antiliaanse vriend van me heeft z'n broek ook altijd op half7 hangen, maar na een flinke spritz remmenreiniger in z'n bilspleet was dat gauw over :D

Misha
20-07-2010, 16:42
:d :d Een antiliaanse vriend van me heeft z'n broek ook altijd op half7 hangen, maar na een flinke spritz remmenreiniger in z'n bilspleet was dat gauw over :D
Is het nu uit tussen jullie? ;)

breadfan83
20-07-2010, 19:50

Niet iedereen is gezegend met een standaard maat lichaam, bij mij zakt de broek ook altijd een stuk omlaag. Enige optie is een sportbroek met elastiek en touw bovenin, of zo'n achterlijk strakke broek. :D

Maar inderdaad, bij sommige mafkezen is het een beetje erg ver omlaag. Die kleuren draag ik zelf ook, maar dat hoeft voor mij niet altijd iedereen 24/7 te zien, en ik heb ook niet de behoefte dat de hele dag bij anderen te moeten zien.

Dus, pull die Hose umhoog!!! :thumbup:

DoriDaan
20-07-2010, 19:51
Hekel aan CHATTAAL...

weet je wat vergeet de helft van je fuckin zin...

breadfan83
20-07-2010, 19:54
Is het nu uit tussen jullie? ;)

Niet iedereen is homo. ;)

breadfan83
20-07-2010, 19:55
Hekel aan CHATTAAL...

weet je wat vergeet de helft van je fuckin zin...

Wrm?
Wt ist prblm dur dn meej? Ik siej ut nie...

DoriDaan
20-07-2010, 19:56
S.T.F.U chris :D

Rijdt de ricer alweer... :rolleyes:

Richard
20-07-2010, 19:57
Y.m.s.c.i.h.

Misha
20-07-2010, 20:21
Niet iedereen is homo. ;)
Niet iedereen kan z'n eigen grapjes verzinnen..

breadfan83
20-07-2010, 20:32
S.T.F.U chris :D

Rijdt de ricer alweer... :rolleyes:

Zondag middag alweer, maar helaas te laat om nog naar MIVW te gaan.
Was er nog over aan 't denken de ergernis van het missen van de meet uit te gaan rijden, maar dat had ik de avond ervoor al gedaan met een andere ergernis, en dat kostte me een homokineet en een meeting.
We hebben dus maar effe tot tien geteld, en zijn een stukje gaan toeren.

Hij rookt wel steeds meer moet ik zeggen, of dat een goed of slecht teken is weet ik niet, ben niet zo thuis in de Honda's. :D

breadfan83
20-07-2010, 20:33

Haal je die ook van wiki dan, terwijl je naar wetenswaardigheden aan 't speuren bent? ;)

breadfan83
20-07-2010, 20:34
Y.m.s.c.i.h.

Denk dat jij maar eens met Remco / Rebo moet gaan praten. :D

"HTFUAR!!" :D

De Pul
20-07-2010, 20:35
sommige mensen kunnen helemaal niks zelf verzinnen,en blaten altijd iedereen achteraan die voorop (lijkt) te lopen.

@chris,dat is ultimate tuning,hoe meer rook,hoe meer power.nou die dubbele remus van je der nog onder en je bent het mannetje :D

Misha
20-07-2010, 20:36
Je volgt het weer niet helemaal.. maar dat geeft niet ;)

Ergernissen maar weer dan..

breadfan83
20-07-2010, 20:40
@chris,dat is ultimate tuning,hoe meer rook,hoe meer power.nou die dubbele remus van je der nog onder en je bent het mannetje :D

Jong, dat is een Raceland, geen Remus!! :rolleyes:

Je volgt het weer niet helemaal.. maar dat geeft niet ;)

Ik ben niet zo'n forummer. :D
Kan zijn dat ik wat gemist heb inderdaad.

Tag, you're it! :D

De Pul
20-07-2010, 20:42
Je volgt het weer niet helemaal.. maar dat geeft niet

jawel hoor,dit is m'n favoriete topic:d

was trouwens maar een uit de lucht gegrepen opmerking hoor,al begrijp ik dat je je weer aangesproken voelt.
maar dat geeft niet;)

Misha
20-07-2010, 20:43
Van die ellelange quote-posts van mensen die zich geroepen voelen om iedereen persoonlijk een antwoord te geven..

De pul.. dat was geen reactie op jou hoor, je moet je niet meer voelen dan je bent :thumbup:

De Pul
20-07-2010, 20:45
sorry,ik dacht even dat ik me met jou mocht meten....
shit,nog steeds niet:mad:

Roy 1.6
20-07-2010, 20:45
je moet je niet meer voelen dan je bent :thumbup:

Als je daar zelf eens mee begint :thumbup:

De Pul
20-07-2010, 20:46
weet je wel tegen wie je het hebt :tongue:

breadfan83
20-07-2010, 20:47
Van die ellelange quote-posts van mensen die zich geroepen voelen om iedereen persoonlijk een antwoord te geven..

De pul.. dat was geen reactie op jou hoor, je moet je niet meer voelen dan je bent :thumbup:

Gerben, jij krijgt je antwoord wel via PB, mag hier niet meer. :D

breadfan83
20-07-2010, 20:47

breadfan83
20-07-2010, 20:48
sorry,ik dacht even dat ik me met jou mocht meten....
shit,nog steeds niet:mad:

Too little air.

En dan heb ik 't niet alléén over je schokbrekers. :D

De Pul
20-07-2010, 20:48
:d:d

breadfan83
20-07-2010, 20:49
Ik erger me aan mensen die posten alleen om hun post-count op te krikken.

+1. :D

sixpack
20-07-2010, 20:51
Mensen, laten we het bij ergernissen houden...
alhoewel jullie doorgaans je ergeren aan elkaar,wat dan ook wel weer deze topic in leven houd, vicieuze cirkel :D

Misschien komt het "to be hated" topic nog ooit wel eens :)

breadfan83
20-07-2010, 21:02
Ik erger me aan vicieuze cirkels.

minderprettigevrouwelijkedingendieikmisschienookwelheb!

DoriDaan
20-07-2010, 21:30
Zondag middag alweer, maar helaas te laat om nog naar MIVW te gaan.
Was er nog over aan 't denken de ergernis van het missen van de meet uit te gaan rijden, maar dat had ik de avond ervoor al gedaan met een andere ergernis, en dat kostte me een homokineet en een meeting.
We hebben dus maar effe tot tien geteld, en zijn een stukje gaan toeren.

Hij rookt wel steeds meer moet ik zeggen, of dat een goed of slecht teken is weet ik niet, ben niet zo thuis in de Honda's. :D

Gewoon stampen met die ricer ik had een daily (R)over 216gti..(d16a) lusten ook 15w40... blijven vullen :D

Richard
20-07-2010, 21:35
Denk dat jij maar eens met Remco / Rebo moet gaan praten. :D

"HTFUAR!!" :D

zo moeilijk is ie niet hoor.. ken je ouwe filmklassiekers

breadfan83
20-07-2010, 21:35

Bedankt Peter. :D

sixpack
20-07-2010, 21:38
Yw ;)

breadfan83
20-07-2010, 21:39
Y.m.s.c.i.h.

Young Male Single, Cock is Hard?
Young Male Seeks Cock in Hole?

Dat is het enige dat Google me geeft... Weet niet wat jij vroeger voor films keek, Ries, maar dat is niet mijn soort. :screwy:

Roy 1.6
20-07-2010, 21:41
Your mother sucks cocks in Hell??

Richard
20-07-2010, 21:43
Young Male Single, Cock is Hard?
Young Male Seeks Cock in Hole?

Dat is het enige dat Google me geeft... Weet niet wat jij vroeger voor films keek, Ries, maar dat is niet mijn soort. :screwy:

even op google kijken chris, niet in je surfgeschiedenis

Richard
20-07-2010, 21:43
Your mother sucks cocks in Hell??

jawel

Alberto
20-07-2010, 21:44
M u O z F

breadfan83
20-07-2010, 21:46
even op google kijken chris, niet in je surfgeschiedenis

Bitch please. :tongue:

Richard
20-07-2010, 21:48
Bitch please. :tongue:
:tongue:

Martyn
20-07-2010, 22:23
Mensen, laten we het bij ergernissen houden...
alhoewel jullie doorgaans je ergeren aan elkaar,wat dan ook wel weer deze topic in leven houd, vicieuze cirkel :D

Misschien komt het "to be hated" topic nog ooit wel eens :)

Dat word het beste topic van volksforum !

Hell Yeah !

Martyn
20-07-2010, 22:24

Staat dat werkelijk in de van Dale ????

Jeetje jij bent echt goed.

sixpack
20-07-2010, 22:30
dat komt van mij af martijn ;)

Martyn
20-07-2010, 22:35
Weet ik ;)

Misha
21-07-2010, 07:41
Dat word het beste topic van volksforum !

Hell Yeah !
Is dat niet al gewoon het dikke mkIV topic dan? :D

Dennis07
21-07-2010, 12:47
Neej, want jij bent daar aanwezig...Bastaard jonguh!

Dennis07
21-07-2010, 14:12
Ik erger me aan forumleden die alleen maar posten om de meeste posts te halen, door alleen maar met 1 woordje in een topic te reageren...

Misha
21-07-2010, 14:21
.. of een irrelevant plaatje.