![]() |
jeff, je bent gespot (vfc sticker op vwf)
|
Wij zijn er met de Club ook geweest. Was zeker gezellig!!
|
Tuurlijk, je kon er op wachten Tjaap, in de T-file komt ie ook uiteraard, hier alvast een voorproefje.......
![]() :biggrin: :biggrin: :biggrin: ik weet het, het had niet gehoeven maar post hem toch *ggggggggggg* |
ja als je met vw-speed rondhangt, ga je vanzelf gek doen :p
|
Mooiste was dat tento voor de poort lag om 7uur in de morgen... komt de eigenaar van de toko eraan.... stapt uit stapt op hem af, WAT MOET DAT HIER, ROT OP ! :D :D
Ik kwam niet meer bij :) stond er zelf naast met de auto.... die kerel dacht dat ik dan weer van de organisatie was :confused: |
Quote:
![]() rest in de t-file , waarschijnlijk mogguh op de lijn ;) :D |
Volksforum.com was als 1e auto aanwezig bij de weg :D :D :D nog voor de organisatie en de rest.
|
Quote:
De zilverkleurige cabbie voor die van Jeff is van mij, met het muisgrijze interieur! We waren daar met 10 cabbie's van Golfc@brio . com Ik zie niemand met die stickers van 't Volksforum op een meeting, dus..... Oeps. Eigenlijk heb ik de Golfc@brio . com sticker ook nog gewoon in de la liggen! :D Grtzzz Ps even over de muziekkeuzes van menig caraudiofreak, die hun sound wereldkundig willen maken!!! ..... Er is meer tussen bOEmbOEm en BoeMBoeM ;) |
Quote:
We zijn ze volgens mij allemaal tegemoet gereden toen wij zojuist aan kwamen rijden met onze cabby (rond 13uur). Allemaal met de kap open :eek: brrrrr koud ;) |
Quote:
de beveiliging had het over 7 a 800 auto's.. persoonlijk vond ik dat wel een redelijke opkomst :D dag is goed verlopen! weer was goed (alleen pleuris koud), opkomst was goed, sfeer was goed.. dus al met al vonden wij als crew het voor een eerste meeting erg geslaagd! En al gaande leert men wat er de volgende keer(en) beter kan.. |
Quote:
Het was het lekkerste weer van de laatste tijd. Ben jij nou een vent??? :biggrin: Ik ben lekker open via Kockengen en Nieuwkoop naar Zevenhuizen gereden. Het was zalig!!!!! |
Jeff, helemaal me eens! :D
Wij zijn met 4 cabbie's weer naar het zuiden afgereisd, en in Brabant ook lekker binnendoor topless getourt! Nothing beats a Topless drive !i! ;) Grtzzz |
foto's en T-file (eigenlijk een Z-file) staan online op www.vw-speed.nl :)
|
Quote:
Ik vind em echt super... :cool: |
Quote:
7 a 800 auto's? als je het mij vraagt: aanmenooitnie Maar vond de opkomst ook erg goed! en was zeker een succes in mijn ogen. |
foto's vw forum meeting maarssen online op www.vwnoord.nl
foto's vw forum meeting maarssen online op www.vwnoord.nl
|
Jeemig wat een mooie site is dat!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:28. |