PDA

View Full Version : koppelingskabel stuk

Tino
02-10-2011, 02:31
Hallo iedereen,

Mijn koppelingpendaal ging de laatste tijd niet zo lekker een beetje stroef en nu is deze naar beneden gevallen heb nog niet goed gekeken maar zal de kabel stuk zijn?
is het wijs om die onderdelen bij de kabel te vernieuwen ik bedoel de vouwbalg/geleidering/veer/aanslag rubber enz.
ik heb de koppeling compleet met kabel zo een 3 jaar geleden geheel vervangen en ongeveer 80.000 km mee gereden toen ik dat had gedaan was er bijna geen weerstand op het koppelings pendaal
:)

gooigolf
02-10-2011, 11:56
Hallo iedereen,

Mijn koppelingpendaal ging de laatste tijd niet zo lekker een beetje stroef en nu is deze naar beneden gevallen heb nog niet goed gekeken maar zal de kabel stuk zijn?
is het wijs om die onderdelen bij de kabel te vernieuwen ik bedoel de vouwbalg/geleidering/veer/aanslag rubber enz.
ik heb de koppeling compleet met kabel zo een 3 jaar geleden geheel vervangen en ongeveer 80.000 km mee gereden toen ik dat had gedaan was er bijna geen weerstand op het koppelings pendaal
:)
gewoon nieuw kabeltje erop gooien ..
en kijken als de bevestiging van kabel bij hefel netjes is dan kun je die er zo op gooien ..komt wel eens voor dat die uitslijten dan schiet kabel er doorheen ..
vrgr gooigolf ..

Tino
02-10-2011, 12:22
me auto staat ergens en me vraagbaak ligt er ook in, is het een moeilijk klusje?

gooigolf
03-10-2011, 09:42
me auto staat ergens en me vraagbaak ligt er ook in, is het een moeilijk klusje?
hallo nee hoor valt mee tis wel te doen ,,
tis even knoeien bij je pedaal je moet onderkant dash er even afdraaien dan kun je erbij ,,
vrgr gooi