Log in

View Full Version : rvs onder een vr6

gti-pirelli
15-03-2009, 19:52
Heb vandaag even de vr6 op de brug gehad en ik heb dus mijn uitlaat lek :mad:

Nu wil ik er rvs onder zetten omdat het de bedoeling is deze auto lang te houden. Nu wil ik graag weten of jullie ervaring hebben met powersprint onder een vr6. Ik lees dat er 2 varianten zijn, een met 2 en een met 3 dempers. Ik ga het liefst voor 3 dempers alleen vindt ik dat sierstuk niet mooi. Ik wil nauwlijks geluid horen uit de uitlaat omdat dat bij een lange rit gaat vervelen.

Nou had ik al even met eps gebeld en viel bijna achterover van de prijzen daar. Moet wel toegeven dat de kwaliteit wel beter is als powersprint maar ja je kan ook 2x een powersprint kopen voor dat geld :screwy:

En ik wou weten of er nog andere varianten zijn als powersprint want heb het liefst zo min mogelijk geluid en een zo origineel mogelijk uiterlijk,

Grts

tempel
16-03-2009, 10:32
EPS levert ook betaalbare sets , ik was 700€ euro kwijt vanaf kat , geen vlamdover , beschaaft geluid , met E-keur . Inclusief montage .

Zijn van Fox (E-keur) of Magnex . Heb 8 jaar met Magnex onder Golf2 GTI gereden . Pasvorm van Fox is wel goed , maar ophanging is te lang , daarom kun je het beter bij EPS laten monteren , passen ze dat gelijk aan . Bij mij hangt
hij nu 1cm vrij van de bumper .

gti-pirelli
16-03-2009, 21:48
oh oke, nou ik heb gebeld en was even blij dat ik zat haha, Heb al even bij bk customs gevraagd hier en zal dus ook nog even langs eps rijden.