Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Werking gaskleppotentiometer en brandstofpomp relais (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23836)

Reaper Kustoms 11-09-2006 15:05

Quote:
Originally Posted by Ron21
Pak er maar één van een andere VW 2E motor. Deze is volgens "het bekende proggie" alleen voor audi's gebruikt.

Zit je retour en aanvoer van de brandstof niet omgewisseld ?

wat bedoel je met proggie?

vraag mbt retour en aanvoer moet ik je ff schuldig blijven.. ben er iid geval niet aangekomen.

vanavond ff sleutelen. strax breng ik wel weer rapport uit.

Berserker 11-09-2006 15:09

Quote:
Originally Posted by Reaper Kustoms
wat bedoel je met proggie?

vraag mbt retour en aanvoer moet ik je ff schuldig blijven.. ben er iid geval niet aangekomen.

vanavond ff sleutelen. strax breng ik wel weer rapport uit.

proggie is programma ook wel eens sletka of ome edgar genoemd...

Hellraiser 11-09-2006 15:36

of pretka :D

Reaper Kustoms 13-09-2006 15:38

het geluid nog niet kunnen vinden, omdat ik in mijn eentje niet het contact om kon draaien, en luisteren onder de kap tegelijk.
is misschien ook wel een geluid wat me nooit eerder is opgevallen.
net wel weer een beetje geprobeerd aan de auto. ik kan het bijna niet geloven, maar hij loopt weer goed. ik heb hem warm laten lopen en liep weer als vanouds. ik moet echter alleen de stappenmotor-stekker nog steeds uitgetrokken laten, anders gaat hij keihard ploffen, stotteren en niet meer stationair lopen.

vreemd of vreemd?

Ron21 13-09-2006 15:58

vacuum lek

Reaper Kustoms 13-09-2006 18:53

Quote:
Originally Posted by Ron21
vacuum lek

dan mag jij me komen aanwijzen waar... ik zie echt niks, en ik kan echt wel goed zien.

waar zou dat lek dan kunnen zitten? ik heb al alles nagekeken.

Ron21 13-09-2006 21:10

Quote:
Originally Posted by Reaper Kustoms
dan mag jij me komen aanwijzen waar... ik zie echt niks, en ik kan echt wel goed zien.

waar zou dat lek dan kunnen zitten? ik heb al alles nagekeken.

Was maar een tip :rolleyes:

Reaper Kustoms 15-09-2006 16:35

aanvulling op de diagnose:

boven op het gasklephuis zit een nippel met een slangetje. echter dit slangetje is nooit aangesloten geweest. deze slang loopt naar de benzinedrukregelaar. als ik een vinger op het nippeltje houdt, of als ik de slang aansluit, slaat de motor af.

Golf_1_gts 15-09-2006 17:53

Misschien komt daar de aansluiting naar de compressor op? :rolleyes:

editionn94 15-09-2006 21:09

wat je kan doen is de computer van de auto uitlaten lezen of er een fout melding in staat .
heb ik ook laten doen ree gewoon met choke aan onder het rijden zoop bezine stonk trok niet of te wel hij ree niet lekker de oorzaak was de luchtmassa meter daar zat de storing in heb er nu een nieuwe in zitten rijd nu beter dan dat ik hem kocht
hoop dat je hier wat aan heb

Reaper Kustoms 16-09-2006 09:40

Quote:
Originally Posted by editionn94
wat je kan doen is de computer van de auto uitlaten lezen of er een fout melding in staat .
heb ik ook laten doen ree gewoon met choke aan onder het rijden zoop bezine stonk trok niet of te wel hij ree niet lekker de oorzaak was de luchtmassa meter daar zat de storing in heb er nu een nieuwe in zitten rijd nu beter dan dat ik hem kocht
hoop dat je hier wat aan heb

kan best eens wat inzitten wat je daar zegt.

All times are GMT +1. The time now is 06:44.