![]() |
damn dat valt niet mee wat een klapper!
bij ons op de zaak is een oplegger omgewaait net geen auto geraakt..scheeld maar heel weinig :eek: |
zo, dat is echt erg. :eek: :eek: :eek:
Dat ik naar huis reed van mijn werk, zag ik 2 vrachtwagen op de zijkant in de berm liggen. |
Man wat erg!
Moet er niet aan denken dat het met mijn auto gebeurd, en die stellen heel wat minder voor dan die Cabby! Hoop dat ie d'r nog iets voor terug krijgt. |
Die is aardig gaar :( Erg zonde, gelukkig zat er niemand in.
|
Quote:
aasgier.. |
Deze cabrio was net op tv. Volgens mij is ie ondertussen gered. Op naar het autokerkhof..
|
Goed klote als dat je auto is ... was wel een mooi wagentje zo te zien.
|
:eek: heftig
|
Ik ga toenstrax me vriendin ophalen, roept de buurman me dat een boom bij ons in de tuin is omgewaaid... Net de motor van me vader gemist, ik zat te studeren niks gemerkt :redface:
|
toenstrax???
|
Quote:
studeren?? slapen zeker :p hier lag er ook ineens een dakpan bij ons op het plat dak, had er ook niks van gehoord alhoewel dit vlak boven mijn kamer is waar ik ook aan het studeren ben. zouden we dan zo verdoken zijn in de boeken? ik zou niet graag zo bij mijn auto komen. de mijne staat binnen en nu maar hopen dat de garage blijft staan want de geluiden dat daar allemaal vandaan komen is om schrik van te krijgen. |
Echt zonde zoiets blij dat ik in een wijk woon met weinig of alleen kleine bomen.
|
Hummzz.
Deze Cabby komt dus al de hele middag op het NOS journaal langs.. met een brandweer-meneer die de zaag zet ik de boom: And Justice For All :) Nee: Geen leedvermaak. Gewoon klote. |
Quote:
dak was er toch al af... :rolleyes: |
Quote:
:D :D da's vast en zeker landgraafs... :thumbup: |
hij staat nu bij vreugdenhil in wateringen in de opslag zag 'm daar vanmiddag om half 6 naartoe gaan.... zag er niet best uit.
Is dit dan in de regio Den Haag gebeurd zo ja waar? |
ik zie het al GIVA Den Haag op de binckhorst
|
Als eigenaar zijnde wordt je dan toch wel even onwel...
|
![]() |
he zijn aanhanger haalt hem in!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:47. |