![]() |
tdi style einddemper eronder
|
Quote:
Ja ja dat zal binnenkort veranderen ,er komt dan en complete andere uitlaat onder namelijk..... :eek:Minder opvallend ,maar met een betere flow............! |
Weer lekker bezig Wytse! Maarre ... wordt het niet eens tijd voor een standaard achter spoilertje? Een "harde" in kleur gespoten ...
Zal 'm goed staan! |
Weet je er nog ééntje dan?
Ik zoek al zo lang om die spoiler zolang ik de auto bezit! In belgie is ie nog leverbaar bij de dealer ,maar daar kost ie bijna 190 euro! Dus als iemand iets weet.........! |
't blijft een prachtige wagen Wytse,
net als de anderen van je, maar dit is toch wel iets speciaals :) |
Ja hier weer even een kleine update voor de liefhebbers !
Vorig weekend de nieuwe banden binnen gekregen (de oude zitten nu om LuNaTiK's borbets!) En wel de yokohama A359 ! Zal de meesten wel niks zeggen ,maar dit is wel een hele leuke band om te zien ,heeft namelijk een assymetrisch profiel ! En ik moet zeggen dat het zeker niet verkeerd rijdt! Alleen viel de band iets smaller dan ik had verwacht ,en dat was zeker een zeer goede keus ,want nu lijken de velgen nog breder! ![]() ![]() Check de foto's maar eens! O ja ,verder gaat het eigenlijk prima met de witte ,de motorruimte is nog een beetje "opgeleukt"met een aantal stickers...... ![]() En metteen zondag ook maar even een kleine fotoshoot gemaakt ,doet t altijd goed he! ![]() ![]() ![]() Ook met de nieuwe intercooler gaat t prima ,de motor rijd erg soepel ,trekt goed door tot de 6000 toeren ,en rookt ook iets minder! Dat zal mede komen doordat de turbodruk nu iets hoger is ,namelijk zo'n 1,1 bar,dan is de lucht brandstofverhouding ook iets gunstiger! Tot zover deze update! in ieder geval tot ziens op de mivw meeting ,daar zal deze jetta ook zeker bij zijn!!! groeten ! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Nog een paar leuke pic's....... :woowoo: |
gewoon een topding! genoeg gezegd lijkt me. in ieder geval 2 witte apparaten in de colonne naar MIVW! ik zie/spreek je dan vast wel ff!
|
Blijft een toppertje Wytze!
|
![]() Nog een aantal nieuwe pics.......(net een nieuwe camera gekocht namelijk!) |
Gaaf! Wat heb je eigenlijk op de deurstrips staan? GTI?
|
Nee ,GT! het is immers een gtd !
Alleen zijn gtd emblemen niet geleverd voor de smalle lijsten ,alleen gt ,vandaar. |
Oke oke ... vroeg het me ff af en het was te klein om te lezen vanaf de foto's :D :|
|
Quote:
dit embleem. :D ![]() |
Ja hoor ,er is weer een update van de witte racer!
zal vanavond even pics posten ,maar ik heb de Gli achter spoiler!!!!!!!!!!! :woowoo: gekocht dankzij JettaMaNiA!!! :hug: gekocht via ebay.de Komt bijna uit rusland (aan de grens) ,maar hij ligt in de garage ! Zal m morgen spuiten op het werk ,dus hij zal er deze week wel op komen ! Maar dan zullen de foto's volgen! heeft bijna 4 weken geduurt voor ie hier was ,maar dat had ik er wel voor over ! Ook is de witte deze week opnieuwe getaxeerd ,maar daarover later meer ! ;) |
Dat zal hem net even afmaken Wytze! Lang gezocht en toch gevonden!! :woowoo:
|
Haha, eindelijk!! Is die van Nas ook eindelijk weer veilig :D
|
Echt een top jetta...De spoiler moest dus van ver komen ..maar ja dan heb je ook wat!! Ik ben benieuwd naar de foto's met de nieuwe spoiler;)
|
All times are GMT +1. The time now is 03:50. |