View Full Version : ergernis
hm dit verwordt snel tot een filmposter waardig topicje... :P
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58213
Gerard Polo MK2
22-07-2010, 16:53
:iamwithst
Pff, vandeweek achter een tweetal cheapass golfjes aangebeld.
1 was de sleutel kwijt, weer paar keer gebeld, nee kan hem nergens meer vinden laat even 1 maken. Ok, donderdag moet ie er zijn.
Donderdag weer bellen, ja heb hem net verkocht. :screwy:
Vervolgens andere handelaar gebeld, had 1 staan. Afgesproken tussen 2 en 3.
Half 3 sta ik daar, 3x aangebeld, om het het huis heen gelopen, volluk geroepen, auto bekeken en maar weer weggegaan naar een kwartier.
Bel ik hem net, ow vreemd joh, was wel thuis, maar hij is verkocht!
Grmbl.. :mad:
GerardMkIIVR6
22-07-2010, 17:20
http://farm4.static.flickr.com/3164/3072619473_8529494758_b.jpg
Dat Tattoo's mode zijn geworden :mad:
Volgens mij is er niet een levende yank die niks op z'n lichaam heeft laten tekenen
Dennis07
22-07-2010, 19:00
http://farm4.static.flickr.com/3164/3072619473_8529494758_b.jpg
Dat Tattoo's mode zijn geworden :mad:
Waar baseer jij op dat het mode is dan?
Ik zit onder de tattoo`s net zo goed als jij, maar wij doen het toch ook niet voor de mode, maar omdat we het mooi vinden?
Net als die sjaken van Miami/LA ink, ze zenden alleen maar die shizzle uit waar een betekenis achter zit, maar de tattoo`s die mensen zetten omdat ze het mooi vinden zie je nooit....
Das toch gelul :screwy:
Nie om te zeiken ofzo, maar dit vink echt vreemd...
Ik weet het goed gemaakt. Als jullie zo nodig onzin willen posten op het forum i.p.v. MSN, mag ik jullie dan verwijzen naar het foto-album. Daar word (bijna) niet gegumd, omdat er niet echt een "on-topic" discussie bij een foto bestaat. En bovendien hebben mensen die wel intresse in een topic hebben geen last meer van jullie.
Dennis07
22-07-2010, 22:46
Ik erger me, aan mensen die toch weer beginnen met uitdagen, nu de overkant zich eindelijk eens een avond gedraagt.
Dennis07
23-07-2010, 00:33
Ik erger me echt rot joh,
Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan foto`s met de eigenaar erop, zodat ze niet die foto`s ergens kunnen posten met de subscriptie dat het hun auto is.
Ik erger me echt rot joh,
Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan foto`s met de eigenaar erop, zodat ze niet die foto`s ergens kunnen posten met de subscriptie dat het hun auto is.
Hahaha :owned:
Ik erger me er aan dat sommige mensen spullen te koop zetten ,en er bij zetten dat het in goede staat is ,terwijl het irl de grootste troep is.
Vandaag weer de nodige achteraf onnodige km,s gemaakt.
5 drs fire and ice die zeer inkompleet was en niets van de foto had.
Gtd van vrpr 4000 die aardig crispyy was,en last but not least een oude s klasse die volgens de eigenaar izg staat was ,nou,nou .
Tis omdat er celstraf op staat maar je zou ze dood trappen
@dennis tis mode dankzij die stomme programma,s vroeger had je direct een tattoo,nu ben je een half jaar tot een jaar verder qua wachttijd
Mensen die gaan zitten jammeren als; de nieuwe eigenaar van een auto de auto niet naar hun smaak aanpast...... :rolleyes:
Mensen die gaan zitten jammeren als; de nieuwe eigenaar van een auto de auto niet naar hun smaak aanpast...... :rolleyes:
Als je nog nooit een dikke auto hebt gebouwd, kan de volgende eigenaar hem ook niet verknoeien;)
Mensen die een kale golf2 met een schroefset en dik noemen.... :screwy:
Mensen die een kale golf2 met een schroefset en dik noemen.... :screwy:
Een dikke auto bouw je met details, niet met groots opvallende dingen. Alweer een leerpuntje..;)
Ik bouw geen auto, ik onderhoud deze en rijd er in :)
1982kameiX1
24-07-2010, 23:53
Ik heb me vandweek ge-ergerd aan het volgende:
Ik stap in mijn Scirocco. Vraagt een langslopende meneer van welk bouwjaar de auto is, of die belastingvrij is en te koop. dus ik zeg: 82, ja en nee, niet te koop. Dat vind hij maar raar en vraagt hoveel ik ervoor wil hebben. Dus ik zeg: 10.000 Euro. Vervolgens krijg ik een zeer arrogante en neerbuigende blik, met de opmerking daarbij dat ik niet goed bij m'n hoofd ben...
rare wereld...
BIEZELWERKS
25-07-2010, 05:02
Tot dat het je eigen auto is geweest!!!
Bloed Zweet en Tranen, en altijd zuinig op geweest!!
En dan zie je naar een tijdje, de auto terug.. :eek:
AFGETRAPT, DEUKEN, SJONNIES MET PRETSIGARETTEN ACHTER HET STUUR!!!
:eek: :wow: :confused: :mad: :screwy: :shake:
Ach hou op als je je geld herbt gebeurd is het toch klaar
Om mij branden ze em op stuk verder in de straat ass ik me geld maar heb
Tis zonde natuurlijk ,maar verder niet jammeren ,had je em maar niet moeten verkopen
Of in originele staat brengen, en dan verkopen... ;)
Ik heb me vandweek ge-ergerd aan het volgende:
Ik stap in mijn Scirocco. Vraagt een langslopende meneer van welk bouwjaar de auto is, of die belastingvrij is en te koop. dus ik zeg: 82, ja en nee, niet te koop. Dat vind hij maar raar en vraagt hoveel ik ervoor wil hebben. Dus ik zeg: 10.000 Euro. Vervolgens krijg ik een zeer arrogante en neerbuigende blik, met de opmerking daarbij dat ik niet goed bij m'n hoofd ben...
rare wereld...
:goodpost:
Ik had het twee jaar geleden toen ik met de T1 naar Texel ging .. komt er een patser in een splinternieuwe T5 naast me staan, draait z'n raampje open en zegt; "ik geef je nu 3500,- voor die ouwe bus"
Toevallig had ik net m'n verste taxatierapport (á 21.800) naast me liggen, dus zwijgend overhandig ik hem dat .. die blik, priceless !!
Naderhand nog wel leuk met z'n vrouwtje zitten babbelen, meneer de patser zei geen boeh of bah meer :D
Ik had het twee jaar geleden toen ik met de T1 naar Texel ging .. komt er een patser in een splinternieuwe T5 naast me staan, draait z'n raampje open en zegt; "ik geef je nu 3500,- voor die ouwe bus"
Toevallig had ik net m'n verste taxatierapport (á 21.800) naast me liggen, dus zwijgend overhandig ik hem dat .. die blik, priceless !!
Naderhand nog wel leuk met z'n vrouwtje zitten babbelen, meneer de patser zei geen boeh of bah meer :D
:rock:
GerardMkIIVR6
25-07-2010, 09:23
Hahaha dat zijn de momenten waar je het voor doet geweldig :thumbup:
He got :own:
Priceless! :D :thumbup:
BIEZELWERKS
25-07-2010, 12:46
Tis zonde natuurlijk ,maar verder niet jammeren ,had je em maar niet moeten verkopen
Wel even goed lezen kerel :thumbup: want wat jij zegt, is een ander verhaal!
Als ik besluit om een auto te verkopen, weet ik dat deze
dingen kunnen gebeuren.
Snap gewoon niet dat ze dan b.v. 8 a 9000 euro betalen, voor een mooie mk2 of zo iets. Maar binnen een maand gewoon volledig aftrappen :screwy: , dat gaat er bij mij gewoon niet in...! Dan was een voor 100 euro ook wel goed?
Dutch_Jetta_GT
25-07-2010, 13:33
Tot dat het je eigen auto is geweest!!!
Bloed Zweet en Tranen, en altijd zuinig op geweest!!
En dan zie je naar een tijdje, de auto terug.. :eek:
AFGETRAPT, DEUKEN, SJONNIES MET PRETSIGARETTEN ACHTER HET STUUR!!!
:eek: :wow: :confused: :mad: :screwy: :shake:
Dus?..
Je kiest er dan toch zelf voor dat je liever euro's terugziet ipv je "bloed-zweet-en-tranen-altijd-zuinig-op-geweest-auto?
Ik erger mij aan mensen die andermans stijl/smaak en ideeën de grond in douwen omdat ze denken dat ze het zelf beter doen.....
Laat iedereen lekker zijn eigen wil doen!
En nee, de mijne is níet te koop,....
Ik erger mij aan mensen die andermans stijl/smaak en ideeën de grond in douwen omdat ze denken dat ze het zelf beter doen.....
Bijna helemaal mee eens, alleen zou je het laatste; "omdat ze denken dat ze het zelf beter doen....." beter kunnen vervangen door; "omdat ze denken dat ZIJ de maatstaaf neerzetten....."
Polo_coupe
25-07-2010, 15:58
Vanochtend kwam ik bij mijn auto en zag dat er een McDonalds beker met cola oid. tegen mijn auto was gegooid.
Dat is zonde van mijn auto en de McDonalds
1982kameiX1
25-07-2010, 16:51
Als je van leuk babbelen echt werk had gemaakt had je z'n vrouw EN z'n trots in "the pocket". hahaha
Als je van leuk babbelen echt werk had gemaakt had je z'n vrouw EN z'n trots in "the pocket". hahaha
jaja,altijd leuk om andermans vrouw in bed proberen te krijgen he :thumbup:
BIEZELWERKS
26-07-2010, 01:48
Dus?..
Je kiest er dan toch zelf voor dat je liever euro's terugziet ipv je "bloed-zweet-en-tranen-altijd-zuinig-op-geweest-auto?
Laat iedereen lekker zijn eigen wil doen!
En nee, de mijne is níet te koop,....
:thumbup: Helemaal eens! ;)
Maar hoop wel dat alleen de eerste regel voor mij is bedoeld....? :D
DoriDaan
26-07-2010, 11:50
+1 :D
Dutch_Jetta_GT
26-07-2010, 12:03
:thumbup: Helemaal eens! ;)
Maar hoop wel dat alleen de eerste regel voor mij is bedoeld....? :D
Klopt, niet geheel negatief opnemen ;) Wil enkel zeggen dat mensen niet moeten gaan janken als ze een auto verkocht hebben en er zou eens iets mee gebeuren.....
Hij is dan van een nieuw baasje die er misschien weer andere plannen mee heeft of die nog niet zo goed kan spiegelen en er jammer maar helaas een paaltje mee raakt..... So be it :D
Life = life, we zijn allemaal mensen en niemand is gelijk!
@ Area 51: .....vervangen door; "omdat ze denken dat ZIJ de maatstaaf neerzetten....."
:thumbup: ,Helemaal juist!
BIEZELWERKS
26-07-2010, 12:50
Dat als je bij de TANGO gaat tanken, zo'n MONGOOL :screwy: tegen je begint te schreeuwen!!! :mad:
Vind alles best, maar ben niet DOOF!! Volume van die
kast mag wel iets minder!
http://i28.tinypic.com/2pp07t5.jpg
Nait Normoal !
BIEZELWERKS
26-07-2010, 12:53
Of van die " SLIJMBALLEN " die mee willen praten !!
;) :thumbup: ;)
dat ik vaak olie verbrandende auto's ruik op de rijksweg,
9 van de 10 is het een oude Mercedes uit het jaar 0 :confused:
en mij grootste ergernis is dit topic :mad: :mad: :mad:
:D
GerardMkIIVR6
14-10-2010, 21:59
Dat er op Mp geen orginele wielen meer te vinden zijn door die imtatie rommel.
Je wordt overspoelt met die rotzooi.
HannoverEdition
14-10-2010, 23:00
Dat er op Mp geen orginele wielen meer te vinden zijn door die imtatie rommel.
Je wordt overspoelt met die rotzooi.
idd als je bij zoekwoord BBS oid invult,lijkt het wel veranderd te zijn in Lenso :mad: :screwy: :shake:
en die ''Sjaak's autoservice'' moeten ze ook bannen bij MP!! :D:D
breadfan83
15-10-2010, 00:02
jaja,altijd leuk om andermans vrouw in bed proberen te krijgen he :thumbup:
Ligt er een beetje aan hoe knap die vrouw is en hoe sterk die kerel. ;)
breadfan83
15-10-2010, 00:03
Of van die " SLIJMBALLEN " die mee willen praten !!
;) :thumbup: ;)
Ja inderdaad, helemaal mee eensch. :D
Dutch_Jetta_GT
17-10-2010, 11:25
+1 :d
GerardMkIIVR6
18-10-2010, 08:20
Het woord BREEDSET in ads godver dan weer je al genoeg dat het imi is.
Dat mijn mobiele telefoon begint te piepen, trillen, knipperen met de verlichting, etc om aan te geven dat de accu bijna leeg is ;)
Ik erger me aan me ban opt vwforum...
Jacksters
19-10-2010, 22:18
Ach lig jij er ook af Jeroen.
Ik erger mij er ook aan !!
Ja, indd.. Krijg je ook nog eens een mail terug, dat ik bovenstaande post moet verwijderen..
Ik erger mee aan het idee, dat mensen je geen Vrijheid van meningsuiting gunnen..
john-vr6
20-10-2010, 05:59
@jacky en joentje dan ga je toch via en niet erkende anonieme proxy ( anonymous proxy ) er op dan erkend de server van vwforum je ip nummer niet zal je alleen een nieuwe account aan moeten maken.. :thumbup:
Hoe werkt dat? mag via PM.. :D
Ja dat hebben ze hier ook wel eens geprobeerd .... ;)
breadfan83
20-10-2010, 14:43
Ik erger me aan Pingers... of hoe die lui heten die pingen (wat 'n mongool woord trouwens).
Volgende keer spreek ik jullie wel met een nummer aan, want de namen op bijvoorbeeld hyves en msn zijn vervangen door 'n nummer. :screwy:
"22f301hg4oh Heeft u een bericht gestuurd"
Ow die! Jippie!
Ja dat hebben ze hier ook wel eens geprobeerd .... ;)
juist, een proxy is leuk om mee te lezen, maar 1x posten en je valt door de mand
BobbyEdition1
20-10-2010, 18:59
Ja, indd.. Krijg je ook nog eens een mail terug, dat ik bovenstaande post moet verwijderen..
Ik erger mee aan het idee, dat mensen je geen Vrijheid van meningsuiting gunnen..
Haha, da's wel erg triest... :confused:
ik erger me aan mensen die niet kunnen invoegen. Rijden ze met hun Renault Scenic voor je. Klappen ze met 20 km/h aan het begin van de invoegstrook de snelweg op. Knal ik er vervolges met een busje met 2500 kilo achterin omheen via de invoegstrook en voeg voor ze in. Krijg je ook nog een middelvinger en knipperen ze met hun lichten.
DAn heb ik echt zin om uit te stappen en verhaal te halen.
Sowieso mensen die geen verkeersinzicht hebben. Bijvoorbeeld een complete rotonde blokkeren. Terwijl er zat ruimte is en neit iedereen over die openstaande brug hoeft! :@:@:@:@
Erger me nog steeds aan dat debiele onzinnige quoten van een post en dan alleen dik eronder of vet!!!!!!!!!!
Op 1 pagina 3 of 4 keer dezelfde foto :screwy:
Ik erger me aan mensen waarmee je een afspraak hebt om wat op te halen/kopen,
en dat ze dan de avond ervoor een mail sturen dat ze hun shit al hebben verkocht ..
Maak dan geen afspraken :rolleyes:
Ik erger me aan mensen waarmee je een afspraak hebt om wat op te halen/kopen,
en dat ze dan de avond ervoor een mail sturen dat ze hun shit al hebben verkocht ..
Maak dan geen afspraken :rolleyes:
wees bij dat ze nog mailen
zijn er zat die niks laten weten , en je voor een dichte deur komt :screwy:
of dood leuk zeggen , sorry gister al verkocht
lijkt wel zo te horen :cool:
Ja een mailtje .. goed, maar voor hetzelfde geld lees ik mijn mail niet meer die avond en dan sta je ook voor de deur (in Assen, 2 uur rijden). Ik had zijn adres al, telefoonnrs uitgewisseld en alles... stuur dan gewoon even een sms'je denk ik dan.. maar goed, hij blijkbaar niet.
hij blijkbaar niet.
met hem ...heel erg veel meer
ik erger me aan mensen die niet kunnen invoegen. Rijden ze met hun Renault Scenic voor je. Klappen ze met 20 km/h aan het begin van de invoegstrook de snelweg op. Knal ik er vervolges met een busje met 2500 kilo achterin omheen via de invoegstrook en voeg voor ze in. Krijg je ook nog een middelvinger en knipperen ze met hun lichten.
Sowieso mensen die geen verkeersinzicht hebben. Bijvoorbeeld een complete rotonde blokkeren. Terwijl er zat ruimte is en neit iedereen over die openstaande brug hoeft! :@:@:@:@
Dat eerst irriteerd mij ook gruwelijk... Die invoegstrook is niet voor niets zo lang.
Mensen rijden liever met 60km gelijk de snelweg op :screwy:
GerardMkIIVR6
27-11-2010, 22:52
Ja en als ze op de weg komen dan geven ze vaak gas en gaan ze ineens wel hard om je heen.
ik erger me eige alweer een tijdje (sinds de tijd weer is verzet) aan het feit dat heel veel mensen met zwaar gare afgestelde koplampe rijde
ik erger me eige alweer een tijdje (sinds de tijd weer is verzet) aan het feit dat heel veel mensen met zwaar gare afgestelde koplampe rijde
goed punt,hier in de polder is het ook aan de orde van de dag.
jah het zou ook extra ''erg'' kunne zijn omdat je auto wat lager is en ik persoonlijk ook altijd zo laag als mogelijk in de auto zit maar leip word je er wel van..
en dan heb ik het nog niet over al die tjoeninggastjes hier in de buurt die in een seat marbella t.w.v. 5€ xenon gaan staan bouwen en je dan compleet van de weg afschijnen met van die grote blauwe stadion lichtbakken.
Ik erger me aan mense die de N niet kunne of wille type terwijl ze daar geregeld op aangesproke worde door mense die zich daar ook aan ergere, dit aangezien we als volwasse mense op een forum zitte en niet als breezahs op MSN.
N N N N N N N N N N N N N ......
knarfmk1
28-11-2010, 04:04
tjeezus he wil je een breezah ofzo ;) :D
een N is voor niet hagenaaren denk ik :thumbup:
breadfan83
28-11-2010, 04:17
Ik erger me aan mense die de N niet kunne of wille type terwijl ze daar geregeld op aangesproke worde door mense die zich daar ook aan ergere, dit aangezien we als volwasse mense op een forum zitte en niet als breezahs op MSN.
Ik erger me sowieso aan slechte spelling, maar volgens mij was dat al duidelijk hè. :D
breadfan83
28-11-2010, 04:24
Zo zit ik dus al langere (veel langere) tijd in de auto en zeg mezelf "Chris, hou je goddomme koest!!", als ik weer zo'n achterlijke tegenkom. Totaal NUL inzicht, geen idee van wat er om ze heen op de weg gebeurt, maar zodra ik er na eindeloos gehannes, uitwijken en noodstops maken stront- en strontgenoeg van heb, en over de doorgetrokken streep inhaal om eindelijk m'n weg weer veilig en op normaal tempo te kunnen vervolgen, kunnen die debielen opeens met de lichten knipperen, claxoneren en met de wijsvinger op hun voorhoofd tikken tegelijk, zonder de auto de berm in te sturen. :screwy:
Het duurt niet lang meer of ik stap uit en haal zo'n achterlijke de auto uit om eens te vragen of hij (meestal 'n "zij" trouwens) eigenlijk wel 'n beetje benul heeft van wat ie aan 't doen is.
En dan nog zoiets... dat hendeltje links van 't stuur bedient die oranje / amber kleurige lampjes op de vier hoeken van je auto. Leer die hendel aub eens te bedienen!!!
richard-polo
28-11-2010, 10:41
Ik erger me aan mense die zich hieraan ergere :screwy:
read the fucking text....
of ga op school nederlands leren dan weet je zekerdat je er nog wat van terug ziet of krijgt..
Ik erger me aan mense die 6topics hebben voor verkoop, zet dat in 1 topic.....
of ga op school nederlands leren dan weet je zekerdat je er nog wat van terug ziet of krijgt..
Ik erger me aan mense die 6topics hebben voor verkoop, zet dat in 1 topic.....
of 6 topics voor verschillende maar kleine vragen XD
jah die tjoeninggastjes erger ik me ook flink aan idd wat een blauwe lichtbundels hebbe die..
@ dat N verhaal dat is waarschijnlijk iets dat er gewoon zo bij mij in gebakke zit als ik praat is de letter N aan het einde van een woord ook nergens te bekenne dus dat zal dan ook de rede zijn dat die niet word getypt dat zulle ze maar moete acceptere zeker ;) ik ben zoals ik ben :thumbup:
Geldt dat dan ook voor de t achter een d?
ik denk het wel ja? iedereen heeft zo zijn gebreke en dat is bij mij spelling..
richard-polo
28-11-2010, 12:49
Geldt dat dan ook voor de t achter een d?
en over hoofdletters en punten word niet gesproken?,,, terwijl die persoon toch heeel lang school heeft gehad :shake:
ik be zoals ik be :thumbup::tongue:
lekker belangrijk. het gaat toch om de inhoud! zitten hier niet bij het nederlands dictee! Zolang het begrijpend te lezen valt is het toch prima!
@ Breadfan. Idd mensen die hun richtingaanwijzers niet gebruiken. Dan sta ik daar weer te claxoneren bij een rotonde om dat ik voor jan met de korte achternaam sta te wachten omdat meneer toch wel van de rotonde afging!
breadfan83
28-11-2010, 19:05
Grappig toch, dat de mensen die zich ergeren aan slechte spelling hun mond maar moeten houden, maar die taalverkrachters mogen dan wel weer zeuren en klagen over de mensen die ze verbeteren. ;)
En dat advies van "terug naar school gaan" is inderdaad op z'n plaats, maar waarom je dat advies juist geeft aan de taal-puristen, en niet aan die mensen die het niet voor elkaar krijgen ook maar één zin te schrijven die niet rammelt van de fouten, is me niet helemaal duidelijk.
Typefouten, prima, ik ram ook wel eens op 'n verkeerde knop. Spelfoutje, ook prima, maar sommige teksten zijn gewoon echt niet meer te lezen, en soms heb ik gewoon even zin om te verbeteren, ook al gaat 't om wat kleins... :D
Steilheck
28-11-2010, 19:33
Het is zondag vandaag, vandaar dat er veel mensen op de weg waren die niet oprijden tot op de lus voor het stoplicht.
Ik heb behoorlijk wat tijd verloren met het erachter moeten wachten ..... pffft.
Vandaag nog,
ik kruip/rij in de lange rij naar het stoplicht toe vervolgens begint het weer te rijden, komt er een oetlul en gooit zn leasepassat met 30cm ruimte er voor.
Ik stamp op de rem op de auto te ontwijken, m'n bijrijder met de neus op het dashboard. :shake:
Uit 'woede' een stomp gegeven op de toeter en gebaren gemaakt naar de Passat bestuurder. De swans zit vervolgens glimlachend in zn spiegel te kijken.. :mad:
Wat mankeerd zo iemand..
breadfan83
01-12-2010, 19:06
Vandaag nog,
ik kruip/rij in de lange rij naar het stoplicht toe vervolgens begint het weer te rijden, komt er een oetlul en gooit zn leasepassat met 30cm ruimte er voor.
Ik stamp op de rem op de auto te ontwijken, m'n bijrijder met de neus op het dashboard. :shake:
Uit 'woede' een stomp gegeven op de toeter en gebaren gemaakt naar de Passat bestuurder. De swans zit vervolgens glimlachend in zn spiegel te kijken.. :mad:
Wat mankeerd zo iemand..
Te weinig slaag gehad als kind.
Maar ik ben vóór de corrigerende tik, ook op latere leeftijd. Dus we kunnen altijd 'n inhaalslag regelen. :D
even diep ademhalen, tot 10 tellen en rustig blijven....dat scheelt echt een hoop. Doe ik sinds kort ook en `t autorijden wordt een stuk fijner :)
Een jaar geleden kreeg ik tijdens autorijden geregeld spontaan last van hartritmestoornissen...zoveel en zo erg ergerde ik me aan andere wegmisbruikers...geloof me, dat is `t niet waard hoor ;)
breadfan83
01-12-2010, 19:16
Dat heb ik de eerste vijf jaar al gedaan.
Reden dat het bij jou nu wat beter gaat is dezelfde als bij mij. Je rijdt 'n 1.6 automaat, met dat barrel hou je niks en niemand bij, en kan ook niemand je ophouden. :tongue:
Weet het wel, is het niet waard.
Op het moment zelf spuit de adrenaline een beetje door me heen en duurt het even voor het weg is.
Doe er niks mee hoor, anders zat ik hier nu niet :D
Dat heb ik de eerste vijf jaar al gedaan.
Reden dat het bij jou nu wat beter gaat is dezelfde als bij mij. Je rijdt 'n 1.6 automaat, met dat barrel hou je niks en niemand bij, en kan ook niemand je ophouden. :tongue:
Zelfs in de snelle Clio 1.9 DTi van m`n vriendin blijf ik rustig hoor.....;)
Vanochtend een schroef in mn band, heerlijk met -7°C bandje omwisselen.
http://img51.imageshack.us/img51/3886/image049a.jpg
Niet ideaal een thuiskomertje voorop, kan beter achter.. :D
Gasten (vaak NL-ers) die naar Essen gaan om vooral heel veel bier te drinken en te schreeuwen. Daar hoef je toch geen EUR 15,- entree voor te betalen en duur bier te drinken? Wat is er mis met Schultenbrau in het park?
Maar de wraak was zoet dit jaar: voor het eerste iemand in de Messe zien overgeven van de drank. Sukkels, ga dat ergens anders doen.
andre0511
11-12-2010, 22:17
Dat het af en toe hier meer een verkoop site lijkt als een forum of zeg ik nu iets raars.
breadfan83
11-12-2010, 22:52
Dat het af en toe hier meer een verkoop site lijkt als een forum of zeg ik nu iets raars.
Zei ik anderhalf jaar geleden al. :tongue:
Gasten (vaak NL-ers) die naar Essen gaan om vooral heel veel bier te drinken en te schreeuwen. Daar hoef je toch geen EUR 15,- entree voor te betalen en duur bier te drinken? Wat is er mis met Schultenbrau in het park?
Maar de wraak was zoet dit jaar: voor het eerste iemand in de Messe zien overgeven van de drank. Sukkels, ga dat ergens anders doen.
In Duitsland doet men niks anders dan bier drinken en schreeuwen! Dus dan vallen we iets minder op zeg maar!
Dat het af en toe hier meer een verkoop site lijkt als een forum of zeg ik nu iets raars.Zei ik anderhalf jaar geleden al. :tongue:
Inderdaad echt irritant van die gasten (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18882) :D
breadfan83
12-12-2010, 14:49
Inderdaad echt irritant van die gasten (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18882) :D
Vier maanden na aanmelden, met een topic dat met en met gevuld is met waarschijnlijk minder onderdelen dan jij hier al auto's gesleten hebt. ;)
Maar inderdaad, ik heb 't forum gebruikt om te verkopen, niet om jou lastig te vallen. :D
Daar gaat 't toch niet om, ik klaag er niet over. Jij had het laatst over een pot en een ketel volgens mij ;)
Oh en:
http://www.dutchtaste.com/images/peijnenburg.png
breadfan83
12-12-2010, 15:21
pot en een ketel
In dit geval is het meer iets met appels en peren. ;)
Mensen die zich meteen fotograaf noemen als ze een spiegelreflexcamera en fotoshop hebben
Eef blokie om eff achter pc/tel vandaan te zijn werkt echt verfrissend ;)
Ps sta nu bij de h & m lingerie afdeling te wachten :D
vento tdi
12-12-2010, 15:47
En aant typen of stiekem foto,s aant maken peter?
breadfan83
12-12-2010, 16:02
Eef blokie om eff achter pc/tel vandaan te zijn werkt echt verfrissend ;)
Net effe gedaan, en de fris gepoetste schoenen helemaal onder de modder en weet ik wat daar nog meer voor zooi in die bruine drab zat. :D
En aant typen of stiekem foto,s aant maken peter?
Jullie beetje in de gaten houden en foto's maken (niet stiekum) :D
breadfan83
12-12-2010, 17:14
Jullie beetje in de gaten houden en foto's maken (niet stiekum) :D
Vraag effe zo'n verkoopster model te staan. :D
Foto's effe uploaden dan hè.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/debforum_original.jpghttp://www.volksforum.com/albums/files/7/8/101_3471.jpg
Wij hebben onze eigen modellen chris ;)
breadfan83
12-12-2010, 17:27
Whahaha, awesome!!! :D
dit valt toch niet onder ergenis..........ik erger me hier totaal niet aan hoor ga door ga door :D :thumbup:
Hoeft toch niet altijd kommer en kwel te zijn ;)
Maar beschouw dit maar als een oproep om meer vf girlfriends
Zo op het forum te zetten... Ik daag u uit :)
(miin erfernis, te weinig pics van vf gf's ) ;)
richard-polo
13-12-2010, 12:02
Ik erger me aan mensen die Te TROTS zijn op hun afkomst dat ze elke keer alles moeten wissen
{want gummen kan HET ontzettend goed, maar da,s ook het enigste wat ie goed kan}
omdat het tegen hem is en het HEM dan niet aanstaat en niet tegen commentaar kan!! erg kinderachtig...
Laat alles gewoon staan ook al is het tegen jouw gericht...
de waarheid mag toch gezegt worden?..
dat ik hier in een verkooptopic post om diegene die iets verkoopt te helpen en dan van hem een antwoord krijg of ik zijn topic niet wil vervuilen..... en dat van iemand die hier toch al zeker 6 posts gedaan heeft waarvan 6 in zijn eigen verkoop topic.....
breadfan83
13-12-2010, 12:30
Ik erger me aan mensen die Te TROTS zijn op hun afkomst dat ze elke keer alles moeten wissen
{want gummen kan HET ontzettend goed, maar da,s ook het enigste wat ie goed kan}
omdat het tegen hem is en het HEM dan niet aanstaat en niet tegen commentaar kan!! erg kinderachtig...
Laat alles gewoon staan ook al is het tegen jouw gericht...
de waarheid mag toch gezegt worden?..
Als ik 'n euro kreeg voor elke fout in zinsbouw, spelling en grammatica in deze ene post hoefde ik 'n dag niet te werken. :D
richard-polo
13-12-2010, 13:08
als ik een euro kreeg voor alle flauwe gezever van JOUW was ik nu miljonair.... ;) .
Jij moet een Kutleven hebben zeg als je je zo stoort aan alle taalmisbruikers hier op dit forum!!!! :screwy:
richard-polo
13-12-2010, 13:09
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/debforum_original.jpghttp://www.volksforum.com/albums/files/7/8/101_3471.jpg
Wij hebben onze eigen modellen chris ;)
Ga eens gauw wat knappe vrouwen lichamen zoeken dan......
breadfan83
13-12-2010, 13:10
als ik een euro kreeg voor alle flauwe gezever van JOUW was ik nu miljonair.... ;) .
Jij moet een Kutleven hebben zeg als je je zo stoort aan alle taalmisbruikers hier op dit forum!!!! :screwy:
Afgeronde basisschool heet dat. 'n Kutleven is wat anders. ;)
richard-polo
13-12-2010, 13:12
Afgeronde basisschool heet dat. 'n Kutleven is wat anders. ;)
die heb ik ook gehad :thumbup: maar het kan me een rotzorg zijn hoe men hier typt pypt of mypt.....
een kutleven heb je wel, je bent dik lelijk en vervelend :D
jetta mk1 '82
13-12-2010, 13:19
die heb ik ook gehad :thumbup: maar het kan me een rotzorg zijn hoe men hier typt pypt of mypt.....
dik: nee.
lelijk: zal ik geen antwoord op geven... :D
vervelend: alleen voor hen die zich aangesproken voelen...
breadfan83
13-12-2010, 13:23
Mooi, als je de basisschool af hebt weet je vast ook wel hoe je een formuliertje invult voor 'n cursusje anger management. ;)
Dik, lelijk en vervelend... nja, één uit drie goed, is ook netjes. Mag jij bepalen welke. :D
richard-polo
13-12-2010, 13:23
[QUOTE=jetta mk1 '82
vervelend: alleen voor hen die zich aangesproken voelen...[/QUOTE]
Yea Right :screwy:
net zo,n flutzin als,,,,
Als ik 'n euro kreeg voor elke fout in zinsbouw, spelling en grammatica in deze ene post hoefde ik 'n dag niet te werken...
vandaar dat dit ergenis topic heet :rolleyes:
om ene dag vrij te krijgen, hebben of verdienen van werk heb je wel WERK nodig :tongue:
richard-polo
13-12-2010, 13:24
Mooi, als je de basisschool af hebt weet je vast ook wel hoe je een formuliertje invult voor 'n cursusje anger management. ;)
dat helpt niet meer voor mensen zoals ik ;)
breadfan83
13-12-2010, 13:26
net zo,n flutzin als,,,,
Als ik 'n euro kreeg voor elke fout in zinsbouw, spelling en grammatica in deze ene post hoefde ik 'n dag niet te werken...
vandaar dat dit ergenis topic heet :rolleyes:
om ene dag vrij te krijgen, hebben of verdienen van werk heb je wel WERK nodig :tongue:
Iets met 'n hak en 'n tak.
En als quoten je nog niet lukt, klik op 'n knopje, vraag ik me af in hoeverre dat van die basisschool wel klopt. :D
Wind je niet zo op joh, is helemaal niet goed voor je hart. ;)
Denk dat je wel genoeg ergernis hebt gehad voor deze week, en 't is pas maandag-middag.
richard-polo
13-12-2010, 13:29
dus ik mag niet reageren op iets wat jij zegt? ja dat zou wel makkelijk zijn he:)
jij weet niks van mijn hart, misschien heb ik wel een hele grote die veel kan hebben...
jij hebt alleen inkoppertjes nodig hier op dit forum;)
En als quoten je nog niet lukt, klik op 'n knopje, vraag ik me af in hoeverre dat van die basisschool wel klopt.
wat meer zout eten ;)
breadfan83
13-12-2010, 13:34
dus ik mag niet reageren op iets wat jij zegt? ja dat zou wel makkelijk zijn he:)
jij weet niks van mijn hart, misschien heb ik wel een hele grote die veel kan hebben...
jij hebt alleen inkoppertjes nodig hier op dit forum;)
Dan zal ik met dat inkoppertje niks doen... mag je daar zelf mee verder spelen.
Je mag best reageren, ik ben niet degene je iets te verbieden. Sowieso, het meeste dat je post is toch onzin en wordt weggegumd. ;)
wat meer zout eten ;)
Dat gooi ik liever op ieder slakje. ;)
Goh, wat zijn jullie weer allemaal aardig voor elkaar :)
tis bijna kerst, misschien iets met de gedachte erachter doen ? ;)
jetta mk1 '82
13-12-2010, 13:41
Goh, wat zijn jullie weer allemaal aardig voor elkaar :)
tis bijna kerst, misschien iets met de gedachte erachter doen ? ;)
kerst=vreten op aarde :D
richard-polo
13-12-2010, 15:15
[QUOTE=breadfan83] mag je daar zelf mee verder spelen.[QUOTE]
Ik wil wel eens met JOUW spelen ;) maar dan met bokshandschoenen aan, kijken of je dan nog zoveel zeurt :D
wat ik niet snap is dat als jij je zo iriteerd of stoort aan die lettermisbruikers waarom je dan niet bij de mensen van dit forum begint :rolleyes:
blijkbaar stoor jij je er echt erg aan want je begint er elke keer weer over bij een ander!!
@ sixpack, we zitten hier niet bij de Jostiband he ;)
Mijn gedachten erachter staat hierboven :D ...
ik heb nog wel een paar goeie handschoenen voor Chris :)
Kijk eens aan....volgend jaar maar een boksring op de eerst volgende meeting neerzetten dus? ;)
Whahaha......
breadfan83
13-12-2010, 15:38
ik heb nog wel een paar goeie handschoenen voor Chris :)
Handschoenen zijn voor mieten. :D
Dacht dat we die tijd een beetje ontgroeid waren, maar schijnbaar zijn d'r ook nog volwassenen die zich beter met de vuisten uitdrukken dan met woorden... en dat om wat spelfoutjes?
Wie heeft d'r nou geen leven.
Ik erger me aan mensen die direct op geweld overgaan, en hun slappe geklets niet eens zonder vuistjes kunnen onderbouwen.
En begrijp me niet verkeerd, ik zou 'n oude hobby ook graag weer oppakken hoor. ;)
kerst=vreten op aarde :D
Hahaha, das 'n goeie :tongue:
richard-polo
13-12-2010, 17:01
Handschoenen zijn voor mieten. :D
Dacht dat we die tijd een beetje ontgroeid waren, maar schijnbaar zijn d'r ook nog volwassenen die zich beter met de vuisten uitdrukken dan met woorden... en dat om wat spelfoutjes?
Wie heeft d'r nou geen leven.
Ik erger me aan mensen die direct op geweld overgaan, en hun slappe geklets niet eens zonder vuistjes kunnen onderbouwen.
En begrijp me niet verkeerd, ik zou 'n oude hobby ook graag weer oppakken hoor. ;)
Eerst roep je handschoenen zijn voor mensen zoals jouw ;) en dan is het weer kinderachtig...
wat een ONZIN zeg,, spelfoutjes of niet je hebt toch altijd een grote mond en zit op de 1ste rij....
der is niks mis met boksen hoor, is gewoon geld mee te verdienen en helemaal niks met geweld te maken.. {dat maakt dikkie DIK er weer van}
zo kan je je juist afreageren zonder geweld te gebruiken, boksen is een sport...
of is Peter Aerts ook kinderachtig....
zonder handschoenen wil ik ook wel hoor ;) maar dan gaat het wel om geweld!!
{vuile broekpoepert :tongue: ;) }
of ben ik nou onvolwassen als ik dat zeg!!
richard-polo
13-12-2010, 17:04
dan doe je dat toch lekker :thumbup:
niks mis met hobby,s maar om dan opeens te roepen geweld geweld...
:rolleyes:
breadfan83
13-12-2010, 17:10
Eerst roep je handschoenen zijn voor mensen zoals jouw ;) en dan is het weer kinderachtig...
wat een ONZIN zeg,, spelfoutjes of niet je hebt toch altijd een grote mond en zit op de 1ste rij....
der is niks mis met boksen hoor, is gewoon geld mee te verdienen en helemaal niks met geweld te maken.. {dat maakt dikkie DIK er weer van}
zo kan je je juist afreageren zonder geweld te gebruiken, boksen is een sport...
of is Peter Aerts ook kinderachtig....
zonder handschoenen wil ik ook wel hoor ;) maar dan gaat het wel om geweld!!
{vuile broekpoepert :tongue: ;) }
of ben ik nou onvolwassen als ik dat zeg!!
Hier ga ik me niet eens meer moe aan maken, je bent gewoon te simpel om 'n normale discussie mee te voeren. :rolleyes:
jetta mk1 '82
13-12-2010, 17:12
je bent gewoon te simpel om 'n normale discussie mee te voeren. :rolleyes:
1-0 voor breadfan :D
richard-polo
13-12-2010, 17:12
tuurlijk Jonguh... als ik je eens ontmoet zal ik je laten zien hoe simpel ;)
zonder geweld he...
Ik erger me aan mensen die voor elk kapje een apart verkooptopic voor aanmaken..
En van die forumhelden hiero... :thumbup:
Als ik alle tijd die ik kwijt ben aan het verbeteren van anderen in mijn witte mk2 had gestoken, dan was deze allang klaar geweest...
:D :D :D
(nofi broodbus)
martiepartie
13-12-2010, 18:24
dan doe je dat toch lekker :thumbup:
niks mis met hobby,s maar om dan opeens te roepen geweld geweld...
:rolleyes:
:thumbup: Het quoten is gelukt Richard! Good for you!
Volgens mij kijk je iets teveel naar je New Kids helden, je begint als die 'Rooie uut Gestel" te klinken. :giggle:
:thumbup: Het quoten is gelukt Richard! Good for you!
Volgens mij kijk je iets teveel naar je New Kids helden, je begint als die 'Rooie uut Gestel" te klinken. :giggle:
richard is van de week ook naar TURBO geweest,dat is duidelijk....
ik herken dat wel van vroeger,als je dan een film gezien had van je superhelden dacht je ineens dat je er zelf 1 was.tot je vies op de koffie kwam,omdat die jongen uit groep 8 nog steeds net zo sterk was als de week ervoor.
@rene,ring neerzetten heeft geen zin,richard zou afgelopen seizoen ook al met jan en alleman aan de babbel over dingen die hem niet aanstonden,maar ik heb hem op geen 1 meet gespot.broodjesmannetje wel daarentegen :thumbup:
breadfan83
13-12-2010, 18:46
broodjesmannetje wel daarentegen :thumbup:
Ik heb 'n lelijke, dikke, harde kop, dus voor mij staat weinig op 't spel. :D
jetta mk1 '82
13-12-2010, 20:33
Ik heb 'n lelijke, dikke, harde kop, dus voor mij staat weinig op 't spel. :D
kan je niet anders dan gelijk geven broodtrommel, of kom je mij nu ook op mijn bakkes stompen KUT!!
breadfan83
13-12-2010, 20:35
kan je niet anders dan gelijk geven broodtrommel, of kom je mij nu ook op mijn bakkes stompen KUT!!
Als ik jou slaag geef ga je d'r alleen maar op vooruit, doen we maar niet hè lelijkerd. :D
jetta mk1 '82
13-12-2010, 20:38
Als ik jou slaag geef ga je d'r alleen maar op vooruit, doen we maar niet hè lelijkerd. :D
kunnen we elkaar de hand schudden engerd :D maar ik had eigenlijk wel wat dreigementen verwacht......
breadfan83
13-12-2010, 20:40
kunnen we elkaar de hand schudden engerd :D maar ik had eigenlijk wel wat dreigementen verwacht......
Vorige keer wilde je wat anders geschud hebben... en dat noemt mij 'n engerd. :lmao:
Met je hoofd. :tongue:
ok back on topic!
Ik erger me aan dit schijtweer!
jetta mk1 '82
13-12-2010, 20:44
Vorige keer wilde je wat anders geschud hebben... en dat noemt mij 'n engerd. :lmao:
Met je hoofd. :tongue:
waar het hart van vol is stroomt de mond van over blijkt wel weer?? :screwy:
je moet niet al je dromen delen chris :D
breadfan83
13-12-2010, 20:44
ok back on topic!
Ik erger me aan dit schijtweer!
Nee wacht nou, heb net zoveel moeite gehad om Martijn de clou uit te leggen op msn. :lmao:
ok ik vond het ook wel een leuke discussie! Maar ik heb wel het idee dat je toch al gewonnen hebt?
tuurlijk,bolletjesbakker heeft immers altijd gelijk;)
ja helaas we. Best irritant soms. Hahaha ik hou er wel van. Lekker de boel een beetje opnaaien!
breadfan83
13-12-2010, 20:48
waar het hart van vol is stroomt de mond van over blijkt wel weer?? :screwy:
je moet niet al je dromen delen chris :D
Hahaha Martijn, als jij in die droom mee doet, is 't dan niet ook 'n beetje jouw droom? :D
breadfan83
13-12-2010, 20:49
ja helaas we. Best irritant soms. Hahaha ik hou er wel van. Lekker de boel een beetje opnaaien!
Scheelt dat 't met Martijn niet serieus is. :tongue:
Kan ook niet, vind maar eens een schouder groot genoeg om hem op te laten uithuilen met z'n dikke kop. :D
jetta mk1 '82
13-12-2010, 20:57
Hahaha Martijn, als jij in die droom mee doet, is 't dan niet ook 'n beetje jouw droom? :D
ssst wat wij samen hebben zou toch tussen ons blijven?
waarom moet je zulke mooie dingen nou weer verpesten :(
Scheelt dat 't met Martijn niet serieus is. :tongue:
Kan ook niet, vind maar eens een schouder groot genoeg om hem op te laten uithuilen met z'n dikke kop. :D
op die schrale schoudertjes van jou lukt dat idd niet nee :brad:
p.s. dubbele qoute bonus (moet je misschien ff uitleggen aan pichard rolo?)
K
A
N
S
L
O
O
S
maar wel gezellig chris :tongue:
breadfan83
13-12-2010, 21:06
Whahaha, daar ga ik niet eens wat op zeggen, ik lig krom. :lmao:
ik zie geen kaarsjes branden, ik zie geen flesjes Warsteiner, ik hoor geen gezellig muziekje.....................
tis maar wat je gezellig noemt :)
ik zie geen kaarsjes branden, ik zie geen flesjes Warsteiner, ik hoor geen gezellig muziekje.....................
tis maar wat je gezellig noemt :)
als jij kon horen wat hier allemaal gebeurde...... ;)
jetta mk1 '82
13-12-2010, 21:12
Whahaha, daar ga ik niet eens wat op zeggen, ik lig krom. :lmao:
bloed de discussie hier dan dood? :(
breadfan83
13-12-2010, 21:13
als jij kon horen wat hier allemaal gebeurde...... ;)
Volgens mij worden we nu een beetje te grafisch. :tongue:
breadfan83
13-12-2010, 21:13
bloed de discussie hier dan dood? :(
Deze discussie is net als 'n vrouw met pms. 't Kan bloeden en bloeden, maar echt dood gaat 't nooit.
af en toe ff aan het infuus en gaaaaaaaaaaaaan
breadfan83
13-12-2010, 21:20
af en toe ff aan het infuus en gaaaaaaaaaaaaan
Als die infuuszak dan leeg is, prik die naald dan bij Tinus in z'n kop als drain. Loopt die ook wat leeg. :D
wil ik ut weten?
waarschijnlijk niet,want er is idd geen bier en ook geen kaarsen.wel muziek..... ;)
Als die infuuszak dan leeg is, prik die naald dan bij Tinus in z'n kop als drain. Loopt die ook wat leeg. :D
als je tinus toch al bij de hand hebt.....wat moet je dan met een infuuszak?
:screwy:
breadfan83
13-12-2010, 21:22
waarschijnlijk niet,want er is idd geen bier en ook geen kaarsen.wel muziek..... ;)
Wil ik weten waar die kaarsen en bierflessen in verdwenen zijn?
jetta mk1 '82
13-12-2010, 21:22
ben al bloeddonor zodat er bloed klaar ligt als jij weer is klappen gaat krijgen van een op de kast gejaagde mede forummer :D
breadfan83
13-12-2010, 21:23
ben al bloeddonor zodat er bloed klaar ligt als jij weer is klappen gaat krijgen van een op de kast gejaagde mede forummer :D
Hoef jouw luie bloed niet. :tongue:
jetta mk1 '82
13-12-2010, 21:25
Hoef jouw luie bloed niet. :tongue:
als ze mijn bloed maar half zo graag wilde hebben als al die bende die jij te koop hebt dan had je nu niet zo aan het sjouwen geweest met al die bende :D
breadfan83
13-12-2010, 21:30
als ze mijn bloed maar half zo graag wilde hebben als al die bende die jij te koop hebt dan had je nu niet zo aan het sjouwen geweest met al die bende :D
Gelukkig blijven auto-onderdelen langer goed dan die prut van jou. :rolleyes:
Wil ik weten waar die kaarsen en bierflessen in verdwenen zijn?
ik denk het wel ja.....maar dat zeg ik lekker niet :cool:
breadfan83
13-12-2010, 21:30
ik denk het wel ja.....maar dat zeg ik lekker niet :cool:
:D
omdat je zo aandringt chris....
nee gerben
Was dat ook 1 van de VF GF's? :D
nee,dat was de assistente van hans klok....
breadfan83
13-12-2010, 21:42
Gadverdamme, dan wordt je bier toch rete-warm!
jetta mk1 '82
13-12-2010, 21:57
Gelukkig blijven auto-onderdelen langer goed dan die prut van jou. :rolleyes:
mijn bloed 'ververst' zichzelf, jou voorraad ligt maar weg te stoffen... :D
breadfan83
13-12-2010, 22:00
mijn bloed 'ververst' zichzelf
Daar is aan de buitenkant toch verdomd weinig van te zien.
Beter wordt 't d'r in ieder geval niet op, kun je verversen wat je wilt. :D
jou voorraad ligt maar weg te stoffen... :D
Bez. vnw. ;)
jetta mk1 '82
13-12-2010, 22:07
Daar is aan de buitenkant toch verdomd weinig van te zien.
Beter wordt 't d'r in ieder geval niet op, kun je verversen wat je wilt. :D
Bez. vnw. ;)
misschien niet beter maar het ververst zich in ieder geval en jou(w) voorraad bende word alleen maar groter :D
p.s. zet je lekkerneukmodus maar ff uit ik heb niet zo veel nederlandische les gehad ;)
breadfan83
13-12-2010, 22:12
Slaap lekker Martijntje. ;)
Met zooi gaat het om kwantiteit, niet om kwaliteit. The more zooi, the merrier.
Maar bij een discussie daarentegen, gaat het wel om kwaliteit. Iets wat hier ver te zoeken is!
breadfan83
13-12-2010, 22:57
Maar bij een discussie daarentegen, gaat het wel om kwaliteit. Iets wat hier ver te zoeken is!
Die discussie wat ettelijke posts geleden al voorbij. Nou was 't meer 'n vriendschappelijk potje strontslingeren. :D
Dat weet ik, maar ik probeer het weer wat aan te wakkeren! Klinkt als een kansloze missie!:P
Heeft Crosne toch nog gelijk! Balen!
Dat weet ik, maar ik probeer het weer wat aan te wakkeren! Klinkt als een kansloze missie!:P
de bollenbakker heeft iedereen weer onder de tafel gel*ld......
[hopen dat dit sterretje mag blijven staan :rolleyes: ;) ]
breadfan83
13-12-2010, 23:12
Dat gelijk hebben zal wel in de naam zitten. :D
jetta mk1 '82
14-12-2010, 13:12
de bollenbakker heeft iedereen weer onder de tafel gel*ld.....
ik slaap niet onder de tafel hoor ;)
maar ik heb inderdaad altijd gelijk :)
ik slaap niet onder de tafel hoor ;)
de spreekwoordelijke tafel vanzelf :screwy:
:tongue:
@chris,het telt alleen als een mod dat zegt,helaas ;)
breadfan83
14-12-2010, 22:21
@chris,het telt alleen als een mod dat zegt,helaas ;)
Of als ik 't zeg, ik heb immers gelijk. :D
En Opper ook. :tongue:
verrek,je hebt gelijk....
Chris/opper heeft altijd gelijk !
hij is tenslotte 100 jr oud :D
:lmao:
Hoe zit dat bij jou dan? alzheimer? :D
Jij moet eerst nog maar eens zo oud zien te worden... :tongue:
Snotj.. :D
Beetlefreak
15-12-2010, 12:35
Jij moet eerst nog maar eens zo oud zien te worden... :tongue:
Snotj.. :D
Zeitie... Jij bent anders ook al aardig op weg :D
breadfan83
15-12-2010, 16:16
Denk dat we d'r even 'n mod bij moeten roepen, begint nou wel erg off topic te worden. :D
jetta mk1 '82
15-12-2010, 16:30
eerst zeiken als er gegumd word en nu er zelf om gaan vragen :screwy: :D
breadfan83
15-12-2010, 16:31
eerst zeiken als er gegumd word en nu er zelf om gaan vragen :screwy: :D
Komt hij ook weer met z'n harses. :screwy:
breadfan83
15-12-2010, 16:57
Ergernis: De ma van 'n vriend van me heeft 'n leuk Golfje 1, nieuw gekocht in '83 en altijd dealer onderhouden, helemaal origineel, niks aan verprutst.
Dus ik zit al jaren met grote regelmaat te checken of dat ding er nog is, en of ie eventueel weg gaat, en krijg telkens te horen dat ze hem helemaal gaat oprijden, maar als ie weg gaat krijg ik het als eerste te horen.
Hoor ik gistermiddag dat dat ding pleite is. Weggedaan omdat de motor slecht liep, en met dat mankement durfde ze bij mij niet te komen vragen of ik dat "wrak" wilde overnemen. :screwy:
Weer 'n Golf 1 minder. :(
golf3freak
15-12-2010, 17:45
Of verkocht voor een goede prijs.
Denk dat we d'r even 'n mod bij moeten roepen, begint nou wel erg off topic te worden. :D
Snurk...he watte ??!!
Ja jongens laten we weer ontopic gaan ;)
breadfan83
15-12-2010, 19:30
Of verkocht voor een goede prijs.
Dat dacht ik ook al.
Als het kenteken me goed bij staat is dat ding in mei al verkocht, en in augustus dit jaar heeft ie nog 'n nieuwe apk gekregen. :screwy:
maar goed, zoals gezegd: een mod heeft het gezegd, dus ik zal m'n onderschrift aan passen :)
breadfan83
24-12-2010, 20:48
Langzaam aan begin ik me "een klein beetje" te ergeren aan die debielen op de weg die denken dat alleen zij met sneeuw te maken hebben.
Gisteren na bijna drie kwartier voor en achteruit rammelen de Golf van het ijs in 't parkeervak gekregen. Eenmaal op gang was ik niet van plan te stoppen om weer vast te komen zitten, voor me kwam niks, achter me was zeker nog 200 m vrij, 30km-wijk, dus gaan.
Zodra ik de weg op kom hoor ik achter me zo'n schaap claxoneren. Dat is dus die auto die nog 200 m weg is! :screwy:
Ze stopt vervolgens 20 meter achter me, en begint weer te claxoneren! Was voor mij een beetje gedaan, auto op de handrem, en d'r uit, kijken wat d'r probleem is.
Ik moest maar normaal rijden, die kut had 'n baby in de auto toen ik daar opeens de straat op kwam vliegen. Bodem hangt vast aan de grond en de wielen draaien volle vaart door, maar die Golf 1.6 automaat kwam volgens haar toch met 'n noodgang de straat op vliegen. :screwy:
Uitgelegd hoe het zat, en haar antwoord was dat ik maar effe had moeten wachten voor ik die rijbaan op draaide. Dat ik de tegenmoet komende rijbaan maar even moest blokkeren in plaats van de hare, want het sneeuwde bij haar namelijk wel. :screwy:
Begint Kalf jr. van de achterbank ook nog te mekkeren dat ik moet uitkijken!
Mooi als je dan hoort hoe het samenhorigheidsgevoel op 3FM met Serious Request is, maar zodra Nederland de auto weer instapt is 't "ikke ikke ikke". Fijne kerst alvast!
Mijn handen beginnen al te jeuken na het lezen van de post van Breadfan, wat een muts!
En als ze dan toch een remweg heeft van ruim 200m, waarom gaat ze dan Überhaupt de weg op?
Of stuur je auto naar de garage om hem na te kijken, en jezelf naar een psychiater!
Ik vind het irritant als mensen dan ook echt 30 gaan rijden op een 70 weg die gewoon schoon is van sneeuw. Als het een grote terrorzooi is dan snap ik dat je het rustig aan doet, maar áls er dan een weg is die gewoon schoon is.. laten we dan ook met z'n allen een béétje het gas erop houden..
Steilheck
24-12-2010, 21:29
Voetgangers die denken nog even te kunnen oversteken en geen rekening houden met het feit dat ook een langzaam rijdende auto met gladheid toch nog een lange remweg kan hebben.
Moet je nog je best doen om ze niet te raken.
eens gelijk misha heel hinderlijk
ja en als je ze dan inhaalt gaan ze nog lopen knipperen enzo. Stelletje mafketels rijden er toch rond op onze wegen!
Kerst: Wat een kutfeest! Heb je een heerlijke vrije zaterdag. Er is alleen geen flikker te doen. Alles is gesloten en iedereen zit lekker hypocriet bij elkaar thuis net te doen alsof ze het gezellig vinden en het elkaar beste vrienden zijn terwijl ze elkaar de rest van het jaar niet kunnen luchten!
Verplichte gezelligheid :tongue:
Hmm jammer bram .. gelukkig heb ik een liefdevolle fam.
Waar ik graag kom en welkom ben (denk ik) :tongue:
o ja dat is het ook niet. Maar dat het opeens dit weekend moet! Mensen hebben altijd een "goede reden" nodig om gezellig te doen! ik doe dat gewoon altijd:D!
ik erger me aan mensen die zich onsterfelijk wanen op winterbanden en dan met groot licht knipperend aan komen vliegen met 120 en harder als ik met 70 over een besneeuwde linkerbaan mensen inhaal die 30 rijden over een autoweg.....
Verkouden zyn.
x2.
irritant zo met de feestdagen.
ij als y typen :rolleyes:
richard-polo
26-12-2010, 12:46
:rolleyes: reageren op Y in plaats van IJ
Dus je ergert je aan jezelf :tongue:
ik erger me aan mensen die zich onsterfelijk wanen op winterbanden en dan met groot licht knipperend aan komen vliegen met 120 en harder als ik met 70 over een besneeuwde linkerbaan mensen inhaal die 30 rijden over een autoweg.....
onleesbare zinnen, door het ontbreken van interpunctie!
richard-polo
26-12-2010, 13:20
begin dan zelf ook goed doormiddel van HOOFDLETTER ;)
GerardMkIIVR6
26-12-2010, 13:25
Kerst: Wat een kutfeest! Heb je een heerlijke vrije zaterdag. Er is alleen geen flikker te doen. Alles is gesloten en iedereen zit lekker hypocriet bij elkaar thuis net te doen alsof ze het gezellig vinden en het elkaar beste vrienden zijn terwijl ze elkaar de rest van het jaar niet kunnen luchten!
:thumbup: het is een geheel hypocriet feest.
van mij moge ze het ook overslaan..
mischatdi
26-12-2010, 13:35
Als we dan toch gaan zeuren....JIJ ook dan graag :D
Mijn ergernis: dat gejank om de spelfouten!! we delen een hobby geen gramatica :screwy: Zolang je elkaar maar begrijpt toch :thumbup:
mensen die vroeger op school te weinig aandacht van de leraar hebben gehad en daarom nu zelf de handschoen oppakken......
Internet op de telefoon. Tikt niet zo makkelijk....
breadfan83
26-12-2010, 13:54
Ergernis: de beste stuurlui.
Sta je met je auto vast in de straat, met drie man aan 't duwen en trekken, komt d'r zo'n lambal naar buiten met de handjes op de rug vertellen hoe we het moeten doen.
"Je moet vóór de auto vrijscheppen, dan kun je rijden!"
Dat de auto van voor tot achter met de bodem op de grond staat en alle vier de wielen in de lucht zijn maakt niet uit, als het voor de auto maar sneeuwvrij is. :screwy:
Wat dan wel apart is, is dat meneer zijn eigen parkeerplaats helemaal vrij geschept heeft, en alle sneeuw op de parkeerplaats ernaast heeft gemieterd. De stoep meteen voor zijn huis heeft ie lekker volgesneeuwd gelaten.
Is mijn zin er onduidelijk door geworden, doordat ik niet begon met een hoofdletter.
Mijn grammatica is ook niet perfect hoor. Maar die zin van hem begreep ik gewoon niet!
@ Breadfan. Daar heb ik ook een hekel aan ja! Kom ff helpen of hou je muil! Ik heb vorig jaar echt tig mensen uit de sneeuw geholpen met sleepkabeltje en een schep. Ben de hele dag op de weg voor mijn werk. Dus als je er toch bent, kun je net zo goed helpen. Zou jezelf ook graag willen als je vastzit toch..
Wat u niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet!
breadfan83
26-12-2010, 14:11
Precies Bram.
Nederland wordt met de dag minder sociaal lijkt 't. Niet alleen de weggebruikers, maar die spannen wel redelijk de kroon.
En wat taal aangaat... ik ben gewoon een beetje taalpurist, maar als de boel leesbaar is vind ik het al prima voor 'n forum. Alleen zaken als "zyn" (ipv zijn), "un" (ipv een) en "is" (ipv eens) storen me als ze vaker terug komen in een tekst, en dan maak ik d'r wel eens een opmerking over. Maar hoofdletters boeien nou echt niet zo veel.
Dit vind ik dan trouwens wel een toppunt:
Zelf de hoofdletter vergeten aan het begin van de zin als je iemand anders aanspreekt op het vergeten van de hoofdletter. :D
richard-polo
26-12-2010, 15:28
maar ik zeur daar toch niet over of wel.... ;)
als je dan toch andere probeerd te verbeteren moet je het zelf wel eerst goed doen hahaha..
{ik zal verders niet teveel zeggen voor ik straks weer aanzet tot geweld ;) }
richard-polo
26-12-2010, 15:31
Als we dan toch gaan zeuren....JIJ ook dan graag :D
JIJ of Jij ;) {ik kan ook zeuren}
richard-polo
26-12-2010, 15:32
Dit vind ik dan trouwens wel een toppunt:
Ik vind jouw wel een toppunt :rolleyes:
hoofdletter wel maar over de punt word niks gezegt :tongue:
Hoofdletter, en gezegt moet gezegd zijn. ;)
En nu wel dan toch bezig zijn, word moet met dt :thumbup:
Gerard Polo MK2
27-12-2010, 01:27
Tijd voor 'Het grote spellingsfouten-zeik-topic' :d
Ik erger mij aan winterbanden:
- Mensen die denken dat je zonder ook prima hard door kunt rijden kan met dit weer
- Mensen die denken dat het wonderbanden zijn
- Mensen die denken: 'Goh best duur die banden, doen we maar niet', terwijl het geen reet uit maakt omdat je zomerbanden niet zo hard slijten als ze niet onder je auto zitten.
Nederland wordt met de dag minder sociaal lijkt 't.
en op elkaar zeiken is de oplossing? :)
Da's geen netjes woord vind ik!
breadfan83
27-12-2010, 15:28
en op elkaar zeiken is de oplossing? :)
Mensen aanspreken op hun (wan)gedrag moet kunnen toch?
Anders kunnen we net zo goed de modder eters afschaffen als ze toch niks mogen zeggen of doen. ;)
Gisteren de hele straat hier sneeuw- en ijsvrij gemaakt, zodat ik met de Golf tenminste een beetje van de plek kom, komt vijf minuten later het kleinkind van de overburen met de schep naar buiten en begint alle brokken ijs weer op straat te flikkeren. :screwy: Ik ga naar buiten, vraag dat joch vriendelijk of ie er mee wil stoppen voor zich dalijk 'n auto de voorkant kapot rijdt op die steenharde blokken, komt opa naar buiten en zegt me dat het niet erg is. :screwy:
Vervolgens gaat dat joch de sneeuw van de kofferklep van de andere buurman z'n Bora V5 afkrabben met die sneeuwschep met metalen rand, en opa kijkt effe en gaat terug naar binnen.
Dat is wat ik bedoel met asociaal, en als je er wat van zegt ben je 'n zeikerd. ;)
nee, als je er thuis achter je computer op een forumpje over klaagt ben je een zeikerd ;)
én een ergernis .. dus wat dat betreft wel in het juiste topic :D
o nee hoor, ik probeer alleen maar een beetje bewustzijn te creeren dat een hoge postcount in dit topic alleen maar bijdraagt aan de negatieve sociale sfeer in nederland ;)
Goed voornemen voor 2011, dit topic sluiten bij 1000 posts, en iedereen de schuur in ipv hier te zemelen.
Steilheck
27-12-2010, 18:03
mooi
Steilheck
27-12-2010, 18:04
snel
Steilheck
27-12-2010, 18:05
even
Steilheck
27-12-2010, 18:05
volplempen! ;)
Tijd voor 'Het grote spellingsfouten-zeik-topic' :d
Ik erger mij aan winterbanden:
- Mensen die denken dat je zonder ook prima hard door kunt rijden kan met dit weer
- Mensen die denken dat het wonderbanden zijn
- Mensen die denken: 'Goh best duur die banden, doen we maar niet', terwijl het geen reet uit maakt omdat je zomerbanden niet zo hard slijten als ze niet onder je auto zitten.
Mee eens! Sommige mensen met winterbanden denken dat ze alles aankunnen...
breadfan83
28-12-2010, 01:17
nee, als je er thuis achter je computer op een forumpje over klaagt ben je een zeikerd ;)
Laten we een forum maken met daarin een topic over ergernissen, en als mensen er gebruik van maken en hun ergernis er in zetten gaan we ze voor zeikerd uitmaken!! :rolleyes:
breadfan83
28-12-2010, 01:22
o nee hoor, ik probeer alleen maar een beetje bewustzijn te creeren dat een hoge postcount in dit topic alleen maar bijdraagt aan de negatieve sociale sfeer in nederland ;)
Nee hoor, ik probeer alleen maar een beetje bewustzijn te creëren over het feit dat mensen eens mogen kijken naar hoe ze omgaan met anderen. ;)
Grote ijsblokken op de weg flikkeren en met een ijzeren schep over de koffer van andermans auto krassen is fout. Daar iets van zeggen is terecht, en geen zeiken.
En door het hier neer te zetten is er kans, al schat ik die maar heel klein in, dat andere mensen beseffen dat ze hetzelfde doen, en dat er inderdaad andere mensen zijn die zich aan dat soort gedrag storen.
Om nog maar effe te zeiken hè...
Ik erger me aan die sukkels zonder winterbanden die bij de kleinste sneeuwwal al stilstaan en dan boos kijken en met vingertjes zwaaien als je eromheen gaat .................omdat je grip hebt met je winterbanden.
En kleine tip voor als je vastzit in de sneeuw, zet je esp uit. Dan kun je tenminste een beetje graven met je banden. ;)
Laten we een forum maken met daarin een topic over ergernissen, en als mensen er gebruik van maken en hun ergernis er in zetten gaan we ze voor zeikerd uitmaken!! :rolleyes:
als het aan mij had gelegen was dit topic maanden geleden al de prullenbak in gegaan :)
al schat ik die maar heel klein in
precies :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.