![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was vandaag op de meeting van vwforum.nl bij kartbaan de Fabrique in Maarssen. Goede opkomst, stonden mooie wagens maar ook hoop een tupperware. Heb niet echt veel volksforum.com stikkers gezien. Wel de rode passat van .... ebut ? met whitewalls. Tommy gezien en gesproken, Tjaap gezien en gesproken... verder weinig mensen van hier.
Al met al, we hadden een Tento die verkleed was als zwerver... foto's komen nog maar hij speelde het goed... binnenkort de t-file online voor duidelijkheid.
|
||||
|
||||
![]() Vond het aantal auto's een beetje tegenvallen!!
stond idd.erg veel tupperware tussen en maar weinig echt mooie bakken. Al met al toch en leuke ochtend gehad!!!
|
||||
|
||||
![]() Denk niet dat je dan alles gezien heb, heb zeker wel kwaliteit gezien....
|
||||
|
||||
![]() Tento, halve idioot, hij speelde het zo goed dat ik al 10 grappen had gemaakt over hem voordat ik door had dat hij niet echt was.
ik dacht meer aan die baardmans die altijd op worthersee rondhangt.. soort dorpsgek van Maarssen :p stond een hoop zooi, maar ook heel wat leuk spul, zoals Arno en wat anderen. Dennis en ik idd de enige met VFC stickers :p
|
||||
|
||||
![]() Jongens beter kijken. Mijn cabrio stond er ook tussen met VFC-sticker!
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 10-10-2004 at 16:22. |
|
||||
|
||||
![]() je was denk ik al weg Jeff, heb je auto niet gezien, maar er was ook bijna geen hond meer toen ik aankwam.
wel op de terugweg bij Rotterdam nog een bloedmooie belgische A3 gezien, zonder voornummerbord en echt alles strak. ga zo ff op cleaned kijken of hij daar tussen staat want was echt een auto voor hun...
|
|||
|
|||
![]() Jep was gezellig, tupperware vond ik nog wel mee vallen hoor
![]() volgende keer misschien iets meer mensen van volksforum ? heb 3 auto's gezien met de sticker ![]() |
|
|||
|
|||
![]() iemand van hier?
|
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=MellyVille]iemand van hier?
aparte auto zo te zien, is dat nou primer of zie ik dat verkeerd? aparte deurgrepen ook, wielen zijn ook wel ok! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Dat had ik dus ff verkeerd
![]() Last edited by MaceNL : 10-10-2004 at 17:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yups is de mijnes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is gewoon primer btw ja. |
|
||||
|
||||
![]() jaap , toen je aan kwam rijden ,de bocht net voor de Fabrique , kwamen we je tegemoet volgens mij........ was met de bora
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Golf Cabrio club kwam ook wel in stijl
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vond het ook wel ff leuk, jammer dat ik niet met mijn eigen wagen kon komen..
|
|
||||
|
||||
![]() Leonardo di Cabrio en Barry vertegenwoordigden Golfcabrio.com. :biggrin:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja was erg leuk allemaal daar en heb ook weer de nodige fotootjes......
http://groups.msn.com/cabbiefotos/v...snw?albumlist=2
|
||||
|
||||
![]() Was een leuke meeting, heb me prima vermaakt.... baalde wel dat ik men auto nog niet lager heb kunne krijgen... Maar komt goed...
Al met al een hele geslaagde dag gehad!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
=super!! ![]() |