View Full Version : Rallye op MP
http://link.marktplaats.nl/334426380
Nog nooit zo'n slechte advertentie gezien voor een unieke auto...???
Erg karig deze advertentie...
Rallye ziet er zo op de foto's netjes uit.
knedel16vweber
30-03-2010, 16:26
ik kan me voorstellen dat als je een rallye habt en wil verkopen dat je gek word van de zogenaamde kopers.
iemand die geintresseert is die beld en maakt een afspraak om er na te gaan kijken!
Maar een beetje meer info zou denk ik wel op ze plaats zijn, het gaat niet om de eerste de beste auto.
Geert_Sneek
30-03-2010, 16:30
Als je een auto verkoopt via marktplaats moet daar gewoon informatie bij, klaar.
Als je geen zin hebt in ''zogenaamde kopers'' moet je de auto niet via marktplaats verkopen.
ik kan me voorstellen dat als je een rallye habt en wil verkopen dat je gek word van de zogenaamde kopers.
iemand die geintresseert is die beld en maakt een afspraak om er na te gaan kijken!
Is toch niet alleen by n Rallye tegenwoordig op MP...
knedel16vweber
30-03-2010, 16:39
Is toch niet alleen by n Rallye tegenwoordig op MP...
das waar
:D
dieselken
30-03-2010, 16:42
wat moet er meer over gezegd worden?
een auto verkoop je door papieren op tafel te leggen, de kap open te zetten en een testritje te maken...
corrado-usa
30-03-2010, 16:49
erg mooie rallye.was net wat ik zocht. ;)
alleen heb ik projeckten genoeg :redface:
Jan-Jelle
30-03-2010, 17:16
Het konijnenhok dat ie verkoopt heeft nog een uitgebreidere beschrijving..
ik vind, als je een auto wil verkopen je er wel wat moeite voor mag doen..
Auto is ingevoerd vanuit Italie met een kilometerstand van net onder 90.000 km. Boekjes van de auto zijn aanwezig. Casco is netjes en zuiver, maar is te klein om als gezinsauto te dienen . . . vanuit Italie ingevoerd als hobby/boodschappenauto en . . . ook puur voor de handel :cool:
De rallye is overigens een oude bekende van marktplaats, heeft vlak na het invoeren te koop gestaan voor 9.000 euro, later voor 8 en nu dus voor 7 . . .
6 bieden en je hebt hem :thumbup: De vakantie in Italie is dan nog steeds betaald en je hebt voor het geld een zuivere auto . . .
Auto is ingevoerd vanuit Italie met een kilometerstand van net onder 90.000 km. Boekjes van de auto zijn aanwezig. Casco is netjes en zuiver, maar is te klein om als gezinsauto te dienen . . . vanuit Italie ingevoerd als hobby/boodschappenauto en . . . ook puur voor de handel :cool:
De rallye is overigens een oude bekende van marktplaats, heeft vlak na het invoeren te koop gestaan voor 9.000 euro, later voor 8 en nu dus voor 7 . . .
6 bieden en je hebt hem :thumbup: De vakantie in Italie is dan nog steeds betaald en je hebt voor het geld een zuivere auto . . .
Ik neem aan dat het jou auto is dan?
Ik wil niet veel zeggen, maar ik vind het een hele mooie en originele Rallye met een zeer lage kilometerstand. De vraagprijs vind ik daarom ook meer dan redelijk, en vooral ook omdat er boekjes en dergelijke bij zijn. Zelfs dat is al uniek bij een Rallye...
corrado-usa
30-03-2010, 21:20
Ik wil niet veel zeggen, maar ik vind het een hele mooie en originele Rallye met een zeer lage kilometerstand. De vraagprijs vind ik daarom ook meer dan redelijk, en vooral ook omdat er boekjes en dergelijke bij zijn. Zelfs dat is al uniek bij een Rallye...
ja klopt vindt ze maar eens en echt geen geke prijs. :thumbup:
Nee, dit is ( helaas ) niet mijn auto !!
Italie is echter klein . . . :D . . . ik weet toevallig bij wie die vandaan komt.
Wat boekjes betreft . . . ik denk dat Rallye's niet anders zijn dan normale golfjes 2, je moet gewoon geluk hebben dat de vorige eigenaren alles bij elkaar hebben gehouden. Zowel de blauwe als de rode hebben nog de boekjes. Die rode is gewoon echt een hok zoals ie er nu bijstaat met losse blanke lak en een dikke laag ( spaans :cool: ) stof. Puur geluk dat er dus nog boekjes bij zitten.
Maar conclusie, die Rallye van MP is gewoon een nette auto . . .
The Clauw
07-04-2010, 10:27
Ziet er goed uit hoor die foto's!
Behoeft eigenlijk geen uitleg.
martiepartie
07-04-2010, 10:45
wat zeggen foto's eigenlijk?
Heb vaak genoeg auto's gezien die er op de foto's heel goed uit zagen, maar in het echt om te huilen waren.
Ben je geinteresseerd, dan maak je een afspraak, ga je kijken en rijden. Plaatjeskijkers heb je niets aan, die hebben het geld toch niet voor zo'n auto. :D
p.s. deze plaatjeskiekert ziet wel dat de bijrijders en bestuurdersstoel waarschijnlijk omgewisseld zijn? Bijrijderskant heeft van die slijtplekken op de wang, terwijl die helemaal niet belast worden :D
The Clauw
07-04-2010, 12:15
wat zeggen foto's eigenlijk?
Heb vaak genoeg auto's gezien die er op de foto's heel goed uit zagen, maar in het echt om te huilen waren.
Ben je geinteresseerd, dan maak je een afspraak, ga je kijken en rijden. Plaatjeskijkers heb je niets aan, die hebben het geld toch niet voor zo'n auto. :D
p.s. deze plaatjeskiekert ziet wel dat de bijrijders en bestuurdersstoel waarschijnlijk omgewisseld zijn? Bijrijderskant heeft van die slijtplekken op de wang, terwijl die helemaal niet belast worden :D
Je hebt gelijk dat een plaatje weinig zegt maar als je toch wel de enige ervaring hebt met het kopen en verkopen op marktplaats dan kan ik je wel vertellen dat je op een gegeven moment de rommel van het mooie kan onderscheiden. Uitzondingen met oude foto's, onduidelijke foto's, of oneerlijke foto's daargelaten.
Nee de stoelen zijn niet van links naar rechts omgewisseld aan het streepjespatroon te zien wat niet symmetrisch loopt.
http://image.eurotuner.com/f/9027227+w750+st0/160_0707_10_z+1989_vw_golf_rallye+recaro_seats.jpg
Verder wil ik die wagen helemaal niet hebben/ rijden, en interesse is er ook niet dus het blijft bij plaatjes kijken. Als je brommers gaat kiek'n ga je er toch ook geen een kopen ;)
En wat versta je zelf dan onder een plaatjeskijker die daarom geen geld heeft? Dat snap ik even niet.
martiepartie
07-04-2010, 12:21
mensen die mooie foto's zien van een bijzondere auto, heen & weer blijven mailen over details, dan gaan zeuren over de uiterste prijs, of ze de auto ook zonder de wielen en het sportstuur kunnen kopen en vervolgens nooit komen kijken. :shake: :tongue:
Ik kijk zelf ook behoorlijk veel plaatjes op marktplaats, maar als ik iets wil hebben of erg interessant vind bel ik direct. Datzelfde principe merk ik ook als ik zelf iets te koop heb. Heel veel emails, die nergens toe leiden. 1 beller, die neemt 'm mee.
Over de stoelen heb ik 't dan niet goed gehad :D Dacht op de andere foto te kunnen zien dat de wang van de bijrijderstoel ook gesleten was aan de handremkant.
ONTOPIC: vind het wel een gave rallye. Mooie kleur en zo te zien ook nog erg netjes.
The Clauw
08-04-2010, 08:07
mensen die mooie foto's zien van een bijzondere auto, heen & weer blijven mailen over details, dan gaan zeuren over de uiterste prijs, of ze de auto ook zonder de wielen en het sportstuur kunnen kopen en vervolgens nooit komen kijken. :shake: :tongue:
Ik kijk zelf ook behoorlijk veel plaatjes op marktplaats, maar als ik iets wil hebben of erg interessant vind bel ik direct. Datzelfde principe merk ik ook als ik zelf iets te koop heb. Heel veel emails, die nergens toe leiden. 1 beller, die neemt 'm mee.
Over de stoelen heb ik 't dan niet goed gehad :D Dacht op de andere foto te kunnen zien dat de wang van de bijrijderstoel ook gesleten was aan de handremkant.
ONTOPIC: vind het wel een gave rallye. Mooie kleur en zo te zien ook nog erg netjes.
Als ik iets interessants zie moet ik wel direct bellen omdat het anders binnen een half uur al op gereserveerd staat.
Laatst ook een setje bbs mahle met goeie banden voor 75 euro misgelopen omdat die adverteerder ze net via de mail aan iemand beloofd had terwijl ik belde.... en zo kan ik nog wel 100 voorbeelden geven :chair:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.