![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was een super meeting dit jaar. Heb er echt van genoten:
Hier de foto's http://www.dub05.com/retro_mania_2006.htm |
|
||||
|
||||
![]() Wat een timing!!
![]() ![]() ![]() Was zeker een leuke meeting! Mijn foto's komen zo on-line |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag met Bob (airtime) naar België getuft in Miss G d'r ponton..
(kevertje doet 't helaas nog niet ![]() Maar dit was ook super! Bob weer eens achter het stuur van een luchtkoeler ![]() ![]() Rob (samen met Maurice) en Nielsiepielsie (airmi.. nogiets ![]() reden ook een stukkie mee. Hoop kevers Bussen in allerlei hoogtes Type 3's En ijs van Klaas... Meer op: www.keverpech.nl |
|
||||
|
||||
![]() nog meer foto's : http://www.vwshows.info/pics/?map=2006/retromania
was nog een gezellig aftermeeting bij de McD net over de grens :-)
|
||||
|
||||
![]() zijn zeker nogal wat foto's christiaan?
|
|||
|
|||
![]() mijn foto's komen morgen via trunksociety / berendd...
vond het een superdag, na de k*twegen in belgie heerlijk geshaked aangekomen met berendd... uiteindelijk ploon gevonden, die vervolgens 2 uur op mijn motorkap heeft gelegen en daarna vlug naar huis ging, SUPER bedankt ![]() toen op de terugweg nog wat ontheroad pictures gemaakt met michael86, evilnijntje (bedankt jullie voor het spollen van kiezels tegen mijn auto!) en gert (overjarige puber ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zow, mijn foto's staan ook in het fotoalbum. Hieronder volgen een paar.
Mama? M.I.V.W. Heb het erg naar mijn zin gehad, Erwin, thanks voor het mogen meerijden (en zelf rijden). Het was TOP! Last edited by Airtime : 07-05-2006 at 21:22. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zie ik tussen die foto's nou de "Retropolo" van DrLow uit 1988?????
|
||||
|
||||
![]() Ja.. Het zou verboden moeten worden!
|
|
|||
|
|||
![]() idd.... het viel me al op aan de plaats van de ruitensproeiers o pde kap..
als ik dat geweten had, had me coupe van me meis ook meej gekend :P
|
||||
|
||||
![]() Sow....
Ben er ook weer (al een tijdje) Hele mooie dag gehad! Supermeeting gewoon! Veel Volksforummers gezien en gesproken ![]() O.a. Arjan, Melvin, Johan en nog een paar. Me heel goed vermaakt dus. Ook de terugreis was leuk ![]() Veedubprins en enkele consorten terug gereden tot aan Ommen, en het laatste stukje weer alleen! Binnenkort (morgen of overmorgen) de meeste foto's online op www.watercooled.nl ![]() Eerst ff pitten |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() seau, wij zijn ook weer in het land !
was weer een dikke meeting, net als vorig jaar, vandaar dat we weer van de partij waren ![]() Stuk of veel foto's op www.volksaddiction.nl
|
||||
|
||||
![]() http://users.skynet.be/fa266395/Rollin_primer.wmv
ook maar es een leuk filmpje dan! let op die kever en zen airride! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat klopt ![]() heb hem dr nog effe over aangesproken hahaha misschien dat ie het zelf nog effe toe komt lichten hier... ik heb het heel erg naar me zin gehad en volgend jaar ben ik er zeker weer... was wel jammer dat het Volksforum een beetje in een achteraf hoek stond achter die vrachtwagen... volgende keer een betere plek...
|
||||
|
||||
![]() Stoere foto Leon,ik heb hem meteen als bureau blad staan thanks!!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja was zeker gezellig daar bij de McD! Retro Mania was ook dit jaar weer leuk, veel gelachen iig. |