![]() |
Quote:
hoe bedoelt u dat? |
Omdat ik dat wel klaar heb liggen voor onder mijn Audi 50
|
aaaaahzo!!
En wanneer is deze klaar dan kan ik de ervaringen horen misschien :D Komen er nieuwe draagarmen met uniballs onder? Zo ja hoe komt je hier aan?? |
Nope zijn 2de hands, zoals ik kan voelen geen speling op t gewricht, nieuw zijn ze toch nog verkrijgbaar bij de dealer??
Behoorlijk prijzig dat wel... |
.
|
Nou ik heb hetzelfde met mijn schotels.. Maar mijn auto tikt idd heel erg als ik links instuur kan dat aan de toplagers liggen? Zijn die lagers anders dan die van mijn originele schokkers?
|
waarschijnlijk bonrath schotels gemonteerd! die dingen kraken bij het leven voor die 10mm dat je wagen voor verlaagd is. zo gauw je stuurt springt je veer over het punt heen waar de schotel e veer tegenhoud...
ik heb ze er 2weken onder gehad en toen direct gedemonteerd.. |
Quote:
Zelfde ervaring hier, maar dan met Supersport schotels, zo'n rommel moesten ze verbieden :screwy: :shake: |
Neen geen gekke dingen gemonteerd... Originele veerschotels zitten er gewoon op.
|
Toplagers zijn ook nog fris?
|
Dat is zeg maar mijn hele vraag zouden de toplagers van mijn oude schokkers ook gewoon passen op mijn nieuwe verlaging...
|
Kan het niet gewoon een versleten homokineet zijn??
|
Is nog steeds niet wat ik vraag.. Mijn vraag is passen de toplagers van mijn originele schokkers ook op mijn verlaagde schokkers... Die hadden niet een springende veer.
|
Als het in beide gevallen originele type toplagers zijn dan is het geen probleem.
Verspringende veren: staan ze wel onder voldoende voorspanning? |
Ze zien er hetzelfde uit en er is voldoende spanning idd.
|
normaal vervang ik altijdt de toplagers mee dan ben je er vanaf ik denk dat het best mogenlijk is dat je lagers naar de kl*te zijn, maar denk eigenlijk eerder dat je homokyneten versleten zijn... gr ronnie..
|
Me homokineten is niks mee aan de hand dit is nu sinds ik de verlaging erop heb aan de hand... Dan zal ik eens de toplagers vervangen..
|
springende veren kan ook komen door verkeerd gemonteerde veren, dus andersom/ondersteboven
|
Ga dit allemaal eens nakijken... In een weekend.. Zodra ik ook goede veerschotels heb voor mijn achterste schokkers..
Dit gaat helemaal goed komen denk ik. |
ik heb dit dus ook op mijn mk2 er zit aan de ene kant meer ruimte dan aan de andere kant (links meer dan rechts)
ik heb alle schotels lagers etc nieuw,is een schokdemper set van supersport met 60mm verlaging dit is mijn manier van opbouwen geweest schokdemper veer erop schotel dan het lager dan de moer met inkeping zo strak mogelijk, dan in de auto van gezet met luchthamer. lijkt me dat ik geen onderdeel ben vergeten.. |
All times are GMT +1. The time now is 12:55. |