![]() |
ding zou toch ook een aardige slok olie lusten? ga je daar nog wat aan doen?
|
Quote:
Dat zou idd. Lager van de turbo zou ook stuk zijn. Maar dat blijkt dus de pakking te zijn tussen kop en uitlaatspruitsuk :) Tja, dan krijg je ook rare geluiden. Olie-verbruik heb ik nog niks van gemerkt. Er komen geen blauw pluimen uit de uitlaat. Blokje loopt heel mooi. Er komen de gewone dieselpluimen uit de uitlaat zoals alle andere diesels :D Vanmiddag even bezig geweest om een andere golf 2 TD te slopen bij een collega. Inmiddels heb ik alle onderdelen bijelkaar om hem klaar te maken. Uitlaatpakkings vervangen zal wel de ergste kutklus zijn :mad: Ook zaten er nog van die leuke windvangers op die je tussen je raam en rubber drukt :) Zo,n oldskool ding :D Die ook maar mee genomen. |
Succes! :D
|
Quote:
Komt helemaal goed :thumbup: Binnenkort rijdt ie weer als nieuw :rolleyes: :D |
Dit word wel weer wat. :D
Erg leuke basis! Met een TD is niks mis, lekker zuinig en behoorlijk vlot. :) |
Inmiddels zijn we druk bezig met de TD-ic.
Voorste wiellagers zijn vervangen. Andere aandrijfassen, Nieuwe stuurkogels en stuurstangen. 4 nieuwe pakkings tussen uitlaatspruitstuk en de cil.kop. Dat was een gigantische rotklus :eek: Inlaat en meneer Garret :D (turbo) moest eraf om er een beetje bij te kunnen. gelijk ook alle tapeinden en moeren vervangen voor nieuwe. incl inlaat pakking. Nieuwe remblokken ook maar gedaan en toen ook maar nieuwe bouten waar de remklauw op de beugel vast zit. verder moet er op 2 plaatsen een klein stukje worden gelast aan de bodem. Krikpunt onder de auto (het rondje) is een beet gaar. Beide kanten. Maar dat is het enigste. pffff. Maar al met al gaat het de goede kant op, als het meezit over 2 wkn voor de apk. |
klinkt goed allemaal, zo te zien krijgt het beestje een 2e leven :D
|
zozo, het lijkt bij anderen altijd zo hard te gaan :) waarom bij mij dan niet??
|
en? hoe staat het ermee?
|
Nog steeds bezig. Maar mijn broer kwam even tussendoor met een Fiat tsjinke-tsjento s :D sporting van zijn vriendin.
Nieuw drukgroepje en plaatje. Hopelijk kan ik woensdag weer verder op de brug. |
DE TD is in princiepe APK klaar. Ik wacht nog even op de oom van mijn vrouw. Die heeft even het kleppendeksel en het front mee naar de coaterij. Hoop dat eind deze week weer terug te hebben.
Dus volgende week APK. |
Vandaag telefoontje van de oom van mijn vrouw. Gecoate delen waren klaar. Vanavond gelijk opgehaald en alles gemonteerd.
Complete front zit er nu weer in. Kap sluit weer goed na wat ouderwets buigen :D GTI grille met rode bies zit er weer in. ipv een gewone. Klepdeksel zit er weer op. Oogt gelijk een stuk netter :thumbup: Morgen koelvloeistof er weer in. Dat is eruit gegaan toen we de turbo eraf haalden. (vloeistof gekoelde turbo) En dan maar even horen of alles nu echt dicht is :rolleyes: Foto,s maak ik morgen even. Was de digi vergeten. :redface: |
Even snel wat foto,s. Vanavond de auto ff poetsen met de machine :thumbup:
Foto,s daarvan komen nog. Gecoate klepdeksel, ![]() Gecoate frontplaat en de IC even zilver gemaakt, ![]() GTI Gril, (GTD embleem komt nog) ![]() Golf 1 GTD embleem eraf en 1 van een golf 2 erop. ![]() |
Netjes hoor, mooi embleem :D
|
Ziet er weer strak uit :)
succes met het poetsen/polijsten vanavond ;) |
ziet er al weer mooi uit Domi!! ik ga vrijdag ook om een 1985er GTD kijken hoop dat het nog wat is. succes met poetsen!!!
|
Mooi werk domi! Ziet er alweer netjes uit :thumbup:
|
Hier even wat foto,s van de eerste poetsbeurt. Hij zal nog een paar keer moeten om het mooie rode tevoorschijn te halen. Zwarte delen moeten nog.
Foto,s helaas niet echt scherp. Heb een nieuwe digi en weet nog niet alle instellingen :redface: ![]() ![]() ![]() |
en mijnalbum.nl gooit er ook een vreselijke compressie over de foto's!
probeer photobucket eens ;) erg simpel ook, en stukken beter... maar hij ziet er weer netjes uit, windgeleiders staan hem ook goed :D |
ja mijnalbum is zowieso kut, al maak je top foto's
|
All times are GMT +1. The time now is 05:13. |