Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 02-10-2011, 02:31
Tino's Avatar
Tino Tino is offline
Forum Regular

Send a message via AIM to Tino
Default koppelingskabel stuk

Hallo iedereen,

Mijn koppelingpendaal ging de laatste tijd niet zo lekker een beetje stroef en nu is deze naar beneden gevallen heb nog niet goed gekeken maar zal de kabel stuk zijn?
is het wijs om die onderdelen bij de kabel te vernieuwen ik bedoel de vouwbalg/geleidering/veer/aanslag rubber enz.
ik heb de koppeling compleet met kabel zo een 3 jaar geleden geheel vervangen en ongeveer 80.000 km mee gereden toen ik dat had gedaan was er bijna geen weerstand op het koppelings pendaal
Reply With Quote
Old 02-10-2011, 11:56
gooigolf's Avatar
gooigolf gooigolf is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Tino
Hallo iedereen,

Mijn koppelingpendaal ging de laatste tijd niet zo lekker een beetje stroef en nu is deze naar beneden gevallen heb nog niet goed gekeken maar zal de kabel stuk zijn?
is het wijs om die onderdelen bij de kabel te vernieuwen ik bedoel de vouwbalg/geleidering/veer/aanslag rubber enz.
ik heb de koppeling compleet met kabel zo een 3 jaar geleden geheel vervangen en ongeveer 80.000 km mee gereden toen ik dat had gedaan was er bijna geen weerstand op het koppelings pendaal

gewoon nieuw kabeltje erop gooien ..
en kijken als de bevestiging van kabel bij hefel netjes is dan kun je die er zo op gooien ..komt wel eens voor dat die uitslijten dan schiet kabel er doorheen ..
vrgr gooigolf ..
Reply With Quote
Old 02-10-2011, 12:22
Tino's Avatar
Tino Tino is offline
Forum Regular

Send a message via AIM to Tino

me auto staat ergens en me vraagbaak ligt er ook in, is het een moeilijk klusje?
Reply With Quote
Old 03-10-2011, 09:42
gooigolf's Avatar
gooigolf gooigolf is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Tino
me auto staat ergens en me vraagbaak ligt er ook in, is het een moeilijk klusje?

hallo nee hoor valt mee tis wel te doen ,,
tis even knoeien bij je pedaal je moet onderkant dash er even afdraaien dan kun je erbij ,,
vrgr gooi
Reply With Quote
Reply

Posting Rules