View Full Version : gezocht sportline intrieur golf1 cabrio
golf1-gtd
15-03-2009, 22:18
Zoals de titel al zegt ik ben op zoek naar een recaro sportline intrieur voor mijn golf1 cabrio.
Moet wel compleet met deurpanelen zijn stuur hoeft niet mag wel :screwy:
Als je wat hebt staan of je weet wat staan dan hoor ik het wel.
Alvast bedankt
Groeten wim
Harold in bellingwolde heeft er stuk of 5 setjes staan
classic-edition
15-03-2009, 22:29
Op MP bij onderdelen vw zoekterm recaro
golf1-gtd
28-03-2009, 22:35
upje die in belingwolde was al verkocht en op mp stond ook niks meer behalve een setje met verneukte deurpanellen voor €900,00 :screwy: dat vind ik dan wel iets teveel ik weet dat ze duur zijn maar dat is teveel voor verneukte set
Groeten wim
Ebay in de gaten houden, heb al meerdere setjes uit Duitsland gehaald.
frankvr6
29-03-2009, 06:41
r1racer proberen
upje die in belingwolde was al verkocht en op mp stond ook niks meer behalve een setje met verneukte deurpanellen voor €900,00 :screwy: dat vind ik dan wel iets teveel ik weet dat ze duur zijn maar dat is teveel voor verneukte set
Groeten wim
2 wekjes geleden had hij nog 3 setjes in auto's zitten
en stuk of 5 setjes op zolder ......
Er staat in zwaagwesteinde een complete cabrio met nieuwe apk .
Daar zit een sportline int in .
Ding heeft vraagprijs 1750.
Kopen ,ander int erin ,en weer op het net ,heb je het miss voor weinig of gratis
hier staat de cabrio uit zwaagwesteinde (http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/234686345-volkswagen-golf-cabriolet-1-8-quartett.html?) :thumbup:
gti-pirelli
29-03-2009, 09:55
Het nadeel van een auto kopen is dat je hem weer moet verkopen :D Zeker als je een grote schuur tot je beschikking hebt waar hij mooi bij de verzameling kan staan :screwy: (erg moeilijk hoor)
sikke aant
31-03-2009, 21:30
Ik heb gister die cabrio bekeken wand wil namenlijk ook zo`n interieur in mijn caddy.
Maar het is echt een vieze auto, is ooit een ander front ingezet, was rood is met kwarst zwart gemaakt, moeten 2 nieuwe scherms op + motorkap, dak is echt lek,dus moet ook zowiezo een nieuwe op.
Interieur is vrij vies en zit een klein brandgaatje in bestuurders stoel, achterbank zitten 2 beschadigingen aan, maar de wangen en alles zijn wel netjes en niet stuk.
groeten sikke aant
gti-pirelli
01-04-2009, 15:54
Eerlijke post :) Id dus toch veel te duur :)
sikke aant
01-04-2009, 20:27
Ja ik denk post het hier even, voordat er mensen 2 uur voor gaan rijden ofzo :thumbup:
golf1-gtd
01-04-2009, 20:40
He allemaal bedankt voor de info maar die inbelingwolde heeft nog maar een advertentie op mp staan en daar stond nu bij gereserveerd dus ga er vanuit dat hij ervanaf is /erdoor is! zal nog even kontakt met hem opnemen
En ronald ik was niet vanplan om nog direkt weer een voor de verzameling erbij te kopen en in de loods te zetten eerst de gtd maar even afbouwen als hij terug is van de spuiter en dan even de puntjes op de i zetten bij de cabrio zoals een sportline intrieur:d en dan de gti even netjes maken en de bus even naar de spuiter en de wielen eronder:screwy:
classic-edition
01-04-2009, 20:53
Informeer anders eens bij www.stevenscholten.nl
golf1-gtd
01-04-2009, 21:07
Bedankt voor de tip heb er net even een mailtje heen gestuurd en mischien heb ik geluk.
Groeten wim
classic-edition
01-04-2009, 21:22
Bedankt voor de tip heb er net even een mailtje heen gestuurd en mischien heb ik geluk.
Groeten wim
Het beste is even bellen met Steven.
Hij is niet zo van t mailen nl.
Doe hem maar de groeten van me (Marco)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.