![]() |
was een zeer leuke meeting zoals vorig jaar, enkel spijtig dat het zonnetje niet meer moeite heeft gedaan
aan de mods: is het mogelijk om in de gallery een aparte map te maken voor deze meeting? vind het nu een beetje onoverzichtelijk met foto's op allerlei verschillende plaatsen. |
Geloof me, die map word snel gemaakt ;)
|
dankjewel, dan wacht ik nog ff met mijn foto's erop te zetten ;)
|
![]() Iemand meer foto's van die zwarte audi 50?? op de achtergrond, ziet er nogal "fout uit" mooie pics zeg, kheb weer wat gemist :( , maja als de rest feest zijn er ook mensen die hun project nog af moeten krijgen dit jaar.... :rolleyes: |
Ik wil een rolling shot van mij op de highway :D
|
komt eraan gert! ff op berendd wachten, die load de foto's up ;)
bij deze eis ik ook mijn highway rollin shots op! |
Moeten er meer zijn .. op de terugweg hing er een belg uit het raam foto's te maken terwijl de passagier stuurde :D
|
Wat heb ik overigens gemist t afgelopen jaar?
Ergens zijn er spoorverbreders in de aanbieding geweest, waarbij je geld en wansmaak toe kreeg. |
was voor mij de eerste retro maar volgend jaar zeker weer !!
maar dan met de jetta ;) !! |
Quote:
Heheh... die was mij ook opgevallen ja! |
Quote:
leg eens uit? ik zie op de foto's toch vooral mooie wagens staan hoor.... |
Quote:
hmmm :confused: ![]() |
op de terugweg is er ook een nederlandse golf 3 break foto's aant nemen geweest van mij en kever,toevallig iemand van hier????
gtz |
Wat een gave bak!!!!! Ooit... heel ooit komt er ook bij mij een golfke 1 :D Wiebrand |
heb enkele foto's toegevoegd maar niet allemaal, ben het al beu dat ik maar 1 foto per keer kan uploaden :) als er mensen zijn die hun auto niet vinden mag je altijd vragen, kan ik zien of ik hem wel heb getrokken ;)
sponze gespot, mooie jetta heb je :) |
Mijn foto´s zijn ook online, check dik 160 pics op AirMighty.com!
Het was een super daggie, lekker weer en een mooi stukkie touren vanuit Amersfoort... :D Hier alvast een klein voorproefje van mijn gemaakte foto´s: ![]() ![]() ...onze kleine grote vriend en Erwin met een nieuwe pose... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De rest is dus als gewoonlijk weer te zien op AirMighty.com ...enjoy! |
Voila zi, het laatste opruimwerk is gedaan... :eek:
Bij deze zou ik jullie, in naam van MVR Racing, willen bedanken voor de deelname en/of bezoek aan Retro VWMania 2006. :hug: Niet te vergeten, dikke merci aan de sponsors(zonder wie dit evenement niet zou kunnen plaatsvinden). En als laatst, THANKS aan alle mensen die meegeholpen hebben én al diegene die ik zou vergeten zijn !!! :cool: :cool: Titi |
ey niels luchtmachtig, ik zit op stage en hebben websense, blokkeerprogramma voor websites die medewerkers niet mogen bezoeken
bij jou krijg ik als reden :adult content :D |
Quote:
Pfff... ik zou niet weten hoe of dat dat komt... er zit wel wat 18+ op de website en het is over het algemeen wel voor "grote kinderen", maar om nu te zeggen dat het "adult content" is?!? ...hahaha wel geinag :D |
Quote:
Golf 3 met matzwarte motorkap? Zal Marksci geweest zijn, we zijn in ieder geval jou voorbijgereden op de terugweg... |
All times are GMT +1. The time now is 09:33. |