![]() |
Nu nog helemaal niets want je kunt een gewone golf2 toerenteller niet zomaar op een vr6 aansluiten want dan geeft ie zoals eerder aangegeven niet het goeie toerental aan. dus heb ik hem bewust nog niet aangesloten.
|
Als ik iets harder dan 100 km per uur rijdt
heeft ie 2500 toeren,da's toch normaal? |
Klopt idd wat betreft de toerenteller, mijn G60 teller gaf 950 stationair aan en de Digifiz 1500. Had graag een type 3 gehad maar de toerenteller gaf problemen, kreeg m niet werkend. Pulse moet uit de ecu komen?? Kreeg niets gevonden, jammer......
|
gewoon een kastje bestellen die het 6-cyl signaal omzet naar 4-cyl dan werkt je toerenteller gewoon prima
|
Quote:
en waar is die te bestellen? |
Quote:
Klopt want ik hem hem toen voor je aangesloten. Ben wel benieuwd waar je die vandaan had want ik heb er regelmatig vraag naar. |
Engelsen gebruiken ze veel geloof dat ze daar veel te koop zijn.
|
Quote:
ja das waar ron heeft hem toen aangesloten icm digifizz :thumbup: moet ik ff nazoeken ron kom ik nog op terug :D |
en de mijne zit nu een mk3 teller, volledig werkend. ingebouwd in mk2 dash
mvg Mike |
Quote:
Ben toch benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, kreeg bij mij de toerenteller en nog iets (ben t ff kwijt) niet aan de gang. Met nieuwe type zek. kast en orig. type 3 draadboom :confused: |
Die mk3 teller moet lukken maar weet niet of er verschil zit in die van een rotor of diontsteking weet wel dat die beide het signaal van het toerental ergens anders vandaan pakken maar of dat voor de teller verschil maakt weet ik niet.
heeft er wel iemand al meer info over zo`n kastje of wat je aan een mk2 klok moet veranderen. |
Toeretal signaal komt uit de ecu bij elke vr6 ongeacht welke motorcode.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:07. |