![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoals sommigen wel weten heb ik de Golf 2 TD Intercooler 59KW-80PK motorcode SB
![]() Vanmorgen naar Bussum gegaan om hem te halen. De bedoeling is om hem technisch weer in orde te maken en alle mankementen te repareren. Nieuwe wiellagers, nieuwe pakkings tussen inlaat en uitlaat. Slotplaat vervangen en dan de motorkap weer terug buigen. Nieuwe APK. Set leuke wieltjes eronder. Schroefset weer naar beneden schroeven ![]() En even goed poetsen. Maar mijn God ![]() ![]() Op de terugweg een dikke 190 ervoor ![]() Mijn daily 1300i gaat binnenkort de deur uit. 3 golfjes en 1 passat is wat te veel ![]() Even wat picca,s van hier thuis. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Domi : 31-05-2008 at 19:48. |
|
||||
|
||||
![]() Ey, gelijk maar een nieuw topic aangemaakt?
![]() Maar er is nog wel iets moois van te maken ![]() ![]() ![]() ![]() ps: mijn topic van deze auto: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29948&
Last edited by ArjenE : 31-05-2008 at 13:23. |
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn zekers erg fijne auto's! Goede koop Domi ...
Dit was mijn GTD: ![]() Veel plezier ermee. |
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag van lennart een setje sebrings met nangkang 165-50-15 gekocht. Super setje met nieuwe banden.
Afgelopen weekend de TD achter naar beneden geschroeft. Vanavond even de sebrings monteren. Pica,s komen wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor! Ik heb 2 weken terug ook een Golf 2 TD (helaas zonder IC) gekocht. Rijdt echt super zo'n ding!
|
|
|||
|
|||
![]() mooie auto domi succes er mee.
|
|||
|
|||
![]() Vanavond even weer een beetje bezig geweest. De wielen gemonteerd die ik vandaag van Lennart heb gekocht.
Maar toen moest het schroefsetje wel een stuk zakken ![]() Voor is hij nog 5cm extra gezakt. Daar heb ik nu nog 5cm draad over. Achter heb ik 1cm extra gedaan. Vorig weekend had ik daar ook al 4cm gedaan. Nu staat op de planning om de motorkap goed sluitbaar te maken. Slotplaat is krom. GTI Grille met rode bies ligt klaar om gemonteerd te worden. En verder alle dingen die voor de APK nodig zijn. Even wat foto,s van de avond. Velgen gemonteerd, 165-50-15 ![]() ![]() ![]() ![]() Voor 5cm extra lager gezet ![]() Achter ook nog 1cm extra ![]() Zo staat ie er nu bij. Achter doe ik misschien nog een stukje lager. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben geen sebring fan, en al helemaal niet van die bandenmaat, maar ik moet zeggen... staat niet gek zo van de zijkant!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ey, ziet er strak uit. Die 5cm lager aan de voorkant doet hem erg goed
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Domi!! Mooie velgen onder een strakke auto!
Dit gaat de goeie kant op! |
|
||||
|
||||
![]() ziet er erg goed uit..
|
||||
|
||||
![]() en de lampen dan???
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit, die slotplaat, ga je vervangen neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
![]() Morgen ga ik onderdelen van een andere golf 2 Diesel halen. Incl slotplaat.
Dus hopleijk is ie volgend weekend apk klaar. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed Domi uit en de combi met de velgen lijkt zeker erg goed!
|
|||
|
|||
![]() Leuke wagen Domi, sebrings staan hem goed !
|
|||
|
|||
![]() Vanavond even GTD logo,s gescoord.
Voorzijde (Grille) Zijschermen Achterzijde Volgende week monteren. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Nog bedankt ![]() |