View Full Version : kachelmotor
schoonbeek
12-07-2010, 21:49
hallo
mijn kachelmotortje/aanjager blaast niet meer
van een scirocco mk 2 1989
ik heb de schakelaar doorgemeten en die is niet stuk, wie kan mij vertellen waar het motortje zit en hoe ik er bij kan komen?
alvast bedankt
thijstheunissen
13-07-2010, 06:43
normaal gesproken zit deze rechts onder je dashboard weggewerkt;)
loco-vr6
13-07-2010, 11:18
zit in je parafanbak, naast je ruitenwissermotor. Zou ook goed kunnen dat de weerstand defect is. succes!
Wahnsinn
13-07-2010, 20:44
Mocht je een nieuwe motor nodig hebben, koop geen Chinese troep... Ik heb zelf de motor moeten vervangen en twee weken later was die weer stuk :mad:. De nieuwe motor was dan ook mar 20 euro.. mag je niet van verwachten. Eerste keer geen origineel VW en meteen ook de laatste keer.
Het is geen lastige klus om de motor uit te bouwen, wel een vervelende omdat je er niet goed aan komt en de motor maar net tussen het staal van de carrosserie past.
schoonbeek
18-07-2010, 22:23
bedankt voor de reactie`s ik heb hem dan ook gevonden naast de ruitenwissermotor.
nu kwam ik per toeval tot de ontdekking dat er een massa kabeltje los hing bij de pedalen onder het dashboard en na die vast te zetten deed de kachel het ook weer, stom maar wel goedkoop. nu doet alleen stand 1 het niet maar 2 en 3 wel heeft dat met die weerstand te maken?
jeroen
stand 1 gaat ook over de weerstand, dus waarschijnlijk is die niet stuk, dus ligt het waarschijnlijk aan de aansturing, bij je knopje...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.