![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geloof dat er zo nu en dan wel iemand op zoek is naar deze exemplaren:
http://cgi.ebay.de/Rallye-Front_W0Q...=item33597643a4 Geen idee wat OVP betekent, en ben te lui om het op te zoeken. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Originalverpackt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Okidoki!
Best zeldzaam spul volgens mij, toch?
|
|||
|
|||
![]() gezien de prijs nu al , wel ja 300 euro voor een paar lege koplampen
![]() maar goed , zal wel zo zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Soms vraag ik me af of mensen die Ebay gebruiken wel enig benul hebben van hoe het werkt.
D'r is nog vijf dagen om te bieden mensen, vijf dagen! Als je je bod op het laatste moment uitbrengt, is dat net zo geldig als wanneer je de prijs op de eerste dagen al loopt op te drijven tot enkele honderden euro's.
|
||||
|
||||
![]() gewoon bieden wat je er voor over
hebt. word je overboden, dan heeft die ander er toch meer voor over? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
presies |
|
||||
|
||||
![]() Kun je normaal ook instellen. Je plaatst een openingsbod, en als daar iemand overheen gaat, zet ebay voor jou automatisch een bod neer dat een fractie hoger is, tot jouw maximum bereikt is.
Zo betaal je nooit meer dan nodig, en nooit meer dan je had willen bieden. Plus, je zit geen week lang achter ebay op F5 te drukken. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
doe mij nog maar een 10 setje lege nieuwe rallye koplampen voor 300euro geel of wit maakt me niet uit goude handel ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1 setje wel 10 setjes word al minder ![]() worden nu al op merkingen gemaakt dat "iedereen er mee rijd " ![]() maar idd zal het wel waard zijn , maar ik vind het veel geld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is het zeker maar goedkooper lukt denk niet heb jij nog een setje liggen dan alberto pb anders maar ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een aantal jaar geleden ook 350 euro voor mij setje gele koplampglazen betaald, dus prijs is best ok...
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() zit er nu al over heen
|
|
|||
|
|||
![]() 5 jaar geleden kocht ik nog een nieuwe set witte voor 156 euries per stuk.
Ze zitten nu mooi in de Golf Rallye van Marten Riewald. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze nog in de gulden tijd gekocht
![]() Dus loop niet met de mode mee ik had ze daarvoor al ![]() ![]() De DE lens kostte los nog ff 250 gulden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en als 2 mensen dat doen zit je al meteen op 300....
|
|||
|
|||
![]() 362,30 om presies te zijn en nog 4 dagen te gaan
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Compleet nieuw front zat toen om en de bij FL2500a3000 gulden. |
|
||||
|
||||
![]() Klopt i know
![]() Heb het 2x aangeschaft.
|
||||
|
||||
![]() mensen snappen ebay gewoon niet
je moet wachten tot de laatste minuut, alles wat ervoor plaatsvind is kwestie van prijs omhoog duwen en dat kost geld! |