![]() |
Quote:
Achteras van een syncro is echt loodzwaar. En daarbij vergt het ook een heleboel aanpassingen omdat de kofferbak 100 liter kleiner is (de kofferbak is een heel stuk minder diep) en dan heb je ook een andere brandstof tank nodig (als je die origineel wilt houden) Verder is het wel echt een mooi project! :thumbup: |
Quote:
Dat is wel weer zo, maar dan kun je er wel een lichter buizenframe voor maken.. :D |
als je echt serieus gewicht wilt besparen moet je maar eens gaan zitten voor dit topic en doorlezen.
deze gast heeft een soort missie van gemaakt zn auto zo licht mogelijk te maken. tis wel een opel maar daarom niet minder gaaf en/of licht. http://www.pngclub.com/forum/showth...Nova-Sprint-Car |
Een subframe weegt kaal dus werkelijk niet veel.
Wordt zeker zwaarder als je het van buis gaat maken. Zeker ook steviger maar lichter niet hoor. |
Quote:
dat achterframe is loodzwaar ( heb ik vandaag nog in contact mee gekomen ) mijn syncro aandrijflijn is verkochta aan iemand hier op het forum en dit weegt als hell . ik zal starten met een buizenframe te maken voor vooraan , achteraan laat ik voorlopig nog zo zoals het is . waar ik ook aan zat te denken , hoe meer de auto wordt verlicht ... hoe hoger het zwaartepunt zal liggen toch ? dus dit wil dan zeggen dat hij tijdens een race/cross sneller kan kantelen ? |
Quote:
ik had een topic gelezen op vwvortex en daar had er een kerel een buizenframe gemaakt . het scheelde 4kg dat hij lichter was met z'n buizen frame . |
All times are GMT +1. The time now is 11:24. |