View Full Version : Throttle body's 45 mm Kronenburg incl. Fuelmanagement system
Te koop;
Nieuwe set Throttle body's met kelken(4x 45 mm; set van twee dus) inclusief fuel management system (computer en alle kabels en software) van Van Kronenburg (KMS; zie www.van-kronenburg.nl) inclusief alle toebehoren om te plaatsen op willekeurig welke auto. Alleen het inlaatspruitstuk is nog merk-specifiek en zit er niet bij.
Nieuwprijs ongeveer € 1600,00 (zie de site bij Van kronenburg voor de nieuwprijzen;
KMS Fuel ECU + breakout loom (plastic box) € 350.00
Throttle body set 4 cylinder 45mm (Twin body pair) € 600.00
Throttle linkage (Twin body pair) € 120.00
Throttle position sensor € 50.00
Fuel pressure regulator adjustable € 50.00
Fuel injector set 300cc/min (4x)€ 225.00
Airhorns set (x4) 45/48mm 60mm length) € 90.00
Wiring loom basic set 4 cylinder (management) excl. connectors €150.00
Compleet dus! Op de foto staat overigens lang niet alles afgebeeld!!! Meer foto's op verzoek.
Inruil met waardeleveling van weber 45 mm set is bespreekbaar
Vraagprijs € 1100,00
Tel nr. 06-51358155
baseknot
16-04-2005, 15:13
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3407
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=3420
Wat is loos Michael?????????????
Wat is loos Michael?????????????
Eigenlijk niet veel. Ben alleen tot het inzicht gekomen dat 45 mm Webers mischien beter zijn voor de Derby (kijkend naar het bouwjaar). Daarbij zijn computers zo is gebleken niet mijn ding. Als ik de sofware opstart schiet ik al in de stress. Er zit natuurlijk een handleiding bij en daar zou ik op kunnen afstuderen, maar laten we het maar iets minder hightech houden. Ik ben maar een simpele jongen.......
Wie weet kan ik een kenner blij maken met de conversie naar injectie als hij/zij nu met 45 mm Webers rondrijdt. Laat mij maar afstellen en aan schroefjes draaien ipv achter de laptop.
Afscheid neem ik overigens met pijn in mijn hart, want het ziet er allemaal wel rete gaaf uit. Ik zal morgen eens een foto maken van de complete set.
cu!
vwleusden
16-04-2005, 23:04
Kon je hier niet ff eerder mee komen ? dit is echt niet duur !
Zal een maat van me eens ff informeren want die wil dit ook op een auto bouwen. Mijne loopt bijna maar dan op digifant 1.
Jammer dat hij fuel only is.
Extra foto toegevoegd. :biggrin:
Vag team leusden (kever)
17-04-2005, 17:10
ik heb hem een pb gestuurd ff kijken komt we goed denk ik :)
OakgreenVR6
17-04-2005, 18:20
Michael, nu ik je hier toch online zie, ik heb al een hele tijd een prachtige set nieuwe bougies van de zaak voor je klaarliggen, free of charge! :D
Da's echt niet duur.....
Had je niet even een jaartje kunnen wachten met verkopen? ;) Dan had ik zeker interesse gehad.
Alleen even een algemeen vraagje: waarom alleen het fuel gedeelte gekocht?
Michael, nu ik je hier toch online zie, ik heb al een hele tijd een prachtige set nieuwe bougies van de zaak voor je klaarliggen, free of charge! :D
Hé Pieter, was ik helemaal vergeten. Dat je er nog aan gedacht hebt. Fantastisch! Kan je ze met de post doen? Doe me even een mailtje dan regelen we wat.
Thanks and cu!
Allart-Ghetta
19-04-2005, 15:47
Ze passen op een weber spruitstuk zo te zien? Jammer dat er een 8V spruitstuk bij zit.
vwleusden
19-04-2005, 16:17
Spul is verkocht, Wim was ook net te laat... scheit marktplaats :mad:
Nou die toch verkocht is, mag ik vast wel een off-topic vraagje doen.
Kan je zoiets ook op een G40 monteren? Lijkt mij ook wel erg vet en denk dat dat ook wel wil namelijk.
vwleusden
19-04-2005, 17:22
Ja, kan ;)
vwleusden
19-04-2005, 17:25
en werken ook. Je kan dan gaan rijden met een airbox.
Je bedoelt een Air-box voor de kelken?
waar de drukvuller weer op kan worden aangesloten denk ik
Ja denk ik ook, dat er voor de kelken een box zit waar de IC slang weer op uitkomt. Maar dan moet er ook zo'n programeerbare ECU bij lijkt me. En zou je er veel winst mee behalen?Ben ik ook wel benieuwd naar.
vwleusden
19-04-2005, 22:27
je heb zeker meer winst, je heb per cilinder een eigen gasklep enz enz
zie het als webers maar dan met een injectie.
Vag team leusden (kever)
21-04-2005, 16:20
mag ik het nog niet kopen? michael?
vwmk2driver
30-01-2006, 12:39
das nou jammer ik dacht net, ik kan dat wel gebruiken en nu is hij verkocht. najah volgende keer beter
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.