View Full Version : De Pul's Mk2 1.6 Turboot (racer!)
ja,dat weet ik...
maar ik zal ook moeten weten op welk type die exact zit,ik kan dat zelf niet uitzoeken helaas..
volgens een maatje van me zit een k03s op een ibiza cupra,klopt dat?
ibiza cupra is toch 2,0 abf?
jellehier
24-06-2010, 23:25
oude cupra is idd 2.0 maar nieuwere cupras zijn idd 1.8t en daar kan idd wel eens die k03s opzitten
en op de audi tt (volgens mij de 180pk uirvoering)
zover als ik er uit kan komen krijg ik,audi tt 180pk en cordoba cupra.
zal nog even verder kijken,maar komt wel goed.
vandaag bij ruurd&molle's onderdelenshop:d een nette pass.deur opgehaald.
Pewi Vwteam
26-06-2010, 19:43
op de seat leon cupra fr zit deze op een audi tt 180 pk, op een golf4 180 pk [soms zit er ook een ko3 s op een 150 pk uitvoering waaronder de aum motorcode] audi a3 enzo enzo ibiza cupra kan ook maar meestal is dit een gewone ko3. kijk anders ff op gerrit-speek.nl staat alles op als ik het goed heb.
klopt die site gebruiken we op de zaak ook weleens;)
wist alleen niet dat je daar ook dit soort info op terug kan vinden...thanx voor de tip!
2sneaky bora
26-06-2010, 20:24
Ik heb op mijn bora ook een k03s super turbo grotere koude kant
mijne heeft standaard zonder aanpassingen en een jd chip op maat 226pk 350nm
al had ik mijn uitlaat enz gedaan kon ie wel richting de 265pk
heb me ook laten vertellen dat de 03s langer heel blijft als de 04
nou succes
de 03s zit ook op golf 4 gti vanag 2001 op een cupra r ibiza (alle 180pk motors)
ik kom al verder,als ie op jouw auto zit weet ik nu genoeg:D
thanx andy.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0439.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0438_611841.jpg
jeroen (www.vdbworks.nl) heeft m'n kopje iets meer longinhoud gegeven:D
heb helaas geen foto van hoe het origineel was,maar de meesten hier weten dat wel.
er is aardig wat uit,zegmaar:thumbup:
ga op m'n werk even de boel stralen, de klepzetels frezen en de kleppen slijpen en dan kan het zooitje weer in elkaar.
voor de rest is er weinig gebeurd,ben veel te druk met vanalles en nog wat:mad:
kwam laatst nog een garrett gt28r voor knakengeld tegen...
is mij iets te groot;)
weet wel iemand op vf die er heel graag 1 wil hebben trouwens....
ik zoek voor deze een k03s,mocht je die tegenkomen voor een leuk prijsje mag je me wel bellen:d
ik zat er wel aan te denken,maar ik wil toch voor een iets soepeler vermogensafgifte gaan:)
Audilimburg
16-07-2010, 16:00
Wat is dat wat ik op die eerste foto zie? Lijkt wel een scheur. Of hoort dat zo :confused: :redface:
das een gietnaadje;) als het een scheur was had ik het kopje niet meer gebruikt,dat mag duidelijk zijn.
vandaag weer verder gegaan met de kas,word een beetje dooodmoe van het krabben en borstelen,komen ook veel plekjes voor de dag.
na 3 uur bikken en schrapen de knoop doorgehakt en begonnen de body helemaal kaal te maken,ik ga hem laten stralen.......
vandaag weer verder gegaan met de kas,word een beetje dooodmoe van het krabben en borstelen,komen ook veel plekjes voor de dag.
na 3 uur bikken en schrapen de knoop doorgehakt en begonnen de body helemaal kaal te maken,ik ga hem laten stralen.......
Stralen gaat altijd wel vlotter hopen dat de plekken die tevoorschijn komen nogal meevallen...
ik heb liever dat er met stralen veel plekken tevoorschijn komen,dan dat ze achteraf door de verse lak heenkomen omdat ik het nu niet heb gezien;)
MauSeR35
09-08-2010, 08:56
Inderdaad, beter nu de rottigheid als je er makkelijk bij kunt dan later als je denkt dat je klaar bent. Succes!
Wordt een grondige aanpak (en veel werk!:)) zo te horen! Maar dan weet je ook dat je met een goede basis begint!
idd,ik had me eeerst voorgenomen om er even snel wat van te bakken,maar wil toch echt iets aparts de deur uit rollen zometeen....en dat gaat niet lukken als de afwerking ruk is en op details is bezuinigd;)
dus dan maar iets langer eroverdoen......
komt best goed allemaal,ik scharrel rustig verder:cool:
Mister Cool
09-08-2010, 21:58
Je maakt er wel werk van gerben! Super zo'n grondige aanpak :thumbup:
thanx marco!
zaterdag kijken voor een volledige kooi:jacks:
Dat je er werk van maakt dat begin je ook al stillekes te zien aan het aantal forumpagina's,
pagina 27 en het einde is nog niet voor morge :D
Ga je zelf een kooie lassen of eentje laten maken?!
ik heb en complete kooi op het oog,sparco volgens mij...
en nee,het is nog lang niet af;)
gister de kooi opgehaaald in bovensmilde(vw roadwarrior)
is een fia-gekeurde sparco kooi van voor tot achter.
daarna richting alberto getuft (om de nieuwe country te bekijken) natuurlijk weer veel te lang blijven lullen(uurtje of 3:D )
alberto bedankt voor je donatie aan m'n project,ben er mee in m'n nopjes!
foto's volgen als ik iets heb om ze mee te maken;)
vandaag de kooi en veerpootbrug voor+achter gepast,zit als een tiet:D
helaas nog geen foto's,maar het is wel goed voor de inspiratie;)
2sneaky bora
18-08-2010, 04:46
hij wordt steeds completer die auto. Tijd om foto's te droppen. Ben benieuwd wanneer ie op een show of race strip te zien is. Duurt nog wel ff zeker. Gr andy
knedel16vweber
18-08-2010, 05:14
:cool: ben benieuwd!
voor ie klaar is duurt idd nog wel even,ben met een andere (huur)hobbyruimte bezig,omdat ik nu afhankelijk ben van de aanwezigheid van iemand met de sleutel.
zal morgen even foto's maken hoe het er nu bij staat/ligt;)
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0001_877570.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0002.jpg
zo....
besloten om toch over te stappen op een g60-bak met kabelschakeling,de koppeling kan dan gewoon kabelbediend blijven;) hoef dan geen pedalenshit pas te maken:).ben nu dus op zoek naar een complete corrado donor,omdat ik dan gelijk alles heb inclusief assen.....
jetta mk1 '82
16-09-2010, 22:18
goed bezig!!
als je een complete cor gevonden heb heb ik wel interesse in de voorstoelen! ;)
besloten om toch over te stappen op een g60-bak met kabelschakeling,de koppeling kan dan gewoon kabelbediend blijven;) hoef dan geen pedalenshit pas te maken:).ben nu dus op zoek naar een complete corrado donor,omdat ik dan gelijk alles heb inclusief assen.....
Versnellingsbak, kabelschakeling etc etc heb ik nog wel liggen voor je.
Ik zou eenpendalenset nemen van een passat , die past er bijna zo in en heeft wel een hydro koppeling maar gaan abs .
Dus dat is dan plug and play , dit heb ik ook eventueel nog wel voor je.
@martijn,ik hou het in gedachten:thumbup:
@ron,als ik een omkeerhevel van een transporter pak en een koppelingskabel van een passat kan ik deze pedalenbox gebruiken;)
(ps;je hebt pm)
Pewi Vwteam
17-09-2010, 20:16
hey gerben ik heb je afgelopen zondag nog gezien in heerde leuke kar die audi van je!
ik was alleen ff kijken, de golf1 maar thuis gelaten ivm vuil in de tank :( en ff kijke of de golf1 er stond van een maatje van me, mk1 die in de grondlak is gespoten.
thanx,die mk1 was dat die matgrijze die tegenover ons stond?
http://img365.imageshack.us/img365/5629/vgvjh.png
ik moet ook zo'n ding hebben:rock:
Staat nog eentje te koop op `t forum!
Twee zelfs....eentje van Stroeve en eentje van VW Motorsport.
er staan er zelfs 3.....
omdat ik nu kabelgeschakeld ga,mag dit niet ontbreken;)
(ben met 1 van de 3 bezig:D )
knedel16vweber
19-09-2010, 20:34
hey, gaaf man er zit een kooi in!
lekker bezig..... :)
hey, gaaf man er zit een kooi in!
lekker bezig..... :)
lekker bij de les frank :tongue:
maar idd er zat een kooi in,die ligt er al weer naast,ben een constructie aan het maken zodat de kas helemaal vrijhangt en op zwenkwielen staat.binnenkort richting straler en dan gaan de laswerken beginnen.
knedel16vweber
19-09-2010, 20:40
lekker bij de les frank :tongue:
maar idd er zat een kooi in,die ligt er al weer naast,ben een constructie aan het maken zodat de kas helemaal vrijhangt en op zwenkwielen staat.binnenkort richting straler en dan gaan de laswerken beginnen.
kan ook niet het hele forum in de gaten houden :D
maar my style hoor :rock:
like it!
kan ook niet het hele forum in de gaten houden :D
maar my style hoor :rock:
like it!
thanx!
:cool:
Haha wou tijdje geleden nog vragen of je al zo'n ding had maar dacht dat heeft ie vast al :P Maar nu zie ik dat je het er nu pas over gaat hebben (natuurlihjk ivm de switch)
Binnen kort maar even keertje langs komen zodat je me aan het werk kan zetten(of ik gewoon in de weg kan lopen en doen alsof ik heel handig ben :P haha)
Haha wou tijdje geleden nog vragen of je al zo'n ding had maar dacht dat heeft ie vast al :P Maar nu zie ik dat je het er nu pas over gaat hebben (natuurlihjk ivm de switch)
Binnen kort maar even keertje langs komen zodat je me aan het werk kan zetten(of ik gewoon in de weg kan lopen en doen alsof ik heel handig ben :P haha)
ik zoek wel een klusje voor je waar je niet handig voor hoeft te zijn :D :D :D
komt wel goed,de hele winter ga ik er 2avonden per week mee aan de gang en je weet waar het is dus dan zie ik je wel verschijnen :thumbup:
helaas,kabelschakeling met motorsport shifter gaat um niet worden...
het koppelingshuis van mijn 020(02k) bak past niet op een 02a bak:(
heb al wel iets anders gevonden om met schakelstangen evengoed racy voor de dag te komen(breadfan bedankt!)
ook zal (na lang wikken en wegen) de k03 turbo er gewoon opkomen ivm het veel kleinere turbogat en dus vanaf lagere toerentallen kracht(al gaat het topvermogen er wel onder lijden,maja wat heb je daaraan als je het niet kan gebruiken)
vrijdag ga ik de constructie aflassen en monteren om te zien of het de body kan houden.(kan helaas om een of andere vage reden geen foto's meer op m'n computer zetten vanaf tel.)
breadfan83
21-09-2010, 22:02
Stangenschakeling is sowieso veel fijner / sneller dan kabels vind ik. Voelt veel directer aan, en past imho beter bij een racer. ;)
zo ns ff wezen kijken bij gerben vandaag. Hij is al bijna af :D zie:
http://img.photobucket.com/albums/v297/Car_Freak/mijn%20auto/IMAG0008.jpg
haha nee grapje hoor
vond het gezellig en zal binnenkort ff een keer echt komen helpen :thumbup:
DoriDaan
24-09-2010, 14:21
ZOOO jij mag wel een keer aan het werk gerben... 28 paginas en nu al zover...
hihihihi... druk man denk ik maar... hihihih
helaas,kabelschakeling met motorsport shifter gaat um niet worden...
het koppelingshuis van mijn 020(02k) bak past niet op een 02a bak:(
heb al wel iets anders gevonden om met schakelstangen evengoed racy voor de dag te komen(breadfan bedankt!)
Ben heel benieuwd wat je daarvoor hebt gevonden, als je t wil delen, graag!
Mag ook via PB anders :thumbup:
was wel lachen robbert,ding opbouwen met schilderstape:D:D
je bent uiteraard altijd welkom:thumbup:
@daniel,van de winter gaat het weer vlot,dan zit ik altijd ruimer in m'n tijd...
@pimvw,u heeft pm.
vandaag heel de dag bezig geweest,heb de donor helemaal gestript,alles uitgezocht en in bakken gedaan en de onnodige overblijfsels in de donor gekiept en naar buiten geschoven.beetje orde in de tent dus;)
nu wachten tot het sávonds weer vroeg donker word,dan ga ik de beuk erin zetten:D:D
Der Ghopmeister
02-10-2010, 09:26
hey mafkees vandaag nog plannen?? kan anders vanmiddag wel ff langs komen om ff te helpen :D
hey mafkees vandaag nog plannen?? kan anders vanmiddag wel ff langs komen om ff te helpen :D
volgende week waarschijnlijk :thumbup: heb er vandaag weinig aan kunnen doen,mike kwam langs met de f&i ;)
arjan heeft me vandaag een dagje geholpen,meeste kit en isolatie is eraf.
foto's komen vanavond online.
arjan hartstikke bedankt voor je hulp,het was gezellig:thumbup: :)
pics zijn er al:)
http://picasaweb.google.nl/DerGhopmeister/MyPolo#5526062740343774018
Der Ghopmeister
09-10-2010, 16:20
:thumbup: was wel ff een gezellig daggie kit en bitumen krabben en steken :D al met al toch flink wat gedaan! foto's post gerben zo zelf wel ff :thumbup:
pics zijn er al:)
http://lh3.ggpht.com/_0Zowa055UZk/TLCEyLS2W0I/AAAAAAAAEEI/dFPyXTeeZCA/s640/2010_10090001.JPG
http://lh5.ggpht.com/_0Zowa055UZk/TLCE0aMrlUI/AAAAAAAAEEM/lL27gzS173s/s640/2010_10090002.JPG
http://lh6.ggpht.com/_0Zowa055UZk/TLCE1vKvdSI/AAAAAAAAEEQ/UyrIqeLa4vE/s640/2010_10090003.JPG
http://lh6.ggpht.com/_0Zowa055UZk/TLCE3IdFMmI/AAAAAAAAEEU/QORXwf36xmM/s640/2010_10090004.JPG
http://lh3.ggpht.com/_0Zowa055UZk/TLCE4ap1uJI/AAAAAAAAEEY/UTKPLlUm2sA/s640/2010_10090005.JPG
jetta mk1 '82
09-10-2010, 16:29
lekker bezig geweest!!
zekers :) Zag er wel ff wat anders uit toen ik er was :P
Je pakt het heel uitgebreid aan, respect
thanx guys,zeker lekker wat gedaan...
m'n handen wel onder de sneetjes en blaren maargoed;)
Der Ghopmeister
10-10-2010, 08:38
m'n handen wel onder de sneetjes en blaren maargoed;)
Hier wel sneetjes maar gelukkig geen blaren :D
Die is goed kaal :D
nog niet helemaal,maar dat komt goed :thumbup:
@ghop;beterschap :D
Wat is er nu met die versnellingsbak?
Er zijn 020 bakken voor Polo en Caddy daar kan je alles van maken ook voor de dikke prise as.
Mister Cool
10-10-2010, 13:48
Zo lekker kutklusje heb je weer gehad gister. Maar wel lekker bezig zo! Gaat aan de buitenkant de lak er ook helemaal af?
thanx!
Wat is er nu met die versnellingsbak?
Er zijn 020 bakken voor Polo en Caddy daar kan je alles van maken ook voor de dikke prise as.
die passen niet,het aee blok wat ik gebruik heeft een aansluiting die alleen op een 02k bak past.het koppelingshuis van een 02k past niet op een 02a bak.
dat is er ;)
Zo lekker kutklusje heb je weer gehad gister. Maar wel lekker bezig zo! Gaat aan de buitenkant de lak er ook helemaal af?
nee,ik haal alleen op de plekken waar gelast moet worden alles kaal.
beetje late reactie,had je reply niet gezien....;)
heb de uiteindelijke wielen voor dit gebakje gescoord :cool: :cool:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0052_325143.jpg
Exip 7x15et25.
vind de turbo's er niet goed bij passen dus die gaan de bingo in.
netjes, zijn altijd mooie wielen voor een 2! :thumbup:
oehhh nice! Wel gelijk hele andere sfeer voor de auto XD
thanx guys....
had al eens rond zitten kijken tot m'n oog hierop viel...en als er dan een paar dagen later ook nog een set aangeboden word met precies de goede maten en voor oudijzer-geld kan het haast niet anders of het is de bedoeling haha....
vind een wat 'ouderwetser' wiel veel beter bij de bbs kit passen,en origineel hoort er 15'' bbs ra bij,maar daar krijg ik het niet warm van.
dit is een veel mooier model,ga ze tzt professioneel op laten maken.
Edition-Blue
10-11-2010, 23:23
Idd leuke wielen Gerben!
Gaat zeker goed staan!
corrado-usa
11-11-2010, 05:39
zien er goed uit.erg mooie velgen.
Der Ghopmeister
11-11-2010, 10:14
goed bezig jonkie :thumbup:
Gelukkig goed terecht gekomen ;)
Gelukkig goed terecht gekomen ;)
zeker fabian,nog bedankt he :thumbup:
Ha gerben!
Dat begint er goed uit te zien, goed om te horen dat je het zo grondig aanpakt en met al dat mooie nieuwe spul erbij..
Zag dat mijn laatste post ergens uit april was haha, maar ik ben nog steeds volgende! :D
Eindresultaat word denk ik om van te smullen. Vind ook die verbreders goed staan!
Is het trouwens nog gelukt om de winter elke avond te sleutelen? :cowboy:
Good luck man!
thanx luuk,helaas is er weinig meer aan gedaan....we hebben het gigantisch druk,veel drukker dan verwacht.maar er is hoop,binnenkort gaan we er keihard tegenaan.
thanx luuk,helaas is er weinig meer aan gedaan....we hebben het gigantisch druk,veel drukker dan verwacht.maar er is hoop,binnenkort gaan we er keihard tegenaan.
Gewoon dit jaar niet op zomervakantie :D
ivm de verhuizing naar onze nieuwe sleutelruimte had ik de voorste naven voor de dag gehaald en voor de grap een Exip gepast.....past niet:mad:echt zonde want het zijn prachtwielen,net wat ik wou.maar ga niet met spoorverbreders aan het klooien,zoek wel een ander dik set.is voorlopig toch ook nog niet aan de orde,eerst het laswerk maar eens afronden.
Komt het hart tegen de remklauw aan dan? Waarom niet een spoorverbredertje er tussen dan? Kan geen kwaad en kan je mooi deze velgen houden :)
ze vallen al best wel breed en om het op te lossen moet er wel een 5mm tussen,icm de door mij beoogde hoogte gaat dat geheid aanlopen.en dan moet ik achter ook weer gaan vullen,kortom,dat word niks.denk dat ik tzt maar eens die rsén van de broodman ophaal,hij doet er toch niks mee;):d
Best dat je geen spoorverbreders gebruikt...zeker voor een racer. Spoorverbreders samen met een bredere velg zouden je wel eens een positieve schuurstraal kunnen opleveren als je dan net iets te vlot de bocht in gaat wordt hij haast onbestuurbaar...
Best dat je geen spoorverbreders gebruikt...zeker voor een racer. Spoorverbreders samen met een bredere velg zouden je wel eens een positieve schuurstraal kunnen opleveren als je dan net iets te vlot de bocht in gaat wordt hij haast onbestuurbaar...
daarom :thumbup:
vandaag weer wat gedaan,carosserie staat eindelijk op een stevige verrijdbare bok,zodat ik verder kan met afkrabben en laswerk.heb de fabrieks-steunpunten gebruikt,lekker stevig en kan ie er met proefmontage ook op blijven staan op een goede werkhoogte.
Edition-Blue
23-02-2011, 22:52
Goed bezig Gerben!
corrado-usa
23-02-2011, 22:56
erg goed nieuws.ook nog foto,s gemaakt.
nee,in de drukte niet aan gedacht.....:rolleyes:
ben er wel achter gekomen dat in de voorste fabriekssteunen ook rottigheid zit,en dat is ook dubbel plaatwerk,dus van binnenuit niet zichtbaar....[zijn die 2 ronde busjes op de bodem,thv a stijl]maar even kijken hoe ik dat weer oplos,desnoods haal ik de steuntjes er even af om er vers blik in te zetten.maarja dat gaat voorlopig niet want daar staat ie nu op:mad:
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182896_150121631714676_100001505191904_301723_2937877_s.jpg
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180943_150119865048186_100001505191904_301713_6270605_s.jpg
goed bezig zeg!
geen halve werk. :thumbup:
Chriskee.
26-02-2011, 00:22
Goed bezig :thumbup:
Wil je de spoiler van mij nog hebben? Ben van plan deze over een paar weken er van af te trekken en de originele te monteren samen met het nieuwe achterraam :)
danke allemaal:)
at chris,heb geen belang meer bij de spoiler,heb een meer oldskool zender -geval op de kop getikt,die past er beter bij.;)
2sneaky bora
27-02-2011, 18:44
zo weer ff gekeken
laatste tijd weinig geweest hier
lekker kaal op de foto s
hey andy
staat al weer even kaal hoor,ben er nu wat meer mee bezig,maar carroserie werk is niet m'n favo......
Martyn_86C
28-02-2011, 10:14
Er is een pakketje onderweg vanuit Duitsland... Jouw pakketje volgt een weekje later! :thumbup:
gisteren even op en neer naar rotterdam geklepperd om wat leuke goodies op te halen voor het blok.....
heb een turbo spruitstuk gescoord,een reservekop[nr4 ;) ],oliekoeler plus alle olieleidingen en een setje injectoren.er zit ook een turbo bij maar die is gaar.
zo het nu uitziet ga ik het blok woensdagavond bginnen op te bouwen[heb het spul nou al een eeuwigheid op tafel liggen]kan ik het motortje inpakken en wegzetten.
mis nog wel wat delen,sinterkoppeling is nog in de maak,nokkenas is geregeld maar heb ik nog niet,en moet nog op zoek naar een verstelbaar nokkenas tandwiel.
Steven16v verkoopt hele nette verstelbare tandwielen.
Ook voor een nette prijs!
Steven16v verkoopt hele nette verstelbare tandwielen.
Ook voor een nette prijs!
hij is er mee gestopt helaas :mad: heb hem nog wel gecontact,maar hij kon niets voor me betekenen in dat opzicht.
Ai ,das wel heel erg jammer.
jetta mk1 '82
06-03-2011, 16:02
in rotterdam geweest en dan kom je niet ff een bakkie doen??
ik was al te laat thuis:redface:
skywalker38
06-03-2011, 16:27
Ziet er goed uit je race project :thumbup: ik zag dat je voor een short shifter gaat,ik weet niet of je hem al had aangeschaft,maar de shifter van cae is naar mijn mening fijner qua schakelen.
Ga je de kooi nog verder uitbreiden?
Succes met je project :thumbup:
jetta mk1 '82
06-03-2011, 16:36
ik was al te laat thuis:redface:
andere keer beter ;)
Ziet er goed uit je race project :thumbup: ik zag dat je voor een short shifter gaat,ik weet niet of je hem al had aangeschaft,maar de shifter van cae is naar mijn mening fijner qua schakelen.
Ga je de kooi nog verder uitbreiden?
Succes met je project :thumbup:
ik weet nog niet zeker of het een short shifter gaat worden,moet ik vooreerst nog goed over nadenken.ik gebruik nl een stangenbak[02k].
de kooi krijgt alleen hulp van een veerrpootbrug voor en achter,ik wil het niet te zwaar maken qua veiligheidsconstructie.de kooi is gewoon fia gekeurd dus zal op zichzelf qua veiligheid wel afdoende zijn neem ik aan.
@martijn, :thumbup:
hij is er mee gestopt helaas :mad: heb hem nog wel gecontact,maar hij kon niets voor me betekenen in dat opzicht.
huh, hij heeft zijn advertentie vorige week nog geupt;
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=17131&page=4
klopt marc,hij vertelde me dat ie nog een partijtje 8v bigblock wielen had liggen waar ie nog af moest.maar er werden geen verse meer gemaakt.
iemand anders een idee,waar te scoren?ebay kan ik niks op vinden helaas....
zelf maken, mailtje naar wat adverteerders of bij sandler/demon tweeks/biesheuvel/etc
jellehier
09-03-2011, 19:21
op het polo register is iemand die ze maakt.
Jaap vd vegte geloof ik
Martyn_86C
09-03-2011, 19:28
http://www.regal-shop.co.uk/vw/acatalog/Cam_Pullys.html
Martyn_86C
09-03-2011, 19:30
Ebay Item number: 220702897596
Jaap vd vegte geloof ik
daar zeg je me wat....had het er idd met jaap over,afgelopen polo meet.
helemaal vergeten,stom,stom....
Der Ghopmeister
09-03-2011, 19:40
Jaap vd vegte geloof ik
:thumbup: klopt
@martyn,die ebay is beeindigt,en die andere had ik al gevonden,maar vind ik veel te duur.....ik ga jaap kontakten.
Martyn_86C
10-03-2011, 09:06
Hi Gerben, ik heb mijn pakketje binnen! :D
Komende zaterdag is schroefset dag, weekend erop is distributie-dag :thumbup:
Weekend erop kan jij ook verder!! ;)
Tevens loop ik te twijfelen om een CAE Shifter te monteren of om er zelf een te maken... Nou is onderstaande een manier die de polo rijders vaak gebruiken voor de 085 stanggeschakelde bakken (cheap-ass maar schijnt prima te werken)
http://i131.photobucket.com/albums/p306/mbr_rc/Volkswagen/CD2tVEWkKGrHqYOKjE0bBs8CF-BNP98zYhg_12.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p306/mbr_rc/Volkswagen/CD2yBgCWkKGrHqQOKo0E0flOvQubBNP9BO3dBQ_12.jpg
Martyn_86C
10-03-2011, 10:12
@martyn,die ebay is beeindigt,en die andere had ik al gevonden,maar vind ik veel te duur.....ik ga jaap kontakten.
en anders deze (http://cgi.ebay.co.uk/Vw-8v-Polo-G40-Lupo-Golf-adjustable-vernier-cam-pulley-/220744853700?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item33656b28c4) 2 bestellen? ;)
heb je geen detailfoto's van die zelfbouw shifter?vind het er wel interessant uitzien nl;)
Martyn_86C
10-03-2011, 17:50
heb je geen detailfoto's van die zelfbouw shifter?vind het er wel interessant uitzien nl;)
Gevonden op Polotreff...
http://i131.photobucket.com/albums/p306/mbr_rc/Volkswagen/a5713ffff5d239fdc59cfcc684077bfc52_large.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p306/mbr_rc/Volkswagen/a2020592dbc053f44f8d09cf8b84ff29fc_large.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p306/mbr_rc/Volkswagen/59668abfcb0cafe6027175b7508336e750_large.jpg
thanx martyn:thumbup:
nokkenaspouly kan afgestreept worden:)jaap gaat er 1 leveren.
vanochtend een andere body gekocht als basis,de 1300 body was te ver heen.
na rijp beraad besloten om dan maar een g60 body te gaan gebruiken[ivm stijfheid,plakruit],en die hadden ruurd en molle net over.mooie keiharde basis,binnenkort ophalen.
me is very happy:):)
Der Ghopmeister
07-05-2011, 15:44
binnenkort weer krabben dus :thumbup:
vanochtend een andere body gekocht als basis,de 1300 body was te ver heen.Racen naar de sloop wellicht :DHad ik toch nog een puntje 1.5 jaar geleden :D :tongue:
Had ik toch nog een puntje 1.5 jaar geleden :D :tongue:
nou niet helemaal....toen was ie nog een stuk harder.dat jaar buiten heeft um de das omgedaan.
corrado-usa
07-05-2011, 19:26
veel succes met de g60 mooi dat die weer een goed baasje krijgt. ;) :thumbup: :D
p.s had je nog even gekeken naar de voorbalk welke je had te liggen.
veel succes met de g60 mooi dat die weer een goed baasje krijgt. ;) :thumbup: :D
p.s had je nog even gekeken naar de voorbalk welke je had te liggen.
nope,ik heb m'n sleutel thuis laten liggen dus stond voor een dichte deur.
ik bericht je daar maandag nog even over :thumbup:
Edition-Blue
08-05-2011, 09:22
Van de week de g60 mooi kaal trekken, hoe sneller dat jij weer kan beginnen!
Gaat helemaal goed komen met dit project!
top! hoop idd dat het goed gaat komen,maar het begint er al beter uit te zien....
dit is ongeveer het plan,
http://i563.photobucket.com/albums/ss72/smp1987666/SDC15064.jpg
edit;helemaal over ghop's reactie heen gelezen :redface: ja arjan,er moet weer van voren af begonnen worden...... :mad:
Martyn_86C
08-05-2011, 11:56
Dik, gerben!!! Ben echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat op de schleiffe! ;-)
Gister niet de gelegenheid gehad om de nokkenas om te bouwen, dus ik laat ze dat van de week wel ff op de zaak doen...
Stuur ik em zsm op!
Dik, gerben!!! Ben echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat op de schleiffe! ;-)
Gister niet de gelegenheid gehad om de nokkenas om te bouwen, dus ik laat ze dat van de week wel ff op de zaak doen...
Stuur ik em zsm op!
thanx :thumbup:
morgen even klein beunklusje doen,dan verder aan het blokje.
Der Ghopmeister
08-05-2011, 17:29
hoor t wel als ik weer ff moet komen helpen met krabben :D :thumbup:
hoor t wel als ik weer ff moet komen helpen met krabben :D :thumbup:
ben blij dat je het zelf aanbied :D lekker werkje :shake:
komt goed :thumbup:
omdat ik voor de rest niks kan doen ben ik een beetje vooruit aan het denken,de bbs kit is natuurlijk wel cool[en wil ik er ook perse op hebben]maar qua koeling werkt het niet echt als een voordeel.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/3/1/4/1/P6090122.JPG
op deze foto is goed te zien dat de voorspoiler het front compleet afsluit,ik wil in de ribbels sleuven frezen die voor de radiateur,oliekoeler en ic uitkomen en dan links en rechts onder kleine ducts met slangen om de remmen te koelen.
2sneaky bora
09-05-2011, 02:52
sjonge weer een nieuwe kas.
Had al ff niets gelezen. Dacht die is al gespoten die witte race kar
nou succes.
Zie ik je nog op dub-inn arnhem zondag?
Gr andy
had ik ook wel graag gewild,maja....
hoop dat het nu beter gaat.
zie je maandag:thumbup:
ben benieuwd klinkt allemaal erg mooi! zal wel helemaal goed gaan komen :)
succes
Jettameister
10-05-2011, 09:56
een coole kit heb je daar :thumbup:
ben benieuwd als die er op zit
komt helemaal goed:thumbup:
ben in m'n spaarzame doordeweekse vrije tijd het blok aan het bouwen,zal eerst eens wat foto's proberen te knippen....
maar evn wat pics dan.....ben nog op wat onderdelen aan het wachten dan kan ik weer verder,ziet er nu zo uit.
krukas zit er net in,had vandaag de sterkere hoofdlagerbouten[12.9 met grotere kop voor extra draagkracht]
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00002.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00005_720824.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00006_276280.JPG
en een fotootje van m'n reservekopje waar ik even de fohn en het verstelbare tandwiel aan heb gehangen....
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00004_703952.JPG
Martyn_86C
16-05-2011, 18:19
Naice!!! ;-)
TNT al op de koffie gehad??
nee not yet:mad:
zit er wel om te springen eigenlijk,heb giga veel zin om het torretje af te bouwen....vanmiddag zelfs niet gegeten om m'n pauze door te kunnen gaan:D:D
corrado-usa
16-05-2011, 20:37
zit er goed uit :thumbup:
Zoals ik al zei, erg dik gerben :) dat gaat wel vliegen denk ik :D
Martyn_86C
16-05-2011, 21:25
nee not yet:mad:
zit er wel om te springen eigenlijk,heb giga veel zin om het torretje af te bouwen....vanmiddag zelfs niet gegeten om m'n pauze door te kunnen gaan:D:D
Bij ons komt de TNT trouwens ook nooit op maandag... Dan komt ze morgen! :D
Pewi Vwteam
16-05-2011, 22:00
kijk aan gerben dit lijkt goed! zal ook goed van zijn plek willen straks, de polo van swen, broertje van een maat van me draait ook sinds zaterdag avond :D.
nu de rest nog. jij ook nog veel succes met je project!!!
kijk maar dat je niet broodmager wordt als je al die pauzes overslaat! :D
gaat lekker Gerben! :thumbup:
komt goed jongens:)
helaas een kleine tegenslag,de turbo is niet bruikbaar ivm haarscheurtjes in de schoepen.....op zoek naar een andere dus.
ow das minder :\
Heb je al een vervanger(op het oog)?
De schoepjes kan je toch vervangen?
De schoepjes kan je toch vervangen?
ja,de core kan ik wel laten reviseren,maar ik wil me eerst iets verder orienteren om een goede beslissing te maken welke ik ga monteren.
breadfan83
19-05-2011, 16:36
Gerben, kreeg gisteren bericht dat de stangetjes al onderweg zijn. :D
Zullen dus een dezer dagen binnen zijn, over de prijs wist ie nog niks te zeggen, haha.
2sneaky bora
20-05-2011, 06:52
je niet getroffen op dubinn? Was je er wel?
Turbo reviseren en upgraden zijn zat toko's die dat heel goed kunnen
succes
nee andy,was niet op dubinn,helaas...
chris,als je het spul binnen hebt doe je maar even een belletje/sms/pm,dan maak ik je de centen over.
zaterdag bij ruurd en molle aan het shoppen geweest met mike,dit namen we mee terug;
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254053_174753625918143_100001505191904_455847_7695958_n.jpg
helaas nog wel een domper op de terugweg,dikke bekeuring gehad omdat ik dus geen E achter B heb.....:mad:maargoed even slikken en weer doorgaan denk;)
corrado-usa
13-06-2011, 06:47
zaterdag bij ruurd en molle aan het shoppen geweest met mike,dit namen we mee terug;
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254053_174753625918143_100001505191904_455847_7695958_n.jpg
helaas nog wel een domper op de terugweg,dikke bekeuring gehad omdat ik dus geen E achter B heb.....:mad:maargoed even slikken en weer doorgaan denk;)
veel succes er mee gerben ben benieuwd naar de kleur en houden even nog contact over de g60 motor.en anders wip je zo maar eens langs is altijd gezellig en nee je mike ook maar mee. ;)
erg jammer van de bekeuring :mad: moest iemand anders dan rijden.
of heb je zelf weer naar huis gereden.
p.s spreek je wel weer op vag leeuwarden met mijn zeldzame auto :D :screwy: :thumbup:
Audi1981
13-06-2011, 08:16
helaas nog wel een domper op de terugweg,dikke bekeuring gehad omdat ik dus geen E achter B heb.....
Dat moet ik ook nog steeds een halen, laatst ook al clandestien met een mk1 achterop de ambulance gereden :D
Mooi project! ben benieuwd wanneer je torretje de eerste klappen (in de goede zin van het woord) gaat geven :thumbup:
vraag dan ook even ...... :D
Audi1981
13-06-2011, 09:44
Wanneer gaat je motor tot leven komen ?
(zoiets ?)
Nog steeds goed bezig Gerben! :) Jammer van de bekeuring, shit happens :(
Pewi Vwteam
13-06-2011, 10:00
kijk aan een mooie nieuwe kas! inderdaad jammer van de bekeuring 240 euro is dat ofnie mooi klote!! succes met je project verder.
ik heb dit al zo vaak gedaan dat je er op een gegeven moment niet eens meer bij nadenkt....en als ie echt maar 240 is valt het toch nog mee:Ddie agent zei reken op 300.
maargoed m'n baas heeft het hele spul aangepikt achter z'n MB G320,omdat het volgens die agenten ook nog kantje boord was of m'n audi het wel mocht trekken(maar hoefden niet te wegen:confused: )ach,al met al ben ik er even sjaggie om geweest,daartegenover heb ik nou wel een topkas,die me dat geld iig weer bespaard op lasuren:tongue:
ontopic;het blokje staat er nog steeds zo bij als op de laatste foto's ga hopelijk een dezer dagen het kopje klaarmaken.zoals jullie zien is de kas ook niet echt kaal,er hangt ook nog van alles aan in de F&I kleur,er zit een splinternieuw F&I interieur in en er ligt een 2.0 ABA in.dat hele spul moet eerst nog ergens ingebouwd worden.[staat gepland voor de bouwvak]frontje wat eropzit is voor project BBQ dus ik heb voorlopig weer zat te doen.
:) jammer van de boete ja maar zeker mooi kasje :) Moet je maar ns keertje komen helpen op een vrije dag ;)
Hm hm, deze volg ik :D. Ben benieuwd naar die bbs kit als ze erop zit :D
vandaag weer wat gedaan aan de g60.
ghop is langsgeweest en heeft vakkundig de plakruit verwijderd en die is tot mijn grote blijdschap helemaal heel gebleven.
verder is de 2.0 weer uitgebouwd en een begin gemaakt met sloopwerk.maandag eerst de fire&ice van mike ombouwen naar gti en dan ga ik hier op los.3 weken vakantie dus er moet wel wat gebeuren.
Der Ghopmeister
16-07-2011, 14:54
Ruitje wel jah maar m'n bumper.... :D was weer ff mooi daar in urk :thumbup:
was gezellig :thumbup: :D
lompe boer :screwy: :tongue:
nog bedankt he :thumbup: :thumbup:
Mister Cool
16-07-2011, 17:41
Weer lekker bezig zie ik, en een leuke nieuwe aanwinst voor je project! Jammer van die bekeuring, daar had je leuke wielen voor kunnen kopen haha ;) . Veel succes met deze koets kerel!
Ah dus zo had arjan zn bumper aan gort :P Ik zal ook eens kijken of ik weer ns een keertje langs kan komen, ik zeg t wel telkens maar dr komt nooit wat van :shake:
haha dus dat was die ducktape bumper op facebook ;)
Der Ghopmeister
17-07-2011, 07:33
helaas wel jah.....
vandaag na het afronden van project fire and ice gti met mike en stephanie verdergegaan met strippen van de g60.alles is er af voorzover,de rest moet op de brug.morgen begin ik aan het laswerk.
even wat verse pics;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00003_845352.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00004_986911.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00005_920828.JPG
aan blokken keus zat Gerben! :D
welke gaat erin?
een zelfbouw blok waar die al een tijdje mee bezig is ;) Word bruut dat kan ik je verzekeren :thumbup:
Der Ghopmeister
20-07-2011, 19:02
:thumbup: Volgende week ook vakantie dus ik hoor t wel als ik nog ff die kant op moet komen :thumbup: Maar hoe dat weet ik nog niet want anders gaat er weer wat naar de kloten :tongue:
word weer leuk.. zou die oude van mij eronder doen..;) maak ik ze wel voor je klaar( moet jij mij even helpen met een motorombouwtje)
Edition-Blue
20-07-2011, 20:45
Goed bezig, binnenkort maar effe een weekendje langs komen.
Om even te helpen met de g60 ;)
een zelfbouw blok waar die al een tijdje mee bezig is ;) Word bruut dat kan ik je verzekeren :thumbup:
ik bedoelde in de G60, of komt daar ook een zelfbouw blok in nee toch! :thumbup:
:thumbup: Volgende week ook vakantie dus ik hoor t wel als ik nog ff die kant op moet komen :thumbup: Maar hoe dat weet ik nog niet want anders gaat er weer wat naar de kloten :tongue:
Goed bezig, binnenkort maar effe een weekendje langs komen.
Om even te helpen met de g60 ;)
Met ze allen :D :D :thumbup: wij komen ook !
Vandaag nog even geholpen om de g60 nog kaler te maken dan hij was, gaat helemaal goedkomen :thumbup:
ik bedoelde in de G60, of komt daar ook een zelfbouw blok in nee toch! :thumbup:
zeker wel:)we gaan downsizen;)minder gewicht,minder cilinderinhoud,meer vermogen>meer fun.
even een onder het eten-update;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00006_398073.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00007.JPG
stukje uit de donor zagen en in model zetten,lassen,las afwerken en zinkspray later;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00011_537997.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00012.JPG
ben nu de voorruitomlijsting aan het stralen en paar kleine gaatjes lassen;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00009_338806.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00010_916967.JPG
hier zit ook nog het een en ander,heb al een stuk achterpaneel uit de donor gezaagd zodat het trekhaakstekkerdoorvoergat[jez*s wat een woord] ook meteen weg is.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00008.JPG
en even sfeerimpressie;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00013.JPG
probeer vandaag de voorruitklaar te krijgen en te beginnen aan de kooi,dan kan de donor richting oudijzer en de g60 op de bok.
nog een kleine tip,de ervaren lassers zullen dit wss al wel weten,als je gaten/gaatjes sneller/netter dicht wil lassen,pak een blokje alu en hou dit achter het gat/gaatje.even vastpikken,dichtlassen daarna tik je het alu weer los,heb je nagenoeg geen werk om die kant af te werken.
is inderdaad een oud bekent trucje onder de lassers.
word bij ons op het werk regelmatig toegepast.
Edition-Blue
21-07-2011, 18:09
Alweer heel wat gedaan!
Gaat de goede kant op!
zo,voor vandaag vind ik het leuk geweest.
voorruitomlijsting is weer hard;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00015_873329.JPG
staat in deze prut,morgen schoonmaken dan is alle roest weg;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00014.JPG
daarna het antennegat aangepakt;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00016_116503.JPG
en weg is ie;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00017_637088.JPG
wilde eigenlijk aan de kooi beginnen maar zag achter de bijrijdersrszijde gordelsteun wat bruinigheid.......dat bleek onderstaand te zijn,maar ben eerst om een puntlasboor gegaan en heb aan beide zijden de binnenpanelen kaalgemaakt[achter].dus banksteunen,hoedenplankdrager bevestiging,bekledinghouders en gordelsteunen weg.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00018.JPG
het beetje bruinigheid was toch iets meer dan verwacht...en de tankdrager werd ook door kit bij elkaar gehouden,dus;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00019.JPG
en weer dicht gebakken,
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00020.JPG
morgen wil ik de bank en stoeldragers eruithalen mbv de puntlasboor,helaas kan ik morgenmiddag er niet mee verder,dus waarschijnlijk zaterdag de kooi erin.hoop dat het lukt........
goed bezig...ga je hem ook nog doorlassen?
goed bezig...ga je hem ook nog doorlassen?
was ik in eerste instantie wel van plan,maar zag dat er vanuit de fabriek bij een g60 al meer aandacht aan stijfheid is gegeven,oftewel,meer en grotere puntlassen op de torens,grotere lassen op de stijlen etc.dus ik laat het achterwege.de kooi en achterste veerpootbrug ga ik er wel vast in lassen,omdat de originele m8 boutjes bevestiging me niet aan staat.
zuivelbuis tussen de achterste 2 poten meppen en vastlassen ( stijver krijg je hem niet)
zuivelbuis tussen de achterste 2 poten meppen en vastlassen ( stijver krijg je hem niet)
heb ik hier al een jaar liggen ;) :D heb ik meteen m'n gordelogen aangezet,en 2 halve maantjes die om de torens heen vallen.
[dat heet dan toch een veerpootbrug :confused: ]
knarfmk1
21-07-2011, 19:03
schiet lekker op zo!
http://www.volksforum.com/albums/files/5/4/1/stoel2.jpg
gewoon een bovenste stabi ervan maken..;)
Lekker bezig gerben :) Heb ik toch niet goed gekeken laatst :P dacht alleen wat bij dat linker achterraam te zien haha
Gaat wel rap zo iig :)
nou ja rap...valt me nog wel iets tegen eig.over die rottigheid,er komt toch altijd meer voor de dag dan je op het eerste gezicht ziet.maar het is al redelijk geelimineerd allemaal zo.achter het sleepoog zit nog een klein gaatje en het achterpaneel dan.voor de rest is het alleen nog verbouwwerk.en al die gaatjes van de zijlijsten moeten nog dicht,ook in de deuren en spatborden.....
Gaat helemaal de goede kant op :cool:
geen halve maatregelen hier, goed bezig zeg!
en idd minder kg's, meer pk's en mucho funno!!! :D
thanx salih...ben nog steeds met die klote puntlassen bezig btw:mad:
puntlasverhaal is helemaal klaar....
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00021.JPG
aan de kooi begonnen,de originele bevestiging zinde me van geen kant,2 boutjes m8 door een gammel stripje aan elke poot.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00022.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00023.JPG
dus alles erafgezaagd en bedacht om de achterkant in de auto vast te lassen en alleen het voorste deel uitneembaar te maken dit ivm dashboard.eerst 2voetjes op de koker gelast....morgen hoop ik de bevestiging op de wielkast te realiseren.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00024.JPG
de achterste veerpootbrug is er al wel in gelast.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00025.JPG
heb trouwens ook nog een gat gespot,in de reservewielbak:mad:
dat was het weer even....
Audi1981
25-07-2011, 17:10
Goed bezig :thumbup:
Der Ghopmeister
25-07-2011, 19:19
:rock:
corrado-usa
25-07-2011, 20:07
zo gerben gaat de goede kant op. :thumbup:
thanx jongens.
is alleen jammer dat hoe verder je het losmaakt er toch meer rottigheid voor de dag komt.
maargoed liever dat ik het nou zie....
attention all passengers,we are now ready for take-off.....http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00026.JPG
meer heb ik er vandaag niet aan gedaan,al wel de oude body naar de oudijzerboer gesjoefd.
lekker bezig geweest weer :thumbup: nice!
Mk1driver
26-07-2011, 20:00
Mooi project!
Jettameister
27-07-2011, 10:41
goed bezig Gerben :thumbup:
:)
nu eerst maar op vakantie......
:)
nu eerst maar op vakantie......
high five
goed bezig Kerel , ben even weer door de laaste pagina's heen gegaan
dit gaat helemaal goed komen , have fun in de bulten op vakantie geniet er van
op mivw weer wat delen opgepikt....
2 nette originele voorschermen en het schakelstangenombouwset wat broodjesman voor mij uit de us of a heeft geritseld.plaatjes volgen.
vw roadwarrior
07-08-2011, 20:10
Schakelstangenombouwset voor als je met kabelgeschakelde bak wilt rijden?
Wrom uit de usa dan?
Nee, zo`n setje schakelstangen met gelenk-koppelingen in plaats van kunststof/metalen kogelgewrichtjes. USA = goedkoper.
Nee, zo`n setje schakelstangen met gelenk-koppelingen in plaats van kunststof/metalen kogelgewrichtjes. USA = goedkoper.
richtig :thumbup:
beetje klote foto,maar dit is dus zon koppelingetje.
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00005_776231.JPG
kooi is klaar!!
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00004_957749.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC00003_175585.JPG
voorste gedeelte is nu los uitneembaar,zodat het dash ook uit en ingebouwd kan worden.
Audi1981
08-08-2011, 17:58
Nice! koppelingen erg duur?
Nice! koppelingen erg duur?
complete set was nog aardig kostbaar ja....heb voor hetzelfde bedrag wel eens een leuk golfje gekocht:tongue:
Mister Cool
08-08-2011, 18:10
Mooi bezig gerben! Ik heb je gister jammer genoeg niet gezien op MIVW!
Mooi bezig gerben! Ik heb je gister jammer genoeg niet gezien op MIVW!
nee ik jou ook niet,kwam er gisteravond pas achter dat die oranje caddy van jou was,zat uit te kijken naar je kever :redface:
Mister Cool
08-08-2011, 18:17
nee ik jou ook niet,kwam er gisteravond pas achter dat die oranje caddy van jou was,zat uit te kijken naar je kever :redface:
Ja dat was eigenlijk wel eerst de bedoeling. Maar onder andere ivm reistijd toch maar gedieseld. Moest om 6 uur weer bbq-en bij m'n ouders thuis. Daar heb ik toch al 2,5 uur over gedaan, dus laat staan als ik met de kever was haha. Had de caddy ook nog niet voorgesteld op 't forum, dus je kon het ook niet weten :D
vandaag weer iets gescoord,compleet g60[digifant]-injectiesysteem.
ga het mk3 injectiesysteem ditchen,zitten te veel haken en ogen aan.tevens kan dan de KMS in de bingo.
moet alleen een compleet nieuw alu inlaatspruitstuk gelast worden,maar dat pakt jeroen[VDBWorks (www.vdbworks.nl)] voor me aan.
corrado-usa
13-08-2011, 18:42
Mooi Gerben, bedankt voor vandaag :thumbup:
http://i376.photobucket.com/albums/oo207/rvd-vw/MD001326.jpg
http://i376.photobucket.com/albums/oo207/rvd-vw/MD001327.jpg
hehehe,jullie ook bedankt:P
zie jullie zaterdag weer:thumbup:
ziet er weer gezellig uit! lekker bezig geweest!
haha iraq edition XD dat ding kan nog geen 2 meter afleggen daar :P
Ziet er wel weer goed uit :) en mooi van die digifant, je had het er van de week al over idd...
Btw de golf doet het weer helemaal prima, was even dat ie weer stationeer 1000 toeren liep maar tis allemaal goed nu :) Thnx nogmaals!
volgende keer ff zwaaien he Mike/+vrouw in de fire and Ice (gerben niet gezien ) als jullie door Veenwouden heen komen :D
@mike,we zijn ook nog serieus bezig geweest;)
@robbie top!!
@alberto ik was 9:15 bij ruurd;)mike en stef waren verdwaald :confused:
@mike,we zijn ook nog serieus bezig geweest;)
@robbie top!!
@alberto ik was 9:15 bij ruurd;)mike en stef waren verdwaald :confused:
We kwamen ze rond 16 uur tegen om Veenwouden :D
volgende keer ff zwaaien he Mike/+vrouw in de fire and Ice (gerben niet gezien ) als jullie door Veenwouden heen komen :D
Haha, ja sorry wij reden daar en ik zei nog van "volgens mij woont Alberto hier ook" en wij maar zoeken naar westergeest hebben wel 2 en half uur daar rondjes gereden, niet normaal hoe alles op elkaar lijkt zonder navigatie.
Ontopic weer : Serieus bezig, net als op Dub05 zeker ;) :D
afgelopen weekend nog in kollum, veenwouden, westergeest en oudewoude geweest.
niemand gezien. :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.