![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
mijn kachelmotortje/aanjager blaast niet meer van een scirocco mk 2 1989 ik heb de schakelaar doorgemeten en die is niet stuk, wie kan mij vertellen waar het motortje zit en hoe ik er bij kan komen? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() normaal gesproken zit deze rechts onder je dashboard weggewerkt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit in je parafanbak, naast je ruitenwissermotor. Zou ook goed kunnen dat de weerstand defect is. succes!
|
||||
|
||||
![]() Mocht je een nieuwe motor nodig hebben, koop geen Chinese troep... Ik heb zelf de motor moeten vervangen en twee weken later was die weer stuk
![]() Het is geen lastige klus om de motor uit te bouwen, wel een vervelende omdat je er niet goed aan komt en de motor maar net tussen het staal van de carrosserie past.
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de reactie`s ik heb hem dan ook gevonden naast de ruitenwissermotor.
nu kwam ik per toeval tot de ontdekking dat er een massa kabeltje los hing bij de pedalen onder het dashboard en na die vast te zetten deed de kachel het ook weer, stom maar wel goedkoop. nu doet alleen stand 1 het niet maar 2 en 3 wel heeft dat met die weerstand te maken? jeroen |
|
||||
|
||||
![]() stand 1 gaat ook over de weerstand, dus waarschijnlijk is die niet stuk, dus ligt het waarschijnlijk aan de aansturing, bij je knopje...