View Full Version : Gele Rallye koplampen
breadfan83
23-01-2010, 13:34
Geloof dat er zo nu en dan wel iemand op zoek is naar deze exemplaren:
http://cgi.ebay.de/Rallye-Front_W0QQitemZ220544254884QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item33597643a4
Geen idee wat OVP betekent, en ben te lui om het op te zoeken. ;)
Geen idee wat OVP betekent, en ben te lui om het op te zoeken. ;)
Originalverpackt :thumbup:
breadfan83
23-01-2010, 14:01
Okidoki!
Best zeldzaam spul volgens mij, toch?
gezien de prijs nu al , wel ja 300 euro voor een paar lege koplampen :screwy:
maar goed , zal wel zo zijn :thumbup:
breadfan83
23-01-2010, 15:06
Soms vraag ik me af of mensen die Ebay gebruiken wel enig benul hebben van hoe het werkt.
D'r is nog vijf dagen om te bieden mensen, vijf dagen!
Als je je bod op het laatste moment uitbrengt, is dat net zo geldig als wanneer je de prijs op de eerste dagen al loopt op te drijven tot enkele honderden euro's.
gewoon bieden wat je er voor over
hebt. word je overboden, dan heeft die
ander er toch meer voor over?
gewoon bieden wat je er voor over
hebt. word je overboden, dan heeft die
ander er toch meer voor over?
presies
breadfan83
23-01-2010, 15:27
Kun je normaal ook instellen. Je plaatst een openingsbod, en als daar iemand overheen gaat, zet ebay voor jou automatisch een bod neer dat een fractie hoger is, tot jouw maximum bereikt is.
Zo betaal je nooit meer dan nodig, en nooit meer dan je had willen bieden. Plus, je zit geen week lang achter ebay op F5 te drukken. :D
bivw 16vg60
23-01-2010, 23:51
gezien de prijs nu al , wel ja 300 euro voor een paar lege koplampen :screwy:
maar goed , zal wel zo zijn :thumbup:
doe mij nog maar een 10 setje lege nieuwe rallye koplampen voor 300euro
geel of wit maakt me niet uit goude handel :D
doe mij nog maar een 10 setje lege nieuwe rallye koplampen voor 300euro
geel of wit maakt me niet uit goude handel :D
1 setje wel 10 setjes word al minder :D
worden nu al op merkingen gemaakt dat "iedereen er mee rijd " :screwy:
maar idd zal het wel waard zijn , maar ik vind het veel geld :D
bivw 16vg60
24-01-2010, 14:11
1 setje wel 10 setjes word al minder :D
worden nu al op merkingen gemaakt dat "iedereen er mee rijd " :screwy:
maar idd zal het wel waard zijn , maar ik vind het veel geld :D
dat is het zeker maar goedkooper lukt denk niet
heb jij nog een setje liggen dan alberto pb anders maar ;)
rallyegolf driver
24-01-2010, 14:16
ik heb een aantal jaar geleden ook 350 euro voor mij setje gele koplampglazen betaald, dus prijs is best ok...
5 jaar geleden kocht ik nog een nieuwe set witte voor 156 euries per stuk.
Ze zitten nu mooi in de Golf Rallye van Marten Riewald.
GerardMkIIVR6
24-01-2010, 15:34
Ik heb ze nog in de gulden tijd gekocht :D
Dus loop niet met de mode mee ik had ze daarvoor al :D maar ik kocht ze zonder lens voor 480 gulden per stuk. :screwy:
De DE lens kostte los nog ff 250 gulden. :screwy:
Kun je normaal ook instellen. Je plaatst een openingsbod, en als daar iemand overheen gaat, zet ebay voor jou automatisch een bod neer dat een fractie hoger is, tot jouw maximum bereikt is.
Zo betaal je nooit meer dan nodig, en nooit meer dan je had willen bieden. Plus, je zit geen week lang achter ebay op F5 te drukken. :D
en als 2 mensen dat doen zit je al meteen op 300....
362,30 om presies te zijn en nog 4 dagen te gaan
Ik heb ze nog in de gulden tijd gekocht :D
Dus loop niet met de mode mee ik had ze daarvoor al :D maar ik kocht ze zonder lens voor 480 gulden per stuk. :screwy:
De DE lens kostte los nog ff 250 gulden. :screwy:
Compleet nieuw front zat toen om en de bij FL2500a3000 gulden.
GerardMkIIVR6
24-01-2010, 16:36
Klopt i know :D
Heb het 2x aangeschaft.
Jetta MaNiA
24-01-2010, 20:48
mensen snappen ebay gewoon niet
je moet wachten tot de laatste minuut, alles wat ervoor plaatsvind is kwestie van prijs omhoog duwen en dat kost geld!
Laatste halve seconde :thumbup:
breadfan83
24-01-2010, 21:03
mensen snappen ebay gewoon niet
je moet wachten tot de laatste minuut, alles wat ervoor plaatsvind is kwestie van prijs omhoog duwen en dat kost geld!
Precies, dat bedoel ik.
wat je dus automatisch doet als je een maximum instelt..
wat je dus automatisch doet als je een maximum instelt.. :thumbup:
dieselken
25-01-2010, 16:38
Compleet nieuw front zat toen om en de bij FL2500a3000 gulden.
Ik heb ze tussen 2000 en 2006 wel 15x (voor mezelf en vrienden) bij suspension supplies gehaald Deze had ze in de katalogus voor 850 euro.
piraat voorbouw, originele vw koplampen en mattig grilletje met of zonder logo.
Via m'n baas z'n winkel kreeg ik een korting van 15% op deze setjes, en kwamen ze net onder de 770euro uit. (zonder logo)
Nu 10 jaar later is er nog steeds geen roest aan de piraat voorbouw die ik toen kocht...
Helaas bestaat er enkel nog de website van en een lijst internet gebruikers die hun geld proberen terug te krijgen na het sluiten van de zaak.
Zonder logo (http://suspensionsupplies.us/cfb.asp?pg=products&specific=jpcmrnjqpmj0&lg=de&vehg=0&veh=0&cso=0)
Met logo (http://suspensionsupplies.us/cfb.asp?pg=products&specific=jpcmdqcnipi0&lg=de&vehg=0&veh=0&cso=0)
Op dit moment wordt er per koplampunit 289 euro betaald... Tenminste daar verkoop ik ze voor en ze gaan erg hard.
Ik heb alleen nog rechtse met geel glas, verder ben ik uitverkocht.
Berserker
27-01-2010, 13:36
wat je dus automatisch doet als je een maximum instelt..
Nope, je moet wachten tot de laatste 10 seconde en dan pas bieden want de meeste mensen bieden niet meteen hun maximum, maar misschien 500 euro, terwijl ze er ook wel 750 euro voor over hebben, maar denken:"Laten we eerst eens 500 bieden."
Als jij dan in de laatste 10 seconde 650 biedt dan denkt die ander k*t ik biedt nog snel 750, maar dan is ie te laat...
Biedt je dus eerder 650 dan zal die ander nog alle tijd hebben om er nog eens goed over na te denken en te besluiten meer te bieden...
Juist, je moet ze geen tijd gunnen :P
Nope, je moet wachten tot de laatste 10 seconde en dan pas bieden want de meeste mensen bieden niet meteen hun maximum, maar misschien 500 euro, terwijl ze er ook wel 750 euro voor over hebben, maar denken:"Laten we eerst eens 500 bieden."
Als jij dan in de laatste 10 seconde 650 biedt dan denkt die ander k*t ik biedt nog snel 750, maar dan is ie te laat...
Biedt je dus eerder 650 dan zal die ander nog alle tijd hebben om er nog eens goed over na te denken en te besluiten meer te bieden...
dit verhaal geld inderdaad in een wereld waar jij de enige bent die op dat moment aan het bieden is! zijn er meerdere mensen in de laatste minuut aan het bieden lopen ze het allemaal mooi mis en die ene die een maximum prijs had ingesteld van 750 euro kaapt het front voor je neus weg voor 651 euro
Daarom moet je zorgen dat jij diegene bent met een prijs van 750. Je moet gewoon t max bod instellen wat ook echt je max bod IS, en dan niet achteraf gaan zeuren als je toch meer had willen betalen. Ik doe t ook altijd zo, en ik win ook bijna altijd.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.