View Full Version : draadje pierburg 2E2 carbu
Mk2_power
03-02-2010, 19:52
Weet er soms iemand van waar het draadje in onderstaande foto komt, moet ergens aan de carbu hangen maar zie niet echt waar het moet komen
http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/1/4/7/foto16.jpg
daan 1974
03-02-2010, 20:07
volgens mij aan de rechterkant (als je voor de carb staat )
is wel slecht te zien op de foto .
kan van je shoke zijn, of je spruitstuk verwarming .
Mk2_power
03-02-2010, 20:51
volgens mij aan de rechterkant (als je voor de carb staat )
is wel slecht te zien op de foto .
kan van je shoke zijn, of je spruitstuk verwarming .
de draad komt van achteraan en splitst in die hierop de foto en da andere kant gaat naar het kleppendeksel (aarding wrs)
daan 1974
03-02-2010, 20:54
zal morgen ff kijken hoe dat zit .
kan ook van je 2 regelaars zijn an de achterzijde van de carb (linkerzijde)
waar de dunne vacuum slangen aanzitten.
Mk2_power
03-02-2010, 20:55
zal morgen ff kijken hoe dat zit .
kan ook van je 2 regelaars zijn an de achterzijde van de carb (linkerzijde)
waar de dunne vacuum slangen aanzitten.
ok bedankt!
daan 1974
03-02-2010, 21:43
ok bedankt!
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/8/5/1/carb_26780.JPG
dit moet hem zijn is van , je shoke :)
Mk2_power
03-02-2010, 23:01
http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/8/5/1/carb_26780.JPG
dit moet hem zijn is van , je shoke :)
ah ok idd goeie foto bedankt ;)
Dat ding regelt je shoke. Daarmee word volgensmij in het slakkenhuis het veertje aan gestuurd wat het bi-metaaltje aan trekt en zo je shoke bediend.
DragonGr Dragon
04-02-2010, 17:16
Even voor de volledigheid, hij zorgt ervoor dat de choke niet te koud wordt en bevriest.
Mk2_power
04-02-2010, 20:29
draadje van de shoke zit erop, is dus nog iets anders :confused:
deze mss ?
http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/1/4/7/carb_26780.JPG
golf mkII 16v
04-02-2010, 22:42
Is die niet van de naloop van de koelvan?
Is die messing sensor midden op de carb
DragonGr Dragon
05-02-2010, 07:41
Verwarming inlaat is de tweede met zo'n enkele stekker. Die gaat naar de ronde deksel onderop je inlaat. Zit dus tussen in en uitlaat en kan je moeilijk bij.
Loopt de auto minder?
Mk2_power
05-02-2010, 09:18
Verwarming inlaat is de tweede met zo'n enkele stekker. Die gaat naar de ronde deksel onderop je inlaat. Zit dus tussen in en uitlaat en kan je moeilijk bij.
Loopt de auto minder?
was alles opnieuw aan het installeren en kwam tot da constatatie dat dit draadje los zat. bij dit weer is het mss wel beter zeker om dit aan te sluiten
DragonGr Dragon
05-02-2010, 09:41
Het was toch een stekker voor 1 aansluiting of zijn het er twee?
Dan kan het namelijk ook van de koude start of start regelklep zijn, maar dta merk je wel...
Mk2_power
05-02-2010, 11:09
Het was toch een stekker voor 1 aansluiting of zijn het er twee?
Dan kan het namelijk ook van de koude start of start regelklep zijn, maar dta merk je wel...
dus op de foto hierboven zie je een draadje naar het kleppendeksel gaan (aarding wrs) en ander is idd een enkelvoudige stekker. tussen in-en uitlaatstuk geraak je wel niet zonder te demonteren of is het iets makkelijker te bereiken?
DragonGr Dragon
09-02-2010, 21:21
Als hij daar is afgebroken, dan kom je er alleen bij door de inlaat los te halen.
Maar komt er nu achteruit je inlaatspruitstuk geen draad die omhoog gaat naar een enkelvoudige stekker?? op de foto van daan is het de stekkerverbinding die iets rechts van het midden bovenin de foto te zien is. De beugel zit er voor.
Als je die bij jou niet kan vinden, dan is hij vast daar afgebroken.
Mk2_power
09-02-2010, 22:18
Als hij daar is afgebroken, dan kom je er alleen bij door de inlaat los te halen.
Maar komt er nu achteruit je inlaatspruitstuk geen draad die omhoog gaat naar een enkelvoudige stekker?? op de foto van daan is het de stekkerverbinding die iets rechts van het midden bovenin de foto te zien is. De beugel zit er voor.
ga morgen is kijken maar ik ondervind niet echt problemen zonder draadje dus al het onder inlaatstuk zit laat ik het zo
DragonGr Dragon
10-02-2010, 08:29
Let me know
Mk2_power
11-02-2010, 21:48
Let me know
nee geen draadje gevonden, zal zo moeten blijven vrees ik
hallo dat draat wat achter van het stuit stuk komt waar hoort die te zitten
mvg ralph
DragonGr Dragon
12-02-2010, 15:14
hallo dat draat wat achter van het stuit stuk komt waar hoort die te zitten
mvg ralph
Die draad begint in het verwarmingselement (ronde element) onderin het inlaat spruitstuk, gaat dan langs achtere recht omhoog via eenenkel stekkertje en dan door onder de waterbak naar de kabel boom.
Bedoelde je dat?
Die draad begint in het verwarmingselement (ronde element) onderin het inlaat spruitstuk, gaat dan langs achtere recht omhoog via eenenkel stekkertje en dan door onder de waterbak naar de kabel boom.
Bedoelde je dat?
klop hij zit idd onder op het spruitstuk
oke weet je zo welke kleur deze kabel moet hebben
bij mij hebben ze er een relias tussen gepleurd waar constand spanning op staat
miss toevallig een foto van die kabel
mvg ralph
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.