![]() |
net ding Arjan!
|
Quote:
Ik vond het wel een goed idee (vooral die witte knipperlichten, was meteen verkocht toen ik dat ooit had gezien bij een jetta, maar ze zijn wel prijzig :( maja...) Laat maar is weten wat die mistlampjes kosten ;) :tongue: Volgens de ETKA7 kost het 79,34 voor twee stuks, maar dat vind ik niet veel geld (heb zo'n idee dat het wat duurder is) GRTZ Joeri |
Quote:
Je hoort nog van mij ;) |
Gave bak!
|
Quote:
heb wel een grote schuur maar ...................... :eek: :D |
mooie kar man perfekte kleur. als je dan toch voor die mistlampen aan het bellen bent ik heb ook nog wel belang bij een setje
|
komende zaterdag issie jarig :)
ff een keurinkje voor zijn verjaardag en een klein beurtje... Ook een fris uitlaatje eronder, komt van mijn groene :) Dus binnenkort te bezichtigen op de openbare wegen :cool: |
Nou ben benieuwd wanneer ik hem spot :D. Was gister nog ff bij je huis langs gekomen stond dat dik hok er nog met die van goldfinger ervoor;)
|
Mooie jetta. Alweer 1 erbij,hoe meer hoe beter! :thumbup:
suc6 ermee ps mijn reactie op jouw pm nog onvangen ? Laat a.u.b. even wat weten. groet, Marco |
Het kenteken is binnen :)
Vorige week donderdag even met de Jetta naar de RDW in Groningen heen en weer gekacheld. Rijdt heerlijk zo met een automaatje :thumbup: Vandaag viel het papiertje op de mat: ![]() En hier nog ff wat GSM-fotootjes van bij de RDW: ![]() ![]() ![]() ![]() Nu nog even keuringsklaar maken en gaan met die banaan :cool: Hopelijk lukt het nog voor vrijdag, want dan neem ik hem mee naar Leiden :) |
Erg mooie jetta.
Veel plezier ook met deze. p.s. wat is er vrijdag in Leiden??iets gemist? |
Quote:
Ik kom dan in Leiden, de grote billboards gemist? :D Heb gewoon ff een familieweekendje hoor, verder niks ;) |
Quote:
alleen in het begin is het een beetje vreemd, tenminste als je alleen maar handgeschakelde auto´s gewend bent, ik moest even aan de automatic van mijn huidige Golf 1 wennen. |
:cool: MIJLPAAL :cool:
Vandaag de Jetta op een ton gezet :) ![]() ![]() Beetje onduidelijk, maar toch wel goed zichtbaar :rolleyes: Krijg ik nu ook zo'n mooie badge van VW? :D |
Je rijdt te hard :tongue:
Heb jij trouwens een 6-cijferige kmteller, die van mij gaat tot max 99.999 |
Quote:
Ik reed 10 km te langzaam :tongue: Goeie vraag trouwens :rolleyes: |
Laatst ff een rondje Bourtange gereden
met mn meissie achter t stuur :) Aldaar een paar fotootjes geschoten :cool: ![]() ![]() Meer op www.watercooled.nl ;) Binnenkort een paar kleine aanpassinkjes, maar daar heb ik het dan allemaal nog wel over :D |
Quote:
mooie foto's wat er daar van je rode gevaarte staan. |
Omdat ik nogal flauw ben van dat gekraak in mijn
luidsprekers, vandaag maar eens een rondje Stadskanaal gedaan en nieuwen gekocht... Oud vs. nieuw: ![]() ![]() ![]() ![]() Echter zit ik nu met een klein probleempje... Aangezien de nieuwe luidspreker achter er met het roostertje gemonteerd er zo uit ziet: ![]() Ik wil het liefst de oude optiek houden op de hoedenplank :redface: Maar ik weet niet hoe ik te werk moet gaan om de boxen over te zetten. Volgens mij zijn deze oude namelijk gelijmd :confused: ![]() ![]() Kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste de nieuwe binnenwerkjes over kan zetten in de ode behuizing? De oude behuizing hoort namelijk weer in de hoedenplank geschroefd te worden :rock: __________________________________________________ __________________ Zou iemand van de heren modder-eters deze thread misschien willen verplaatsen naar "watergekoelde projecten"? Er staan namelijk nog een paar dingetjes te gebeuren. (Als het kan ook graag de titel aangepast naar Low-budget Jetta MK1) |
vette bak man:):) 1.5 automaat rijdt nog best lekker..cker voor een daily
|
All times are GMT +1. The time now is 13:39. |