![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sow... bij deze dan:
Gekocht via Goldfinger voor een heel zacht prijsje, mijn nieuwe daily ![]() ![]() Een marsrood 1500 automaatje ![]() (dus hoor er nu ook weer helemaal bij ![]() Supernet interieur en nog net geen 100000 op de teller ![]() Hier en daar een krasje, dan wel deukje. Maar zeker een nette wagen voor dagelijks vervoer! meer foto's zoals gewoonlijk op www.watercooled.nl Detailfoto's volgen nog wel ![]() In maart belastingvrij, dus dan voer ik hem in. Vanaf dan is de Passat Variant officieel te koop met nieuwe APK! |
|
||||
|
||||
![]() He Sponzer mooie jetta word vast wel wat en hij heeft natuurlijk een super kleurtje marsrood
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens aan.
Toch zeer zeker een mooie kunnen vinden! ![]() Veel plezier en succes ermee. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Jetta, en alleen maar 1tjes op de oprit is een goede zaak natuurlijk.
|
||||
|
||||
![]() hekel aan belasting betalen? haha!
maar leuke daily.. even zakken en paar leuke lichtmetaaltjes? |
|
||||
|
||||
![]() Kerel, da´s een mooie wagen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er nog goed uit! hele leuke auto.
|
|||
|
|||
![]() heel gave sletta !!
leuke wieltjes zakken en klaar ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
You got it ![]() ![]() In eerste instantie is belasting betalen niet erg, maar als je 3 auto's op de weg wilt hebben gaat het direct 3x zo hard ![]() De Passat is me trouwens ook iets te groot... Gebruik de helft van de auto maar ![]() Zakken en een paar leuke wieltjes kan altijd nog. Moet ik er wel toevallig tegenaan lopen voor een zacht prijsje ![]() low budget car blijven... Zal de Golf ook worden, en die is nog niet klaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vet ding, gek! Wou je dat ook tegen me zeggen op de Br33z4h msn?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Joa Niggah! ![]() Dacht "die lul is vast wel online" ![]() Maar zag dat jouw pariferrari ook in de bingo staat? ______________________________ Anyway, mocht ik overal zo maar onverhoopt tegen aan lopen... Dan wordt dit: ![]() vast nog wel eens dit: ![]() Dus op zn buikje, mistlampjes, witte knippers mooie velgjes en die lelijke schelpen achter de deurklinken weg ![]() Toekomstmuziekjes klinken altijd goed ![]() ![]() ![]() Last edited by Sponze® : 21-01-2007 at 02:24. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto .. plannen zijn ook mooi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Coole bak!
Heb nog wel ubervette BBSjes te koop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoor het wel weer sponzer dit word ook weer geen daily als de plannen doorgaan moet je weer op zoek met goldfinger naar een nieuwe daily mooie hobby heb je
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom bij de "Rode Brigade" !!!!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Supervette bak! vooral die striping in combinatie met marsrood staam m echt geweldig!
complimenten! is die striping origineel trouwens? waarschijnlijk van 5-deurs golf gti afkomstig, of niet? grtz |
|
||||
|
||||
![]() Echt een vette bak! Ook een hele mooi kleur trouwens
![]() ![]() En het idee van die mistlampen en witte knipperlichten zijn ook helemaal goed ![]() ![]() Die mist lampen, kan je die gewoon bij een vw-dealer bestellen met het goede nummer???? Het nummer heb ik al via ETKA7 dus... GRTZ Joeri |
|
||||
|
||||
![]() Voor mistlampen zou ik gewoon even op marktplaats oid zoeken. Heb ik ze zelf ook vandaan. Voor 50 euri had ik een nieuw setje. Bij de dealer kan je er denk ik wel een 1tje voorzetten
![]() ontopic; leuke auto. Idee van de knippers zou ik ook wel willen doen, maar die zijn mij, voor wat je uiteindelijk bereik, te duur ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat t wel origineel is ![]() Quote:
Niet zomaar mijn ideeen kopieren he ![]() ![]() Mistlampen heb ik denk ik wel een adresje voor, zal binnenkort ff bellen. Misschien heeft hij wel meer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel erg leuke daily sponzer! En nog 'n 4 deurs ook, super
![]()