![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Te koop;
Nieuwe set Throttle body's met kelken(4x 45 mm; set van twee dus) inclusief fuel management system (computer en alle kabels en software) van Van Kronenburg (KMS; zie www.van-kronenburg.nl) inclusief alle toebehoren om te plaatsen op willekeurig welke auto. Alleen het inlaatspruitstuk is nog merk-specifiek en zit er niet bij. Nieuwprijs ongeveer € 1600,00 (zie de site bij Van kronenburg voor de nieuwprijzen; KMS Fuel ECU + breakout loom (plastic box) € 350.00 Throttle body set 4 cylinder 45mm (Twin body pair) € 600.00 Throttle linkage (Twin body pair) € 120.00 Throttle position sensor € 50.00 Fuel pressure regulator adjustable € 50.00 Fuel injector set 300cc/min (4x)€ 225.00 Airhorns set (x4) 45/48mm 60mm length) € 90.00 Wiring loom basic set 4 cylinder (management) excl. connectors €150.00 Compleet dus! Op de foto staat overigens lang niet alles afgebeeld!!! Meer foto's op verzoek. Inruil met waardeleveling van weber 45 mm set is bespreekbaar Vraagprijs € 1100,00 Tel nr. 06-51358155 Last edited by DerbyI : 17-04-2005 at 15:04. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Last edited by baseknot : 17-04-2005 at 20:01. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Wat is loos Michael?????????????
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eigenlijk niet veel. Ben alleen tot het inzicht gekomen dat 45 mm Webers mischien beter zijn voor de Derby (kijkend naar het bouwjaar). Daarbij zijn computers zo is gebleken niet mijn ding. Als ik de sofware opstart schiet ik al in de stress. Er zit natuurlijk een handleiding bij en daar zou ik op kunnen afstuderen, maar laten we het maar iets minder hightech houden. Ik ben maar een simpele jongen....... Wie weet kan ik een kenner blij maken met de conversie naar injectie als hij/zij nu met 45 mm Webers rondrijdt. Laat mij maar afstellen en aan schroefjes draaien ipv achter de laptop. Afscheid neem ik overigens met pijn in mijn hart, want het ziet er allemaal wel rete gaaf uit. Ik zal morgen eens een foto maken van de complete set. cu! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Kon je hier niet ff eerder mee komen ? dit is echt niet duur !
Zal een maat van me eens ff informeren want die wil dit ook op een auto bouwen. Mijne loopt bijna maar dan op digifant 1.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#6
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat hij fuel only is.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#7
|
|||
|
|||
![]() Extra foto toegevoegd. :biggrin:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() ik heb hem een pb gestuurd ff kijken komt we goed denk ik
![]()
__________________
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT |
#9
|
||||
|
||||
![]() Michael, nu ik je hier toch online zie, ik heb al een hele tijd een prachtige set nieuwe bougies van de zaak voor je klaarliggen, free of charge!
![]()
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Da's echt niet duur.....
Had je niet even een jaartje kunnen wachten met verkopen? ![]() Alleen even een algemeen vraagje: waarom alleen het fuel gedeelte gekocht? |
#11
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hé Pieter, was ik helemaal vergeten. Dat je er nog aan gedacht hebt. Fantastisch! Kan je ze met de post doen? Doe me even een mailtje dan regelen we wat. Thanks and cu! |
#12
|
||||
|
||||
![]() Ze passen op een weber spruitstuk zo te zien? Jammer dat er een 8V spruitstuk bij zit.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#13
|
||||
|
||||
![]() Spul is verkocht, Wim was ook net te laat... scheit marktplaats
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#14
|
|||
|
|||
![]() Nou die toch verkocht is, mag ik vast wel een off-topic vraagje doen.
Kan je zoiets ook op een G40 monteren? Lijkt mij ook wel erg vet en denk dat dat ook wel wil namelijk. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Ja, kan
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#16
|
||||
|
||||
![]() monteren zowieso...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#17
|
||||
|
||||
![]() en werken ook. Je kan dan gaan rijden met een airbox.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#18
|
|||
|
|||
![]() Je bedoelt een Air-box voor de kelken?
|
#19
|
||||
|
||||
![]() waar de drukvuller weer op kan worden aangesloten denk ik
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#20
|
|||
|
|||
![]() Ja denk ik ook, dat er voor de kelken een box zit waar de IC slang weer op uitkomt. Maar dan moet er ook zo'n programeerbare ECU bij lijkt me. En zou je er veel winst mee behalen?Ben ik ook wel benieuwd naar.
|