![]() |
fotoows? :tongue:
|
hebik te vette klauwen voor ;)
|
he luuk, tsja met handschoenen aan heb je het juiste gevoel niet ;)
Heb vandaag, neusstuk en startmotor, druklager overgezet, nieuwe sokken om de assen gedaan de bak erin gehangen, nu alleen de reductiekasten nog vastzetten. En dan kan het blok er weer in. Hopelijk dat het zondag allemaal erin zit. Dan ff de remmen etc overzetten van de oude naar de nieuwe trommels afstellen en als alles goed is kan ik middenvolgende week weer rijden. En hopelijk ook naar Budel want dat is toch wel de bedoeling. Tot nu toe alles in mijn eentje gedaan, :biggrin: :biggrin: en dat voor iemand die niet technisch geschoold is. Natuurlijk wel es vaker gesleuteld maar altijd samen met een maat, en wel wat kleinere dingen aan mijn kever gedaan en bij de grotere dingen werd ik altijd wel geholpen. Dus vind het best wel een mijlpaal voor mezelf. Wel zwaar en een hoop gedoe om het in je eentje allemaal op zijn plek te krijgen maar het lukt wel. Dacht trouwens het blok met kachlepotten en uitlat en al er onderuit te kunnen halen, mooi niet. Ik weet niet of dat alleen bij pick up is of bij allle bussen maar er was totaal geen ruimte om bij de motorbouten aan de achterkant bovenin te komen. Wat dat betreft is sluetelen aan een kever toch wat makkelijker. Nou zaterdag ga ik er weer aan verder |
Quote:
Ehm... fotows maken vlak voordat je verder gaat sleutelen dan? :p |
zal es kijken of het gaat lukken ;)
|
Vandaag de reductiekasten vast gezet en van niuwe olie voorzien was wel nodig hahahaha, remmen overgebouwd en afgesteld.
Van de week het blok en dan kunnen we het weer gaan proberen, ik denk dat ik het ga redden om zaterdag naar de taxatiedag te gaan en zondag naar Budel YESSSSSSSSSSSSSsssssss. Als er tenminste niets nog gaat tegen zitten :eek: :eek: en ja sorry weer geen fotoooooooss, ben wat dat betreft te resultaatgericht hij mot gewoon zsmmmmmmmmmmmmmmmmmmm rijdennnnnnnnnnnnnnnnn |
All times are GMT +1. The time now is 22:36. |