![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al zegt ik ben op zoek naar een recaro sportline intrieur voor mijn golf1 cabrio.
Moet wel compleet met deurpanelen zijn stuur hoeft niet mag wel ![]() Als je wat hebt staan of je weet wat staan dan hoor ik het wel. Alvast bedankt Groeten wim
|
|||
|
|||
![]() Harold in bellingwolde heeft er stuk of 5 setjes staan
|
|
||||
|
||||
![]() Op MP bij onderdelen vw zoekterm recaro
|
|
||||
|
||||
![]() upje die in belingwolde was al verkocht en op mp stond ook niks meer behalve een setje met verneukte deurpanellen voor €900,00
![]() Groeten wim
|
||||
|
||||
![]() Ebay in de gaten houden, heb al meerdere setjes uit Duitsland gehaald.
|
|||
|
|||
![]() r1racer proberen
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
2 wekjes geleden had hij nog 3 setjes in auto's zitten en stuk of 5 setjes op zolder ...... |
|
|||
|
|||
![]() Er staat in zwaagwesteinde een complete cabrio met nieuwe apk .
Daar zit een sportline int in . Ding heeft vraagprijs 1750. Kopen ,ander int erin ,en weer op het net ,heb je het miss voor weinig of gratis |
|
|||
|
|||
![]() hier staat de cabrio uit zwaagwesteinde
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het nadeel van een auto kopen is dat je hem weer moet verkopen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gister die cabrio bekeken wand wil namenlijk ook zo`n interieur in mijn caddy.
Maar het is echt een vieze auto, is ooit een ander front ingezet, was rood is met kwarst zwart gemaakt, moeten 2 nieuwe scherms op + motorkap, dak is echt lek,dus moet ook zowiezo een nieuwe op. Interieur is vrij vies en zit een klein brandgaatje in bestuurders stoel, achterbank zitten 2 beschadigingen aan, maar de wangen en alles zijn wel netjes en niet stuk. groeten sikke aant
|
||||
|
||||
![]() Eerlijke post
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() He allemaal bedankt voor de info maar die inbelingwolde heeft nog maar een advertentie op mp staan en daar stond nu bij gereserveerd dus ga er vanuit dat hij ervanaf is /erdoor is! zal nog even kontakt met hem opnemen
En ronald ik was niet vanplan om nog direkt weer een voor de verzameling erbij te kopen en in de loods te zetten eerst de gtd maar even afbouwen als hij terug is van de spuiter en dan even de puntjes op de i zetten bij de cabrio zoals een sportline intrieur ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Informeer anders eens bij www.stevenscholten.nl
|
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de tip heb er net even een mailtje heen gestuurd en mischien heb ik geluk.
Groeten wim
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het beste is even bellen met Steven. Hij is niet zo van t mailen nl. Doe hem maar de groeten van me (Marco) |