![]() |
Quote:
wat bedoel je met proggie? vraag mbt retour en aanvoer moet ik je ff schuldig blijven.. ben er iid geval niet aangekomen. vanavond ff sleutelen. strax breng ik wel weer rapport uit. |
Quote:
proggie is programma ook wel eens sletka of ome edgar genoemd... |
of pretka :D
|
het geluid nog niet kunnen vinden, omdat ik in mijn eentje niet het contact om kon draaien, en luisteren onder de kap tegelijk.
is misschien ook wel een geluid wat me nooit eerder is opgevallen. net wel weer een beetje geprobeerd aan de auto. ik kan het bijna niet geloven, maar hij loopt weer goed. ik heb hem warm laten lopen en liep weer als vanouds. ik moet echter alleen de stappenmotor-stekker nog steeds uitgetrokken laten, anders gaat hij keihard ploffen, stotteren en niet meer stationair lopen. vreemd of vreemd? |
vacuum lek
|
Quote:
dan mag jij me komen aanwijzen waar... ik zie echt niks, en ik kan echt wel goed zien. waar zou dat lek dan kunnen zitten? ik heb al alles nagekeken. |
Quote:
Was maar een tip :rolleyes: |
aanvulling op de diagnose:
boven op het gasklephuis zit een nippel met een slangetje. echter dit slangetje is nooit aangesloten geweest. deze slang loopt naar de benzinedrukregelaar. als ik een vinger op het nippeltje houdt, of als ik de slang aansluit, slaat de motor af. |
Misschien komt daar de aansluiting naar de compressor op? :rolleyes:
|
wat je kan doen is de computer van de auto uitlaten lezen of er een fout melding in staat .
heb ik ook laten doen ree gewoon met choke aan onder het rijden zoop bezine stonk trok niet of te wel hij ree niet lekker de oorzaak was de luchtmassa meter daar zat de storing in heb er nu een nieuwe in zitten rijd nu beter dan dat ik hem kocht hoop dat je hier wat aan heb |
Quote:
kan best eens wat inzitten wat je daar zegt. |
All times are GMT +1. The time now is 06:44. |