Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 30-03-2010, 16:17
Larsv5's Avatar
Larsv5 Larsv5 is offline
Married to PC

Default Rallye op MP

http://link.marktplaats.nl/334426380

Nog nooit zo'n slechte advertentie gezien voor een unieke auto...???
Old 30-03-2010, 16:19
PimVW's Avatar
PimVW PimVW is offline
No personal life

Erg karig deze advertentie...

Rallye ziet er zo op de foto's netjes uit.
Old 30-03-2010, 16:26
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to knedel16vweber

ik kan me voorstellen dat als je een rallye habt en wil verkopen dat je gek word van de zogenaamde kopers.
iemand die geintresseert is die beld en maakt een afspraak om er na te gaan kijken!

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Old 30-03-2010, 16:28
Larsv5's Avatar
Larsv5 Larsv5 is offline
Married to PC

Maar een beetje meer info zou denk ik wel op ze plaats zijn, het gaat niet om de eerste de beste auto.
Old 30-03-2010, 16:30
Geert_Sneek Geert_Sneek is offline
VW Enthousiast

Als je een auto verkoopt via marktplaats moet daar gewoon informatie bij, klaar.
Als je geen zin hebt in ''zogenaamde kopers'' moet je de auto niet via marktplaats verkopen.
Old 30-03-2010, 16:31
PimVW's Avatar
PimVW PimVW is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
ik kan me voorstellen dat als je een rallye habt en wil verkopen dat je gek word van de zogenaamde kopers.
iemand die geintresseert is die beld en maakt een afspraak om er na te gaan kijken!

Is toch niet alleen by n Rallye tegenwoordig op MP...
Old 30-03-2010, 16:39
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to knedel16vweber

Quote:
Originally Posted by PimVW
Is toch niet alleen by n Rallye tegenwoordig op MP...

das waar

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Old 30-03-2010, 16:42
dieselken's Avatar
dieselken dieselken is offline
Forum Regular

wat moet er meer over gezegd worden?

een auto verkoop je door papieren op tafel te leggen, de kap open te zetten en een testritje te maken...
Old 30-03-2010, 16:49
corrado-usa corrado-usa is offline
6k and counting...

erg mooie rallye.was net wat ik zocht.
alleen heb ik projeckten genoeg
Old 30-03-2010, 17:16
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore

Het konijnenhok dat ie verkoopt heeft nog een uitgebreidere beschrijving..
ik vind, als je een auto wil verkopen je er wel wat moeite voor mag doen..
Old 30-03-2010, 19:50
ReBo ReBo is offline
VW Guru

Auto is ingevoerd vanuit Italie met een kilometerstand van net onder 90.000 km. Boekjes van de auto zijn aanwezig. Casco is netjes en zuiver, maar is te klein om als gezinsauto te dienen . . . vanuit Italie ingevoerd als hobby/boodschappenauto en . . . ook puur voor de handel

De rallye is overigens een oude bekende van marktplaats, heeft vlak na het invoeren te koop gestaan voor 9.000 euro, later voor 8 en nu dus voor 7 . . .
6 bieden en je hebt hem De vakantie in Italie is dan nog steeds betaald en je hebt voor het geld een zuivere auto . . .
Old 30-03-2010, 20:40
Ruud_79's Avatar
Ruud_79 Ruud_79 is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by ReBo
Auto is ingevoerd vanuit Italie met een kilometerstand van net onder 90.000 km. Boekjes van de auto zijn aanwezig. Casco is netjes en zuiver, maar is te klein om als gezinsauto te dienen . . . vanuit Italie ingevoerd als hobby/boodschappenauto en . . . ook puur voor de handel

De rallye is overigens een oude bekende van marktplaats, heeft vlak na het invoeren te koop gestaan voor 9.000 euro, later voor 8 en nu dus voor 7 . . .
6 bieden en je hebt hem De vakantie in Italie is dan nog steeds betaald en je hebt voor het geld een zuivere auto . . .

Ik neem aan dat het jou auto is dan?
Ik wil niet veel zeggen, maar ik vind het een hele mooie en originele Rallye met een zeer lage kilometerstand. De vraagprijs vind ik daarom ook meer dan redelijk, en vooral ook omdat er boekjes en dergelijke bij zijn. Zelfs dat is al uniek bij een Rallye...

Lupo 1.4 Cambridge, 11-2002 (DAILY)
Audi RS3 8P 2.5 TFSI Quattro Sportback, 07-2011 (SHOW/DEMO)
Old 30-03-2010, 21:20
corrado-usa corrado-usa is offline
6k and counting...

Quote:
Originally Posted by Ruud's VW Shop
Ik wil niet veel zeggen, maar ik vind het een hele mooie en originele Rallye met een zeer lage kilometerstand. De vraagprijs vind ik daarom ook meer dan redelijk, en vooral ook omdat er boekjes en dergelijke bij zijn. Zelfs dat is al uniek bij een Rallye...

ja klopt vindt ze maar eens en echt geen geke prijs.
Old 31-03-2010, 05:31
ReBo ReBo is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Ruud's VW Shop

Nee, dit is ( helaas ) niet mijn auto !!

Italie is echter klein . . . . . . ik weet toevallig bij wie die vandaan komt.

Wat boekjes betreft . . . ik denk dat Rallye's niet anders zijn dan normale golfjes 2, je moet gewoon geluk hebben dat de vorige eigenaren alles bij elkaar hebben gehouden. Zowel de blauwe als de rode hebben nog de boekjes. Die rode is gewoon echt een hok zoals ie er nu bijstaat met losse blanke lak en een dikke laag ( spaans ) stof. Puur geluk dat er dus nog boekjes bij zitten.

Maar conclusie, die Rallye van MP is gewoon een nette auto . . .
Old 07-04-2010, 10:27
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore

Ziet er goed uit hoor die foto's!

Behoeft eigenlijk geen uitleg.
Old 07-04-2010, 10:45
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC

wat zeggen foto's eigenlijk?

Heb vaak genoeg auto's gezien die er op de foto's heel goed uit zagen, maar in het echt om te huilen waren.

Ben je geinteresseerd, dan maak je een afspraak, ga je kijken en rijden. Plaatjeskijkers heb je niets aan, die hebben het geld toch niet voor zo'n auto.

p.s. deze plaatjeskiekert ziet wel dat de bijrijders en bestuurdersstoel waarschijnlijk omgewisseld zijn? Bijrijderskant heeft van die slijtplekken op de wang, terwijl die helemaal niet belast worden
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Old 07-04-2010, 12:15
The Clauw's Avatar
Postwhore

Quote:
Originally Posted by martiepartie
wat zeggen foto's eigenlijk?

Heb vaak genoeg auto's gezien die er op de foto's heel goed uit zagen, maar in het echt om te huilen waren.

Ben je geinteresseerd, dan maak je een afspraak, ga je kijken en rijden. Plaatjeskijkers heb je niets aan, die hebben het geld toch niet voor zo'n auto.

p.s. deze plaatjeskiekert ziet wel dat de bijrijders en bestuurdersstoel waarschijnlijk omgewisseld zijn? Bijrijderskant heeft van die slijtplekken op de wang, terwijl die helemaal niet belast worden

Je hebt gelijk dat een plaatje weinig zegt maar als je toch wel de enige ervaring hebt met het kopen en verkopen op marktplaats dan kan ik je wel vertellen dat je op een gegeven moment de rommel van het mooie kan onderscheiden. Uitzondingen met oude foto's, onduidelijke foto's, of oneerlijke foto's daargelaten.

Nee de stoelen zijn niet van links naar rechts omgewisseld aan het streepjespatroon te zien wat niet symmetrisch loopt.

Verder wil ik die wagen helemaal niet hebben/ rijden, en interesse is er ook niet dus het blijft bij plaatjes kijken. Als je brommers gaat kiek'n ga je er toch ook geen een kopen

En wat versta je zelf dan onder een plaatjeskijker die daarom geen geld heeft? Dat snap ik even niet.
Old 07-04-2010, 12:21
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC

mensen die mooie foto's zien van een bijzondere auto, heen & weer blijven mailen over details, dan gaan zeuren over de uiterste prijs, of ze de auto ook zonder de wielen en het sportstuur kunnen kopen en vervolgens nooit komen kijken.

Ik kijk zelf ook behoorlijk veel plaatjes op marktplaats, maar als ik iets wil hebben of erg interessant vind bel ik direct. Datzelfde principe merk ik ook als ik zelf iets te koop heb. Heel veel emails, die nergens toe leiden. 1 beller, die neemt 'm mee.

Over de stoelen heb ik 't dan niet goed gehad Dacht op de andere foto te kunnen zien dat de wang van de bijrijderstoel ook gesleten was aan de handremkant.

ONTOPIC: vind het wel een gave rallye. Mooie kleur en zo te zien ook nog erg netjes.
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Old 08-04-2010, 08:07
The Clauw's Avatar
Postwhore

Quote:
Originally Posted by martiepartie
mensen die mooie foto's zien van een bijzondere auto, heen & weer blijven mailen over details, dan gaan zeuren over de uiterste prijs, of ze de auto ook zonder de wielen en het sportstuur kunnen kopen en vervolgens nooit komen kijken.

Ik kijk zelf ook behoorlijk veel plaatjes op marktplaats, maar als ik iets wil hebben of erg interessant vind bel ik direct. Datzelfde principe merk ik ook als ik zelf iets te koop heb. Heel veel emails, die nergens toe leiden. 1 beller, die neemt 'm mee.

Over de stoelen heb ik 't dan niet goed gehad Dacht op de andere foto te kunnen zien dat de wang van de bijrijderstoel ook gesleten was aan de handremkant.

ONTOPIC: vind het wel een gave rallye. Mooie kleur en zo te zien ook nog erg netjes.

Als ik iets interessants zie moet ik wel direct bellen omdat het anders binnen een half uur al op gereserveerd staat.

Laatst ook een setje bbs mahle met goeie banden voor 75 euro misgelopen omdat die adverteerder ze net via de mail aan iemand beloofd had terwijl ik belde.... en zo kan ik nog wel 100 voorbeelden geven

Posting Rules