PDA

View Full Version : VW Golf 2.8 V6 4Motion, Recaro leer, Climatronic etc..

RemonB
14-09-2011, 12:49
Aangeboden wegens een verandering in mijn werkplaats (waardoor ik nu maar 5 min. hoef te fietsen) een zeer goed onderhouden origineel nederlands geleverde Golf V6 4motion met 204 pk en 270NM koppel.

Volledig onderhoudsboekje ingevuld, bij 102.455 km is de complete motor vervangen voor een nieuw exemplaar. (kosten: bijna €7.000,-! factuur aanwezig, uitgevoerd door de volkswagendealer) De motor heeft dus pas ca. 60.000 km gelopen. Koppeling, bak en motor verkeren in absolute topstaat! Laatste onderhoud geweest bij 157.025 en bij 154.348 zijn de blokken voor en achter vernieuwd!
Bij 162.550 is de aircopomp en condensor vervangen en opnieuw afgevuld, airco is ijs- en ijskoud.
Alles werkt naar behoren zonder verborgen gebreken! Iedere keuring toegestaan, eventuele kosten voor eigen rekening.

Actuele kmstand: 162.6XX, word nog wekelijkse af en toe meegereden.

Auto is voorzien van de volgende opties:

- Volledig zwartlederen Recaro interieur met stoelverwarming
- Midden armsteun voor en achter
- Climatronic
- Handgeschakelde 6 bak
- ESP
- Alarm
- Centrale vergrendeling afstandbediend (3 originele sleutels aanwezig incl. portomonnee-sleutel)
- Elektrische ramen en spiegels
- Pioneer radio CDspeler
- Alle boekjes zijn aanwezig (incl. alle facturen sinds de aanschaf van de vorige eigenaar in 2005!)
- 12V aansluiting in de kofferbak
- 16'' 4motion LM velgen
- APK tot 21 juli 2012 (geen adviespunten!)
- Originele trekhaak met afneembare kogel
- Rookvrije auto
- Etc...

Zoals bovengenoemd gaat de auto weg wegens het veranderen van mijn werksituatie. Ik zou de auto ook zelf kunnen blijven rijden, echter vind ik het zonde om hem als ''boodschappenautootje'' of alleen het weekend af en toe te gebruiken. De stapel facturen laat zien dat hier nooit aan bespaard is. Bieden is toegestaan alleen wel redelijk graag. Geen testpiloten, ik ga geen tijd verspillen aan mensen die alleen willen ervaren hoe een V6 rijd en vervolgens niets meer laten horen of opzoek gaan naar een goedkopere... Inruil is ook niet mogelijk.

Serieus geĂ¯nteresseerden graag per e-mail contact opnemen i.v.m. bereikbaarheid (word dagelijks meerdere malen bekeken, laat eventueel je telefoonnummer achter!) Bij serieuze interesse is een uitgebreide proefrit uiteraard mogelijk!

Prijs: 6950,-

Voor foto's onderstaande link naar MP, of stuur even een mailtje:

http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/474852313-volkswagen-golf-2-8-v6-150kw-4motion-highline-nl-auto-leer.html